Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cu updateul e f. simplu se conecteaza vasul pe masina si acolo iti zice daca e avaialble sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred k pina la urma a fost un efect placebo.... de azi parca a inceput sa fie ca inainte totul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca doar ti-a facut o readaptare la cutie..

Asa se intimpla de obicei dupa ce este facuta o readaptare...

Merge diferit .. schimba altfel... dar dupa ceva timp revine la vechile probleme...

Readaptarea la cutie nu rezolva problemele existente... in cazul in care ai un defect la unitatea mechatronic.. sau ceva stricat prin cutie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si eu am constatat ca dupa readaptare se comporta un timp altfel, dupa care revine. Am ajuns la concluzia ca nu are nimic cutia, traficul din Bucuresti este de vina. Prin urmare odata la cateva zile fac reset la ce invata cutia (tin pedala apasata un minut pe kickdown cu contactul pus), si sunt multumit. Sau mai simplu, merg pe manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In ultimile saptamani nu am mai sesizat clack-ui la cutie. Diferenta este ca execut aceleasi manevre la parcare:

- pun in pozitia N cuplez frana de mana

- eliberez frana de picior pentru putin timp

- apas frana de picior si pun in pozitia P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ras de m-am stricat. Auzi, cloncane diferit in f() de cum mut selectorul la parcare...

Dupa care am incercat si eu ce zice dutys, asa mai mult la bascalie. Si am ras si mai tare, dar de data asta ras nervos. Nu stiu daca sunt eu nebun, dar intr-adevar nu mai face clanc asa tare, si mie mi se pare ca schimba mai bine si mai lin. Cam ca la inceput, cand eram f multumit de cutie.

Eu sper sa fie placebo totusi, ar fi cel putin ingrijorator sa apara diferente de comportament in cutie de la felul in care parchezi.

P.S. Cand parcam inainte eram in D, apasam frana de picior tare, trageam frana de mana, aruncam selectorul in P si opream motorul. De cand incerc metoda lui dutys... este mult mai bine! Are cineva o explicatie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu si dutys ....ati incercat pina acum readaptarea cutiei de viteze ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna pt toata lumea , am citit toate posturile de la inceput , am vazut ca multa lume a avut problema cu aceasta cutie DSG, cu mechatronicul care am vazut multe documentare in care se curatau valvele si nu mai facea probleme , vreau sa cumpar si eu un Jetta V cu motor 2.0 TDI DSG 2007 si are 76k km , ce imi recomandati ? pana acuma am avut un vento 1.9 tdi automata si nu am avut nici o problema avea 200k km , si tatal meu are un passat 2.5 tdi tiptronic 136k km fara probleme masinile au fost luate de noi din austria , nu am condus pana acuma dsg asa ca nu stiu cum se comporta de una clasica automata , am condus un a6 allroad automata 6 vit , si am inteles ca se pare ca si acela este un fel de dsg , si este foarte placut in D si in S foatre sportiv dar avea 240cp , jetta pe care vreau sa o cumpar din germania , ce ziceti cele din germania ar avea probleme pt ca am auzit ca ce se produce pt tarile estice nu ar fi de aceasi calitate, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kye04: Eu am facut mai demult o readaptare, a fost totul mai bine ceva timp, dupa care iar a inceput sa ma enerveze. Ideea e ca nu am o problema foarte nashpa in cutie, cum au cei cu DSG7 de exemplu... Sunt mai mult mofturi sau chestii care ma deranjeaza decat disfunctionalitati.

@atti206: Felicitari pt rabdarea de a citi 51 de pagini. Daca o sa fii atent si o sa reiei thread-ul o sa vezi ca sunt destul de putini cei care au probleme reale cu cutia. Dintre toti posesorii de DSG, cati au schimbat mecatronicul? Cutia este foarte buna si fiabila, nu ai de ce sa iti faci probleme. Asta nu inseamna ca nu poti sa fii tu ala ghinionist, dar asa poate sa iti crape si motorul, nu? Du-te si testeaza masina inainte, ar trebui sa stii deja care sunt simptomele pentru un DSG defect sau pe cale sa crape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimile saptamani nu am mai sesizat clack-ui la cutie. Diferenta este ca execut aceleasi manevre la parcare:

- pun in pozitia N cuplez frana de mana

- eliberez frana de picior pentru putin timp

- apas frana de picior si pun in pozitia P

Nu stiu daca afecteaza alte functionalitati, dar aceasta este clar manevra recomandata de parcare, deoarece daca masina este putin in panta sau cu rotile intr-o bordura, tensiunea este preluata de frana de mana si nu de levierul care blocheaza cutia in P. Eu execut tot timpul aceasta manevra la parcare si nu am mai avut probleme, asta dupa ce am parca o data cu rotile din fata intr-o bordura si m-am chinuit 10 min sa o scot din P fara sa rup ceva.

Modificat de jaymz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kye04, nu am facut pana cum nicio readaptare a cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut si eu recalibrarea cutiei al un passat care smuncea la plecarea de pe loc. Rezultatul: este alta masina, pleaca extrem de finut.

Am si eu cateodata o smucitura la plecarea de pe loc (in special daca dupa eliberarea franei de picior apas mai brusc acceleratia). Daca apas usor pe acceleratie pleaca frumos.

Asa se manifesta smucitura si in cazul Passat-ului de care povesteai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o Skoda Octavia cu DSG si am urmatoarea problema: sunt in Drive, intr-o treapta superioara si vreau sa opresc masina.

Cutia retrogradeaza pana in treapta a doua si ramane cuplata treapta a doua pana masina se opreste.

Dupa 1-2 secunde de stationat, masina nu se misca, stau cu piciorul pe frana, se cupleaza treapta intai cum este normal (cel putin la masina asta).

Cand vreau sa plec surpriza: cutia intra in safe mod, clipesc toate PRNDS+- si cutia ramane bloca in treapta intai.

Cu calm :grrrrrr:, opresc motorul si apoi il pornesc: se opresc din clipit PRNDS si merg mai departe...spre service binenteles, ca in carte asa scrie, sa ma prezint urgent.

Masina are 100.000km. La 63.000km s-a schimbat cutia pentru ca s-a blocat in P, la o luna jumatate dupa ce masina a iesit din garantie. Cica defect de fabricatie.

Domnii din service au fost OK atunci. Sper sa fie OK si acum.

Acum cand ma apropiam de 60.000km pentru revizie la cutie apare o alta problema, binenteles dupa ce garantia cutiei s-a terminat de 3 luni.

Cei din service spun c-ar fi ambreiajele(asa spune testerul cel magic) dar eu nu prea as crede.

Eu cred ca e mai mult o probleme electronica, electrica...o informatie care se pierde pe drum, intre senzori si calculatorul cutiei, masinii.

Dar vom vedea dupa ce pun alte ambreiaje daca mai face.

O seara buna,

O familie multumita de DSG si de Skoda Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu volant dmf nu a avut nimeni pe tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floulim: se poate sa fie ce zici tu cu partea electronica. La cutiile mai vechi aparea frecvent acel flash-of-death din cauza unui senzor de termperatura care baga cutia in avarie cand ti-era lumea mai draga. Ai acces la un log de VAG-Com? Daca da, poti sa il postezi aici?

@Andi B.: cum se manifesta problemele la dmf (mai ales in context de DSG)? Prin smucituri cand iei piciorul de pe acceleratie cumva? Care sunt simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aproape convins ca toate problemele care le avem cu mechatronicul sunt din cauza depunerilor de mizerie care apare in timp .. pe valve..

Am gasit un tutorial interesant cum se poate curata unitatea mechatronic..

VW Mechatronic Unit - DSG DQ250 02E - Re Asamblare

Trebuie doar sa gasim un specialist care sa faca asa ceva .. si multe din probleme se vor rezolva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful din semnatura. Model 2005, km reali 166k. Volant inlocuit acum 2k km, clantanea urat. Nu am facut readaptare niciodata. Cutia este extraordinara si eu unul n-am intalnit cutii mai precise si rapide ca asta. Si mi-au trecut prin mana vreo 30 masini de la 18 ani si pana acum, toate proprietate nu doar de la prieteni din care vreo 5 au fost automate. Toate au lag imens pe langa DSG. Masina va fi inlocuita in anul 2012 cand se va apropia de 200k cu Audi A3 model 2010-2011 cutie S-tronic (DSG). In concluzie, la momentul actual nu exista cutie sa bata DSG-ul. Parerea unui posesor de DSG, rapida, precisa si durabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cred ca ai mare dreptate.Scuza-ma ca ma bag si eu dar sunt posesor nou de DSG si am si eu o problema de novice.Cand dau pe R simt un tremurat in acceleratie si mai nou il simt si pe D e ceva normal?Mentionez ca e prima oara in viata mea cand canduc DSG!Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune si cati km are masina si din ce an. Ar fi de preferat km reali. Daca zici de masina din semnatura, atunci deduc ca are tuning ceva la 155cp pe 1.9. Eu unul nu as face tuning la masina automata. Nu de alta dar daca bulesti cutia e groasa. Daca nu ai nici o zdranganeala ca si cum mecanicul ar fi uitat vreo cheie in cutie nu e volant. volant face galagie numai in N sau P. Ce zici tu de R si D sansele sunt minime de la volant. Pune Vagul pe ea si vezi daca apare ceva. Nu e normal sa tremure. Daca o duci la un mecanic asigura-te 100% ca a mai lucrat cu DSG si stie cu ce se mananca. Mare atentie cum mergi cu masina. Evita sa incadezi intre roti. Cutia e undeva la picioarele soferului si e cea mai joasa piesa din tot ansamblul motorului, implicit si cea mai expusa sa lovituri. Masinile din DE nu au scut de fier ca cele cumparate din RO vin cu un scut de plastic care serveste numai la protectia motorului contra mizeriei si antifonare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca pe tdiclub este userul gigel originar din romania repara exclusuv cutii dsg, el are serviceul in belfia dar trimita prin posta orice compinenta ptr cutie. spre exemplu o valva completa costa 100 euro expediata!

Prntru dmf acesta se manifesta in n p d r s printrun zdranganit si o trepidatie a motorului. de asemenea cand masina retrogradeaza in d se simte o smucitura atunci cand volantul e ko

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

scuza-ma dar nu am reusit sa-mi updatez profilul.Masina am luato vineri este vorba de un Golf 5 TDI 140 CP motor BKD cu DSG an 2005 si are 3 ani de RO iar in bord are 130000 km.Mai pune 100000 km din partea mea si cred ca sunt reali!.Mentionez ca,cand e in D sau R eu nu accelerez deloc si simt acele trepidatii in pedala de frana.A fost adusa din Germania in 2008 si are un singur proprietar pe carte asta daca ajuta cu ceva.In rest pare ca functioneaza normal doar acele mici trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k la tine problema e volant. Daca vrei am volant de pe o masina cu aceeasi cutie/motorizare/an k a ta . Ti-o dau la pret "promo".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat inseamna promo?si daca ar fi volant nu trebuie sa faca figuri si la relanti sau ceva sunete cand se schimba vitezele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!