Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Dan Cristi

Salut!Nici ei nu se baga sa schimbe senzorii aia.De fapt,senzorii nu au nimic,are fiecare cate un oring de cauciuc si alea de fapt imi fac probleme,nu mai etanseaza bine.Le-am explicat celor de la Buftea problema mea si mi-au zis ca singura varianta e mechatronic nou,peste 2000 euro pretul,dar ca sa nu-mi fac probleme ca nu o sa ma lase in drum de la acel ulei din mufa..Tot ei ziceau pe un filmulet pe youtube ca acel ulei provoaca defectarea tcm-ului si implicit al intreg mechatronicului.Cu siguranta nu o sa dau banii aia pentru 2 oringuri de cativa lei,daca nu o sa reusesc sa le schimb undeva o sa merg cu ea pana crapa,macar asa stiu ca am nevoie de alt mecatronic si cel mai probabil o sa-l iau sh.Pe de alta parte,multe cutii dq250 au problema asta si merg asa mult si bine.Depinde cat sunt de norocos 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am inlocuit uleiul la cutia de viteze DQ250 + filtru si am observat ca , dupa inlocuire si facut nivelul ca la carte deja cel nou curgea cam murdar,

Este normal sa se murdareasca asa repede ?

Intradevar uleiul vechi era destul de maro spre negru, nu stiu cati km avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati L ai bagat si cat a curs la nivel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristianpilot

Am intampinat o problema cu cutia de viteze DQ250 in ultimii 10.000 km si suna asa: cand se cupleaza ambreiajul se aude un zgomot, schimbarile de viteze sunt foarte liniare si nu se simte nimic. Am observat acest fenomen când merg, în orice viteză, iau piciorul de pe accelerație și îl pun din nou, se aude un zgomot. Voi lăsa câteva videoclipuri mai jos cu ceea ce încerc să explic. Bănuiesc că ar fi volant, mașina având 210k km. Suportii motor si cutie sunt in regula, tamponul anti-balans este in regula. Am înlocuit capetele de planetara pentru ca aveau joc in speranta ca se va rezolva, dar nu s-a schimbat nimic. Sunetele apar atunci când încerci să reproduci zgomotul, care devine din ce în ce mai tare cu cât încerci să-l reproduci mai mult. De asemenea, când sunt la relanti, simt uneori niște vibrații in Park și când pun în Drive, vibrația dispare. Pe VCDS nu există erori de la unitatea mecatronică. Voi ce credeți?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristianpilot

Ti-am completat postarea cu informațiile din topicul deschis necorespunzător.

Nu mai posta pe alte topic-uri același lucru pentru că este neregulamentar, aici este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Oare cati km are masina mea?  !!!

452499808_891646759427500_5219731656210198834_n.jpg

450210120_3848654208701556_3850064223144117_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina, nu stiu, dar cutia are in jur de cat scrie acolo in grupul 109.  In grupurile 140 si 141 poti sa vezi inclusiv numarul de ore de functionare defalcat pe diferite temperaturi de operare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.07.2024 at 12:56, cristianpilot a scris:

Am intampinat o problema cu cutia de viteze DQ250 in ultimii 10.000 km si suna asa: cand se cupleaza ambreiajul se aude un zgomot, schimbarile de viteze sunt foarte liniare si nu se simte nimic. Am observat acest fenomen când merg, în orice viteză, iau piciorul de pe accelerație și îl pun din nou, se aude un zgomot. Voi lăsa câteva videoclipuri mai jos cu ceea ce încerc să explic. Bănuiesc că ar fi volant, mașina având 210k km. Suportii motor si cutie sunt in regula, tamponul anti-balans este in regula. Am înlocuit capetele de planetara pentru ca aveau joc in speranta ca se va rezolva, dar nu s-a schimbat nimic. Sunetele apar atunci când încerci să reproduci zgomotul, care devine din ce în ce mai tare cu cât încerci să-l reproduci mai mult. De asemenea, când sunt la relanti, simt uneori niște vibrații in Park și când pun în Drive, vibrația dispare. Pe VCDS nu există erori de la unitatea mecatronică. Voi ce credeți?

 

1. Uleiul cand a fost schimbat in cutia asta? 

2. Ulei OEM sau AM? 

3. Uzura ambreiaje - va trebui inlocuit cu totul nu doar placile de frictiune si discurile

4. Posibil sa ai uzura in pinioane/ axe (lipsa schimburi de ulei corecte) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianpilot

Uleiul a fost schimbat aproximativ acum 20.000km, cand masina a venit in tara. Am verificat istoricul masinii cu VIN-ul in reprezentanta si avea facut schimbul de ulei la fiecare 60k km. Primul schimb la 60k, al doilea la 120k si al treilea la 190k facut de mine la un service cu ulei OE.

Chestia e ca masina schimba perfect, adica nu da vreun soc, i-am facut si ceva basic settings din vcds.

O sa-i schimb si volantul saptamana urmatoare sa vedem ce se intampla, poate va disparea vibratia de la relanti si pornirea si oprirea care "zguduie" masina.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristianpilot

Nu mai da quote postării anterioare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/17/2024 at 2:29 PM, EEXCALADE said:

Cati L ai bagat si cat a curs la nivel ?

Am bagat 6 l si a curs undeva pana intr-un litru nu am masurat exact, orcum schimbul a fost facut de mine ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.02.2013 at 15:43, axxa84 a scris:

am întâlnit la cineva eroarea asta : 17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?) 
P0868 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent. Ceva idei?

Salutare.Inainte de efectare schimbului de ulei aveam si eu acceasi eroare,am efectuat schimbu am facut setarile de baza,am sters eroarea si au inceput problemele. Dupa ce temperatura uleiului ajunge la 70 de grade imi intra in eroare  in treapta 1 si R respectiv imi intra in scurt valva 1 si 2 si imi apar aceste coduri P1740,01208.La rece ruleaza perfect.Care ar fi cazuza si daca ati mai intalnit aceasta problema?Multumesc!

Modificat de Daniel98.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Detin un CC 1.8 TSI DQ250, stage 1, tcu stage 1. 
Am sesizat astazi o chestie și nu stiu daca este normal, dacă am 68 km și este in treapta 6 ( In D ), imi da kickdown pana in 3, și se duce in 4000rpm și după se lansează. 

Intrebarea este daca este normal sa dea doar pana in 3, desi ochiometric pare sa mai poata da o treapta, adica in 2, sa se duca in 4500- 5500rpm,. 
In S nu am testat, este vreo sansa ca in S la aceeasi viteza, 68 km sa dea 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • yvu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!