Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

\daca tremura e aproape sigur volant.

eu am o volant aproape noua dar nu cred k ti se potriveste, masina mea fiind productie 2004...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt totusi nedumerit daca gasesc sau nu o volant after market. Am inteles ca cea originala este produsa de LUK. Daca as gasi pe producator, cred ca as gasi-o putin mai ieftina decat cea cu sigla VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Est sigur ca vrei sa risti un volant after market? Pentru cutie normala probabil se gasesc si exista suficienta experienta, dar pentru DSG risti sa cumperi si sa constati ca nu se potriveste. Sfatul meu - mergi pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream sa fie tot LUK, dar fara stanta de vw pe ea. Nu vreo chinezarie :P Ceva de genul distributiei: rola INA cu stanta VW 200RON, iar INA fara VW 140 de roni:)

Modificat de aLeXu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, o sa gasesti DOAR Luk. Eu am luat de la un magazin de pe militari,langa Cora, cu 2200 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stanta VW sau doar LUK? Eu cel mai ieftin am gasit cu stanta VW la 2800 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am observat ca dupa ce merg putin / se incalzeste la schimbarea 3-2 se aude un clampanit. doar cand se incalzeste, pentru ca in aceste zile cand au fost sub 8 grd dimineata, nu s-a auzit. in rest, uneori de pe loc doar cu autohold-ul smunceste putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal pana aici ce ai descris. La partea cu auto hold, ciupeste putin acceleratia inainte de a apasa ca sa te pui in miscare. Astfel are timp auto hold-ul sa se decupleze si nu o sa mai smuceasca. Asemanator cu momentul cand la o manuala, uiti sa lasi frana de mana jos si o lasi in timp ce esti cu piciorul pe acceleratie.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta am observat, daca apas la inceput foarte usor porneste lin. pe mine insa ma cam ingrijora clampanitul de la 3 la 2 , ma gandesc sa nu am prea putin ulei . masina are 200 mii km, poate fi si uzura de vina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat 2006, cu 43.000km, luat de nou de la dealer si asa face. Am mers cu un GTI 5 cu DSG 6, la fel face din 3 in 2. Chiar si pe Polo-ul meu, DSG-ul 7 face ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cind schimb din D in R sau invers si la mine se aude un zgomot metalic ...nu stiu cum sa descriu ,dar cutia schimba ok .

Am mai mers cu alt passat b6 si la fel facea ,nu asa pronuntat dar tot se auzea .

Urmatoarea masina =manual ,fara batai de cap ,oricum ma plictisesc in masina .

Si la mine pleaca zmucit...

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu smucitul poate sa fie si o impresie gresita. La AutoHold clar se poate interpreta si am descris mai sus procedeul. Dar dupa parerea mea poti sa o smucesti si fara AutoHold. Daca iei piciorul de pe frana si calci ceva mai tare si apasat acceleratia se poate crea o "smucitura". Daca iei piciorul de pe frana, ii dai un ragaz de 1secunda (moment in care o sa tinda sa plece singura) si apesi lin acceleratia, o sa vezi ca nu mai pleaca smucit.

Ps: smuciturile astea impuse cred si eu ca nu ii fac bine in timp dar tine de modul de exploatare al fiecaruia. Sunt masini modificate f.mult la care DSG-ul nu are nimic si vad plecari in forja non-stop.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.unde pot face si eu o recalibrare la un 2.0 tdi 170cp dsg6 ..?

Eventual in bucuresti?

Modificat de lucian_ilias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Al Bundy. cutia...... totul este ok, pana ce temperatura apei ajunge la 90 grade.

nu mai pot pleca de pe loc treptat, cursiv,lin,(adica normal) ci ca si cum m-ar lovi cineva din spate.trebuie sa astept un anumit moment in care sa ciupesc putin pedala si cateodata o mai nimeresc sa nu-mi dea shock.

ulei si filtru cutie schimbate la Porsche Vest fara nici o ameliorare.

poate am o sansa cu readaptarea cutiei.sper.

tu ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se remediaza, dar putem incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucian_ilias: La fel facea si a mea! S-a rezolvat schimband blocul de valve. Cred ca iti faci sperante aiurea cu readaptarea cutiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina tremura la plecarea de pe loc, indiferent daca e cald motorul sau rece, iar in doua dimineti (nu consecutive) mi s-a oprit motorul. O sa incerc si varianta cu recalibarea, cu toate ca nu cred ca o sa rezolv mare lucru. Cat despre Lamborghini... pe vremurile astea sa bagi 800 de euro ca vrei sau nu, intr-o masina veche de trei ani care a costat 11000 de euro.... e oarecum dificil pentru un posesor de passat care nu mi se pare o masina fitoasa sau pe care si-o permit numai cei foarte potenti financiar... :P

E dificila o reparatie de 800 euro pentru un posesor de Passat? Nu ar trebui sa fie...

De ce?

Passatul nu e o masina de 11000 euro, un model ca al tau a costat in jur de 30000€ la o estimare fara prea multe date...

11000€ ai dat tu pe masina, cu banii astia luai o Skoda Fabia sau un Opel Corsa - ambele noi si acum nu aveai nici o chestie de reparat pe banii tai... Alea erau niste masini pe care ti le permiteai...intr-adevar.

Concluzia...ai dat 11000€ pe o masina care costa de 3 ori mai mult si cand e sa bagi 800 euro (o optiune de xenon la un Golf nou) dai din colt in colt...

Colegul cu Lamborghini ti-a sugerat bine, nu iti permiti masina ...asta e o alta problema pe langa cea tehnica.

Bafta cu reparatia.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa sa schimbi blocul de valve si cine stie sa o faca ??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul de calve este mecatronicul si este in jur de 2000eur cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4500ron cu mechatronic vechi la schimb, iar cu inlocuire mechatronic, schimb ulei+filtru te ajunge la 5700ron. Am intrebat eu de curiozitate acum ceva luni la dealerul skoda din orasul meu. Fara mechatronic vechi la schimb era in jur de 8000ron numai mechatronicul :)

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.o sa incercam poate cine stie......

masina nu face chiar asa urat dar imi sta pe creer.

cat ma costa? sa vin pregatit

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta proprie : cele mai reusite adaptari ale cutiei pt mine au fost cele cu cutia rece (dimineata, la prima ora, fara sa incalzesc nimic.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie sa imi spuna ce se aude din cind in cind pret de citeva secunde, un zgomot metalic ca un zornait asa, in partea dreapta a masinii (deci opus cutiei) si cind se muta din P in D sau N tace?!?

e din categoria "asa face toate" ??? ca de schimbat schimba lin, merge bine, cutia are schimbul de ulei facut la timp ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!