Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

O sa verific cde curiozitate de cutie am... Eu nu am astfel de probleme si am 220k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat ulei filtru la cutie? Incearca o adaptare a cutiei si fa un scan pe modulul auto trans si vezi ce erori sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S mi se pare cel mai bine utilizat cand mergi tare in trafic aglomerat sau mers sportiv pe serpentine. La drum intins nu ai ce face cu S.

Eu unul daca prevad o situatie aproape de limita ii dau din D in S din mers. Inapoi din S in D calc putin frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am schimbat. Ce adaptare, pe vag com nu este nicio eroare.

Scrie si mai sus in topic ca se poate intampla fara erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 70 k cu octavia 2 - 1.9 tdi -DSG

azi pt prima data am avut o mica problemuta - am fost sa fac itp-ul si iar acolo erau niste primitivi care nu mai vazusera cutii automate, ma intrebau pe mine care e pozitia pt mers inapoi etc, iar cand a pus-o pe standul pt franare a bagat-o in P in loc de N. cand au pornit rolele , au aruncat masuna dupa stand, dar au oprit-o si ei instantaneu. dupa aceasta a urmat problema - in pozitia R se tura in gol ca si cum ar fi fost in N. m-am suit si am verificat si eu, in pozitia D insa, mergea inainte.

am repornit motorul si totul a fost ok.

ce s-a intamplat oare dpdv tehnic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi trebuie clarificata folosirea pozitiilor N SI P, eu la semafor o las in D si tin piciorul pe frana , iar daca intarzie mai mult o bag in P si trag si frana de mana pe care o folosesc cat de des pot ( asa cum zicea instructorul candva...) , mai ales ca in pozitia P am inteles ca blocarea este asigurata doar de un cui fragil .

pentru mine pozitia N nu este uzuala, fiind folosita doar in cazuri speciale (vezi mai sus) , pt. ca la semafor de ex., nu vad rostul sa o dai din D in N , pt. ca tot trebuie sa tii piciorul pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La semafor unde se sta mai mult eu mai scot in N si din motiv de consum. La stationare in D arata consum instantaneu 1.6 l/ora, iar in N arata 1.1 l/ora (fara A/C), deci o diferenta semnificativa procentual vorbind. Asta se intampla la DSG 6 - ambreiaj umed - la stationare in D nu decupleaza complet ambreiajul. Am acasa si o DSG 7 care este cu ambreiaj uscat din cate inteleg si acolo consumul la stationare nu difera indiferent ca esti in N sau D (G6 1.4 TSI 160 CP - consum stationare 0.6 l / ora).

Pe serpentine eu folosesc S pentru ca in D tinde mereu sa treaca intr-o treapta superioara inainte de acul de par si apare un delay la retrogradare. Pentru cei cu talpa grea recomand schimbarea manual pe curbe in special la deal pentru a nu merge in S la 6.000 rpm/min. Atentie la coborare in S - la mine schimba inclusiv 1-a la viteze mici ceea ce genereaza o frana de motor brutala - mai ales pentru masinile din spate (franare brusca fara lumini de frana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dan_m

Ce e cu consumul ala instantaneu frate ??? 1.1l/ora in stationare fara consumatori ? E diesel ? Daca da, inseamna k ai foarte dereglat avansul static.... normal trebuie sa stea la 0,4l/h in N si maxim 0,5l/h in D . Cu cu aer si toti consumatorii abia ajung la 0,9.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04,

Pai aia e, ca nu e diesel, masina este 2.0 TFSI. Este normal sa arate asa.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am schimbat. Ce adaptare, pe vag com nu este nicio eroare.

Scrie si mai sus in topic ca se poate intampla fara erori.

Nu trebuie sa ai neaparat erori. Readaptarea se poate face si fara sa ai erori, ajuta cutia sa se adapteze la noile tolerante mecanice din cutie si de asemenea "uita" ce a invatat pe partea de soft (cutia se adapteaza la sofer si la stilul de condus, daca esti din Bucuresti invata numai prostii, eu o resetez o data la 2-3 saptamani...)

Incearca o readaptare (vezi pe ross-tech, este procedura completa) si cauta dupa aia cod de mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 70 k cu octavia 2 - 1.9 tdi -DSG

azi pt prima data am avut o mica problemuta - am fost sa fac itp-ul si iar acolo erau niste primitivi care nu mai vazusera cutii automate, ma intrebau pe mine care e pozitia pt mers inapoi etc, iar cand a pus-o pe standul pt franare a bagat-o in P in loc de N. cand au pornit rolele , au aruncat masuna dupa stand, dar au oprit-o si ei instantaneu. dupa aceasta a urmat problema - in pozitia R se tura in gol ca si cum ar fi fost in N. m-am suit si am verificat si eu, in pozitia D insa, mergea inainte.

am repornit motorul si totul a fost ok.

ce s-a intamplat oare dpdv tehnic?

In P, cutia are pinioanele blocate de un cui destul de fragil (nu este recomandata nici macar parcarea in panta in P, fara frana de mana). Deci daca ti-a sarit masina de pe stand iti recomand o verificare la un service deoarece, daca acel cui a preluat tot socul si s-a slabit/rupt nu vrei sa il ai liber printre pinioane in timpul mersului. Poate chiar de aici a fost problema la cuplarea ambreajului in R imediat dupa incident. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 70 k cu octavia 2 - 1.9 tdi -DSG

azi pt prima data am avut o mica problemuta - am fost sa fac itp-ul si iar acolo erau niste primitivi care nu mai vazusera cutii automate, ma intrebau pe mine care e pozitia pt mers inapoi etc, iar cand a pus-o pe standul pt franare a bagat-o in P in loc de N. cand au pornit rolele , au aruncat masuna dupa stand, dar au oprit-o si ei instantaneu. dupa aceasta a urmat problema - in pozitia R se tura in gol ca si cum ar fi fost in N. m-am suit si am verificat si eu, in pozitia D insa, mergea inainte.

am repornit motorul si totul a fost ok.

ce s-a intamplat oare dpdv tehnic?

Da cum este posibil asa ceva? nu-mi vine sa cred ceea ce ai scris mai sus...daca eram in locul tau cred ca maturam cu ei pe jos,trebuia sa nu pleci de acolo pana nu-ti dadeau in scris ceea ce s-a intamplat ,iti recomand sa te duci la un mecanic priceput sa-i faci o verificare....sper ca totul sa fie ok !

Din punct de vedere tehnic este posibil ca acel blocaj mecanic care este folosit doar in P sa se fi rupt sau deteriorat, cred ca a fost supus la forte destul de mari si bruste.

Iti urez mult noroc si sper sa auzim vesti bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de retinut chestia asta cu ITP-ul...ma indoiesc ca in multe locuri stiu aia ce sa faca cu o automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata parcat, inchis motorul si pus in N, este permisa miscarea masinii inainte sau inapoi prin propia sa greutate pentru a-si gasi punctul de echilibru ? Pare ciudat, dar pe gerul asta evit sa o las peste noapte cu butonul de frana apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin ciudata procedura de mai sus... Daca tii neaparat sa nu tragi frana de mana (total nerecomandat), o lasi in N cu motorul pornit, o lasi sa se "aseze", treci in P, opresti motorul si pleci. De ce sa o misti in N cu motorul oprit?

Ca idee generala nu are nimic daca o misti putin in N cu motorul oprit, scrie in carte cati km si cu ce viteza poate fi tractata masina in N (parca max 50 km cu max 50 km/h).

In alta ordine de idei, se pare ca TSB 37G2 se aplica doar pentru US, nu si la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca e foarte recomandat sa nu pui frana de mana peste noapte pe ger cumplit. S-a mai scris pe aici.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are rost să trec în P sau N la semafor dacă o tine pe loc auto-hold?

La ce ajuta N? Doar tractare?

Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are rost s-o treci in N sau P atat timp cat folosesti auto-holdul,(cred ca o sa descoperi lucruri

interesante daca citesti cartea masinii) N-ul reprezinta punctul mort sau liber al cutiei de viteze,il vor

folosi cu siguranta cand vei face ITP-ul masinii sau in momentul in care (nu-ti doresc) sa nu-ti mai

porneasca motorul si va trebui sa misti masina.Nu-ti recomand sa treci in N cu masina in miscare

deoarece ambreiajele nu sunt lubrificate suficient si poti sa strici cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shakeru06

amice....esti pe linga total....

-auto-hold nu face altceva decit sa iti blocheze rotile cind sta pe loc la stoc, e ca si cum ai sta cu masina in D si piciorul pe frina....lucru care nu e reomandat foarte mult timp....

-este TOTAL INTERZIS tractarea masinii in N cu motorul oprit caci atunci nu functioneaza pompa de ulei care lubrificaza cutia si o strici...

- se poate trece in N sau inapoi in D oricind si la orice viteza fara nici o problema la orice viteza.....daca ar afecta citusi de putin cutia , gindeste-te ca producatorul ar fi facut un sistem de siguranta sa nu poti face tu asa ceva din mers....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04 inainte de a face afirmatii inteligente iti recomand si tie... citeste cartea, daca nu, cel putin acest topic.

mea culpa -ambreiajele nu sunt lubrificate cu motorul oprit-

Modificat de shakeru06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai, urmaresc topicul de mai bine de un an si s-a discutat de n-ori acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am citit in manualul dsg-ului ca poti sa o scoti din D in N cand te apropii te un semafor si este rosu si sa o lasi sa ruleze in N, iar tractarea nu este recomandata, doar transportul pe platforma pe care se urca in N ... nu mai postati chestii fara a stii sigur sau chestii auzite de la vreun mecanic de cartier

Modificat de Sunpall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar strict legat de întrebarea mea. Este vreo greşeală sa o ţin în auto-hold la semafor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este recomandat sa stai un timp indelungat in autohold de genul iti astepti nevasta sa coboare ( lucru care de obicei dureaza minim 15 min , cel putin la mine), dar daca vorbim de un semafor de 90 de secunde poti sa stai linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!