Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Asta e maxim. Adica ei sunt o reprentanta dar nu stiu cu ce se mananca aceasta cutie? Nu inteleg cum primesc acesti indivizi licenta de la Vw/Seat/Skoda

Îți dai seama ce se întâmplă dacă iei DSG de la ei și ai o problemă. Nu pot asigura service-ul.

Dar nu e vina lor. Să nu uit că la mine la R roțile de 17" omologate la nemți, trecute în CIV, nu erau pur și simplu în sistem și au trecut în verificare roți neconforme. Am văzut și eu hârtia, aparatul nu listează 17", numai 18 și 19.

Astea mi se par scăpări și din partea VAG, fiind în interesul lor ca cei ce le reprezintă marca să ofere servicii complete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt multe de facut la DSG... Fiind din Craiova poti merge la dealerul Skoda din oras si cere o oferta la cei de acolo.. o sa fie la 60% din pretul celor de la vw :)

 

La VW costa 8100 ron nu stiu la Skoda dar o sa intreb,ma gandeam sa nu fie alta cauza dar vedem ce spun cei de la skoda si dupa iau o decizie.

Stiu ca este atat la ei.. am intrebat si eu acum 1 an informativ si la vw si la skoda si a fost diferenta mare. La skoda a fost 5700ron cu schimbat ulei si manopera plus garantie 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu prea sunt multe de facut la DSG... Fiind din Craiova poti merge la dealerul Skoda din oras si cere o oferta la cei de acolo.. o sa fie la 60% din pretul celor de la vw :)

 

La VW costa 8100 ron nu stiu la Skoda dar o sa intreb,ma gandeam sa nu fie alta cauza dar vedem ce spun cei de la skoda si dupa iau o decizie.

Stiu ca este atat la ei.. am intrebat si eu acum 1 an informativ si la vw si la skoda si a fost diferenta mare. La skoda a fost 5700ron cu schimbat ulei si manopera plus garantie 2 ani

 

Ai avut cam aceleasi simptome la masina de l-ai schimbat??? Ma gandeam sa nu fie si din ambreiaj dar ala se poate verifica,oricum am vazut ca uneori nici nu intra pe R sau ramane turata intr-o anumita treapta fara sa mai apara pe bord D1,D2  etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am schimbat.. pregateam terenul pt a cumpara o masina cu DSG si intrebam cat m-ar costa reparatia daca se strica :). Dupa simptomele descrise mai sus clar nu e de la ambreiaje.. numai mechatronicul ramane din pacate :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electric apoi hidraulic :P

cum merge cutia? ai verificat cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. 102 mii km. Am deja vreo 600 km făcuţi şi nu-i descopăr vreo hibă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am schimbat.. pregateam terenul pt a cumpara o masina cu DSG si intrebam cat m-ar costa reparatia daca se strica :). Dupa simptomele descrise mai sus clar nu e de la ambreiaje.. numai mechatronicul ramane din pacate :(

 

Se pare ca la Skoda problema este din dublu ambreiaj haha,intre timp s-a aprins martorul de cutie iar pe N daca accelerezi o ia inapoi acum chiar sunt in dubiu,sa schimb ambreiajele care costa 4000 lei cu tot cu ulei si sa pierd uleiul care a fost schimbat la serpico degeaba :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum argumenteaza ei defectul la ambreiaje cand masina o ia inapoi pe n ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat uleiul? Manopera are 6 luni garantie. Daca se dovedeste ca asta a dus la defectiuni, esti "acoperit"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura schimbul de ulei cu simptomele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei e problemă din partea electronică a mechatronicului. Se cam amestecă comenzile de la un scurt ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, aseara in rampa de la iesirea in parcarea subterana de la AFI, am vrut sa vad daca masina urca singura, in D, fara a o accelera. Nu a urcat, a inceput sa tremure, nici inapoi nu a luat-o, "batea pasul pe loc" si tremura.

Nu am niciun fel de probleme in rest cu cutia, doar vreau sa stiu daca e normal acest comportament (in masina eram 3 persoane, ce-i drept in spate un prieten pe la 100 kg :D). Panta e relativ maricica, cred ca o stiti cei din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polosaurus, eu zic ca e normal, daca inainte sa abordezi rampa a incetinit aproape de 0 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Istanbul am urcat rampa de peste 70 grade , 4 insi cu bagaje , cu oprire si pornire din rampa. Nu a trepidat nu a facut nimic...

Masina un Golf 6 ...

Probabil iti patina ambreiajul....

Iar o potentiala cauza  a acestui lucru poat efi si faptul din semnatura ta : Octavia 2 DSG 1.9TDI BXE@160CP by TCMTurbo (Stage2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. În mod normal nu are cum să urce panta nici o cutie automată, deci ce s-a întâmplat la AFI e OK.

 

2. La 70° deja e SF, abia de urcă un tank și asta în anumite condiții.

 

Ca să fim înțeleși

 

pro_70_42013_lg.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) cum sa urcea masina o rampa inclinata fara acceleratie DACA motorul nu dezvolta destula putere la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca e ok din ce ziceti. Era vorba chiar de pornire de pe loc, fara sa apas vreun pic acceleratia. Cum am atins-o nu au mai fost probleme, a urcat frumos, fara trepidatii.

Comparam si eu mere cu dovleci: la fosta masina, Corsa 1.7DTI porneam de pe loc, doar ridicand usor piciorul de pe ambreiaj, dar aia era cutie manuala, de aici a pornit nedumerirea mea.

Multumesc pt. raspunsuri.

 

PS: referitor la remapare, stagiul 2 a fost facuta in mod responsabil de Dragos Voinea: a crescut doar puterea dupa upgrade-ul de turbina, nu si cuplul, asta a ramas la fel ca la stage 1, tocmai pt. a proteja ambreiajele cutiei DSG.

Modificat de Polosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit,cred ca este normal comportamentul cutiei, in conditiile respective... cel putin si a mea face la fel :icon_thumleft:

Colegul cu panta de peste 70 de grade exagereaza.... :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal comportamentul. Iar daca panta e PREA abrupta iti va decupla dupa cateva secunde (protectie supraincalzire). Evident, ma refer la un scenariu cand NU accelerezi.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu! E normal comportamentul. Nu zice nimeni nici măcar că DSG trebuie să ţină maşina pe loc fix în pante, nicidecum să mai şi urce fără accelerare. Nu vorbim aici de autohold. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mda.. clar nu mai merge pe diesel :)))..Parca vad ca esti cu a 10-a la 90 la ora cu 1000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum argumenteaza ei defectul la ambreiaje cand masina o ia inapoi pe n ??

 

Nu stiu cum dar masina merge impecabil dupa ce am schimbat ambreiajul si dinou uleiul, m-a costat 4200 ron am ajuns in italia cu masina si merge super de atunci,un mecanic priceput stie imediat care este problema la fel ca si un doctor  :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!