Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Dave_ro, are keyless masina? Este posibil sa nu recunoasca cheia... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@casper_bdc masina nu are keyless, am incercat cu ambele chei.

azi verific daca trimite semnal pe mufa spre mechatronic, 90% sanse sa fie calculatorul de la mechatronic dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
14 hours ago, casper_bdc said:

Dave_ro, are keyless masina? Este posibil sa nu recunoasca cheia... 

Daca nu recunoaste cheia iti afiseaza un mesaj ca nu o vede !!!

41 minutes ago, Dave_ro said:

@casper_bdc masina nu are keyless, am incercat cu ambele chei.

azi verific daca trimite semnal pe mufa spre mechatronic, 90% sanse sa fie calculatorul de la mechatronic dus.

Nu mai verifica, este ars mecatronicul !!! Uleiul din mufa nu ajunge acolo decat DUPA ce intra in calculatorul mecatronicului, altfel nu are cum sa ajunga acolo !!!

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara modulul mecatronic sau doar inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Florin@Caractere said:

Uleiul din mufa nu ajunge acolo decat DUPA ce intra in calculatorul mecatronicului, altfel nu are cum sa ajunga acolo !!!

zi-ne si cum ajunge acolo uleiul.

poate fi din cauza ca se alimenteaza cu prea mult ulei, sau se alimenteaza cu ulei cu aparate cu presiune prea mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am un passat 2007 , 300k km , 2.0 , 170 cp! In mers își da treapta inferioară,  sau trepte , nu stiu. Si se aprind si pâlpâire PRNDS in bord, uneori merge cu oprit/pornit , uneori nu ! Ma puteti ajuta? Multumesc !

Screenshot_20200106-180634_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , mai astept opinii  , poate a mai pățit cineva ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia : mecatronic dus.

codul meu este 02E927770Aj poate stie vreun coleg daca pot pune mecatronic cu codul 02E927770AD.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un passat din 2006 cutie DSG 6, dupa ce se incalzeste motorul si pun in treapta D incepe sa palpaie in bord si nu mai cupleaza in marsarier R.

scoate  P1746 transmission solenoid relay

            P1820 Control valve 2 N216

Precizez ca am dat jos modulul din cutie am masurat valvele sunt in regula.

Care este solutia? daca a patit cineva la fel si sa rezolvat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca s-a mai discutat inainte dar sunt 168 de pagini si o sa-mi ia timp sa le citesc pe toate...sunt posesorul unui passat 170cp din 2008 cu dsg 6..la plecarea de pe loc masina smuceste,restul treptelor se schimba frumos fara zgomote in mers sau la oprire..doar cand plec de la semafor,senzatia este ca si cum ai scapa piciorul de pe ambreiaj,uleiul si filtrul au fost schimbate la timp...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar cam merita sa le citesti, esti prima oara pe DSG venit de la una manuala? Atunci problema e piciorul tau pe acceleratie ca esti obisnuit sa accelerezi cand pleci de pe loc. La DSG se apasa incet si atunci nu mai smuceste, eu sunt venit numai de pe manuala si acum am un DSG si la fel patesc de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns...conduc dsg de ceva vreme...chia acum am vorbit cu mecanicul si am inteles ca trebuie sa reprogrameze cutia..a condus si el,am verificat planetarele acum sa vedem dupa reprogramare...si am inteles ca trebuie sa fac vreo 300 de km apoi sa invete cutia nu stiu ce parametri....piciorul este ok nu e din ala de lemn..:))) sunt sofer de camion de 12 ani

Modificat de ady hodis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am fost de curand la munte cu passat-ul b7 2.0-170cp dsg6 si dupa stat cateva zile si peste noapte la -10 grade cand am vrut sa ies cu spatele din parcare nu vroia sa plece din loc, tremura, se simtea ca si cum ar vrea sa plece, parca tinea semicuplat ambreiajul. Am gresit ca nici nu am lasat-o prea mult sa se incalzeasca.

Dupa ce a inceput sa se miste, am iesit incet asa cu spatele am pus-o in D si la fel am plecat incet. Dupa cam 10m a smucit o data tare si a inceput sa traga masina. Probabil ca atunci a cuplat complet ambreiajul.

Nu am mai patit asa ceva cu ea, dupa a mers normal.

Are schimbat uleiul de 45000km la 180000km.

Sa fie oare de la ulei? Sa fie putin ulei in cutie si fiind si foarte rece nu a lucrat. La cati km se face schimbul?, am cartea in germana si nu inteleg. Sau are termen ca timp daca nu fac km?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 60000 se face schimbul oficial, daca ai mers 45000, ai putea sa il mai scimbi o data eventual. 

Sau vezi procedura de verificare nivel... e atasata un pic mai sus in format pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Stelian. a scris:

a smucit o data tare si a inceput sa traga masina

Nu vreau sa te duc pe varianta gresita dar poate sunt motorasele de la frana de mana. In mod normal alea tin masina franata nu discul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu un sharan 2012 2.0 tdi 140 cp CFFB dsg 181.000 km . Am o problema cred la masina: imi vibreaza (nu f tare) masina,  simtindu-se aceste vibratii  si in podea dar si volan atat  la relanti cat si in mers,  in special intre 1000-1400 rpm si are si un zgomot mai pronuntat intre aceste rotatii.  Dsg-ul tine mai mereu in oras motorul intre aceste turatii si astfel am aceste vibratii mai mereu.
   La relanti am observat ca aceste vibratii sunt ciclice: cateva secunde vibreaza apoi cateva secunde nu si tot asa..  

 Cred ca am si un inceput de volant ca se aude o bataie in partea motorului cu cutia.   
   Se poate sa fie si o problema de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 7, 2.0 TDI 150 CP, motor CRLB, Cutie DSG, cu 154k

De ceva timp, cutia face mici probleme: smunceste câteodată, dar mai ales la rece, face mult discutatul clank de pe acest topic. 

Eu m-am gândit ca ar fi volant la km astia. Și pornirea, în majoritatea cazurilor se face cu zdruncinarea serioasa a motorului. Tremura destul de tare între 1000-1400 rot. și mai nou se simte și o bătaie ritmica și rapida în mers, când urca în ture. Are momente când se aude și un muget, fie când virez sau merg drept. 

Dar în seara asta mi-a pus capac: șocuri puternice la schimbarea treptelor, bâlbâieli, bătăi ritmice destul de puternice, mersul parca înfrânat al masinii cu un hârâit, iar schimbările de trepte se simțeau și se auzeau foarte ciudat și înfundat. Motorul azi la porniri am crezut ca iese prin capota. 

Păreri, va rog? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu întâmplări din dimineața asta:

Am pornit mașina ca sa merg la lucru. Afara erau - 4 grade. Am stat vreo 2 min. pe loc în parcare, am pornit și Webasto. Când am plecat am sesizat ca volanul se rotește greu, pedala de frână era tare, cu o frânare slaba. 

Servodirecția știu ca este electrica, dar servofrâna cum e la Golf 7? 

 Asa am mers încet, 6 km pana am ajuns la muncă, cu servo aproape inexistent și cu un muget sau hârâit la rulare! 

Ce credeți ca se întâmplă de nu am mai avut presiune hidraulica și care este implicarea DSG-ului?

M-am dus iar la mașina, pentru ca nu aveam liniște, am ridicat capacul de la siguranțe și am reasezat toate siguranțele. Am pornit și am verificat: pedala de frână era iar moale iar volanul se rotea ușor! Problema cu servo s-a remediat! 

Acum ma gândesc, dacă zdruncinarea motorului la pornire a determinat o deranjare a sigurantelor în tabloul electric? 

Sper sa nu fiu considerat offtopic, dar eu cred ca se datorează funcționarii anormale a  cutiei DSG (și aici ma refer la volant, ambreiaje, tampoane. CV) După simptomele descrise și 154k la ce sa ma gândesc? 

Modificat de ksinocooler
Detalii noi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Mai degraba cred ca te lasa alternatorul/bateria. Servodirectia nu are legatura cu DSG-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pertinent ce spui Ebi! Și eu ma gândeam sa fac o verificare la electromotor/alternator/baterie din cauza pornirilor violente. 

E adevărat ca servodirectia nu are legătură cu DSG-ul.

Însă servofrâna cred ca are. Pedala de frânâ nu ambreiaza și debreiaza DSG-ul, dacă pot sa spun asa? Acum nu știu dacă această comandă se face electric sau hidraulic, dar pedala tare a apărut azi dimineață, după mersul urât al DSG-ului de aseară pe care l-am descris în primul meu post. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu niste probleme cu un Passat B6 2010 CBAB DSG. Am citit tot topicul, dar nu am reusit sa trag o concluzie, doar cateva premise. In mod normal stiu ca raspunsul este "mergi la service", dar e vorba de o suma destul de mare si n-as vrea sa patesc clasicul, tipic romanesc: schimbam totul pana ajungem la problema.

Problemele sunt acestea:

-Bate volantul cateva secunde la relanti (fact);

-Cand trec din P in D sau in R, simt si aud foarte tare cand cupleaza. E normal sa simti putin, dar se simte si se aude ca si cum cineva loveste cu ciocanul putin mai incet decat atunci cand vrei serios sa bati un cui (amuzant, dar ma chinui si eu sa explic cat mai detaliat).

-Se gandeste 2-3 secunde pana trece din D in R. Daca masina nu e 100% oprita sau sunt in panta, sau apuc sa ating acceleratia pana sa fi cuplat, uneori nu cupleaza. Am patit o data sa tot incerce dar sa nu intre in R. A trebuit sa opresc motorul si apoi a intrat, dupa repornire (asta in timpul conditiilor enumerate mai devreme).

-Tremura destul de tare la plecarea de pe loc.

-De ieri a inceput sa aiba o ezitare cand e la relanti. O data la 10 secunde parca ar da sa moara motorul si isi revine.

-Clasicul clanc la retrogradare, mai ales cand decupleaza (cand sunt in franare sau "curge" pana la oprire). Plus cand e aproape de a se opri, imi pune o frana de motor foarte agresiva. Ca si cum i-ai da treapta 1 in mers unei cutii manuale (ceea ce probabil si face).

Masina are 255.000 km, fara istoric de service, doar niste facturi din Franta (ulei dsg schimbat la 225.000 km). Eu am cumparat-o in 2018, la 244.000 km. Batea volantul si atunci, dar la momentul respectiv nu stiam ce este.

 

Concluzia mea, dupa ce am citit tot topicul, este ca trebuie schimbate ambreiajele si volantul. Desi eu speram sa fie doar volantul, cred ca ala afecteaza doar plecarea de pe loc si bataia la relanti.

Din cate am inteles, Florin@Caractere e persoana la care trebuie sa merg.

M-am uitat si dupa piesele respective. Am ales magazinul respectiv pentru ca suma e prea mare si prea din scurt, asa ca imi permit doar prin rate fara dobanda.

https://www.piese-auto.ro/piesa-de-origine-oe-vw-02e398029b-produs-800304863.htm

https://www.piese-auto.ro/volant-luk-415074009-produs-15614032.htm

Intrebarea mea este: ma amagesc crezand ca scap cu 4000 de lei? sau acele probleme sunt specifice altei defectiuni (mecatronic, cutie...) si arunc banii aiurea? bineinteles + volant, ca ala clar trebuie schimbat.

Va multumesc si imi cer scuze pentru postul foarte lung.

Modificat de P.M.A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa toata descrierea, trebu reparat mecatronicul, si volant tot trebuie schimbata.

Quote la postul anterior este interzis prin regulamentul forumului si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am achizitionat de curand o Skoda Octavia 3 din 2013, motor 2.0 tdi, 150 cai, cutie DSG in 6 trepte. Masina are 92.000 km, merge impecabil, cutia schimba perfect, insa daca o scanez cu VCDS-ul, imi apare eroarea din inaginea atasata. Am citit pe un forum extern ca e ceva normal, ca VCDS-ul citeste eronat, ca de fapt la reprezentanta nu vad nici o eroare. Oamenii care au mai raportat problema aveau pana in 10.000 km. Totodata, daca scanez cutia in mers, mai apar si erorile din poza 2, insa se sterg singure la urmatoarea pornire, nu raman stocate. Tot pe acel forum extern am citit ca e normal sa apara acele erori in mers, intrucat testul la cutie se face doar cu contactul pus, fara motor pornit, si ca toti care scanau in mers primeau in VCDS aceste erori. Nu stiu daca sa ma ingrijorez sau nu. A mai patit cineva asa ceva? La ce firme specializate in cutii am sunat, mi-au zis ca daca schimba bine si nu apare nici o eroare in bord, sa merg linistit. Totusi, nu as risca. Vreau sa schimb uleiul in cutie, ca nu stiu daca a fost sau nu schimbat vreodata, fostul proprietar nu stia daca s-a schimbat la 60.000, insa daca sunt ceva probleme la cutie, as prefera sa ma ocup de ele inainte.

20200128_210021.jpg

20200128_210021.jpg

20200128_210109.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debifeaza UDS si scaneaza iar ,cred ca interfata e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!