Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

În fine, după ce am asistat la lucrare asta e părerea mea. Iar divaisul ala e destul de banal, fol pp vaselor comunicante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles că este ceva chemare pe DSG. Merită să întrebați. La cutia mea am verificat și nu intră.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

am sunat la avia pantelimon azi sa intreb cat costa manopera pe schimb ulei la DSG.

Mi-au spus 210ron.

 

Si nu stia sa-mi spuna daca exista ceva update de soft sau alte chestii; cica numai cu masina la ei in service isi dau seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok pretul la manopera, la reprezentanta in Constanta imi cereau 400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Skoda cariova m-a costat 750 lei cu tot cu manopera. Initial cand am facut programarea mi-au spus ca este ~850 dar masina mea fiind din 2005 se incadreaza la segmentul 3 de reducere, ceea ce rezulta ca pretul variaza in functie de vechimea masinii si de aceea in unele parti este mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda craiova oricum sunt preturile mai mici decat in alte orase :). Eu la ei am primit cele mai bune oferte, uneori chiar mai bune decat la service-uri fara marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ce?

Nu știu sigur. Eu m-am dus pentru altceva și au verificat și asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu eu la Avia Pantelimon costa 850 RON , schimbul de ulei dsg cu ulei oem .

radulescuromulus, sa ne anunti si pe noi unde ai schimbat si Cat a costat , cum a decurs , daca esti mulțumit si daca se comporta cutia altfel !

Paste fericit tuturor!

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

sigur ca anunt.

[eu am pomenit doar de manopera la schimb ulei; de ulei nu am intrebat, ca ala mi-l aduc eu, iar ei ma taxeaza doar cu manopera]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema...am citit pe aici dar nu am am reusit sa citesc toate postarile...mi sa aprins in bord o cheie care alterna cu litera D de la drive in cb...am oprit masina am stat 15 min si a disparut cheia....dupa 1000km aceiasi problema...masina are 57mii km...stiu ca la 60 mii trebuie sa schimb uleiu si filtru din cutie....nu mi sa mai aprins alt martor prin cb si nu a ramas nici un mesaj.....stie cineva daca cumva ma anuntat ca trebuie sa fac revizia sau este alta problema??? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

intrebari:

- stiti cu ce marca de filtru ulei cutie DSG vine masina din fabrica?

- stiti care e cea mai buna / fiabila marca de filtre AM?

 

m-am uitat acum pe istoricul masinii mele si am vazut codul 02e305051c ; am gasit diversi producatori de care nu am auzit nimic niciodata... :topran, SCT, vaico, JP Group si meyle - de ultimul ma feresc ca nu au fost fiabili niciodata ca brand]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAcar la DSGiti recomand sa pui ceva OEM, atat filtre cat si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM am pus, inclusiv Haldex. Sunt mai scumpe, însă e mai sănătos așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

eu am pus filtru oem 70 roni si ulei motul DCTF , super multumit de ulei , cutia merge bestial, nu troncane etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

Pai inainte troncanea?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul Motul puţea a mortăciuni ajunse la stadiul de nămol de la Techirghiol? Cel puţin aşa pute cel oem. Dacă preţul e în jurul a 700—750 lei merită la reprezentanţă. Uleiul LM plus materialele necesare încropirii divaisului pt. schimbat ulei tot pe aici m duceau. Şi la vînzarea maşinii îi dau cu factura în cap clientului :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

cutia se comporta foarte frumos iar eu conduc destul de agresiv, in final e o masina sport :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare catre cei cu DSG. Cand stau la semafor si o trec din D in N nu se aude nimic dubios dar cand o dau din N in D se aude un zgomot si o vibratie in podea. Mai am de mers vreo 10 mii pana la urmatorul schimb de ulei si filtru. Din R in N si invers nu se aude nimic se face trecerea fara zgomote Dar la N in D parca ar fi o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu trebuie sa o treci in N la semafor. Si la mine este o vibratie din N in D probabil ca o bagi in viteza si cupleaza ar fi motivul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta pe D sau S cu piciorul pe frana. Dar am sa incerc si eu cum faci tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade consumul cand este in N din aceasta cauza a facut neamtul sa o treci din D in N fara sa apesi butonul de siguranta de pe maneta.In manual scrie ca nu este necesar sa o treci in N la semafor pentru ca ai putea lua piciorul de pe frana si sa plece masina singura... dar daca ai auto hold nu mai este necesar sa tii piciorul pe frana.

Acum fiecare face cum crede ca e mai bine. La celelalte cutii automate este indicat sa o tii pe N cu frana apasata la semafor sau la o stationare de scurta durata

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtu cred ca a facut-o sa treaca din D in N fara a apasa butonul in caz de accident sa sara singura ca sa nu te duci in balarii cand esti lesinat in masina. Stiu ca si la bmw este recomandat sa o ti in D la semafor. Dar cum ai zis fiecare face cum crede ca-i mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un accident [frontal] minor fara sa sara airbag-ul si se trage automat frana de mana in caz de impact....de aici tragi concluzia singur cu N-ul in caz de accident. Se simte ca masina este turata cand stai la semafor in D cu piciorul pe frana.

 

In fine nu vreau sa facem din asta o lunga discutie fiecare face cum crede ca e mai bine pt masina lui si pt buzunarul lui  :D

 

Astept sa-mi mai spuna careva daca se simte si la voi acea trepidatie in podea la trecederea din N in D dupa ce stationati si o treceti din D in N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!