Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

am întâlnit la cineva eroarea asta : 17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?) 
P0868 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ulei suficient in cutie sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

şi s-a consumat, sau au pus prea puţin? Poate să curgă pe undeva? Upper limit nu e nivel prea mare?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mancat nu il mananca... ori curge ori nu au facut schimbul cum trebuie si au pus mai putin

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a schimbat uleiul în curtie şi s-a pus unul nou, aproape 5,5 litri şi eroarea de mai sus persistă! Alte idei? Cutia merge bine, doar în R, fără accelerare sacadează puţin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu aiba o provlema cu pompa de ulei este pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

şi nu ar trebui să facă vreo figură ceva la schimbarea vitezelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai sacadează la plecare în R după ce s-a făcut adaptarea pe canalele 61 şi 60! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot este. Eu nu înţeleg de ce e eroarea aia iar cutia merge fără probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Vezi ca codarile din basic settings nu inseamna doar canalul 60 si 61 !

trebuie facute niste setari care se fac din mers pe fiecare treapta pentru a ridica cuplul ambreiajelor, sunt mai usor de urmarit pasii cand le faci cu VAS-ul nu cu VCDS-ul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am decât vcds. Se pot face şi cu el? poţi descrie procedura? mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare parte trebuie sa mergi cu a 5-a vreo 5 min intre 1200 si 3500rpm apoi cu a 6-a la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ştiţi că aveam eroarea aia cu presiunea de ulei? Am făcut astăzi adaptarea şi pe canalele astea (

Clutch Adaptation

Control Module Software Version < 0800:

Group 062
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]

Control Module Software Version >= 0800 :

Group 067
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]

Reset Values (Clutch Safety Function)

Group 068
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]

Reset Values (Pressure Adaptation)

Group 065
[Go!]
Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next])

 

şi am scăpat de eroare. Însă acuma încep figurile. Am băgat R şi nu mai voia să plece înapoi. Am accelerat mai tare, s-a cuplat forţat şi a mers. Am rulat puţin pe D şi schimba bine, parcă un pic cam brusc la plecare cu a1a. Apoi am parcat undeva şi am vrut să dau cu spatele. Nu mai voia deloc. Se ducea la vale în faţă şi au început să clipocească PRNDS în bord. Bag vag-ul şi apare o eroare pe valva 1 cu semnal discontinuu. Şterg eroarea, opresc-pornesc şi plec cu D dar se vedea că schimbă cam brutal. Opresc şi adaptez iar pe 61 şi 60, nu mai dă eroarea dar tot nu-mi place cum schimbă. Aştept să fac din nou adaptarea măcar pe 61 şi 60 dar dimineaţa la pornire. păreri?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil nu se va rezolva problema la readaptare, pare sa fie o problema din mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

păi a mers impecabil până a face adaptarea pe canalele specificate. Deodată mecatronic? hai că mergem cam departe cu gândul. Problemele de mecatronic nu au erori persistente? Când am făcut prima dată adaptarea am făcut-o cu uleiul cald pe la 66 grade şi nu mi-a plăcut deloc. Se stricase total mersul ei. Şi am tot făcut adaptări cred că de vreo 20 de ori în câteva zile şi nu m-am oprit decât după una făcută dimineaţă la pornire cu uleiul rece după care a mers impecabil. Numai că mă enerva eroarea aia de presiune ulei care tot stătea acolo deşi cutia se comporta perfect. Dar înainte am făcut adaptări pe 61 şi 60 fără celelalte. Acum când le-am făcut şi pe celelalte,am scăpat de eroarea cu presiunea uleiului, dar era tot cald uleiul, peste 80 grade. O să fac dimineaţă şi vă ţin la curent! Oricum pentru cei care nu aveţi erori şi vreţi readaptare, faceţi doar pe canalele 61 şi 60 în ordinea asta. Nici măcar rularea nu cred că mai este necesară. De fapt scrie acolo că dacă nu se face, ea se va adapta la mersul normal pe care îl veţi face ulterior. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba mult dupa rularea cu a 5-a si apoi cu a 6-a... Se face si in mersul normal insa mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate rula cu 3 şi 4 nu? parcă ar fi şi varianta asta pe ross tech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... si cu 3 sau 4,  insa daca o faci de 20 de ori arzi 2 rezervoare cu oricare treapta ai merge :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totuşi se poate freca mecatronicul de la o simplă adaptare?

 

 

eroarea asta era: 

18223/P1815 - Pressure Control Valve 1 (N215): Short to Plus 

doar ca era semnal implauzibil nu short to plus. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e cod de eroare nu are nici o treaba cu readaptarea, primeste senzorul un scurt pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

şi până nu am făcut readaptarea de ce nu a apărut, ci a apărut când nu a mai fost cel cu presiunea? e o simplă coincidenţă?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!