Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

volantul care e pe duca bate si masina trepideaza cand bate. eu azi am schimbat volantul si simering palier. ce pot spune este ca masina niciodata nu a mers asa de bine trepidatul a disparit complet, zgomotele de la transmisie de asemenea iar acum masina schimba perfect lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as cumpara volant second niciodata. E lucrare costisitoare si vrei sa iasa totul brici. Acum depinde si de tine cat vrei sa ti masina. Oricum sa o vinzi cu problema asta nu sunt prea multe sanse.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema la un Passat 2007,DSG,2.0TDI BKP,am batai violente, dar nu mereu, cand e pe D sau R, si tin piciorul pe frana,sau autoholdul e activat.Nu se aude nici un sunet...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Nu m-ai dat un raspuns la tremuratul meu dar se pare ca mai multi au aceasta problema.Oricum nu cred ca e volant ,ca ar suna tare ,sau ar face si in alte viteze sau la relanti ce ce la mine nu e cazul.Totusi astept un raspuns de la cei ce au sau au avut aceste simtone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatiile pot fi si de la injectoare. Poti incerca sa faci o readaptare dar nu cred ca ajuta in cazul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt curios cei care au Passat B7 experimentează problemele amintite pe parcursul topicului? Urmează să îmi vină si mie maşina si ce am auzit pe aici sună descurajant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am vazut ca se discuta foarte mult de problemele DSG-ului.

Mi-as dori foarte mult daca puteti sa impartasiti de asemenea experienta voastra sau stilul de condus:

- de exemplu cum ati facut rodajul

- cum abordati depasirile (multumiti de S sau preferati modul manual)

- ati avut situatii in care nu ati stiut cum sa abordati folosind DSG-ul desi pe manuala faceati un anumit lucru

- este suficenta frana de motor de pe S sau preferati sa treceti pe manuala

- cum conduceti de obicei pe serpentine (D, S sau manuala)

- cat de des schimbati din D in S si in ce situatii?

Ma intereseaza cum procedati voi. Eventual poate sa isca ceva discutii daca este bine sau nu.

Sau care sunt dezavantajele si/sau avantajele intr-un anumit caz.

Merci mult ,

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am vazut ca se discuta foarte mult de problemele DSG-ului.

Mi-as dori foarte mult daca puteti sa impartasiti de asemenea experienta voastra sau stilul de condus:

- de exemplu cum ati facut rodajul AM LUAT-O DEJA RODATA

- cum abordati depasirile (multumiti de S sau preferati modul manual)S-ul nu se foloseste pentru depasiri ci doar pentru mers sportiv. La depasiri bagi pedala la fund....are acelasi efect ca si S-ul...

- ati avut situatii in care nu ati stiut cum sa abordati folosind DSG-ul desi pe manuala faceati un anumit lucru NU

- este suficenta frana de motor de pe S sau preferati sa treceti pe manuala FOLOSESC S-UL INTENSIV PENTRU ASTA

- cum conduceti de obicei pe serpentine (D, S sau manuala) D sau S la vale

- cat de des schimbati din D in S si in ce situatii?

Ma intereseaza cum procedati voi. Eventual poate sa isca ceva discutii daca este bine sau nu.

Sau care sunt dezavantajele si/sau avantajele intr-un anumit caz.

Merci mult ,

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca S-ul are un setup in care se merge supraturat ca sa poate sa schimbe in treapta superioara in cuplu maxim. Asta ajuta mult la depasire unde ai nevoie de demaraj. Nu mai vorbesc de depasirile lungi unde iti schimba in timpul efectuarii depasirii. Merci mult de raspuns. Astept cu nerabdare sa vedem cum procedeaza si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai pe S si mergi cu masina "sportiv" sau daca stai in D cu piciorul la fund e acelasi lucru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca vb de kick-down. Asta e un fel de S temporar pana cand ridici piciorul de pe acceleratie sau are si alte particularitati ?

Scuze daca este stupida intrebarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai doreste nimeni sa impartaseasca stilul de condus pe DSG?

- de exemplu cum ati facut rodajul

- cum abordati depasirile (multumiti de S sau preferati modul manual)

- ati avut situatii in care nu ati stiut cum sa abordati folosind DSG-ul desi pe manuala faceati un anumit lucru

- este suficenta frana de motor de pe S sau preferati sa treceti pe manuala

- cum conduceti de obicei pe serpentine (D, S sau manuala)

- cat de des schimbati din D in S si in ce situatii?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- de exemplu cum ati facut rodajul in primii 1500 km nu se depaseste 3/4 din turatia maxima sau viteza maxima (scrie si in carte)

- cum abordati depasirile (multumiti de S sau preferati modul manual) multumit de D

- ati avut situatii in care nu ati stiut cum sa abordati folosind DSG-ul desi pe manuala faceati un anumit lucru NU

- este suficenta frana de motor de pe S sau preferati sa treceti pe manuala DSG-ul face o frana de motor suficienta pentru o cutie automata

- cum conduceti de obicei pe serpentine (D, S sau manuala) depinde de sofer

- cat de des schimbati din D in S si in ce situatii? personal nu am folosit S-ul decat ocazional

LE: iti vei raspunde singur la intrebari dupa primele sute de km cu masina.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se intampla daca schimb in sus pe manual dar in secunda urmatoare sunt nevoit sa franez? Stie sa intre in aceasta situatie in modul automat selectat anterior (D sau S)?

Sau trebuie sa intervin eu tot manual si sa retrogradez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dcpavelescu: dsg este o cutie automata, deci in nici o situatie NU este imperativa interventia soferului! In cazul propus de tine masina va retrograda singura, chiar daca este pe D, M, S. Eu nu prea am folosit modul S, doar ceva pe serpentine, in rest D este sfant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANdi B Merci de clarificari. Eu avem o alta impresie despre S. Eu imi imaginam ca daca am un drum lung (de exemplu cluj-alba-sb-vl) este clar preferabil sa mergi cu S avand in vedere ca mergi mult in afara localitatii, pe ceva autostrada si ca o sa fie mult de depasit. Banuiesc ca in D se foloseste destul de des kick-down la depasiri.

Si inca o intrebare kick-down cum se foloseste si cum reactioneaza.

Apesi pedala pana jos si iti retrogradeaza in functie de caz poate si cu 2 trepte... apoi ridici piciorul si accelerezi normal SAU tii apasata acceleratia la maxim in continuare si se compoarta ca in S schimband in turatii mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am folosit in viata mea kick down-ul. Ala se foloseste exclusiv in situatii disperate in care ai nevoie de toata puterea masinii in secunda aia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te angajezi in depasire si apesi maximum pe pedala fara a face acel clic care este simtit daca fortezi putin pedala, depasesti foarte bine, nu tureaza chiar pana la maximum motorul, in cazul lui 1,6 tdi pana in 4800 rot/min, daca apesi si acel contact, activezi kick down-ul si atunci schimba treapta la turatia maxima.

daca de exemplu merg cu golful la 60km/h in viteza a7-a, si apas maximum pedala, retrogradeaza chiar si 4 trepte.

e recomandat sa mentii presiunea constanta pe pedala de acceleratie atunci cand esti in depasire, pentru a putea efectua cat mai repede manevra de depasire.

daca e o depasire lejera, poti sa lasi mai usor pedala.

toate acestea le vei invata din mers, in practica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc mult celor care m-au ajutat cu întrebările.

Aş mai avea o întrebare legată de S. Tot aşa din experienţă chiar dacă l-aţi folosit rar în ce situaţie aţi făcut-o? De ce nu tot D?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S se foloseste numai cand doresti sa mergi sportiv si daca nu te simti confortabil sa folosesti M. In s masina este mere tinuta in ture ca raspunsul la apasarea acceleratiei sa fieinstanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am scimbat volant pentru ca aveam dimineatza o bataie ca fier pe fier f deranjanta, doar in P si N. s-a inlocuit volant si totul este ok acum. masina are 151 000, cel putin asa zice ea. la mine este de un an..in d.s sau r nu se auzea nimic , iar dupa ce se incalzea nu se mai auzea nici in P si N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine volantul incepuse sa se auda tot timpul in N si P si cand se auzea trepida destul de tare masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu suturile la plecare si oprire cand cutia este calda...

Probabil tot mecatronicul.

Intrebarea este daca are cineva idee ce coduri au cutiile de viteze care se potrivesc la motorul BKD.

Acum are HFQ, dar cred ca se mai potrivesc si altele.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2006

160K

Codul cutiei este in portbagaj la roata de rezerva, pe hartia cu toate codurile masinii, vis-a-vis de codul motorului:

BKD HFQ - cam asa

Modificat de danalpop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!