Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Așa aveam și eu, înainte de a schimba discurile la DSG. Dar asta nu înseamnă că asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a disparut problema dupa ce ai inlocuit discurile inseamna ca aia a fost problema...cat te-a costat operatiunea?piese+manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Silviu1988 fix pe pagina trecuta a postat toate detaliile, preturi etc.

Vezi daca punem intrebari fara sa citim? Forumul se dezvolta prin citit si apoi intrebat, nu invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine a dispărut, dar cum am mai spus, chiar dacă eu am avut simtome asemănătoare ca și tine, asta nu înseamnă că și la tine e la fel. 

O verificare la reprezentanță nu cost mai mult de 200 lei. 

Total 8500: volant + discuri + ulei DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan.MDLL deci in poza sint preturile fara TVA, daca nu insel? Cred ca coloana cu TVA inclus nu se vede

Pt acces rapid la pretul cu TVA se poate lua pretul fara reducere (reducerea este cam egala cu TVAul)

volant demontat si montat doar 100ron... surprizantor de bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 lei pt 6 suruburi ...e chiar mult ,cutia fiind data jos si taxata separat cu manopera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate astea sunt preturi se vest..unde salariul mediu e 2000€...eu am facut revizia la cutie cu 950 de lei cu ulei si filtru originale. Am.fost din nou pt refacut nivel si pana acuma totul functioneaza ok..nu stiu ce a putut avea zilele trecute cu zgaltaielile alea..probabil s-a adaptst cutia si acuma totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, EEXCALADE said:

100 lei pt 6 suruburi ...e chiar mult ,cutia fiind data jos si taxata separat cu manopera 

plus montarea rulmentului :) e adevarat ca era cutia data jos, dar e deja vestit modul de calcul ore de manopera: se aduna consumul de ore din normativ, nu cel real, astfel ca o masina care sta doar 4 ore in service poate avea manopera aferenta 12 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul de volant contine si rulmentul, care evident nu se poate monta decat cu cutia data jos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG6 nu are rulment de presiune daca la asta te referi. E acolo un rulment cu ace, pe arborele cotit, dar pare ceva banal de schimbat cand dai volantul jos.

Volantul e enorm de scump, e aproape 4000 de lei. Pe aftermarket e vreo 1300 lei.  La banii astia ma asteptam sa tina cat masina, nici nu e ceva exagerat de complicat. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. 

S-au inlocuit discurile si masina se prezinta in felul urmator:

-Nu mai simt/ aud cand cupleaza.

-Inca e putin confuza daca accelerezi inainte sa cupleze complet. Adica te-ai oprit, schimbi din D in R si accelerezi ”imediat”. Parca asteapta sa scada turatia ca sa cupleze. Oarecum logic, dar nu stiu daca este sau nu normal.

-Mai tremura doar foarte putin la plecarea de pe loc cand e rece masina si ma pun in miscare pentru prima data. Au scazut vibratiile per total, nu doar la plecarea de pe loc.

-Nu mai are ezitarea la relanti.

-Nu mai face acel clanc la retrogradare, dar se chinuie un pic pana decupleaza cand esti in decelerare, uneori. (ex: mergi cu 20-30 km/h si urmeaza sa opresti din cauza unei coloane de masini. Daca nu apesi ferm si hotarat frana, ca si cum ai vrea sa te opresti complet si repede, scade  turatia pana la minimum si parca tot da sa plece inainte pana apesi mai tare frana. Din nou, suna logic, dar in realitate n-ar trebui sa fie asa. Sau cel putin sa nu se simta atat de tare.

V-as spune si un scor, dar ar fi irelevant pentru ca am fost ajutat de niste cunostinte.

Volantul nu a fost schimbat. Domnul de la service mi-a spus ca ar trebui sa mai merg cateva mii de km pana sa-l schimb. De asemenea, mi-a precizat ca ”imi fur singur caciula” daca achizitionez un volant aftermarket (LUK - 1300 lei), pentru ca nu are nici pe sfert durata unuia original. Mi-a spus ca unul ”original” ma costa in jur de 2500 de lei (nu stiu daca asta-i pretul general sau ”pentru mine”). Poate confirma cineva? intreaga fraza.

Bate mai tare si mai des acum decat inainte sa fie inlocuite discurile. Sper ca restul problemelor sa fie rezolvate de o inlocuire a volantului.

Va multumesc si va stau la dispozitie daca aveti intrebari, desi cred ca am acoperit cam tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi schimbat si volant daca tot ai dat cutia jos, ce sens are sa o mai dai peste cateva luni, si ce sens are sa mergi cu volant care bate... sa nu mai zic ca unii spun ca dauneaza cutiei...

Pret volant original: 3300 ron minim, sub pretul asta nu am vazut niciodata, mecanicii la care am fost eu au zis ca e Luk deci nu are sens sa iau original

On 20.02.2020 at 22:20, valioglu a scris:

Pe aftermarket e vreo 1300 lei. 

la cele cu start-stop sub 1600ron nu gasesc Luk, unde ai gasit cu 1300? Sau poate te-ai uitat la cel pt masini fara start-stop?

legat de rulment, da, la cel mic m-am referit, evident, de pe arborele cotit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant veche, pe care am luat.o eu acasă pentru investigații, avea pe ea logo VW (și codul de produs) și Luk mai micuț acolo.  Din istoric, nu apare că ar fi fost schimbata niciodată, mașină din Austria, luată cu carte de service la zi personal de mine. Poate a ținut 290k volant originală? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil, din experinta iti spun ca "a tinut" nu inseamna acelasi lucru pentru toata lumea. Volatul poate tine si 500 000 km, dar asta inseamna doar ca nu a suferit un defect catastrofal si se mai poate merge cu masina, nu insemna ca piesa respectiva mai face ce ar trebui sa faca. O sa schimb si eu volantul cat de curand si o sa revin cu impresii. La mine ca simptome ar fi:

- masina are vibratii mai puternice la ralanti in D/S. 

- la temperaturi joase, in special, si la prima cheie se aude clar cum bate volantul, zgomotul specific de fier pe fier

- schimbarile de trepte sunt foarte putin perceptibile, dar schimbul din 1 -> 2 acelerand usor se simte o idee mai pronuntat. 

 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, detinator a scris:

la cele cu start-stop sub 1600ron nu gasesc Luk, unde ai gasit cu 1300? Sau poate te-ai uitat la cel pt masini fara start-stop?

legat de rulment, da, la cel mic m-am referit, evident, de pe arborele cotit. 

https://www.emag.ro/volant-cu-masa-dubla-cutie-dsg-luk-vw-audi-skoda-seat-415-0740-09/pd/DWWNW6BBM/?X-Search-Id=ead9e58a34f25aac86bf&X-Product-Id=50837352&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

https://www.epiesa.ro/volant-vw-passat-362-2-0-tdi-diesel-140-cai-luk-415074409/294/100057/prodid-15615096/

preturi vizionate astazi, 21.02.2020

deci? despre ce vorbim? china? refuzate la ,,export''? 

asa cred eu ca se creeaza confuzie, si pe deasupra sa se cumpere pe....original !

 

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.02.2020 at 11:43, adrian001 a scris:

schimbarile de trepte sunt foarte putin perceptibile, dar schimbul din 1 -> 2 acelerand usor se simte o idee mai pronuntat. 

cel mai probabil uzura ambreiaje cutie, volantul schimbat nu va aduce imbunatatiri, dar oricum trebuie sa il schimbi

@sorinaciu cele 2 coduri de volant din linkurile postate de tine sint diferite, nu stiu care sint diferentele insa

acela de pe emag e vandut de aceeasi firma chiar cu... 1200 ron pe olx... si acel cod costa 1338 pe epiesa.

Eu am schimbat volant acum vreo 3 saptamani, codul folosit fiind cel din al 2 lea link al tau, 415074409. Acest cod nu l-am vazut sub 1600ron

catalog LuK aici: https://webcat.schaeffler.com/web/schaeffler/en/PKW/121/9004/358/applicationSearch.xhtml?result=1582320168212&showResult=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/6/2020 at 3:13 PM, Florin@Caractere said:

Nu mai verifica, este ars mecatronicul !!! Uleiul din mufa nu ajunge acolo decat DUPA ce intra in calculatorul mecatronicului, altfel nu are cum sa ajunga acolo !!!

La minutul 33:33, zice ca uleiul in mufa nu e neaparat ceva anormal, cica poate ajunge acolo in urma unei franari violente:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica" ???
Nu-mi mai da-ti tag, eu nu ma prea pricep si asa cum zicea cineva pe aici va mai si raspund ofensator !!!

Bafta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o Octavia 3, motor 2.0 tdi cutie DSG 6 trepte. Intampin o problema, sau poate e normal si doar mi se pare. Sunt momente in care, fiind la vale, cand franez si se muta in treapta inferioara, motorul se tureaza pe la 2500-3000, cu toate ca eu sunt cu piciorul pe frana, nu pe acceleratie. Daca iau piciorul de pe frana si accelere usor isi revine la turatiile date de pedala. Nu face tot timpul asa, in mod normal cand franez sta pe la 1500 turatii, si tot schimba in trapta inferioara. Sa fie oare o problema de cutie? Sau poate clapeta de acceleratie? Oare ajuta o readaptare (basic setting) la cutie, sau la clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva in functie de inclinatie schimba in inferioara? E un comportament normal la dsg, la vale in functie de inclinatie o tine mai turata ca o frana de motor la manuala.

Cel putin la mine asa se manifesta. Deci nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vin si eu cu o problema care m-a disperat de aproape un an.

Cutia are troncul specific din 3 in 2 si din 5 in 4 (cu specificatia ca nu mereu este din 5 in 4 si la 3 in 2 uneori este accentuat, alteori nu se aude).

Problema nu este troncul, ci faptul ca indiferent de treapta in care sunt, cand calc acceleratia, indiferent ca e kickdown sau merg normal, se aude un pocnit si se resimte si in podea. De afara si aude foarte tare, daca dau pe liber in timp ce rotile se invart si calc din nou acceleratia, acel poc nu se mai aude. Am verificat planetarele, captele dinspre c.v si nu par a avea joc. Chiar nu stiu ce sa mai verific la ea.

Cel mai tare se aude atunci cand este in a treapta a doua si calc acceleratia.

PS: nu se aude constant, ca sa fie clar, se aude doar cand "pisc" acceleratia.

Daca cineva are idee, sau s-a mai lovit de problema asta.. Eu sincer ma gandesc ca este din cutie.. dar nu stiu ce. Pe unde am fost cu masina am auzit tot felul de variante, dar nu ma apuc sa schimb planetare si sa nu fie de acolo, sau cutia si sa nu fie de la cutie, sau volantul si sa nu fie din volant. Toti ma pun sa schimb piesa X dar nu garanteaza ca este de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!