Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Poate pe cutie se afla senzorul de viteza si indica mai mult decat trebuie, s-a facut update la softul cutiei si acum are o corectie. Faza ca iti arata pe climatronic la fel ca la gps mi-e greu sa cred dar nu te contrazic. Daca ti-au schimbat uleiul cred ca ti-au facut si o recalibrare la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema la dsg....de ceva timp se aude cand stau la relanti un clancanit din 3 in 3 secunde.Si chiar dupa ce opresc motorul se aude acel clancanit.V-ati confruntat cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_confused: nu prea cred ca rezolv asa problema. Poate m-am exprimat eu gresit ......nu dupa ce opresc motorul..ci cand opresc motorul se aude acel clancanit. Se aude cam intre motor si cutie..... :dry: Nu stiu ce sa fac :sly: Sa fie la cutie sau la motor? :tuktuk:

Modificat de razzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie volant a cu masa dubla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu:daca e volant am pus-o......e scumpa tare!! Oare nu se poate repara sau curata sau....nu stiu :unsure: ? A schimbat cineva volant cu masa dubla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e intre 2200 si 2800 ron volant.. manopera e treaba ta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu o produce doar Luk si este destul de scumpa... cum deja s=a mentionat.. in jur de 25 -28 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e scumpa :icon_cry: . Astept sa vad ce zice meseriasul la care am lasat-o :pale: . Poate e crapat suportul convertizor pe care sta volant...parca are si un suport nu?.

Daca este volant cutia nu ar trebui sa se comporte ciudat? La mine merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are convertizor.

"pe care sta volantUL" sau volant!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , 109km/h imi indica IC la 2000rpm si 160km/h la 3000rpm , masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

105kmh la 2000rpm in treapta 6 cu DSG la masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat cineva uleiul Febi pt dsg? Am vazut ca e destul de recomandat online, si este cam la jumatate din pretul de OE

Modificat de Roberto666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am intrebat, nu e vorba de economie, desi salvezi lejer 300ron la un schimb, e vorba ca pe afara am vazut ca este recomandat de multe service-uri, si eram curios daca a incercat cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Febi e un ambalator

Si eu eram decis sa fac operatia asta cu mecanicul meu, mai ales ca am la dispozitie materiale din care sa incropesc divaisul de schimb, dar Bundy m-a convins sa nu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Dragos. Esti om serios! Merita sa supui ingineria din cutie la tratamente in garaj cu device-ul facut din "materiale"?! :)

Cu o revizie si o bucsa te joci in service dar cu un dsg nu mi-as permite :) Plus ca nu este o suma SF pt 60.000km facuti in medie in 2,5-3ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de experimente din astea ciudate ganditi-va cat costa reparatia..... la reparatie ma refer fie la schimbatul mechatronicului care costa intre 5000ron si 8000ron sau mai grav la inlocuitul cutiei cu totul care costa ~20.000ron. Pe langa reparatiile oficiale exista si inlocuitul de la dezmembrari insa nu e sigura treaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de parca in reprezentanta lucreaza cu scule de la nasa si in conditii ideale fara nici un por de praf...

divaisul se incropea din materiale noi si pot sa jur ca nu curata zona filtrului cum aveam eu de gind sa o fac ;)



eu nu ma gindesc la nici o reparatie si cit costa ea atita timp cit unii au probleme cu ele fara sa faca servisare hand made ;)

daca e sa crape, crapa... viata este cruda.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul m-am referit la ulei.. metoda de schimb e relativ usoara daca urmezi pasii... e iutubu plin de how tos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cine e interesat - costul schimbului de ulei DSG la reprezentanta in provincie:

6l ulei total 543 ron - produs original VW, COD G 052182A2

filtru ulei DSG 84 ron

manopera 186 ron

--------------------------

total general 813 ron

 

 

852 ron am platit si eu acum o luna la reprezentanta VW din Tg Mures(6 l ulei, filtru si manopera).

Precedentul schimb l-am facut la dealerul Skoda, mai ieftina manopera dar...m-au taxat cu 9 l de ulei...neatentia costa.

 

Salutare,

 

Am cerut si eu o oferta de pret la brady si in devizul lor apar 9 litri... Cum "ii pot aduce pe calea cea buna" respectiv de a factura 6 litri, ca la ei imi este cel mai la indemana sa ajung.

 

Regards!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le ceri sa iti arate in ce manuale arata 9 litri de ulei.

 

ca manualul zice altceva.... 

 

dsg.pdf

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

a incercat cineva uleiul Febi pt dsg? Am vazut ca e destul de recomandat online, si este cam la jumatate din pretul de OE

Salut,

 

uleiul Febi este foarte ok si are aceleasi particularitati si cod ca cel VW, eu am facut schimburi si cu ulei Febi la clienti care nu dispuneau de bani pentru uleiul VW si merg de ceva timp cu DSG-urile fara probleme

in afara este folosit foarte mult acest ulei iar fabrica din Lituania care repara numai cutii de acest gen foloseste numai ulei Febi, si este o fabrica in care sau investit cateva milioane de euro si au comenzi din toata Europa 

si cum zicea un coleg, atat Febi cat si VW sunt doar ambalaje/ambalatori cum s-a exprimat el  :icon_thumleft:

 

a, si intradevar intra 5,2 litri dar nu poti cumpara decat 6 litri  :rules:

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei! Intre timp am rezolvat cu un email, spunandu-le ca eu stiu ca la DSG 6 intra 6 litri si ca ii rog sa verifice inca odata acest asprect. 

 

M-au sunat dupa 30 min, mi-au confirmat ca e vorba de 6 litri, drept urmare m-am programat si am facut schimbul. Pret aprox 850 ron.

 

Ca fapt divers... am stat vreo 2 ore jumate cu masina pe rampa sa ajunga temperatura la 40 de grade deorece venisem cu masina dupa un drum de 15 km si era bine incalzita.

 

Dupa 50 de km cu noul ulei, imi pare ca se aud mai putine zgomote in cutie.. nu se mai aude acel clonk metalic la retrogradarea din treapta 3 in 2. 

 

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

şi eu am pus ulei FEBI! Iar filtrul VAICO! Eu am magazin de piese auto şi ştiu ce le poate capul. Asta cu uleiurile "originale" e chestiune de marketing. Până acum ceva vreme uleiul "original" la VW era castrol acuma e vapsoil (chestiune de contracte negociate pe o anumită perioadă). Totul ţine de norma uleiului şi de fiabilitate observată în timp referindu-mă la numele producătorului. Când cineva tot pomeneşte că trebuie ulei original să mă gândesc că în motor pune tot ulei original? Aţi auzit vreodată de ulei vapsoil? Întreb pt că asta înseamnă acuma ulei original vw, audi, skoda, seat. Dar lumea se lasă prostită dintotdeauna iar cei care citesc treaba asta din timp profită cu preţuri exorbitante. Aşa cum era porcăria castrol care spunea că uleiul pt diesel are bidon cu capac negru şi uleiul pt benzină e cel cu capac roşu. Acuma s-au mai liniştit şi nu mai bagă la înaintare astfel de prostii. Voi ştiţi că filtrele "originale" sunt filtre MAHLE iar acum 2-3 ani erau MANN? Voi ştiţi că setul de distribuţie acuma e continental-contitech şi altădată era GATES iar în scurt timp va fi DAYCO pt că între timp se negociază cu ei echiparea de fabrică a automobilelor? Voi ştiţi că eu dacă comand un volant pt dsg pe original el vine LUK cu ştanţă vw dar la preţ cu minim 30% mai mare? Şi hai să fim serioşi...credeţi că luk are o linie de producţie separată pt vw unde pune mai mult fier şi la linia lor pune mai puţin? Reveniţi-vă la realitate şi nu mai aruncaţi banii pe fereastră pt că alţii profită de voi prin debitul verbal pe care-l au. Din experienţa mea de până acum am ajuns la concluzia că LIQUI MOLY e cel mai bun ulei existent şi surprinzător, face şi pt dsg. Aşa că următorul schimb de ulei dsg va fi de la ei. 

 

ps: preţul de achiziţie al unui volant dsg LUK e de 1900 ron. Chiar şi mai puţin. Restul e adaos nesimţit de mare. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!