Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Buuuun, o sa-mi desfac si eu cutia. Intrebarea e, unde gasesc valve (sa cumpar) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca mecanicul colegului axxa e destul de rapid, fa si tu o excursie la Suceava :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dacă vrei valve noi, un coleg forumist ce lucrează în danemarca le dă cu 100 euro bucata. Dacă vă trebuie, vă dau PM cu mailul lui şi vorbiţi cu el. Vă trimite şi documentaţia necesară schimbării lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuuun, o sa-mi desfac si eu cutia. Intrebarea e, unde gasesc valve (sa cumpar) ?

Vorbeste cu Lambda_Dryver.. el a schimbat valvele necesare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin eu cu o problema mai veche : a aflat careva daca se poate schimba softul pe DSG TDI  ??

Pe benzinare se poate.... pe diesel nu am gasit inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate sutne cateva firme care fac asta, o face si voinea daca nu ma insel, daca vrei altceva vezi  la hpa motors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 parcă dacă îmi aduc eu bine aminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb softul sa nu mai schimbe asa subturat..... 

Voinea nu face diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru că e prea turat. El vrea o variantă între ele.

 

Alea sunt valvele. Cred că trebuie 2 de un fel şi 5 de un fel. Aşa se vede şi din imagine:

 

R şi D1 de un fel

 

2,3,4,5,6 de alt fel

post-27995-0-71262300-1363955254_thumb.j

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sint actionate valvele, electric sau hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am cumparat VW golf 6 2009  DSG si am simtit unele smucituri usoare cand schimbi levierul din D pe N R sau P iar cand schimba viteze 3 2 1 se simte o smucitura si un zgomot ca si cum ar forta schimbarea . Am schimbat uleiul + filtu +o garniture la cutie dar face la fel iar cei de la reprezentanta au dat verdictul Mechatronicul dar care ar putea cu timpul sa isi dea drumu si masina sa nu mai faca asa ,hazliu, in rest masina schimba bine treptele ascensiv,cine a resimtit aceleasi probleme imi poate spune cum a rezolvat,prin schimbare mechatronic sau sa ma gandesc si la altceva fiindca nu dispun de cei 8000 ron si au facut ei niste setari ca asa le zice la cutie in rest pe tester nici un fel de eroare a mechatronicului......

Modificat de mickyvele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acele setari asta este de fapt astept si alte pareri, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt multe de facut la DSG... Fiind din Craiova poti merge la dealerul Skoda din oras si cere o oferta la cei de acolo.. o sa fie la 60% din pretul celor de la vw :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat eu la dealerul SEAT din Suceava şi mă credeţi când vă spun că nu ştiau ce e ăla mechatronic şi au zis că nici nu se bagă la montat aşa ceva? Cică doar mi-ar aduce piesa şi eu s-o montez într-un service autorizat ca să am garanţie. "N-am vândut niciodată o maşină cu DSG în Suceava şi nici nu a venit cineva la garanţie cu probleme". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e maxim. Adica ei sunt o reprentanta dar nu stiu cu ce se mananca aceasta cutie? Nu inteleg cum primesc acesti indivizi licenta de la Vw/Seat/Skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din provincie dar stau de cativa ani in Bucuresti. Din pacate, cu regret, am concluzionat si eu ca asta este diferenta dintre provincie si capitala.

Dar asta face parte din peisajul romanesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lui robi, cum au primit certificare de la VW pentru a deveni service autorizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce va mirati...

 

mie mi-a placut de mecanicos: am discutat cu el inainte despre lucrare, saptamina trecuta l-am ascultat :lol:, ne-am uitat in documentatie inca o data si mi-a zis ca nu a schimbat pe banda ulei la DSG dar are un avantaj: CITESTE.

A citit, si-a si listat copiutele, a lucrat ca la carte/foaie si colac peste pupaza a strins surubul de la baie cu cheia dinamometrica.

 

L-a pus pe un mester sa agite bine bidoanele inainte, ala a inceput sa rida si i-a spus ca se hlizeau cu totii la curs cind le-a zis profu' sa faca asta INAINTE de a deschide bidoanele.

Faza e ca asta scrie si pe bidon, dar cine sa citeasca ?!?!?

multi nu citesc, nu vor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt multe de facut la DSG... Fiind din Craiova poti merge la dealerul Skoda din oras si cere o oferta la cei de acolo.. o sa fie la 60% din pretul celor de la vw :)

 

La VW costa 8100 ron nu stiu la Skoda dar o sa intreb,ma gandeam sa nu fie alta cauza dar vedem ce spun cei de la skoda si dupa iau o decizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!