Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

revin cu info,schimbat hub ambreiaj masina este ca noua nici cel mai mic zgomot comportament total diferit sa vedem cat o tine sper ca ramane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât a fost costul acestui "hub" ca sa ne putem da seama ce reprezintă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 cu manopera (2050)piesa,include toate discurile cu tot sistemul de frictiune am sa pun o poza  cu piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care au fost simptomele discurilor de ambreiaj defecte? Masina functiona normal insa avea diverse zgomote? Multumesc!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 lei includ manopera, hub cu discuri dar si ulei si filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt.alexandru da avea mici pierderi de cuplu mai ales 1-2tr cloncanea pe decelerare pleca usor tremurat

Johnny Bravo nu pierzi uleiul hubul este afara din cutie pierzi f putin dar completeaza la sfarsit nivelul.

 

Cum atasez poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul hub-ului si manopera sunt de reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dar nici nu am intrebat cat costa la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Pantelimon, costa tot cam asa ~ 3100 ron, am cerut eu un deviz acum 1-2 luni..

 

hub - 2200 ron + 900 manopera, fara ulei..se recupereaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutate, a-si avea nevoie de putin ajutor in viitorul apropiat vreau sa schimb volant la masina din semnatura si nu prea gasesc documentatie. Cine are elsa vin sau alte programe il rog frumos sa i-mi scoata un workshop manual la cutia dsg6 in care sa fie documentatia schimbarii volantei si a discurilor de ambreiaj. Vreau sa fac ca la carte, sa strang suruburile si tot ce trebuie la forta cum specifica vag. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

Salutare , ma bate un gand sa incerc o resoftare la motorul 2.0tdi 170 cp(an2011) DSG6. Care este cuplul maxim pe care il suporta ? Si a mai facut cnv aceasta ? Se comporta bine ? Sau au aparut problemele la cateva mi de km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stock, teoretic 350 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic tine fix cat ai tu pe motorul de 170 CP, adica 350 Nm. Sunt multi care au dus DSG-urile la mult mai mult, eventual au schimbat si softul din ele ca sa nu intre protectia prea devreme. Este plin VWVortex de exemple. 

Te sfatuiesc sa incerci o cutie de tip DTUK, este simplu de montat / demontat si daca nu iti place cum se comporta DSG-ul poti sa o scoti si sa o vinzi cuiva fara DSG sau cu motor de 140 CP.

 

L.E.: unul dintre marii producatori de soft (parca Revo, nu mai stiu exact) avea un bug cunoscut pe DSG, adica masina avea o ezitare in anumite circumstante. Bugul nu era rezolvat acum ~1 an cand ma batea si pe mine gandul.

Modificat de cosminidis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am un vw passat  anu2008 3c motor2.0 tdi bkp  cu cutie DSG cod KMX am probleme cu megatronicu nu imi intra tot timpu R, si as vrea sa o schimb dar nu gasesc nici o cutie DSG cu codu KMX, in schimb am gasit o cutie cu codu KMY de pe un vw GOLF v din 2007  cu motor 2.0tdi BKD, ma puteti ajuta cu niste  sfaturi sunt compatibile nu vreau sa o cumpar si sa am probleme, sau daca stiti pe cineva ca ma poate ajuta sa o repar please :tuktuk:  . multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Ajutor       .......ma poate ajuta cineva  cu o lista  de cutii de viteza DSG care sunt compatibile cu cutia mea  care are codu KMX si cu motoru de 2.0 tdi BKP anu 2008, sau are  cineva idee  daca se poate pune alta cutie sau trebuie  pusa decat modelu de cutie care vine din fabrica? :question: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe BKP au fost puse următoarele cutii: GSS, HFQ, HQF, HQL, HXS, JPJ, KCU, KMX, KQC. Cam toate, mai puţin prima, au echipat şi motoarele BKD (nu neapărat Golf, dar de exemplu KMX figurează şi pe BKD de pe Golf), deci posibil să se potrivească şi KMY. Oricum să iei cutia cu factură şi garanţie, perfect ar fi să o poţi returna dacă nu se potriveşte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 BKD cu cutia HQL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 2.0 BKD cu cutia HQF.

De ceva vreme am vazut ca atunci cand este calda cand trec slectorul mai repede in D sau S imi apare in bord selectata intai viteza 2 si pe urma 1. Si cateodata dimineata cand apa este intre 60 - 90 grade C smucete putin, ca si cand s-ar ineca in trepta 3 si//sau 5 pe urma cand se incalzeste nu mai face. Sa fie cumva din soft sau mechatronic? O sa incerc sa fac si setari de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Cutia duce fara probleme 450nm

Am deja 10mii km de la resoftare si nu sunt nici urma de probleme, totul merge impecabil.

Problema este aderenta, 220cai si 450Nm nu sunt putini, fara autoblocant rotile patineaza destul, rareori exagerez deoarece nu prea e nevoie, se misca atat de bine incat depasirea unei coloane intregi de masini e o joaca de copii.

Important e sa nu iti bati joc de ea sa o abuzezi toata ziua.

La 30mii ii schimb iar uleiul, 300 ron toata operatia cu manopera :) sau less.

 

Singurul lucru negativ la dsg6 e consumul marit de carburant, cam 1l in plus fata de manuala .

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat anul trecut prin luna Mai volantă si de atunci am ~25000 km si astăzi după un drum de 100km a început sa bată iar, luni ma duc la service ca încă mai am garantie. Sunt așa de proaste sau am vut eu ghinion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

a cazut mult prea repede, ce naiba :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus volant OE sau luk? Intreb ca si eu trebuie sa schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus after Luk, la fel venea si OEM tot Luk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu, la Ford. Am pus volant ieftin( Sachs ), 1200 RON si in 5000 km  a fost gata. La Passat trebuie sa aleg intre reprezentanta ( 4500 RON cu totul ), Service Autorizat ( volant 2700 RON + manopera ). 

Nu inteleg cum de sunt pe net la 1750 RON volant de DSG.

 

danyelnr1,

Tu de aia ai pus, la 1750 RON ?

Noroc ca al meu volant bate doar dimineata la rece, dupa care se echilibreaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 1860 parca am dat pe ea. La mine patea tot timpul înainte sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!