Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Il contrazic pe colegul kye04 in 2 puncte:

1. Incearca sa eviti service Seat, mai bine mergi la un service VW / Audi care a vazut multe DSG-uri, la Seat nu prea s-au vandut multe cu DSG si s-ar putea sa nu stie prea mult cu ce se mananca.

2. Cum masina nu mai e in garantie o sa se grabeasca sa iti schimbe MU, care costa enorm. Daca era in garantie ti se explica ca asa este normal si ca ti se pare tie. Cati km are masina? Cand s-a facut ultimul schimb de ulei la DSG?

Eu zic sa schimbi uleiul + readaptare in primul pas si vezi dupa aia daca mai face - ~1000 lei. Daca tot asa face incepi sa cauti solutie pt MU, exista firme in Germy care reconditioneaza MU la o fractiune din pretul unuia nou, exista si pe forum oameni care au desfacut MU si care te pot ajuta. Oricum uleiul este nesemnificativ ca pret pe langa un MU nou, care parca se invarte pe la 4-5000 eur.

PS: MU = mechatronic unit.

Bafta si sa ne tii la curent.

Modificat de cosminidis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al DSG-ului, cei de la skoda sau vw sunt mult mai avansati ca experienta decit cei de la seat. DAR .... la skoda si vw nu poti face update de software la cutie....

Personal te sfatuiesc simplu: cauta un coleg cu VAG si roaga-l sa-ti faca readaptarea la cutie. Vezi k nu reuseste intotdeauna din prima.

Daca cu asta nu rezolvi, treci mai departe la ulei si reprezentanta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut pe cineva din craiova care a mai facut treaba asta cu readaptarea.. masina are 179.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau k stai atit de departe....te ajutam eu fara probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt intentie.. daca stiti pe cineva care a facut asta prin craiova va ascult.. sunt relativ nou pe forum si in "grup" deci nu cunosc meseriasii in marca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al DSG-ului, cei de la skoda sau vw sunt mult mai avansati ca experienta decit cei de la seat. DAR .... la skoda si vw nu poti face update de software la cutie....

Mda, la asta nu m-am gandit. Asa este, trebuie sa treci cel putin o data si pe la reprezentanta SEAT pt eventuale update-uri la ECU si la DSG.

Si mai simplu, iti comanzi vag-com de pe okazii (gasesti o gramada, versiunea 11.2 este testata de mine) si faci ce zice ross-tech aici:

http://wiki.ross-tec...arbox_(DSG/02E)

Iesi oricum mai ieftin decat sa vii la Bucuresti si iti ramane si interfata cu care te mai ajuti si in viitor.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mi se pare ciudat e ca nu face chestiile astea decat dupa ce se incinge motorul, implicit si cutia. la rece merge perefect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se simte altfel dupa ce se incalzeste. Schimba mai brusc cumva, cu soc. Si eu o sa schimb uleiul intr-o luna sau doua. Uleiul este mai vascos cand e rece, probabil din cauza asta se simte diferit. Poate ai noroc si se rezolva doar cu un schimb de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat plin de speranta.. ms :). o sa dau maine o fuga pana la seat sa ii intreb despre pret la un schimb de ulei, update la ecu si o readaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

.... la skoda si vw nu poti face update de software la cutie....

Pe asta nu am inteles-o ?! Un service autorizat VW nu face update de soft la DSG ? Din cauza ca masina e Seat si nu VW ?

Dar sa ne intelegem asupra termenilor:

update soft - vine de la fabrica

readaptare soft - este o simpla procedura, nu modifica softul

tunare soft - pe barba fiecaruia

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update-ul se poate face exclusiv de producator, chiar daca componentele sunt aceleasi .......

readaptare soft - NU EXISTA !!!! exista readaptare cutie, care e o readaptare hardware....

tunare soft- cel putin la DSG sunt atit de scumpe k mai bine o lasi balta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut tuning soft la DSG de la Revo. Este alta cutie. Schimba incredibil de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi bine sa ne spui si noua ceva impresii dupa acest tuning.

In afara de schimbat mai repede, cum este schimbarea, mai lina, mai brusca etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare la tuningul adupra cutiei dsg in principal se mareste sensibilitatea senzprului de acceleratie si se creste presiunea uleiului din cutie pentru a prevenii alunecarea ambreiajelor. O data cu cresterea presiunii creste ai temperatura din interiorul cutiei.

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?iyb3hz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am soft a cutie de 60.000km. Treptele se schimba foarte rapid si lin. Pentru cei cu DSG este un update pe care il recomand. Mai mult chiar decat soft-ul la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite stiu acest update nu e valabil pentru DSG diesel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat plin de speranta.. ms :). o sa dau maine o fuga pana la seat sa ii intreb despre pret la un schimb de ulei, update la ecu si o readaptare

Deci? Cum o fost? Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul la cutie.. la skoda dar nu mi-au facut readaptarea ca nu stiau cum.. zilele astea tre sa ajung la cineva cu un vagcom sa urmaresc pasii lui ross-wiki.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte vreo diferenta cu noul ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal singura diferenta care s-a simtit vreodata la dsg a fost readaptarea cutiei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza te rog. Ce inseamna diferenta? Mai bine, mai rapida, mai smooth...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu e nici o dif cu noul ulei... astept readaptarea si.. Doamne Ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor posesorilor de cv dsg6. Am citit "ingrozit" tot topicul pt ca recent am avut niste probleme cu masina imediat ce am schimbat volant si uleiul din cutie. Am facut cea mai mare prostie ca am facut schimbul la niste amatori. Ca si simtome dupa ce se incalzea motorul si foarte important cand era si mai cald afara (atunci cand era frig sub 10 grade totul mergea binisor) incepea sa traga mai greoi masina nu mai avea acea cursivitate in a schimba si inainte si inapoi daca o fortam putin si plecam putin mai grabit de la semafor avea un soc dupa ce schimba a 3 a, in viraje dupa ce reduceam si apasam iar pe acceleratie la fel aveam un soc dupa ce schimba, acceleratia nu mai era ferma raspundea cu intarziere, la plecarea de pe loc daca apasam imediat pe acceleratie mai tare smucea(in cazul in care masina era deja incalzita). acum nu stiam sa fie de la volant, sa fie de la cutie, sa fie din cauza ca e mai batranica. Am trecut pe la vreo 4-5 "meseriasi" care mi-au spus fel de fel de povesti si cel mai socant toti spuneau ca mecatronicul e de vina fara sa mearga macar intr-un test cu masina. Pana la urma m-am dus sa fac din nou nivelul in cutie (cel mai important lucru la acest tip de cutie NIVELUL DE ULEI SI SCHIMBUL LA MAXIM 60.000 KM daca mergi mai sportiv pe la 50.000). Etapa corecta de schimbat uleiul o gasiti si pe youtube (scrieti dsg oil change) este foarte important sa parcurgeti fiecare etapa in parte. Am facut schimbul in Bucuresti la POGO SERVICE il gasiti pe net. Dupa schimb masina se comporta ca noua. Problema pe care am avut-o, aveam cam 1L de ulei in plus in cutie. Si inca o data va repet cel mai important lucru este sa urmati corect toate etapele schimbului. Va pot da detalii mai amanuntite in caz ca aveti nevoie. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice detaliu este binevenit aici... ai facut readaptarea dpa schimb? cat a fost schimbul la service-ul acela?

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine cand pornesc motoru rece in P si cred ca si in N dar nu am incercat , trepideaza de vreo 3-4 ori dupa care nu mai face , merge rotund , trepidatiile nu se simt tare , sar putea sa fie din volant sau din altceva , passatu e din '09 si are 120300km , uleiu a fost schimbat la 63k km si urmeaza sa schimb marti la Autoworld la cluj , voi reveni dupa cu detalii, (stiti cumva cum lucra baietii la autoworld din cj ?), cand e in mers se comporta excelent si la schimbat in sus si la retrogradari fara sa simt vreo smucitura , stie cineva la ce pret se ridica o volant si discurile de ambreiaj originala? mersi , o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!