Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Mersi Badx si FanDinamo; cu toate ca am masina de ani buni, abia acum am observat lucrul asta. c6t9, nu e nevie sa te bagi ca musca...daca nu-ti place o intrebare, ignor-o...Si da, e logic, m-am interesat doar sa vad daca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai testat putin urcatul in rampa si daca inclinatia este mare, indiferent cat de incet iau piciorul de pe frana mai intai o ia cativa centimetri in spate dupa care cupleaza si urca dar cred totusi ca asa functioneaza ambreiajul si probabil ca masina nu are in dotare hill holder.

Modificat de FanDinamo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9 spune că este ilogic să poți mișca levierul din D în N fără să apeși butonul și la fel de ilogic este să nu poți muta din D în S fără să apeși butonul ...cel puțin așa am înțeles eu din context

Logica ar fi ca atunci când vrei să treci rapid din D ÎN R și viceversa, pentru a ieși din zăpadă, să o poți face nestingherit...probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui să dau report acum :D

Da, e aiurea să o scoți accidental, dar să nu poți da rapid în S. La BMW mergea de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9, scuze pentru comentariul de mai sus, am inteles gresit postarea ta.

Cred ca logica e sa o poti scoate rapid din viteza in caz de sunt probleme. Ce-i drept, foarte des simti nevoia sa dai rapid din D in S si din pacate nu merge decat daca apesi butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine merge din D în S fără buton buton apăsat dacă trag puțin mai tare. Altfel îmi indică faptul că ar fi în S, dar se se comportă ca în D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi aduc aminte cand am cumparat masina si am apasat cu stangul frana :)), cu gandul la ambreiaj , a trecut singura in N. Deci cred ca de aia trece fara a apasa butonul, in caz de accident ceva sa nu o iei pe aratura.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

stie cineva care e procedura unui schimb corect de ulei la cutia DSG6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

mersi mult.

dar nu am incredere ca ei chiar lucreaza dupa carte.

 

sau: daca aflu si eu care este procedura pt inlocuirea totala / corecta a uleiului, incep sa dau telefoane la reprezentante sa intreb ce si cum se procedeaza.

Unde spun ca fac precum gasesc sau citesc aici pe forum, acolo ma duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG nu e ca la motor.Dupa inlocuire ulei+filtru se  face o adaptare a valvelor cu VAS-ul. Daca cei de la PBN nu mai stiu......mergem la dacia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie dupa schimbul de ulei la un service recunoscut din Constanta nu mi s-a facut nici o readaptare si nu am simtit vreo diferenta in 4000 km cati am facut de atunci. Nici nu stiam la momentul respectiv ca ar fi obligatorie readaptarea cutiei si nu am insistat iar acum cred ca oricum nu ar mai avea sens sa o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

hai ca avansez!

adica, aflu ca trebuie o adaptare a valvelor. in afara de acest lucru, mai este ceva de stiut? o chestie la care trebuie sa fiu atent?

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade esti sigur de ceea ce spui? In manualul de reparatii nu spune de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de obligatorie este adaptarea, parerile sunt impartite, am facut schimbul la un service desprins practic de repezentanta Vw si dupa schimb, tipul care are service-ul, fost angajat al repezentantei Vw s-a suit in masina a bagat testerul 1 minut si am plecat fara sa simt vreo modificare in bine sau in rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine fost pusă mașina pe tester să vadă dacă este nevoie. Am așteptat ceva până a ajuns în regimul cerut de program, totul a fost ok.

Reprezentanță.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

c6t9: vad ca esti din bucuresti; la ce rep ai fost si cat te-a costat? [ulei si separat manopera].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul se pune pt verificarea temp uleiului, nu ptr adaptare. Si c9t9 nu a confirmat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar exista o procedura de schimbare a uleiului dar nu se face nici o adaptare a blocului de valve ci se pune vas-ul sau vcds-ul ptr a vedea temp. uleiului in cutie care nu trebuie sa depaseasca 50 grade cand se da drumul la ulei iar cand se face umplerea uleiul trebuie sa fie sub 45 de grade iar schimbatorul in P,se baga ulei pana da afara se porneste motorul,treci schimbatorul prin fiecare treapta timp de 3 secunde,dupa ce termini il lasi in P cu motorul pornit si se verifica uleiul sau se completeaza daca temp uleiului este sub 45 de grade,recomandarea mea ar fi daca iti schimbi uleiul si filtrul si uleiul arata rau intreaba pe cei de la service daca este nevoie sa se dea blocul de valve jos ptr a scoate aprox. tot uleiu,acum ramane sa gasesti un service care stie ce trebuie sa faca,asa iti pot spune un service in Regie langa Princes parca Laservice se numeste si ei cu siguranta stiu ce au de facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

salut,

lasa-mi pe PM datele lor de contact te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost în Cluj. Nu mai știu cât a fost. Am avut și revizie, ulei Haldex, verificări etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta din Constanta costa 1.300-1.400 lei schimbul de ulei iar la un alt service decent costa 800-900 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că se poate face şi acasă schimbul. Buba face oricum dacă e să facă....

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o operatiune chiar atat de banala, existe service-uri care nici nu fac schimb de ulei la dsg, fie din simplul motiv ca nu au acel dispozitiv care baga ulei cu presiune, am primit doua raspunsuri de genul asta inainte sa ajung unde trebuie, fie nu au mai facut si nu se complica si de asemenea sunt service-uri care habar nu au ce este dsg-ul si o asimileaza cu o cutie automatata si iti spun sec ca uleiul nu se schimba, am intalnit si asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!