Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

si a mea schimba la fel , undeva la 65km/h baga in tr 6 si sta la 1200rpm , daca accelerez fin urca fara sa trepideze , daca apas putin mai tare accel retrogradeazain tr5 , ma inerveaza si pe mine mersul acesta subturat , parerea mea nu ar trebui sa lase in tr 5 si 6 matoru sub 1600rpm, masina este din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie fix la 70 imi urca in a 6-a, unde cobor o panta chiar mai devreme usor.Mi-ar fi placut sa nu scada sub 1600rpm, dar lucrurile sunt facute pentru emisii cat mai scazute din pacate.

P.S. Partea proasta e ca si la benzina e acelasi lucru unde acolo chiar ar trebui sa stea mai turata

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugaminte : vreau sa vedem ce diferente exista intre dsg-urile noastre, in viteza a 6-a.

Incep eu:

Seat Toledo 2005 tdi 140cp la 2000rot/min -103km/h

VW golf 6 2010 tdi 140cp la 2000rot/min -120km/h

Se observa o mare diferenta, care se simte si la consum etc...

Astept observatiile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut normal sa fie asa, rapoartele din cutie nu au cum sa fie aceleasi deorece ele se calculeaza si de gabaritul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat in functie de gabarit.. Leon 1,9 105cp in treapta a 6-a ~103km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul...nu uita sa precizezi anul.... am impresia ca in functie de asta difera ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2008 la mine... scuze ca nu am prezicat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia II, 2.0 tdi, 140 CP din 2005 in treapta 6 am ~120km/h la 2000 de rotatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A3 2.0 tdi dsg -> 108KM/h in trp. 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant.... uite asa descoperim ca sunt 2 tipuri de cutii: unele mai "scurte" si alele mai "lungi"....

Diferenta se simte cu siguranta in primul rind la consum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La consum, la demaraj si in general la felil in care se simte masina.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia este putin fortata deoarece nu se tine cont de toti factorii. Spre exemplu sunt convins ca greutatea masinii are un rol importat in acest calcul precum si numarul de persoane din masina la momentul la care s-a facut masuratoarea.

Probabil ca si tipul de combustibil folosit influenteaza putin nr de rotatii. Cel putin la TSI-uri scrie si in cartea masinii ca pentru a obtine performante optime trebuie folosit combustibil CO 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vb serios ?? Adica daca am masina plina, la 2000 de rotatii am viteza mai mica ??? Am impresia ca nu prea intelegi cum functioneaza transmisia la o masina....

Se pastreaza totul exact asa cum e , creste doar CONSUMUL ....

Si intr-adevar probabil ca in functie de gabaritul masinii s-a stabilit ca, pentru a proteja cutia, vitezele sa fie mai scurte la cele mai groaie...

Am curiozitatea care e acesta diferenta la un 170cp dsg TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@istef ia sa urmaresti turatia si viteza in functie de cat e de incarcata masina sa ne spui dupa daca mai are sens ce spui

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am exprimat gresit. Am sters.

Ma refeream la regimul tranzitoriu de la schimbarea vitezelor (ramasesem setat din alt topic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza la o anumita turatie poate varia in functie de incarcare. Daca patineaza ambreajul.

La mine, A3 2.o TDI din august 2005, la 2000 in tr. 6 ~103km/h pe vitezometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza a 6-a deja raportul de transmisie este sub-unitar la diesel, deci orice obstacol in trafic, deal, rafala puternica de vant poate produce o patinare mica in ambreiaj, dar nu este cazul la voi, banuiesc ca testati pe drum drept, fara accelerare, la viteza de croaziera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia II, 2.0 tdi, 140 CP din 2005 in treapta 6 am ~120km/h la 2000 de rotatii.

Rectific, am fost astazi la un drum mai lung si in treapta 6 am ~108km/h la 2000rot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza a 6-a deja raportul de transmisie este sub-unitar la diesel, deci orice obstacol in trafic, deal, rafala puternica de vant poate produce o patinare mica in ambreiaj, dar nu este cazul la voi, banuiesc ca testati pe drum drept, fara accelerare, la viteza de croaziera.

Aceeasi viteza ramane si la deal si la vale si la rafale de vant. Testat pe pilot automat. Scade turatia scade si viteza cand vine vreo rafala sau la inceputul dealului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa nu incepem sa sfidam legile fizicii bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana acum doar golful 6 are 120 la 2000rpm.. restu la fel. Porbabil au schimbat raportul la masinile mai noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 6 era si cel mai nou....Cred k au schimbat intr-adevar rapoartele la masinile cu minim 140cp dupa ce s-a trecut la commonrail....

De asta intrebam ceva posesori de skoda octavia cu dsg ....Acolo ne-am putea lamuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cr-ul trage mai bine la turatii joase desi ma indoiesc de asta :)...

@DragosR aia e valoarea de pe gps sau pe bord? La noi restu cam la toti trece usor de 100km/h, de aici valorile de 102,103,104km/h pe ceas. La gps probabil ca avem o valoare cam ca a ta, nu am facut proba pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bord

azi am iesit cu octa si mi-am amintit de discutia de aici

lasa ca fac verificare la retur, cu tempomat

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!