Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare legata de capetele de planetara. La viraj maxim si accelerare brusca la plecarea de pe loc cloncane atat cand virez stanga cat si dreapta. Zgomotul e clar de la capetele de planetara. Problema e ca am fost sa le comand si mi s-a spus ca la cutia dsg nu se pot schimba doar capetele ci planetara cu totul. Asa e? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat doar capătul de planetara, însă la dsg 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba doar capatul si la dsg6 eu am schimbat pe stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uita surub de planetara nou, ~ 18Lei, obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu capetele spre roti la ambele planetere. 

In cutie ar trebui sa gasesti capul de planetara, tub cu vaselina, sigurante, burduf si surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la toti pt raspunsuri. Am facut comanda. Probabil ca o sa vina si cu surub pt ca inainte de passat cc am avut passat b5,5 la care am schimbat de 2 ori capetele de planetara si toate kiturile au continut si surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva a dezmembrat o masina pt ca atunci cind se incalzea sarea din 4 in 2 si tot asa. Stie cineva cauza? Ca idee sa ii zic ce sa nu vinda din cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie daca ti-ar sari din 4 in 2, ai dezmembra masina sau ai inlocui mechatronicul, in cel mai rau caz (cost aproximativ 1.000 euro), te intreb asa din curiozitate? Sincer mi se pare o aberatie cu acel cineva, ori l-a sfatuit vreun "cunoscator", ori are foarte multi bani si isi permite, Oricum din cutie singura parte vandabila este mechatronicul care probabil este defect.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu ma intereseaza cu cit a luat el masina sa o transeze, pe mine ma intereseaza sa stiu cum sa pun problema cu cutia aia, ca si la fier vechi e cam grea ca sa o iau si sa ma joc cu ea, facindu-i o disectie.

 

Totusi eu astept raspuns pertinent de la cei care repara asa ceva si mai scriu pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Prietena mea are un passat b6 bmp dsg si luni am fost intr-un service sa ii schimb volant (asa concert facea in P sau N si mai grav si in D la viteze mici). Am intrebat-o cum se comporta masina acum, daca au pus totul la loc si mi-a spus ca in momentul in care trece din P in R butonul de siguranta ramane apasat si cum atinge putin se opreste lampa de Reverse, deci marsarierul decupleaza... ne mai stiind persoane cu dsg si eu utilizand alt tip de masina nu stiu daca e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treptele de viteza la DSG sunt comandate electonic nu prin timonerie .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poate sa fie din cauza montarii incorecte a cutiei in momentul schimbarii volantei sau a uzurii (are 234k km si de 60k km a mers cu volant stricata?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca exista contraindicatii in ceea ce priveste tractarea unei remorci la dsg6? Am un Passat b7 variant si am impresia ca in cartea masinii scrie ceva de genul ca nu poti tracta respectiv poti fi tractat doar pe distante scurte.

Daca stie cineva ce greutate maxima si daca se poate tracta remorca il rog sa aduca niste precizari. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

sal

am reusit sa gasesc acele discuri de frictiune pt ambreiaj dsg la o firma din Polonia , MIDPARTS se numeste , le-am schimbat si acum totul e ok

cost placi frictiune 71 euro din care 46 euro au fost placile 15 euro transportul si 10 euro comisionul de transfer al bancii din Romania in Polonia

Multumesc colegului nostru Eexcalade pt sprijinul acordat in acest demers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Adrian! Pune link-ul de unde ai luat discurile si  factura scanata ca sa stim fiecare ce sa comandam la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să-nțeleg că se pot schimba doar discurile de fricțiune în loc de kitul de ambreiaj (fără volant)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant si discul de ambreiaj la orice masina sunt piese separate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, însă există și kituri complete (ambreiaj + volant). Întrebarea mea era dacă la DSG6 se poate echivala sau nu inlocuirea kit-ului de ambreiaj cu inlocuirea doar a discurilor de fricțiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

http://midparts.com.pl/en_GB/p/02E-DSG-FRICTION-PLATE-K1-1TH3TH5TH-REVERS/4026

Asta e link-ul de unde le-am luat , pt cutie DQ250(O2E) WD CLUTCH , ADICA DSG 6 

Factura nu am pt ca am cump pe pers. fizica , dar ei m-au intrebat daca vreau

toata comunicarea  cu ei am facut-o pe mail , faci comanda apoi te intreaba cum vrei sa platesti prin transfer bancar ( cum am facut eu ) sau cu PAYPAL

In max o saptamana primesti comanda, eu am primit prin posta romana , dar se poate si prin curier ( e mai scump)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare la voi. Cand plec de pe loc fara sa accelerez tremura putin masina 1 secunda sa zic... e de la volant? Daca da cam la ce costuri se ridica schimbarea lui cu piese oem+ manopera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

Vin si eu cu un tremurat, care mi-a aparut de 2 ori sapt asta: lasand masina sa curga (adica frana motor) m-am trezit ca se impiedica la trecerea din 3 in 2. Dar doar cand a mers lin, in frana motor.

Mentionez ca acc si decelereaza frumos, usor, etc atunci cand accelerez eu sau franez.

Aveti idee de la ce poate fi?

Ms.

Si inca o intrebare: aveti un manual ceva cu pasii de urmat pt schimb ulei dsg6? Urmeaza curand schimbul si as vrea sa citesc, sa ma informez, pt a fi eu linistit ca mecanicu nu "scurteaza" procedura ca "merge si-asa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian: ai schimbat doar discurile, fara inelele acealea dintre discuri?

Cati KM aveai cu vechile discuri si cum se simt cele noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

da , am schimbat toate discurile de frictiune fara acele inele metalice dintre ele , acestea fiind refolosite

masina are 260.000km si carlig de remorcare asa am cump din germania, ceea ce inseamna ca neamtul a carat ceva cu ea . o rulota , remorca s.a.

eu am facut si un tunnig la motor marind cuplul motor la 365 nm , ceea ce a dus in final la moartea ambreajului

el mai ducea ca idee dar eu sunt asa mai chibit sa zic si am hotarat sa il schimb

simtomele fiind luat picioru de pe acceleratie pt putin timp si apoi calcat acceleratie mai tare se produce un soc , ca un bum la comprimarea placilor de frictiune fiind spatiul dintre ele mai mare decat e normal

ceea ce sa si comfirmat dupa ce le-am scos , ele fiind uzate destul de tare in comparatie cu cele pe care le-am pus, cam la jumatate chiar si mai bine la unele dintre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!