Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cel mai probabil o electro-valva din mecatronic. Se schimba ea sau tot mecatronicul. Trebuie diagnosticat. Daca schimbi uleiul, vezi daca este span in ulei, daca este inseaman ca sunt tocite ambreiajele sau pompa de ulei nu face presiune corespunzatoare is ambreiajele patineaza prea mult.

Cati Km are masina?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa patineze ambreiajele prea mult nu ar trebui sa smuceasca mereu? Acum daca ies cu ea si plec de la semafor nu smuceste absolut deloc. Daca stau in coloana si o "frec" incepe.. 

 

195.000 are, uleiul in cutie a fost schimbat anul trecut in septembrie si de atunci nu au fost facuti decat 10.000 km

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi recomanda cineva un service unde sa schimb uleiul la cutia dsg ,care sa respecte  procedura in Bucuresti  sau Brasov ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/2/2018 at 6:43 PM, speedytm said:

Salutare tuturor,

 

Am un Superb 2012 cu Dsg6 si am observat o problema.

In mers pe Drive undeva la 30 km/h daca accelerez nu puternic si iau piciorul de pe acceleratie dupa care accelerez din nou se aude un “clanc metalic” .  Si la viteze mai mari dar turatii mici intre 1000-1200 RPM dand tot asa socuri de acceleratie se aude ceva clanc. Asta ar fi cam la limita sa schimbe inapoi sau nu. E programata peste 2 saptamani la schimb ulei la 240k km dar nu as crede ca rezolva problema.

Daca turatia e mai mare nu se aude nimic. A mai patit cineva, ce poate fi cauza?

Mersi de sfaturi!

Acelasi clank il am si eu. In trepte superioare gen a 5-a pe la 1200-1300 rpm daca iau piciorul din gas si dupa dau usor gas la fel face si la mine un clank gen cand "cupleaza" chiar daca este pe manual, deci nu este zgomot produs de schimbul de trepte. Eu am verificat initial planetarele dar nu este de acolo. Cu masina pe elevator daca misc de roata fata-spate se aude exact acel sunet care vine din cutie. probabil o uzura in ambreiaje banuiesc eu.... La mine face clank si cand retrogradeaza din 3-2 si 2-1 de pe la 160 000 km iar acum are undeva peste 200 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristiunix asa se manifesta si la mine de la 150k cred ca mai duce mult si bine.

la schimburi de ulei si orice la dsg ,luati legatura cu florin caractere aici pe forum.

e cel mai bun doctor pe dsg-uri,are atelier in ior .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Puteti sa-mi spuneti ce inseamna aceste campuri din DSG.Daca este ce cred eu...exista o formula de calcul pentru a afla numarul de kilometri?Multumesc

Screenshot_2018-08-19-14-41-44.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o Skoda Octavia 2, 1.9 BKC, DSG 6, iar dupa ce am dat cu scutul/baia de ulei, habar nu am ce mai e pe acolo de o bordura de beton, am vrut sa plec cu masina iar la o accelerare mai brusca, s-a auzit un mic trosc si a iesit din viteza. Am scanat cu VCDS si au iesit urmatoarele erori. Cutia, in bord, nu pare sa aiba eroare, arata normal, schimba pe PRNDS numai ca nu se misca deloc. Sta la relanti si se accelereaza fara probleme. Daca dau in D, arata viteza 1 si dupa 2 si acolo ramane. Parca se aude ceva cand e in D.

Din ce am mai citit e dus mecatronicul. Sau, un caz mai particular, sa fi iesit sau sa se fi dus planetara, acolo unde  intra in cutie.

Saptamana trecuta am fost cu ea in concediu, 1600 km, si nu a dat niciun semn cum ca ar avea ceva. Cutia a schimbat perfect, fara nicio problema.

 

Voi pe parere aveti ? Ma puteti indruma catre cineva competent in Bucuresti ca sa verific ?

Daca e mecatronicul, se poate repara ? sau doar altul nou ? Uleiul si filtrul din cutie au fost schimbate acum vreo 35000 Km.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans        Labels: 02E-300-0xx.lbl
   Part No SW: 02E 300 041 R    HW: 02E 927 770 AD
   Component: GSG DSG         041 0816  
   Revision: 00004010    Serial number: 00000408110437
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 2149030FF83C3116BBD-8074

2 Faults Found:
18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196)
            P1793 - 000 - No Signal - Intermittent
17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195)
            P0722 - 000 - No Signal - Intermittent

Modificat de mishulica29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, pentru un schimb ulei cutie dsg ce cod ulei trebuie sa folosesc ?     G052529A2  sau  G052182A2 ?

Atasat aveti VIN.

Multumesc.

20180723_184556.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

G052182A2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, la un Audi TT 2.0 tfsi cod motor BWA, cutie DSG 6, aveti idee daca se poate monta autoblocant?

Modificat de cezzzarica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod pentru simeringul care vine intre cutie si planetara stanga fata pentru un dsg 6+1. Serie caroserie WVWZZZ3CZ6E231487

mecanicul a observat o usoara prelingere de ulei si daca tot schimb uleiul in dsg sa comand si acel simering. 

Multumesc anticipat.

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.08.2018 at 13:19, Florin@Caractere a scris:

G052182A2

Salutare!

Am un Passat B6 2009 si intampin urmatoarele probleme:

De ceva vreme nu mai pleaca de pe loc in R se aprinde chek enigme in bord.

Uneori la pernirea motorului(motor cald/rece) se aude in cutie un zgomot puternic apoi nu mai schimba in D. Opresc si repornesc motorul si revine la normal.Uleiul este schimbat la Midocar Vitan acum cca 57 mii km. Imi puteti recomanda pe cineva in Bucuresti care se ocupa numai de reparatie DSG? Multumesc!

Modificat de MariusXGX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... scuze

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 
Am achizitionat un VW Touran 2008 cu DSG6 si am urmatoarea problema: 

Atunci cand sunt in modul drive si vreau sa plec de la semafor imi este foarte greu sa plec fara "smucitura", mai ales 
daca o "calc" brusc dupa ce iau piciorul de pe frana. Practic, pleaca de pe loc printr-o smucitura dupa care merge normal. Singurul mod in care pot evita 
smucitura este sa astept sa plece singura, dupa care sa apas foarte grijuliu acceleratia. Mentionez ca nu face decat atunci cand masina se opreste de tot 
(cum ar fi la semafor). Daca reduc considerabil, chiar si pana la 1 km/h dupa care vreau sa plec rapid nu este nici o problema, pleaca perfect.

Am schimbat volant cu una noua si facea tot asa , iar de 3 zile am schimbat ulei-ul in cutie (am pus ulei original si filtru) , de cand am pus ulei-ul nou nu mai 
face asa des smuciturile . Chestia interesanta este ca dimineata la rece nu face niciodata. Precizez ca masina a avut schimburile de ulei la cutie facute la timp.

Mai patesc sa plece ca din tun cand o bag in marsarier ( nu vrea sa plece finut) dar si aici dimineata merge normal (parca dupa ce se incalzeste o apuca) 

O alta chestie este cand face sacadarea aceea cand porneste de pe loc se simte ca si cum ar patina rotile ( cineva zicea ca a avut asemenea problema si era din tripodele de la planetare) , altul zice ca poate ii din mecatronic. 

Modificat de dsktopor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele. Mergi la Dl doctor Florin ca te rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@afumatu , ambreiajele , am inteles, dar de ce dimineata nu fac? sau cand ii rece masina.Aici ii buba mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca dimineața uleiul e puțin mai gros 

Și la mn face exact la fel. Dar eu am găsit sa iau direct o cutie sh de la cineva și sa nu ma mai complic cu schimbatul ambreiajelor pentru ca am joc și prin grup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si jocul ala pe grup cum se manifesta? Si patinatul ala de ambreiaje nu ar trebuii sa se simta si la viteza mai mare?

Modificat de dsktopor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți mișcă din planetare și vede mecanicul dacă are joc planetară sau direct in cutie.

eu din cauza smuciturii am înlocuit capetele de planetara și dinspre cutie și de la roata și din cauza asta vibra și mașina in accelerare. Din păcate nu au ținut decât un an. Acum am schimbat iar pe dreapta capul de la roata iar pe stânga am schimbat planetara cu una Sh și văd ca e ok, deocamdată. 

Mie acum îmi face și in mers...smucește.

iar in R câteodată se oprește.

asta e DSG. Ce sa-i faci. Mașina luată de noua in familie, servisata corect mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Sunt membru nou, asa ca e datoria mea sa ma prezint. Ma numesc Adrian, sunt din Bucuresti si sunt posesorul unui Passat B6 3C5, motorizare 2.0 TDI CBBB 170CP. De ceva timp ma confrunt cu o problema, care cred eu, ca ar putea fi din cutia DSG.

Dimineata, la plecarea catre serviciu, primul schimb de viteze 1-2 se face cu smucitura. Se intampla asta doar daca las usor sa creasca acceleratia. Schimbul se face undeva pe la 1200 RPM, dupa parerea mea, turatia e foarte mica si se intampla cam in toate treptele de viteza.

Am mai observat faptul ca in anumite trepte de viteza, de obicei 1 si 2 odata cu eliberarea pedalei de acceleratie se creeaza o frana de motor puternica. Ce sa mai zic de faptul ca in modul S schimbarea treptelor se face numai cu smucituri.

Am schimbat toate tampoanele, uleiul este schimbat acum 15.000 km.

Ce imi recomandati sa fac? Pot incerca o calibrare de cutie sau mecatronicul este pe duca? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva pe care grup la vcds se poate intra ca sa verifici mecatronicul la un dsg? Si ce valori ar fi bune si care sunt rele . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Am vazut la anumite modele de audi si la unele passaturi cu dsg o "functie" ca atunci cand iei piciorul de pe frana sa se ridice turatia de la 800 la 1000/rot pe min.Se poate activa cumva si la mine am un passat 2009 motor cbbb cutie dsg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!