Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Va salut .

Recent  am dus masina  pentru verificari la cutia  DSG  deoarece  avea momente cand smucea  la  accelerare in treapta a2 a . Cei de la  service au  demontat -o toata bucata cu bucata  sa vada  eventuale daune . Ulterior  ajung la  concluzia  ca  trebuie schimbate  ambreiajele  zic ok  iar de vreo doua zile sunt anuntat  ca in timpul  testelor  au aparut  erori pe  calculatorul cutiei (care inainte nu existau) . Acum se pare  ca trebuie sa cumpar alt  mecatronic ...

reparatia  cu  totul   valoreaza  aproape cat  pretul  masinii  . Multumim  VW  ca  faci  masini care nu te  lasa la  greu .

M-am jurat  ca e ultima  oara  cand mai  iau  harburi  d'astea  de la  nemti .

Se pare  ca degeaba  ai grija  de aceste  cutii ca se  strica  cand tie  lumea mai draga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

@Caddy1988 nu ti se pare suspect că erorile mechatronic au aparut in timpul testelor lor? Nu ti au manipulat cutia corespunzător.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toti useri care semnalează probleme la DSG ar fi ok sa scrie si km parcurși/citiți de pe cutie ,asa am sti si rata de cadere a lor.

Off topic sau On topic , se tot vorbeste pe forum la DSG punem doar ulei original Vw, bun până aici. Va relatez ce răspuns am primit eu de la 3 Autohaus uri la intrebarea ce ulei o să-mi pună în cutie,  primul a zis ulei Trectrol , altu DBV si al treilea Febi , bineinteles ca si in motor ajunge tot uleiul de la firmele respective. La întrebarea de ce nu originalul a zis costul prea mare dublu ca pret, original folosind doar daca clientul specifică lucrul ăsta. Concluzia, putem cumpara masini din Autohaus uri mari cu cărți service la zi ,reale, dar cu uleiuri folosite doar de ei cunoscute, apoi le aducem in Romanica si ne mirăm de ce pica DSG ul cu costuri uriase de reparație.

Sper sa ajute pe cineva lectura mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudată faza cu uleiul, eu am Passat ul cumparat si folosit in UK, in viitorul apropiat vreau sa schimb uleiul preventiv. Am cerut oferta la 2 reprezentante și un service specializat dsg, toți au zis că fac schimbul NUMAI cu ulei original VAG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fishu26, la mine de exemplu cutia a fost schimbata, cel care mi-a vand-o spune ca nu știa asta, vrajeala bineînțeles, deci ca să închei, în cutie îmi arata ca avea 94000, acum are 95000, eu facand restul de 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

312000km reali, fara smucituri, fara absolut nici o problema dar cu mentenanta facuta la timp! 
Asadar, ‘harburile’ daca sunt intretinute si au km reali tin fara probleme.

PS Nici macar arhicunoscutul egr nu a picat pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2007 , acum are peste 345.000  km reali (verificata  de un cunoscut  coleg de pe forum cu  VDCS) si este la mine din 2015 . Dupa ce am cumparat-o  prima vizita in service am fost  sa-i schimb uleiul la  cutie pe cand avea 270.000 iar urmatorul schimb  la 320.000 , am folosit numai  ulei  original , s-a respectat  procedura . Acum  cei de la service cand au desfacut  cutia  mi-au spus  ca  arata  bine  fara nici  o  problema  numai ca n-au  gasit  cauza  acelor  socuri ...

Masinile din grupul  VAG  sunt  renumite cu probleme  la  cutiile  DSG mai ales pe  partea de  mecatronic  mai sunt si intr-adevar  exceptii  dar nu le putem considera  pe toate  masini fiabile

20191030_1722.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales să schimb uleiul în reprezentantă, preț de Londra, 199 lire,la service specializat Dsg era 180. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Caddy1988 De unde stii tu ca "Masinile din grupul  VAG  sunt  renumite cu probleme  la  cutiile  DSG". Orice "chestie" mecanica cu un grad mare de complexitate trebuie intretinuta constant. Tu ai intretinut-o de la 270.000 la 345.000km; dar de unde stii cum a fost intretinuta pana atunci, cum s-a mers cu ea, etc?

Am prieten care are Golf V din 2006, cu 355.000km; masina luata cand avea 2 ani si 45.000km din Germania. Intretinuta constant, nu a fost bruscata excesiv => nu a avut absolut nici o problema cu DSG, turbina, injectoare... 

On topic: mi se pare tare ciudat ca erorile alea au aparut dupa ce au desfacut totul... Sa puna la loc toata masina asa cum era, fara nici un cost, si cauti alt mecanic/service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina  a intrat  in tara  la mijlocul anului 2011  fiind luata  de la un dealer din Olanda pe cand avea  150 000. Pana  cand am cumparat-o eu  ia  apartinut  unui om care  are un anumit  statut nu pot sa spun  ca nu ar fi avut  bani sa  o intretina . Deci n-am cumparat-o de la  samsari cu  km dati  inapoi si alte  vrajeli.

Cat  despre  problemele  la  cutii ale masinilor din grupul  Vag  este imposibil  sa nu fi auzit/vazut  vreodata .In urma  cu 4 ani  eram intr-un service  specializat pe  reparat cutii dsg  am vazut  un GOLF  7  care  pe atunci  nu  cred  ca avea mai mult  de 3 ani de la data fabricatiei  care avea  cutia  desfacuta bucati (probleme  cu  șpan  sau naiba sa le  ia nu-mi mai aduc sigur  aminte  ce a zis ca are )... vi se  pare  normal ?

Un lucru  e  clar  .. nemtii au inceput  sa  faca masini  care  la un moment dat incep  sa-ti manance  zilele  si  banii.

Cat  despre  erori  am inteles  ca  au  disparut  nu stiu  pentru  cat  timp  sau  ce-au  facut  mecanicii inainte  sa apara  sau  dupa . Am sa  vad  daca s-a  schimbat  ceva in comportamentul masinii ...

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, UWE said:

Eu am ales să schimb uleiul în reprezentantă, preț de Londra, 199 lire,la service specializat Dsg era 180. 

mai ieftin ca la reprezentanta in Romania :) mie mi-au cerut 1500 ron, in final l-am schimbat singur dupa ce am auzit din mai multe surse ca uleiul in reprezentante e schimbat pe sarite uneori, mai ales la masinile de flota la care nu sta nimeni langa ele... dar mai nou nu permit accesul in service pt nici un client.

Legat de discutiile de mai sus:

- un coleg are o masina fara probleme, concluzia lui este "cutiile astea rezista mult si bine"

- un coleg merge in service si vede masini la reparat, concluzia lui este "cutiile astea se strica repede"

Concluziile nu se trag pe esantioane de 1 bucata, 2 bucati, nici macar 10.

Renumite cutiile DSG cu probleme la VAG? Sa vedeti cum e la Ford atunci... cutiile automate sint mai complexe in general, la orice marca, orice tip de cutie. Va asumati asta cand le cumparati. Confort versus sanse mai multe ca ceva sa mearga rau. Totusi tinand cont de cati colegi avem cu masini cu 300-400.000 de km, cutiile par ok.

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin  cu  detalii ... lucrarile s-au incheiat  de curand  am luat  masina  pana la urma  nu a mai fost  nevoie sa schimb mecatronic sau schimbat ambreiajele ,  si   valvele N215 216 . Masina se comporta  mult  mai bine  a disparut  "celebrul " clanck  cat si  smuciturile  la plecari .  Costurile  reparatiei  au fost  serioase  dar se pare ca a meritat . Drumuri  bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul  rand s-a  desfacut  cutia de viteze  si  s-a inspectat  fiecare  componenta ,  dupa  care  s-a  trecut  la  inlocuirea  ambreiajelor si solenoid  N215  ,  N 216 . S-a   inlocuit  capacul de la mecatronic , garnitura acestuia  si  s-a  folosit  ulei  Ravenol . Masina  se  comporta  mult  mai bine  acum. Costurile  au  fost  in jur de  6 k  si  garantie 1 an .

iar  o saptamana  am  fost  pieton .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape  de  statia  de  metrou  Preciziei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate gresesc, dar nu cam 6000 ron costa inlocuirea cu totul a mecatronicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde te  duci ...  la  reprezentanta  mi-a  dat  o  cotatie  pentru  schimbat  mecatronicul  de aproximativ  7000 de lei . La mine a fost  reconditionat  din aceasta cauza  am scapat mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Caddy1988 scuze ca insist, dar daca inlocuit cu totul in reprezentanta costa 7000, si reconditionarea doar 6000, as fi ales inlocuirea cu piesa noua cu garantie, pt o diferenta de doar 1000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@UWE

 anul trecut  am facut  programare  la  automatico sa schimb  uleiul la  cutie  iar  cand ajung acolo i-am intrebat mai intai  ce marca de ulei  folosesc imi raspund  ca pun Ravenol  .Fiindca nu mai auzisem inainte de aceasta marca de ulei le spun sa astepte sa  sun pe cineva sa intreb . Pana la urma nu am mai schimbat atunci uleiul chiar daca era mai ieftin  dar imediat dupa aceea  ajung sa fac revizia  la motor si pun Ravenol ...

nu cred ca-i mai bun  cu nimic  cel original , doar ca-i  mai scump :)

@detinator

De cei 6k sau schimbat urmatoarele :

-schimb ambreiaje

-schimb ulei la cutie

-demontat cutie  si verificat fiecare componenta  sa nu aiba uzura

-reconditionat mecatronic

Oamenii  se  pricep  si stiu ce fac  ,chiar  ii recomand .

La reprezentanta  de banii astia poate doar imi schimbau mecatronicul , ceea ce tot sustineau ca ar fi  problema dar nu garantau ca scap de smucituri .

Modificat de Caddy1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inteleg eu bine, in aceasta suma sunt incluse si ambreiajele, uleiul, valvele, e.t.c.

Deci suma este una foarte ok., daca este asa.

Repsol este foarte ok., (si multe altele).

Intrebare retorica, voi stiti cine produce uleiul  ''original'' pentru dsg?

 

PS.  Caddy1988,  cred ca am postat in acc. timp, deci, deductia a fost una corecta.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo

Exact ! Uleiul original pentru  dsg   nu este produs  de castrol ?

Modificat de Caddy1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Caddy1988 exact ce anume? ai spus ca ai inlocuit valva N216, si reconditionat mecatronicul.

Ambreiajele sint alta treaba. Avem un coleg pe forum care a schimbat ambreiajele fara a schimba si uleiul, apropo. 

Pana la urma ai schimbat si ambreiajele? Scrie mai clar cu gandul ca peste si peste 2 ani colegii de forum sa fie ajutati de postul tau, sa stie cum ai rezolvat, la ce pret, eventual si pe unde. Daca ai ceva coduri de piese inlocuite, facturi etc poate le postezi si pe aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_20191116-222153_Gallery.png

Scrie la  punctul 5. Nu am postat  factura  completa  ca apare  numele  firmei  . Sa  nu fie  considerata  reclama sau alte cele.

Eu nu am cunostinte  solide de mecanica  dar  valvele  mai sus  menționate nu fac parte  din mecatronic ?

Modificat de Caddy1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!