Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Ăia de pe net nu au cheltuielile unei reprezentanţe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am 2.0 BKD cu cutia HQF.

De ceva vreme am vazut ca atunci cand este calda cand trec slectorul mai repede in D sau S imi apare in bord selectata intai viteza 2 si pe urma 1. Si cateodata dimineata cand apa este intre 60 - 90 grade C smucete putin, ca si cand s-ar ineca in trepta 3 si//sau 5 pe urma cand se incalzeste nu mai face. Sa fie cumva din soft sau mechatronic? O sa incerc sa fac si setari de baza.

Rectific am codul la cutie HFQ

Am fost la service cu volant si culmea, nu vrea sa mai bata! Au zis sa mai merg cu ea asa pana mai aproape de expirarea garantiei si vedem ce facem. sper sa inceapa sa bata pana atunci, ca nu vreau sa se termine garantia si pe urma sa bata.

Am rezolvat cu smuciturile la rece prin inlocuirea capsulei de la turbo care era fisurata. Pot sa zic ca acum merge impecabil si are cuplu mai bun. Atentie la mersul motorului este foarte pretentioasa cutia. Problemel motorului se resimt in functionarea cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am o problema interesanta,foarte rar, cand pun pe R motorul se opreste e posbil sa fie mechatronicul?Mentionez ca restul vitezelor schimba normal.Golful din semnatura cu 250k la bord.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final, care e motivul smuciturilor la plecarea de pe loc, si asta numai la cald? Sa fie vorba de mecatronic?

Daca da, unde se gaseste mai ieftin si cine il schimba... cu reprezentantele m-am lamurit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Nu stiu daca am postat unde trebuie dar poate primesc cateva idei despre problema pe care o am. De ceva timp sunt posesorul unui Golf 5 1.9 TDI cu DSG 6 dar am o problema cu ea. Mai exact atunci cand pornesc masina se aude un tacanit metalic pentru aproximativ 1 minut. Acest tacanit nu apare mereu doar in anumite zile. Cutia schimba perfect in accelerare fara macar sa simt schimbarea de treapta. In schimb apare o problema la decelerare si anume din treapta a 3-a in treapta a 2-a si cateodata in prima treapta de viteza. Adica pe langa frana de motor care este un pic pronuntata se aude la fel un tacanit iar in pedala de frana imi vibreaza ceva destul de puternic. Acest simptom se intampla doar atunci cand calc frana intre brusc si lin. Daca franez lin acest simptom este inexistent si la fel daca franez brusc. Are zile cand dupa pornire are un usor tremurat dar nu se intampla foarte des. Mentionez ca de curand am schimbat axa cu came, tacheti si cuzineti pentru ca unul dintre tacheti s-a spart si tind sa cred ca acest usor tremurat este din aceasta cauza. Daca aveti orice idee va sunt recunoscator.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant are un inceput de sfarsit, trebuie sa te pregatesti financiar pt ca nu e ieftin de loc. AM Luk este undeva 1800-2000ron OE de la reprezentanta 3800-4200ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu smuciturile la plecarea de pe loc stie cineva mai bine care e cauza? Sa nu ma apuc sa schimb acel asa-zis mechatronic degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreajele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cutia dsg are o serie unica sau doar cod produs cum pot afla daca am cutia originala pe masina si unde aste scrisa daca exista?unde pot afla informatia asta.

golf variant 2.0-an 2009 motor CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cod produs si an fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am vazut ca ati avut si voi probleme cu DSG-ul si vroiam sa va rog sa mi spuneti cum si daca le ati rezolvat.
Eu am un passat cc din 2008 170cp. Am facut acum 120.000 km si m am dus la service sa i fac schimbul de ulei la cutie.
Le am aratat si "problema" cu DSG ul..adica acel CLANC pe care il face la trecerea din P,R,sau N ..in D, face chiar doua clancuri si se simte si o smucitura (f mica). La mine mai face si atunci cand ma opresc la semafor uneori.
Cand am fost la service acum un an cu pr asta..mi au spus ca e relativ normal, ca toate fac asa; altii spuneau ca o sa se agravaze, ca o sa faca mai tare. De un an de zile zgomotul a ramas la fel.
Revenind la cei de la service la care m am dus sa fac revizia..ei mi au spus ca zgomotul nu este normal si ca va face din ce in ce mai tare si ca daca nu schimb tot HUB ul de ambreiaj (37mil) o sa mi se strice calculatorul cutiei (tehnotronicul sau ceva de genu) care costa 90 de mil. Mi au mai spus ca n are sens sa fac schimbul de ulei, pt ca atunci cand schimbam ambreajul..trebuie oricum schimbat uleiul.

As mai vrea o parere, a gasit cineva un service bun pt DSG. Este pana la urma normal clancul asta, sau risc sa ma trezesc "fara cutie".

 

merci frumos
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clanc,clic,alte zgomote sau smuncituri NU sunt normale la DSG.Uleiul si filtru se schimba la fiecare 60 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu clanc-ul de cand am cumparat-o, aproximativ un an, si nu s-a agravat. Cutia schimba lin vitezele dar are o usoara smucitura sau cateodata un tremurat usor la oprire daca nu apesi ferm pedala de frana, adica o lasi pe ea sa se opreasca din inertie. Daca am geamul deschis si sunt atent se mai aude cate un zgomot pe sub masina cand franez brusc sau cand opresc masina. Iar in legatura cu zgomotul din P,R,N in D, il am si eu dar nu tot timpul, nici nu il ma sesizez, a devenit ceva normal. De la celebrul clanc pana la schimbarea ambreiajelor cred ca mai este de asteptat, daca am schimba anumite piese foarte costisitoare doar preventiv  unde ajungem? Si ce te faci daca schimbi hub-ul de ambreiaje si clanc-ul/smucitura sunt prezente in continuare?

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le platesc lucrarea :)) Da ai dreptate, dar intr un fel ..e clar ca zgomotele astea nu sunt normale, iar astia la care am fost erau destul de priceputi, aveau acolo un DSG desfacut..eu m am speriat cand am vazut cat de mare poate fi ..un monstru!

Singura frica pe care o am..este sa nu se intample ceva mai grav; pt ca atunci ...e rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monstrul l-am vazut si eu cand am schimbat volant, il ridica 3 oameni. :)) Eu am dat masina la diverse persoane care au mai condus dsg si mi-au spus ca are un comportament absolut normal, inclusiv directorul unui service care a lucrat mult timp la reprezentanta Vw. Poate suntem si noi prea tipicari, pana la urma este o cutie semi-automata si mi s-a explicat ca unele zgomote sunt inevitabile, gen cuplari-decuplari. Acum nu stiu cat de tare este zgomotul la tine dar la mine daca am muzica la volum mediu nu se aude nimic doar ca simt un uneori un usor soc in podea la franari si opriri. Daca ai vreodata drum prin Cta. facem schimb ca sa facem o comparatie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FIX asa e si la mine! Cat te a costat cand ai schimbat volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.900 lei Volant plus 400 manopera. Cred ca o mai duceam pana acum dar ma dispera zgomotul si imi tremura cateodata fata-spate in N sau P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi tremura motorul si se aude asa ca un tractor :)) dar DOAR cand e frig afara..pana se incalzeste. Mi au zis ca nu e urgenta si sa ma duc cand face mai rau..de un an de zile e ok, sa vad acu cand incepe sa fie mai frig; ca vara nu mi a facut deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti tremura doar motorul nu este de la volant si daca face doar la frig sa nu fie ceva de la injectie sau de la alimentarea cu motorina, aici pot fi mai multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la service mi au zis volant clar..chestia e ca nu face mereu (chiar si cand e frig) si mi a explicat ca depinde cum prinde acolo ..cum ramane ..in fine nu stiu sa explic :))

o sa mai urmaresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant face automat un zgomot pe care il auzi, ca un ciocan care loveste o tabla, gen  

si face cam tot timpul la relanti, iar tremuratul se simte in toata masina doar in N sau P, daca ajunge sa iti tremure si cand pleci de pe loc deja este ultima faza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg..chiar nu stiu ce sa zic, cum spuneam..de cand a venit caldura n a mai facut DELOC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am fost cu aceeasi problema , născută ca o paranoia tot dupa ce am citit pe forum despre cheltuieli de ordinul zecilor de milioane băgate in reparatia DSG-urilor, la unul din cei mai buni mecanici VW din SB, Leo, iar cand i-am spus simptomele, a început să râdă. Asadar, cutiile sunt ansambluri mecanice , la care e normal sa se audă zgomote metalice, mai ales la masini trecute de prima tinerețe. Din ce am aflat de la Leo, zgomotul vine din miscarea pârghiilor de angrenare ale vitezelor, acesta devenind mai pregnant, odata cu varsta si uzura mai mare a cutiei, deci eu zic sa nu-ti faci probleme, decat atunci cand cutia isi schimba comportamentul in mers, (schimba sacadat din 3 in 2), apar erori (VAG), iti palpaie viteza in bord....mechatronicul se strica foarte greu, iar daca se strica, mai bine iti iei cutie second. Ce poate ai mai citit despre probleme mari, sunt la masinile cu km f multi si dati inapoi de ord >300k km si cu DSG neintretinute corespunzator.

Cutiile DSG sunt si acum in top ca si confort, merg mult mai bine decat la Mercedes, de ex C-Class, asa ca eu min-am asumat un risc calculat, cand am luat-o, acum 2 ani. Am Passat Combi 2009, 2.0 CR, 140 CP, DSG, 202 000 km, luata second la 184 000 km, nici o problema majora pana acum, doar ceva contacte slăbite pe la cablaje..... DSG RULLZ!!!!

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intre timp m am intalnit cu mai multi cu DSG uri si la majoritatea face la fel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa cititi topicul de la inceput, problemele voastre nu sunt normale, de asemenea este o persoana pe forum care repara mecatronicul (responsabil de mers sacadat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!