Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Mihaiv14, dupa schimbarea/inlocuirea cutiei a fost nevioe de ceva setari/adaptari/invatari/calibrari sau pur si simplu demontat/montat si gata, asfalt.... Smucitura CRED ca este din volant, nu mai este elastica si nu mai preaia diferenta de turatie. Imi dau si eu cu parerea, asa teoretic, cu toate ca desfacand jumatate de masina ma gandesc ca te-ai uitat si la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaiv14 cutia e noua? Sau second? Daca i second, posibil sa aiba si aia aceleasi defectiuni ca precedenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile DSG 6 nu sunt un exemplu de rafinament la schimbare, se simte in unele momente cand schimba din a 3-a in a doua sau la plecarea de pe loc si mai ales la rece. Dar comportamentul acesta se amplifica atunci cand masina mai are si alte mici chestii cum ar fi etrieri spate aproape blocati, probleme la motor etc. E bine sa verificati masina in ansamblu cand vi se pare ca schimba neobisnuit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.09.2019 at 15:14, Florin@Caractere a scris:

La hub ambreiaj/ulei/filtru !!!

Dar daca uleiul este sub nivel ar putea sa apara aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, valioglu a scris:

Cutiile DSG 6 nu sunt un exemplu de rafinament la schimbare...

Asta era cu titlu de ironie cred...sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu. E plin topicul acesta cu pareri ale unor utilizatori care ar fi dorit o schimbare mai lina la vitezele inferioare, mai ales din a 3-a in a doua sau la scoaterea din viteza a doua. De asemenea, la rece are un mers mai putin rafinat aceasta cutie. E drept ca in sus, mai ales la acceleratii sustinute schimba foarte bine, nu simti deloc schimbarea. Totusi imi place cum merge, doar explicam colegului ca are si cutia asta mici chestii pe care le simti un pic neplacut si uneori auzi inchiderea ambreiajelor, dar foarte rar.

Pe de alta parte, cutiile cu convertizor de cuplu sunt mult mai line la schimbare, practic nu simti schimbarile de trepte.  Un exemplu de cutie cu ambreiaje care schimba mai lin este ZF 8HP de la BMW si nu numai BMW dar eu o folosesc aproape zilnic pe x3. Si este si mai lipsita de ezitari decat cutia DSG 6. 

In partea cealalta sunt robotizatele, cele mai putin rafinate cutii automate. NU am mers cu CVT, dar cu restul cutiilor mentionate mai sus am mers suficient. Nu vreau sa starnesc o polemica, e strict parerea mea subiectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers cu ford Kuga cutie auto, efectiv nu s-au simtit schimbarile de treapta. Oricat am incercat sa simt ceva. 

Daca nu ma insel, tot dublu ambreiaj e si cutia pe ford. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, valioglu a scris:

Din pacate nu...

My bad, n-am citit cu atentie, am crezut ca ai spus ca SUNT un exemplu de rafinament, dar acum m-am lamurit, sunt total de acord cu tine.

Rog un moderator sa stearga reply-urile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am un Passat B6 2.0 170CP DSG și am o nelămurire cu el. Cutia DSG influențează cu ceva acel LAG pana sa ia Kick? Are momente când apăs pedala pentru Kick, gândește 3-5 secunde, ia Kick și se întinde ca un motor aspirat ( fără vlaga). Are momente când instant ia Kick și trage conform celor 170cp ( fără lag și întindere ca un motor aspirat). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei recomandați pentru schimb,în afară de cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.09.2019 at 17:48, Adrian_Pintilie a scris:

Salut!

La masina din semnatura, CC 2.0 tdi dsg, in treapta a 2-a, cand iau piciorul brusc de pe acceleratie dar si cand reaccelerez se aude un sunet metalic puternic, cu geamul deschis pare sa se auda dinspre cutie. E un sunet de scurta durata, ca si cum s-ar lovi niste metale, ce nu apare la schimbul treptei. In trepte de viteze mai mari nu il aud, dar posibil din cauza vantului. Nu este de la volant, a fost schimbata de cateva luni.  Aveti idee ce ar putea determina acest sunet? Nu are niciun simptom in rest.

Multumesc!

Si la mine se aude ceva asemanator. Sunetul parca seamana cu cel de la compresoarele de clima in momentul cand cupleaza. 

Am facut un test in S si pe treapta a 2-a am apasat mai rapid acceleratia cand aveam 1200r/min si sunetul a aparut scurt. In acelasi timp se simte o usoara smacitura . Cand am ajuns la o turatie mare in jur de 3000, am ridicat piciorul brusc de pe acceleratie si din  nou acelasi zgomot. Se poate reproduce voluntar de n ori. Sa fie uleiul, hub-ul de discuri, tripoda, suporti motor?

Precizez ca daca controlez foarte finut acceleratia pot evita zgomotul, sau se reduce semnificativ.

Modificat de B7Nelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

Mâine merg la service pentru o verificare... la mine nu poate fi reprodus de fiecare dată... mai frecvent se aude parcă cand e încălzită bine mașina sau după un drum mai lung.

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_pintilie, sper sa fie de la vreun suport motor sau cel mult de la ulei. La mine este aproape termenul pentru schimbul de ulei. Va tin la  curent daca sunt imbunatatiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.03.2019 at 19:31, theo a scris:

Parere strict personala.

Reglate cu alt distantier sus (saiba), mai mergeau muuult si bine.

Trebuia vazut si masurat la demontat, sigur aveau joc.

Poate lamureste aspectul acesta, cineva priceput.

 

@theo

Ai primit vreun raspuns legat de posibilitatea inlocuirii altui distantier?

Modificat de B7Nelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.05.2018 at 17:17, theo a scris:

Da.

Si neaparat verifica sa fie engine in parametrii, sunt foarte sensibile la modificari de vacuum.

Ambreiaje ce ai pus, revizia B?  02E398029B

Pretul pentru schimb este mai mult decat ok.

Teo, cand spui ca sunt sensibile la vacuum aici intra si circuitul de vacuum de pe partea de frana? La mine nu pot apasa frana dupa o stationare lunga pentru ca pierde tot vacuumul. banuiesc supapa de sens de la furtunul ce intra in tulumba. Deci ma intreb daca acel "clanc" este efectul unei probleme de vacuum.

Modificat de B7Nelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica partea de vacuum sa fie ok.

La tine pot fi mai multe, verifica ce este mai usor intai.

Adica tamponul de la CV, tripode planetare, suportul dogbone (antibalans), chiar si flanse amortizoare.

Daca astea sunt ok, pot fi ambreiajele, insa nu este motiv de ingrijorare.

La o uzura normala, o poate rezova o recalibrare, de peferat dupa schimbul de ulei.

Uleiul, sunt cel putin patru marci de ulei, cel putin la fel de ok precum cel OE.

De ex, un ulei foarte bun, este Motul Multi DCTF.

Insa, fiecare face cum crede ca este mai bine, asta vis a vis de ulei.

Filtrul sa fie original. Ajung 5L.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5L NU sunt de ajuns ca sa faci nivelul conform manualului .

Trebuie 5.5 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Unde / cum pot face o recalibrare pentru ambreiaje? Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E)

O faci doar daca este necesar, sau ai schimbat uleiul si are alt comportament decat inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, Theo. Am schimbat uleiul si filtrul. Acum, cand mut din D in N, atat, doar din D in N, se aud 2...3 zgomote pana se pune pe liber, cam in 80% din cazuri, nu de fiecare data. Din R in N, nu face zgomote niciodata. Uleiul are aproape anul de cand l-am schimbat, schimbat la reprezentanta dar nu dau garantie pentru ca masina nu are carte de service si nu s-au respectat procedurile, asta e... Mai nou face si ceva zgomote cand reduc viteza si schiumba inferior 6...5...4...3...2, ok, din 2 in 1 de aude/simte un bang...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hub ambreiaje, posibil si volant.

Asta este strict ce cred eu, mergi la cineva care se pricepe la DSG.

Vezi cati km ai pe cutie si deja ai si cateva raspunsuri din asta.

Ai prins iarna cu ea, volantul cum este la rece?

Plecarile cum sunt, trepideaza?

 

PS. vedeti ca uleiul nu poate face minuni (atunci cand deja exista uzura mecanica).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cam cati km tin ambreajele la un tdi de 170cp? Eu am aproape 270k si trebuie sa schimb volant, ma gandesc ca daca tot desfac sa schimb si ambreajele. Cutia schimba inca bine doar ca are o smucitura la plecare de pe loc iar la retrogradare in treapta 2 nu merge cursiv, franeaza destul de tare dupa care isi da drumu ca si cum ai scoate din viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo, pe cutie am 406k, volantul bate intradevar la rece, la plecarea de pe loc nu trepideaza. Doar cand cupleaza din N in D se aude un tronc, cand decupleaza din D in N face tronc de  2...3 ori. Cei de la reprezentanta acuzau si mecatronicul dar erau niste tinerei si nu prea se potriveau in afirmatii, unul spunea ceva, altul altceva si am ramas cam nelamurit. Am cautat si am gasit la SH o cutie intreaga, imi asigura si montaj, schimba si volantul, garantie 3 luni si plata dupa montaj/proba. Oare se schimba asa pur si simplu (cutiile au acesasi cod) sau trebuie ceva setari/adaptari /calibrari/imperecheri....etc? MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Minel82
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!