Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Poate sa explice cineva de ce zgomotul produs de volant se aude numai când e motorul rece? Iar la rece daca accelerez ușor, zgomotul dispare pentru câteva secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca este metal.

Metalul sufera modificari la schimbari de temperatura.

Crescand usor turatia, echilibrezi cele doua placi.

Placi care atunci cand au o temperatura ridicata, nu mai bat la ralanti.

O sa ti bata si la cald, acesta este parcursul pana la blocare si sau rupere arcuri, e.t.c...

La blocare nu o sa o mai auzi, in schimb apar vibratiile si multe altele...

Ori il schimbi, ori astepti sa moara. Insa poate face daune, mai mult sau mai putin mari.

Nu prea stiintifica explicatia. Insa, zic eu, acoperitoare.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fostul meu Passat a batut volant vreo 80 de mii de km si asa l-am vandut. Unele sunt mai zgomotoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa i faci setarile de baza.

Teoretic, si dupa fiecare schimb de ulei ar trebui. Practic insa...

Dar, daca ai ambreiajele uzate, sa nu te astepti la modificari majore.

Verifica si cum stai cu ambreiajele, in mers.

Mai poate fi reglata forta de presiune asupra lor.

In cazul in care este necesar.

Sarbatori Fericite!

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi se vede o diferenta intre volant luk am si cel oem.

prima este oem si corespunde pt seria mea : cod motor cc    CFGC SERIE  CC     WvWzzz3czee504277 eu am si start stop or fi diferite volantele ??

a doua poza sus luk am ,jos oem.

a treia poza se vad diferentele la latimea dintilor. sa mai zica cineva ca nu sunt diferente decat de ambalaj.:))

pi-851086628886d9f6aded623892720570.jpg

b8b94cas-960.jpg

8b94cas-960.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L105266DF NU este compatibil cu Luk 415 0629 09 (cele doua sunt piese diferite )

03L105266DF este comtatibil cu Luk 415 0744 09

 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este diferit la ele ?

aici vad alte coduri.(http://autoservlujerului.ro/piese-auto/search/03L105266DF/),ideea este pt seria mea este ok volantul ala cu df in coada am dsg 177cl start stop.

cam asa arata cartea mea si nu vad sa se fi schimbat volant ( nu prea le am cu germana)

cutia pare servisata corect.ce nu apare aici dar apare in cele 5 pagigi de la verificarea la avia in retea este parbriz schimbat de la pietricele in wolsburg germania.

in rest pare ok nu ? am 148.000km si deja am schimbat egr de origine 1800 ron , amortizoare fata cu reglaj electric 3500ron,acum volant,uffffff

masina este cumparata din germania de un neamt si nu inteleg de revizia de 30000 este la tess ???

18035600_1374935575907753_1293157507_n.jpg

18052762_1374935542574423_1700402216_n.jpg

18072648_1374935525907758_2127288322_n.jpg

18073233_1374935582574419_1171383233_n.jpg

18073426_1374935535907757_813824443_n.jpg

18109723_1374935559241088_961244302_n.jpg

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

415 0629 09 (03L105266AF  - 03L105266DD) e volant pentru motor  fara start/stop

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tentru mine care e bun ??? ala cu df in coada??

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cei de la avia de unde cumpar volant ala mi la dat cu df in coada.

a verificat cu etka sau asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, snapisrl a scris:

prima este oem si corespunde pt seria mea : cod motor cc    CFGC SERIE  CC     ...dsg

Initial pe motorul tau s-a montat 03L105266AL, dar din 01.09.2011 s-a inlocuit cu codul:

- 03L105266DF - volant CFGB transmisie ambreiaj dublu

Trebuie sa refaci semnatatura, Passat CC s-a produs doar pana in 2012 inclusiv, cel putin asa spune ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, Dolfin said:

Initial pe motorul tau s-a montat 03L105266AL, dar din 01.09.2011 s-a inlocuit cu codul:

- 03L105266DF - volant CFGB transmisie ambreiaj dublu

Trebuie sa refaci semnatatura, Passat CC s-a produs doar pana in 2012 inclusiv, cel putin asa spune ETKA.

am editat e ok dar masina mea a iesit pe poarta in 2013 daca sa inlocuit in 2011asta ar trebui sa il am cu df ok ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai VW CC Model year 2014 masina a fost echipata direct cu DF.

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

marti la 9 sunt programat sa schimb volantul.

o sa va tin la curent daca se mai aud zgomote ciudate,din cate am inteles si clonkul din a 3 in a 2 se poate auzi

si din jocul volantei.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.12.2017 at 6:38 PM, snapisrl said:

masina este cumparata din germania de un neamt si nu inteleg de revizia de 30000 este la tess

Mașină poate o fost cumpărată în România. .Dusa în Germania. Și revanduta acolo.Apoi ai cumpărat tu adusa în România. A fost schimbat parbrizul în Germania cât a circulat acolo. O simpla explicație , nu neapărat ca ea reprezintă adevărul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp am mai vb cu fostul propietar ,masina a iesit pe poarta fabricii din germania.(essen sau asa ceva)

stiam ca masinile pt romania ar fi facute la turci sau in alta parte.

a fost cumparata de un neamt cu afaceri in romania si probabil la prins revizia pe aici :))

sau i-sa parut mai ieftin.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti fa sperante desarte.

Clunk 3rd to 2nd,  cred ca scapi numai prin schimb hub  ambreiaje.

O sa l auzi si de pe 5 pe 4 daca esti mai atent, 

P.S daca ambreiajele au multi km, schimba le.

Tot dai cutia jos, scutesti o manopera si timp.

Plus ca ai masina ca noua. ☺

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu ieri am schimbat volant + rulment si hubul de discuri + ulei.

Masina are doar 177k km si acel clank din 3 in 2 tot se aude. Acuma cand pornesc masina e liniste nu se mai aude volant, cat de comportamentul cutie nu am ce reprosa functioneaza ca si inainte, nu se simte nici o diferenta fata de discurile vechi. Daca este in rampa/panta tot scapa inainte/inapoi cand iau piciorul de pe frana.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e bine.

Sa fie valva de pe placile impare?

Discurile de ce le ai schimbat, patinau?

Nu ar trebui sa mai faca zgomotul.

Au fost reglate cu saiba potrivita?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu se aude chiar un clonc din 3 in 2 se aude ca si cum ar iesi din viteza sau asa mi se pare mie.

nu se aude ,parca simt ca iese din viteza dar nu iese ca face frana de motor .

in fine revin dupa schimb,si nu cred ca sunt discurile am 148.000 reali si masina nu a fost forjata gen kick-down.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile le-am schimbat preventiv, am zis daca tot dau jos cutia schimb si discurile daca tot le-am cumparat .

Au fost reglate cu saiba potrivita, masurat ca in elsa cu ceas comparator.

Am monitorizat putin cu vcds-ul presiunea si cand cupleaza este undeva la 2 bari sau sub la relanti si cand accelerez putin creste si la 4 bari undeva la 1000 1100rpm 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie urmarita presiunea in mers.

Poate ti mai iese din adaptare.

Intreb ca am si eu zgomotul din 3 in 2, doar in anumite conditii si stil de mers.

Ea merge foarte bine, am schimbat si volantul.

Acum am shimbat softul, sa stea mai turata pentru oras, sa nu mai schimbe toate treptele asa de repede.

Inca sunt in teste, cu treapta 1 a si a 2 a, sa nu mai tina 2 ul atat de patinat, cum il are softul original...

Vreau sa fie exact ca cea noua, care schimba perfect pentru oras. Au modificat si ei softul, producatorul.

De verificat foarte bine si cum stai cu vacuumul, turbina, conteaza enorm,pot da inclusiv socuri la schimb de treapta.

 

Snapisrl, nu contest ce spui.

Poate sa faca asa si din valva responsabila pe treptele respective.

Majoritatea conduc prost, mai ales cei cu automate, nu neaparat kickdown.

Sunt simple supozitii.

Dsg ul nostru nu are softul ideal, pentru oras este chiar aiurea, mai ales pe diesel.

Normal ca au o uzura la km aia, insa pot fi calibrate, pana incep sa patineze.

Eu cred si zic, ca este foarte important sa impartasim din propriile experiente, impicit si interventiile la aceste cv.

Dsg 6 este deja la maturitate, au cam rezolvat ce era de rezolvat.

Insa cand masina est sh, lucrurile se schimba, uneori major.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!