Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Saiba ce tine ambreajele nu a fost schimbata? S-a facut si verificarea ca ambreajul este in tolerante?

Din ce an vazut pe youtube se face un calcul din care rezulta grosimea saibei ce trebuie folosita. Vin in setul de ambreaje si respectivele saibe?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian_ciurariu: iti smucea cumva si la plecarea de pe loc, in special cand luai mai rapid piciorul de pe frana si il puneai pe acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca exista contraindicatii in ceea ce priveste tractarea unei remorci la dsg6? Am un Passat b7 variant si am impresia ca in cartea masinii scrie ceva de genul ca nu poti tracta respectiv poti fi tractat doar pe distante scurte.

Daca stie cineva ce greutate maxima si daca se poate tracta remorca il rog sa aduca niste precizari. Multumesc!

Poti tracta masina 50 km cu max 50 km/h,ceva de genul

SavuAD, RadulescuRomulus

As incepe de la inlocuire ulei+filtru (daca nu au fost inlocuite recent) si adaptarea valvelor pe VAS,apoi as avansa la volant,discuri....etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

nu acele inele de metal nu vin  in acel set de ambreiaj, eu unu nu stiu de nici o calibrare dar daca tu zici ca exista te rog sa postezi proba contrarie

tlc   da aveam niste socuri si zgomot metalic cand deceleram si acceleram mai tare 

acum dupa ce am facut schimbul nu mai exista acele simtome 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e filmul in care arata cum se face reglajul: 

Arata si saiba de care ma refer, si faptul ca in film are valoarea de 1.9 mm. Din ce am inteles sunt in kit-ul de la HUB mai multe saibe de la 1 mm la 2 mm, ca sa ai de unde alege. 

Modificat de mondeo30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian ciurariu o intrebare, cate buc discuri k1 si k2 ai comandat? Vreau sa comand si eu mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare. Am comandat capetele de planetara (partea dinspre roata) si mecanicul spune ca nu se potrivesc si nu vrea sa desfaca degeaba. A zis ca la DSG6 (aceesi chestie discutata 2 pagini mai in spate) trebuie inlocuita planetara cu totul.Capetele au codul 3C0 498 099. Planetarele mele au codurile 3CO 407 271 AQ si 3CO 407 272 BN. Poate cineva sa verifice in etka sau in alte programe? 

Modificat de EDYY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

atti 206 mie mi-au trimis 6 placi k1 si 5 placi k2 desi dupa ce le-am dat jos am constatat ca aveam 5 k1 si 4 k2 deci am ramas cu doua in plus

da eu nu am facut acea calibrare pt ca nu am stiu

acum ce o fi o fi , ce sa zic , invatam, invatam

Modificat de adrian_ciurariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian cine ti-a inlocuit placile? Dupa inlocuire ai vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

placile au fost inlocuite de mecanicul cu care lucrez eu( ing, mecanic) si de mine , dupa schimb masina are o mica problema in sensul ca schimba treapta unu mult mai repede pe la 1300 de ture parerea mea

trebuie avut grija mare la cablul ce face leg dintre cutie si schimbatorul de viteze

am avut ceva de furca cu aceasta treaba, treb facut un reglaj dupa un procedeu anume altfel cutia da erori de comunicare cu selenoidul de la levierul de viteza

dar sunt informatii despre cum se face corect aici : http://vwts.ru/vw_doc2/trans/02e/at_02e_dsg_repair.pdf  pag 95 -100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian_ciurariu,

 

Era printre zgomotele pe care le aveai si "celebrul" clank la downshift din 3 in 2 ?

Eu din ce am vazut pe net, ar fi cauzat de HUB, dar nimeni nu confirma ca intradevar HUB-ul e problema.

 

Cat despre schimbatul la 1300 RPM, ai facut adaptare pe canalele 61 si 60 dupa schimbare? Dat fiind faptul ca acum ai ambreajele noi, eu zic ca isi da seama cutia, si schimba altfel. Se stie ca are la baza logica fuzzy, si cred ca asta e cauza schimba altfel. Are multi parametri pe care ii ia in calcul atunci cand schimba viteza( sarcina, turatie, stare motor, etc). Si cum tu ai schimbat unul dintre ei, e normal sa nu mai schimbe cum schimba inainte. 

 

Eu, am avut o perioada cand tot ii faceam recalibrari, si de fiecare data era ceva diferit in comportament, si doar se schimbau niste parametri in soft. Acum de mai bine de un an nu am mai facut nici o recalibrare si comportamentul e la fel. Ma gandesc ca, daca as face recalibrare sigur s-ar activa ceva "pitici pe creiet" care ar zice : e ceva la cutie , nu merge cum trebuie. Asa ca o las in pace.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

acel clank nu il aveam la retrogradare treapta, ci in aceeasi treapta dar cand luam piciorul de pe acceleratie si acceream din nou , adica cand cupla ambreajul

despre acea adaptare de pe canalele 60 si 61 nu stiu nimik, nu am facut asa ceva dar mi-ai fi de mare ajutor daca mi-ai spune ce anume trebuie sa fac

si intradevar ai dreptate : comportamentul dsg-lui sa schimbat acum si simt ca ar mai trebui ceva reglat la ea , nu schimba cum schimba inainte

si cea mai mare problema daca pot spune asa ceva e ca in treapta 1 tremura asa la plecarea de pe loc pana schimba in treapta 2 , dupa care in celelalte trepte merge perfect

Modificat de adrian_ciurariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut ! Am si eu un B7 an 2011 cu DSG 140 de cai...si am observat o chestie si nu stiu daca este normal.Cutia se prezinta OK schimba cum trebuie toate treptele...insa in momentul cand franez si treptele scad..cand trece din treapta 3 in treapta 2 se aude un mic cloncanit...mentionez ca nu face mereu zgomotul...daca franez brusc si sunt in treapta a 6 de exemplu...cand ajunge din 3 in 2 nu face...daca merg mai incet de ex sunt in treapta 4 si franez pana trece in 2...face zgomotul.Repet...nu face mereu...si nu se aude zgomotul prea tare..il aud mai mult cand am geamul deschis.Se aude un zgomot asemanator cu cel cand inchizi usa la masina pe prima treapta...numai ca mai incet...sper ca m-am facut inteles.Aveti idee...este normal ? La voi face la fel ? Multumesc 

Modificat de ciky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dragilor. Am și eu o problema și nu știu de la ce, de un timp în coace când comut în D sau R, se aude ca o bătaie la motor, vibrează mai pronunțat, în N sau P, merge fin și nu se aude absolut nimic, masina în sarcina nu smuceste nu trepideaza sau altceva, schimba foarte ok vitezele, acum un pic de vreme un mecanic mia spus ca e dus un suport motor, sa fie de la ala,sau de la cutie? uleiul e schimbat cam de zece mii km.multumesc pt sugestii. O zi buna va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciky asa face si a mea si a mai multe colegi de pe forum...probabil de la uzura ambreiajelor, mechatronic... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cine ce facem daca ramane fara baterie la o masina cu DSG?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce faci si la o masina cu cutie normala,adica schimbi bateria sau iei curenta de la alta masina.In ambele cazuri in nici un caz NU o pornesti trasa sau impinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca are un blocator ascuns sub consola centrala langa cutie (din cate am citit si eu). Trebuie sa dai jos masca aia din jurul cutiei si o scoti din P in N ca sa o poti muta in cazul in care incurci pe cineva. Dar in niciun caz sa nu incerci sa o pornesti impinsa. In general cablurile de curent nu trebuie sa ti lipseasca niciodata, in special la o cutie automata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,

La asta ma gandeam si eu, cum o misc daca de exemplu am ramas in spalatorie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a ramas pe N o impingi. Daca nu, curent sau delocat selectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Audi A3 cu cutie DSG6. Cutia e ok, dar am planetara dreapta cu articulatie centrala,  !!! Mai are cineva asa ceva?

Intreb deoarece am probleme cu tripoda de la mijloc si nu gasesc neam sa cumpar kit de reparatie si nici o planetara sh.

Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat, ce sa fac unde sa apuc? Planetara arata ca cea din poza.

Va multumesc anticipat.

post-31426-0-70524000-1429052555_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

nu nu

volantul se prezenta foarte bine si nu a fost nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am DSG 6 si am observat si eu niste zgomote ciudate, gen clanc-clanc-clanc care vin de la cutie. Se intampla doar la de-accelerari din D3 in D2 si in D2 in D1 in timpul franarilor.

Nu imi aduc aminte sa fi facut asa de la inceput. Acum m-am obisnuit cu masina (zgomotele specifice ei) si pot observa orice anomalie. Ciudat este ca zgomotele (clanc) nu se produc regulat. Uneori cand reduc brusc de la viteze foarte mari si uneori cand merg in coloana.

Smucituri nu se simt in mers sau la plecare de pe loc, schimbarile in accelarari se fac lin, dar parca am simtit 1-2 ori si din D2 in D3, nu sunt sigur. Urmaresc lucru asta de ceva vreme si nu l-am mai simtit. La schimbarea din P - R - N - D nu se aude clanck decat atunci cand mi se intampla sa pun frana de mana inainte de a pozitioana cutia in regim P.

Insa din cate am citit aici nu am inteles daca s-a ajuns la o concluzie. Sunt normale aceste zgomote (clanck) sau prezinta semne de imbolnavire mecatronicul sau e alta cauza? Precizez ca va trebui sa schimb uleiul in 15000 de km conform recomandarii VW.

Sugestii, pareri...

Buna.am un passat 2.0 tdi din 2010 dsg cu 200 de mi de km ,si cand trece din viteza a treia in a doua face un clank.

uleiul in cutie l-am schimbat la reprezentanta de curand.

mentionez ca volant bate la rece dupa ce se incalzeste motoru nu mai bate.

va rog daca puteti sa ma sfatuiti am comandat volant ajunge in 10 zile pana atunci pot circula cu masina fara sa afecteze cutia si clankul va disparea dupa ce schimb volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!