Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu esti obsedat atita timp cit nu e normal....

Si e normal sa fii extrem de stresat pentru acest lucru...

Dar totusi, daca zgomotul nu e atit de mare incit sa acopere muzica.....teoretic te vei obisnui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu zic sa fii genul care doar baga motorina in masina (am o cunostinta care doar asta a facut vreo doi ani.. nu stia ca se mai schimba un ulei, un filtru.. etc :). Dar nici sa ajungem la a dezvolta obsesii si a fi extrem de stresat :)

Ideea e ca nu prea ai variante, decat sa te bucuri asa de ea, si daca vreodata nu mai schimba viteza, tremura, smuceste, atunci probabil o sa fie vorba de alt mecatronic sau alta cutie..

Din pacate nu prea sunt specialisti in DSG pe la noi. Mai mult decat atat e posibil sa fie vreun zgomot "tehnologic" normal (ca altfel nu iti mai precizau cei de la porsche de acea circulatie mai ales ca nu mai e in garantie ci iti scriau direct pe factura ca recomandare "schimbare mecatronic/ schimbare cutie..").

Asadar e posibil sa nu prea ai ce sa ii faci si atunci in niciun caz NU recomand sa stai stresat si sa dezvolti obsesii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeam in paginile anterioare de cineva cam cu aceiasi problema si spunea ca pana la urma a mers cu o masina de test drive cu cateva sute de km si facea la fel. Deci pana la urma asta e. Vorba ta, bine ca nu smuceste sau face altceva....

Oricum, apropo de cei care au schimbat mechatronicul sau cutia cu totul. Din ce am vazut, majoritatea erau masini noi cumparate de la noi de la reprezentanta (le-au schimbat pe garantie). Foarte multa lume mi-a spus (inclusiv un mecanic de la Midocar) ca e diferenta mare intre o masina produsa pentru est si una produsa pentru vest. Drept dovada dupa 175000 km nu intampin decat aceasta "problema" daca se poate spune asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La piese nu exista diferente intre masinile produse pentru est sau vest, ar trebui o logistica extraordinara cu costuri asociate foarte mari.

Diferenta se face la alte lucruri, la protectii, antifonari, suruburi in plus, etc.

De ex. la Altea mea la manerul de la usa soferului,comenzile de geamuri sunt prinse inauntru cu 2 suruburi, ceea ce se intalneste doar la masinile vestice, pentru ca pentru romania sunt suficiente clemele existente (suruburile nu se mai pun).

Totusi Altea am achizitionata din RO dar cu echipare mai ridicata (Stylance).

Revenind la DSG, pentru masinile comandate noi anul acesta a existat o intarzaiere de 3 luni in livrarea masinilor cu DSG din cauza problemelor cu stocurile de DSG (varianta oficiala), neoficial se pare ca se lucra la up-date-uri tehnice, cel putin la cea pe benzina si cu dedicatie spre Seat.

De astfel a si disparut DSG din lista de preturi pentru multe modele de Seat My 2013.

Motivele sunt atat lipsa de apetit a cumparatorilor pentru cutia automata (toti citesc forumul) cat si timpii de livrare foarte mari pentru o astfel de optiune.

Nu inseamna ca daca la o marca s-au rezolvat problemele cu un subansamblu automat se aplica aceeasi abordare si la celelalte din grup.

Vezi cazul 1,2TSI, cum se rezolva clientii VW si cum se rezolva partial clientii Skoda.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu vest si est la piese e subiectiva.

Rabla mea e fabricata 12.2004 si e cumparata din romania ..... are 231.000km si nu am problemele astea.

Citeam pe aici, se pare ca cele mai reusite dsg-uri au fost prima editie.... probabil le-au fost teama sa nu dea rateu si nu s-au zgircit la calitatea pieselor...dupa care cind au vazut k merge au inceput usor usor sa bage piese mai ieftine probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti mai prieteni iarasi am ajuns la est versul vest toate sunt facute fix la fel numai ca producatorii mai fac de la perioada la perioada ipgrade-uri/ downgrade-uri in functie de ce probleme gasesc fiabilitate/ cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cine e interesat - costul schimbului de ulei DSG la reprezentanta in provincie:

6l ulei total 543 ron - produs original VW, COD G 052182A2

filtru ulei DSG 84 ron

manopera 186 ron

--------------------------

total general 813 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow !!! unde frate ?? pe mine ma ajung 11 milioane numai piesele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kye04 : cum unde?? In PROVINCIE ... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot asa (parca 780 lei, daca imi aduc bine aminte) am platit si eu la Brady (Bucuresti) in noiembrie 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kye04 : cum unde?? In PROVINCIE ... :))

Va recomand schema cu Provincia !

Eu din Bucuresti fac o plimbare la Nurvil Valcea, cu programare, oamenii ma cunosc deja, totul decurge normal si civilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Autek Craiova (dealer Skoda) e 730 ron schimbul cu manopera, filtru si ulei. Tot la ei inlocuirea mechatronicului este 5500ron cu schimbul de ulei,filtru si manopera inclus; Mechatronic vechi la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

852 ron am platit si eu acum o luna la reprezentanta VW din Tg Mures(6 l ulei, filtru si manopera).

Precedentul schimb l-am facut la dealerul Skoda, mai ieftina manopera dar...m-au taxat cu 9 l de ulei...neatentia costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am si eu un Golf 5 GT 1.4 TSI din 2007 cutie dsg si imi cam caraie cand sunt la sfert de pedala si jumate de pedala pe drive, pe sport in schimb nu imi face figuri, cei de la vw mi-au spus fara sa se uite mult la ea ca ar fi sigur mecatronicul dar au spus ca uleiul ar fi bun tot la fel fara sa il verifice, stiam ca doar daca nu ii schimb uleiul din cutie la timp ti se poate strica mecatronicul, acum chiar sunt intr-o mare dilema, vreau sa incerc si alte serviceuri.Poate ma ajutati cu o parere, idee ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca a gresit. GT 2007 din cate stiu eu a venit cu DSG6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti !

Vroiam si eu o idee referitoare la cutia mea dsg si anume:cand sunt pe D la sfert si jumate de pedala imi cam sacadeaza cum sa spun imi cam caraie sa zic asa pe la 50 60 90 de km/h in schimb pe S nu mi se intampla asta si nici pe manuala.daca apas de ex pedala pan la podea pe D nu imi face asa.Am fost la o reprezentanta vw si a mers cu ea, baiatul care a mers imi spusese fara sa se uite la ulei ca ar fi bun, dar nu are idee de la ce ar face asa..s-a dus sa intrebe un mecanic de la care a aflat ca ar fi mecatronicul.Acum nici eu nu stiu ce pot crede odata ce uleiul e bun se poate strica mecatronicul? Oricum a fost un pic mai mult lipsa de interes din partea lor.Deci ma rezolvase rapid cum s-ar spune ! Dar oricum si cu mecatronicul daca as fi vrut sa il schimb ei nu il schimbau...chiar nu stiu ce pot face, incerc zilele astea sa ma duc la o alta reprezentanta sa vad si de acolo o alta parere.

Mai aflasem de la cineva ca as putea sa ii rescriu softul de cutie si de motor. Ar fi asta problema ?

Va multumesc si o zi buna in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!.Ami pare rau sa aud de probleme la Dsg,cati Km reali are CUTIA?Eu as zice sa incerci cateva readaptari ale cutiei,schimbarea de mechatronic las-o la urma ca solutie extrema.!cutia Dsg nu e chiar o cutie de carton,e o cutie foarte apreciata si foarte rezistenta in primul rand,.pana pe la 400.000 km daca afost tratata si exploatata cum trebuie ea nu cere piese de schimb.!!doar un schimb de ulei si filtru la timp,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godricdan: Cate viteze are cutia ta? Ar trebui sa fie DSG7, pe 1.4 TSI nu s-a pus DSG6 din cate stiu eu. La 100 km/h ce viteza iti indica in bord, 6 sau 7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista DSG6 pe 1.4 TSI de 140 si 170.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are ulei atunci e DSG6. 7 e uscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut inca odata pe toti ! deci da in primul rand e dsg 6, uleiul am inteles de la fostul proprietar ca e schimbat sau inlocuit una din ele numai stie sigur nici el, probleme la ea nu am avut cand am luato.170 de cp are.cutia nu stiu sigur cati km reali are dar cei de la vw mi-au spus ca s-ar putea sa nu fie reali atata tot fara nici un test.106.000km imi indica bordul.ca si readaptari as fi vrut ceva mai detaliat ca nu am inteles cam ce readaptari.

in schimb am mai fost si la alte serviceuri care s-au uitat la ea si din start mi-au spus cateva lucruri noii care nu le-am auzit la cei de la vw care au fost un pic mai mult dezinteresati de problema mea.(si asta nu inteleg de ce ca doar ii plateam cu bani nu le dadeam cuie in schimb).si anume: se aude un zarnait la relanti cand e pe P fata dreapta care ar putea fi o rola sau volant(ceva de genu) mi-au gasit electromotorul spart o parte din el crapat.am bagato si pe un test care mia gasit senzorul de turbina partea mecanica p2261 cilindrul 1 si 4 , dupa ce le-a sters mia mai gasit doar eroare de la turbina senzorul ala care mi-au spus ca se poate desface si curata sa vada dupa daca imi mai face asa(caraiala aia cand sunt pe D).de cutie nu mi-a gasit nici o eroare si mi-au si spus sa nu ma bag in ea ca e posibil sa fie buna cutia.ma gandeam sa ii schimb bujiile uleiul si filtrul la cutie sa vad senzorul ala ce are de la turbina(dat jos) si electromotorul sa vad ce are dupa care ...raman fara idei

va multumesc inca odata pentru suport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , daca ai un vcds vag-com poti verifica km-ri mechatronicului din cutie selectand AutoTrans si pui pe canalul 109 si iti arata km , sa ma corecteze vreun coleg daca gresesc , la mine arata cam cu 2700-3000km mai putin ca pe ceasuri am inteles ca este admis si o toleranta intre ceasuri care arata cam cu 3-5km/h mai mult viteza si din cauza asta cutia ar inregistra km reali parcursi , daca gresesc corectatima , multumesc

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da probabil o sa caut un service care are . am maine o programare pt la vw sa imi faca un test dar mi se pare pretul cam astronomic 370 de lei pt un test ?? poate imi spune cineva daca mi se pare doar mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret foarte mare mi se pare si mie.

Sapa aici pe forum, sunt oameni priceputi care au rezolvat probleme grele.

Ia legatura cu Al Bundy, vezi nr de telefon la status. Daca nu-ti face el diagnoza sigur iti recomanda pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!