Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

stie cineva daca pot face in iasi verificare si eventual completare a uleiului la cutia de viteze ?

am avut si mai am ceva pierderi pe la radiator si pentru ca trebuie sa -l inlocuiesc, as dori sa fac aceasta operatie - impreuna cu toate celelalte necesare - la o persoana care se pricepe .

exclud din start reprezentanta vw locala - prietenii stiu de ce - si pentru faptul ca atunci cand am fost la ei cu problema pierderii de ulei la dsg mi-au spus clar ca trebuie inlocuit capacul de tabla, care s-ar fi deformat din nu stiu ce cauze (am mai fost si cu alte probleme si mi-au luat banii de pomana, ulterior acceptand sa-mi faca unele schimburi de consumabile doar pentru jumatate din suma, pentru ca "oricum calculatorul de coloana si nu-s ce piesa de la contact ar fi fost schimbate mai devreme sau mai tarziu").

dupa aceasta operatie am fost la un mecanic mai priceput care mi-a aratat ca de fapt pierderea provenea (mai ales si de) la radiatorul cutiei, a carui suprafata de contact cu dsg-ul se exfolia pe bucati, insa si acesta doar ghiceste unele lucruri si are doar un ajutor, astfel incat pentru curatatul egr-ului am stat cu masina 2 zile blocata.

in cazul meu - nivel scazut de ulei la dsg - simptomele au fost urmatoarele:

- la deccelerare/frana de motor - mai ales in modul s, in modul d mai putin sesizabil - ai senzatia ca cineva te misca violent si cu forta inainte si inapoi, pana ce actionezi pedala de frana;

- plecarea de pe loc si accelerarea se fac brusc/smuncit, mai ales din treapta a 2-a;

- la mutarea schimbatorului din N / P in D / R acesta parca agatata foarte putin ceva;

dupa completarea cu ulei aceste simptome devin insesizabile pentru o perioada de cca.3 luni, insa sper ca dupa inlocuirea radiatorului, refacerea cantitatii corecte si complete cu ulei - si eventual o curatare cu compresorul - ele sa dispara definitiv.

acelasi zgomot de metal la trecerea din treapta a3-a in treapta a2-a o am si eu, indiferent daca abia a fost inlocuit uleiul (+filtru, simeringuri, capac, garnitura) sau daca au trecut 6 luni de la interventie, asftel incat rog colegii care pomeneau anterior de nu stiu ce tampon care cauzeaza acest clank la dsg sa precizeze unde anume se afla.

va multumesc anticipat pentru raspunsuri, oricare ar fi acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , parolistu la mine cutia se comporta la fel ca si inainte nici o schimbare , procedura de readaptare am intrebeat numai in cazul va trebui sa o fac dar deocamdata las asa cum este ca merge perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ieri am incercat cutia in S si nu stiu cum e la voi dar la mine masina se transforma complet , e mai violent in sensul ca schimba treptele de la 4000rpm in sus poate cum am apasat si eu pedala mai tare dar se tureaza mult dupa parerea mea , si am observat ca pot schimba treptele si in S avand padele pe volan + - , dar daca nu schimb treptele timp de 5-10 sec revine automat pe programul S , treptele se schimba in sus si jos fara zmucituri :) , am condus un Audi A6 Allroad cu motor 3.0 TDI 240ps cutie Stronic cu dublu ambreiaj si in S schimba pe la 2800-3000rpm poate cum are mai multi cai si cuplu mult mai mare 500Nm difera schimbatul treptelor , astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar la 4000.....daca tii pedala la fund, da la 4000 insa acelasi lucru il face si un D cu pedala la fund...

Daca accelerezi normal, schimba pe la 3000 ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot urmaresc topicul acesta si bat in lemn la fiecare patanie auzita.

Ma tot intreb daca sa-i fac resetarea sau nu, in conditiile in care nu am nici o problema cu cutia.

Schimba lin, nu smuceste, nu patineaza, nu troncane sau cate am mai auzit.

merita sa o resetez doar asa preventiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic s-o si demontezi complet, sa vezi daca totusi nu are nimic pe cale sa se strice, tot asa, preventiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blog_Buster

Salutare tuturor!

Sunt nou pe acest forum si proaspat posesor de VW DSG.

Am achizitionat de curand un VW Passat B6 DSG la mana a doua din Germania si cred ca am o mica problema:cutia functioneaza impecabil dar atunci cand cuplez schimbatorul in orice pozitie(PRNDS) nu ar trebui sa se aprinda in dreptul levierului pozitia in care se afla schimbatorul?Este posibil sa se fi ars becurile sau pur si simplu grila respectiva PRNDs nu se ilumineaza?Am avut mai demult un golf IV tiptronic si acolo pozitia corespunzatoare levierului era semnalizata printr-o lumina rosie.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca lumineaza, dar e foarte sters, ziua nu prea-mi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat deoarece unii recomanda resetarea cutiei chiar daca merge bine. Piesele se uzeaza in timp, si resetand/recalibrand cutia ii da o durata de viata mai mare.

Eu zic s-o si demontezi complet, sa vezi daca totusi nu are nimic pe cale sa se strice, tot asa, preventiv!
Te bagi ?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Modificat de Livyu18CT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Livyu18CT eu zic sa nu ii faci absolut nimica daca functioneaza perfect , asa merge si al meu fara trepidatii sau zmucitura , cand da semne de nereguli atunci sa te apuci de ea parerea mea salut Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o readaptezi cand ii schimbi uleiul si atat..

Azi descoperii ca mi s-a intepat burduful de la planetara de pe partea soferului partea dinspre cutie.. cand se schimba curge uleiul din ea?? intreb ca ori ma costa 80 de orn ori 800ron :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand miam schimbat uleiu la Autoworld mecanicu a zis ca nu trebuie sa faci readaptare daca nu face figuri cutia , nu am simtit nici o schimbare dupa schimbul de ulei , tot asa lin schimba si fara smucituri , precizez uleiul a fost schimbat de fiecare data la 60k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci ce ai cu ea?? las-o asa. cand vor aparea uzuri se va schimba si mersul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dcpavelescu

Am auzit un comentariu de genul: "pica turbina repede daca tragi de masina in modul sport". Eu nu cred in asa ceva dar am zis sa aflu ceva pareri in zona asta.

Legat de stilul de condus eu nu fac accelerari bruste pana cand temperatura nu ajunge la 90 grade. Folosesc modul sport in proportie de 60% atat in oras cat si inafara orasului.

Comut foarte des in timpul mersului intre modul sport si modul drive avand grija sa nu accelerez/franez in momentul comutarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU stiam ca e bine sa franezi in momentul comutarii. Sa verific in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba vomutarea din D -> S cu frana!

Readaptarea se face de cate ori se schimba uleiul 60000km sau maxim 2 ani, asta ca sa raspund la niste intrebari de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Azi descoperii ca mi s-a intepat burduful de la planetara de pe partea soferului partea dinspre cutie.. cand se schimba curge uleiul din ea?? intreb ca ori ma costa 80 de orn ori 800ron :(

Nu curge nimic. Se desface pur si simplu planetara de pe cutie si se schimba burduful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre...daca masina nu are nimic.... nu ii faci nimic....

In timp ambreiajul se mai uzeaza si apar mici diferente intre piese, care poate duc la zmucituri intirzieri si altele....

De aia se face readaptarea, pentru a se regla acele diferente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci m-am hotarat. Nu-i fac nici o readaptare/resetare.

Multumesc pentru opinii.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANdi B. Salut, schimbul de ulei la Dsg,se face la fiecare 60.000Km sau la Max 4(patru) ani, nu max 2ani.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in cartea service scrie 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde apar atatea opinii diferite legate de schimbul de ulei la DSG. Scrie clar in planul de service, 60k km sau maxim 2 ani!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi descoperii ca mi s-a intepat burduful de la planetara de pe partea soferului partea dinspre cutie.. cand se schimba curge uleiul din ea?? intreb ca ori ma costa 80 de orn ori 800ron :(

Nu curge nimic. Se desface pur si simplu planetara de pe cutie si se schimba burduful.

asa a fost.. multumesc mult :). 50 ron a fost burduful am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!