Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Ce e UDS? :)

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine exact asa erori arata. Masina din 2016, dsg6, 196000km. am schimbat uleiul si filtrul si am reinnoit softul si facut adaptare la cutie si merge perfect, dar aceste erorile oricum le arata cu vcds-ul.

Modificat de Mistervova
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reinoit softul? La reprezentanta? Cam cat a costat? Adaptarea ai facut-o singur cu VCDS? Multumesc.

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul am facut la reprezentanta. S-a facut online. Uleiul am luat de pe ebay.de pe original si la reprezentanta am platit 50€, asta ca pentru prieteni! Nu in Romania!

Modificat de Mistervova
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ! Vin si eu cu o intrebare. Este necesar nevoie pentru a face nivelul de ulei la un dsg6 ? Mi au băgat 6 l de ulei original, dar nu mi au facut nivelul. Ce se poate intampla in cazul acesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea mult ulei = presiune prea mare in cutie => nu o sa mai fie etansa.

prea putin ulei = uzura prematura

acum depinde si cat inseamna prea putin. Un 200 ml minus nu cred ca e foarte grav dar 500 e deja prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista procedura la schimbul de ulei in care spune ca dupa umplere, se trece prin toate treptele cu motorul pornit si se reface nivelul, la 6L posibil sa fie cam mult. Presupun ca nu au mai facut acest ultim pas.

Modificat de VON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/30/2020 at 5:19 PM, Dragos24x7 said:

Salut baieti ! Vin si eu cu o intrebare. Este necesar nevoie pentru a face nivelul de ulei la un dsg6 ? Mi au băgat 6 l de ulei original, dar nu mi au facut nivelul. Ce se poate intampla in cazul acesta ?

citeste si un pic in urma inainte de a pune o intrebare, ca sa nu tot raspundem aceleasi lucruri...

vezi aici raspunsul: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Eu am schimbat uleiul acum 2 luni ,care este procedura sa verific nivelul(dacă se mai poate verifica),stiu ca desfac busonul...dar fiindca au trecut 2 luni se mai poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai procedura e in fisierul pdf atasat la postarea citata fix mai sus de postul tau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura am inteles o dar tinand cont ca eu am schimbat uleiul in urma cu 2 luni mai pot verifica nivelul?Sau poate dăuna ceva?Adică dacă desfac butonul si curge ulei ma gandesc sa nu ramana sub nivel.Aste este nedumerirea mea.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte simplu il poti verifica.

Cat uei ai pus la schimb, cel din care nu ai facut nivelul?

Daca ai pus 5,5 - 6 l, poti face procedura direct pe jos, pe la buson.

Daca ai pus doar 5 l, mai competeaza pe sus pe la filtru,asta sa fii sigur..

Faci procedura, temperatura, si cu asta basta.

Cand pui doar 5 l, curge destul de putin, oricum, raman in jur de 4,7 l de ulei.

Daca nu curge nimic, nu astepta mai mult de 30 de secunde ca o sa curga ulei, din cel necesar nu din surplus...

Si da. Uleiul il poti verifica cand vrei si de cate ori vrei (daca ai un temei in acest sens).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul a fost făcut cu Robotul ,ceva special pentru schimb,dar ptr linistea mea vreau sa verific si vizual ,sa fiu eu sigur că nu este prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Eu pana in prezent am 290k cu masina din semnatura. De curand am programat-o la un schimb de hub-uri discuri, ulei cutie (mai are 10k pana la schimb) si volant, la reprezentanta ~ 8500lei.

Ca si simptome se prezinta asa: cand e frig afara (sau prima pornire) se aude un sunet metalic constant, relativ incet, tremura putin la plecarea de pe loc si evident cand se incazeste totul e ok. DSG-ul (DQ250) face clanc usor, fara nici un soc, din 3->2. Cand schimba din par in impar mai smuncete cateodata, depinde cum apesi pedala. 

Am verificat istoricul in reprezentanta si "pe hartie" nu apare ca a fost schimbata vreodata volant sau hub discuri, doar mecatronicul (cu totul) la 100k in garantie, km sunt convins ca sunt pe care ii are. 

 

O sa va tin la curent :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan.mdll, nu ai gasit alt service pentru aceasta interventie sau asa ti-ai dorit tu, doar la reprezentanta? Totusi sunt 8500 lei? Eu de exemplu pentru inlocuire volant am platit 2300 lei piesa+ manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu o problema cu a mea cutie DSG 6 (DQ250) de pe Skoda Octavia 2, motor BKC, km aprox 286k.

Saptamana trecuta, urcand pe serpentine la munte, la un moment dat a schimbat treapta inferioara si PRNDS a inceput sa palpaie. Cand am ajuns pe drum drept am observat ca nu intra in marşarier.

Dupa aceea am parcurs drumul Sinaia - Bucuresti cu maxim 70 km/h, 3300 rotatii, viteza a 3-a presupun.  Nu schimba mai mult.

Odata ajuns in Bucuresti am dus masina la Automatico unde, dupa o scanare, au descoperit eroarea de mai jos.

17150 - Shift Solenoid 4 (N91)
            P0766 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent

Au schimbat acea electrovalva si problema parea sa se fi rezolvat. Au facut un test de drum de 30km dar dupa ce au ajuns inapoi in service, problema a reaparut si mi-au mentionat ca trebuie schimbat Mechatronicul.

Din informatiile gasite pe aici, intr-adevar, eroarea asta rezulta mechatronic defect.

Am luat masina de la ei, Sambata, 08 Feb, doar cu eroarea stocata in calculator, masina mergand perfect, fara zgomote suspecte, fara vreo problema din 3 in 2... Am sters eroarea si totul pare normal. De sambata am tot mers cu masina prin Bucuresti, ba chiar am mers si pana la aeroport, in modul Sport, sa vad daca se manifesta cumva cutia, dar nimic.

 

Acum, nu stiu ce sa fac... Nu am incredere sa merg cu masina la un drum mai lung. E vreo posibilitate sa se fi rezolvat problema de la sine ?

Mentionez ca uleiul si filtrul au fost schimbate in 2015 la 247k iar in momentul de fata are 285k. 

Modificat de mishulica29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, B7Nelu a scris:

Dan.mdll, nu ai gasit alt service pentru aceasta interventie sau asa ti-ai dorit tu, doar la reprezentanta? Totusi sunt 8500 lei? Eu de exemplu pentru inlocuire volant am platit 2300 lei piesa+ manopera.

Am găsit la mecanicul meu mult mai ieftin, undeva la 2000 lei cu totul, dar doar volant. La DSG mi.a spus că nu se bagă. Așa că, deși știu că era mult mai ieftin, m.am decis să nu desfac cutia de 2x din suruburi. Plus de asta, garanție ciuciu, de asta minima... 1 lună. 

Mașina nu am de gând să o vând în următorii 4 ani, ma duce si A in B oricand.

în urmă cu 5 ore, adrian001 a scris:

Nu ajuta pe nimeni comentariul asta. Dezvolta putin si spune-ne ce diferente observi.

Pai pentru inceput avem asa:

-nu mai tremura deloc la plecarea de pe loc (suporti de motor i-am schimbat cu 2 luni inainte)

-nu se mai aude acel sunet "in plus" pe langa motor. Bineinteles ca nu tacanea cum vezi in videoclipuri pe YouTube

-dimineata la prima pornire, porneste lin, nu se mai zguduie

-schimbul intre trepte se face insesizabil, indiferent ca merg in sus sau in jos treptele

-cuplul este mult mai mare, de aici trag concluzia ca discurile erau putin mancate

-daca merg cu 100km\h, urmeaza o rampa si depasesc un tir, cand se face retrogadarea, chiar si cu 2 trepte, nu se simte nici o smuncitura, doar efectul de cuplu

-nu se mai aude cum se schimba vitezele, acel clanc, clonc ..etc

-evindent, nu se simte nimic intre P R N.. cu S nu am incercat 

-cand e rece si stau cu DSG bagat in D la semafor nu se mai simt vibratii in volan

--inainte: prima plecare de pe loc, indiferent de temperatura sau momentul de pornire a motorului, smuncea putin la treapta 1, apoi cand trecea in 2 punea o frana putin "agresiva" apoi accelera

dupa: nu mai exista fenomenul

 

Am cerut vechiile piese inapoi si am vazut ca discurile exterioate, cele metalice, din hub de discuri aveau niste canturi imprimate pe ele. volant DMF era destul de fixa, adica nu se misca mai deloc, 2 dinti maxim. In schimb avea joc axial maricel si era plina de un praf rosiatic.

Decizia de a schimba la reprezentata a fost una personala, stiu ca a costat o caruta si jumatate de bani dar acum este "alta viata" si aici nu vorbesc de efectul placebo.

Daca aveti intrebari, va raspund. 

Modificat de Dan.MDLL
re-editare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multimum pentru detalii. Acum e destul de necalar care simptome au fost rezovlate de inlcouriea volantului si care de hub-ul de ambriaje ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. Am înlocuit furca de la vitezele 2/4 pentru că era spart un rulment, am inlocuit ambreiajul și nu reușesc să fac setarea de bază cu vag-ul. Practic când intru în 04 Basic settings am doar canalul 001 și 002 la care îmi dă eroare. Mă poate ajuta cineva? S-a confruntat cu asemenea problemă? Am încercat și cu ùn tester Brian Bee  și la fel ca la vag-ul meu când ajunge la calibrarea ambreiajului nu mai poate continua. Aveți vreo idee?

Vă mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/7/2020 at 3:26 PM, Dan.MDLL said:

schimb de hub-uri discuri, ulei cutie (mai are 10k pana la schimb) si volant, la reprezentanta ~ 8500lei.

Ajuta mult o detaliere a costului total pe bucatele, piese si manopera, daca poti posta factura, s-ar vedea si codurile originale ale pieselor.

Reprezentanta nu te-a sfatuit sa inlocuiesti si mecatronicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu mi.a recomandat și mecatronicul.

De ce l.as schimba dacă e functional? :huh:

Screenshot_20200219-093735_Adobe Acrobat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La dsg 6 a mea, am observat ca atunci cand schimba treptele din 2in 3, s.a.m.d acul turometru este de exemplu  la 1800, dupa care imediat mai scade 100-200 rpm si asa mai departe la fiecare schimbare de treapta superioara. Este un simptom de patinare a ambreiajului sau este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema am si eu. Dupa schimbarea uleiului si filtrului la un golf 5 2.0 tdi dsg din 2008 simt smucituri la viteza mica..gen bara la bara in treapta 2..pe decelerare mai ales..cand las masina sa curga si e aproape de oprire se simte ca si cand ai accelera si ai lasa acceleratia..si la.plecarea de pe loc uneori smuceste putin..si inca ceva dar tot asa uneori cand sta mai mult pe loc si trec din P in D..cand.ajunge in R se aude o mica bubuitura si soc asa in masina..ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!