Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

eu am schimbat flansele la amortizor, acum 3 zile, si de atunci parca se aude mai tare . acum nu stiu daca are legatura. dar cei de la service, au dat jos, si amotizor , impreuna, cu partea aia pe care se prinde roata - unde e si placuta de frana, nu stiu cum se numeste ..... ideea e ca au batut mult cu ciocanul si o tija de aluminiu pe acolo ca erau cam ruginite-blocate ,,, acum nu stiu daca socurile de la ciocan au affectat si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru aceeasi problema o am si eu. Cand iau piciorul de pe acceleratie si apoi il apas iar se aude un clanc si un soc mic in podea. Am fost la mecanic si mi-a zis ca e de la tampoanele cutiei. N-am apucat sa le schimb inca... daca le schimbi si nu mai face asa te rog sa revii cu un reply aici sa ne zici si noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA POATE AJUTA SI PE MINE CINEVA?

Am un Touran 2.0 BKD cutie dsg automata 6 trepte. 

Are urmatorul cod de eroare 171410 Shift solenoid 2 N89 P0756 open or short to graund.

Mentionez ca am schimbat cutia de la dezmembrari de pe un audi a3!

MULTUMESC ANTICIPAT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SavuAD sigur. 

 

am sunat astazi la service vw si update de soft pentru cutia mea DSG nu este aparut . au verificat dupa seria de sasiu.. ciudat nu ? - am softul original 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate verifica dupa seria de sasiu. Doar cand conecteaza Odis la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De vreo doua zile, butonul de pe maneta, cand e in R, ramane apasat la jumatate. Nu are alte probleme decat cuplarea cu o mica intarziere in R (1-2 secunde), care este asa de vreun an de zile de cand am masina. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? 

post-101318-0-24048700-1444651286_thumb.

post-101318-0-13056300-1444651306_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut vreo interventie la cutie ? A facut si la mine asa dupa schimb volant + ambreiaj, a durat 1-2 zile gen si si-a dat drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut nicio interventie. Imi amintesc ca a mai facut o singura data in vara asta, dar am selectat N si iar  R si si-a revenit. Acum nu isi mai revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandruu SavuAD

Dupa ce am schimbat un rulment pe dreapta fata si au cam batut cu ciocanul in roata-planetara ca sa il scoata mi-a aparut si mie acel cloncanit sunt convins ca din acea cauza, nu stiu daca putea folosi o alta metoda.

Va rog sa postati daca aveti vreo noutate referitoare la acel clonc la accelerare ?! cuza, pret, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.Cand pornesc masina cand este motorul rece scoate un zgomot sacadat cand se afla in P ,daca o schimb in R sau in D nu face deloc, dar dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude nimic.

Mentionez ca mi am schimbat cutia pastrand doar mechatronicul aveam probleme cu ea.

Cel care mi a reparat masina nu mi a facut adaptare spunand ca nu este nevoie neaparat.

Vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am si eu o problema la cutia DSG atunci cand pornesc masina si e frig afara. Se aude un clancanit/zgomot la cutie, ca si cum ar vrea sa schimbe viteza. Maneta se afla in pozitia P, dar pe afisajul din bord se schimba rapid intre P/1 si la fel se intampla si cu indicatorii de langa maneta (luminita trece de la P la R/D... zona aia). 

 

Aceasta se manifesta doar la frig. Am facut un mic filmulet aici:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ERIlUkpImGA

 

Ma puteti ajuta cu o parere?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un contact ceva de la selector. Poate este oxidat sau nu mai sta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pit-bull ai MP . si l a mine s a observat mai intens dupa schimbare flanse, implicit lovituri cu ciocanul in cap planetara :) dar acum parca nu prea se mai aud.. cred ca s au asezat inapoi piesele cum erau, intre timp am schimbat uleiul in grup .. am 4motion

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am un passat 2.0 tdi din 2005,dsg,bmp.200000 km reali.

Dupa ce am schimbat volant , ulei cutie ,filtru cutie. nu mai se opreste lin, cutia si motorul merg foarte bine fara zmucituri fara zgomote la schimbare, doar cand merg bara la bara in momentul care ma opresc de tot pe loc simt ca si cum as apasa frana prea brusc , chiar daca nu o fac.

Dimineata la rece cand schimb din P in D intampin putina rezistenta si asta doar de cand am schimbat volant si uleiul in cutie.

Precizez ca dupa schimbatea pieselor nu a fost facuta nici o resetare a cutiei.

Dupa parerea voastra am o problema sau e normal sa faca asa un timp dupa schimbarea volantului.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar e o problema.Volant a fost pus aceeasi marca ca echiparea de fabrica? S-a umblat la reglajul  cablului ???

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant luk(made in hungary) a fost pus, .Nu stiu daca s-a umblat la cablu, intreb luni si revin cu un raspuns.

Oricum azi dimineata nu am mai simtit sa mearga greu din P in alta pozitie.

Modificat de nexusadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să mi ziceți și mie care e simptomatica defectarii ambreiajului dublu la dsg 6....

Mulțumesc. ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ambreaje se pot intampla 2 lucruri:

 - sa patineze

 - sa faca clank la downshift din 3 > 2.

 

Reprezentanta schimba ambreajele doar daca au pe diagnoza eroare ca patineaza. In rest ei nu au recomandare de schimbare a ambreajelor. 

Eu am avut clank-ul din 3 > 2. Nu stiu cat mai tinea cel vechi. Piesa veche am analizat-o si nu mi s-a parut ca ar avea ceva problema. Discurile mai aveau mult pana cand erau uzate de tot.. 

 

Ar mai putea fi defect de garnituri, care cred ca ar da eroare de patinare, pentru ca nu ar mai tine presiunea de ulei pe discuri. 

 

Asta e doar pe ambreiaj. Totusi cel care controleaza ambreajul e mecatronicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acel clank de la trecerea din 3 în 2 însă nu e supărător. Ceea ce mă deranjează e faptul ca la trecerea din 2 în 1 (la oprirea la semafor) și la trecerea din 1 în 2 (la pornirea de la semafor) îmi tremura mașina. ...Am schimbat recent volant și nu au dispărut simptomele de care v am zis...ar putea fi oare și tamponul de la motor,cel de sub el...? E mechatronic? E ambreiaj?

Mondeo 30....După ce ați schimbat ambreiajul ați scăpat de clankul la trecerea din 3 în 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/40188-jurnal-dsg6/page-121#entry2579625<< aici e povestea mea. Da am scapat de clank. La mine devenise suparator si facea si din 5 > 4.

 

La mine pana cand opresc ramane in D2. Cand roata s-a oprit trece in D1. 

 

Poate fi tamponul de la cutie ( cel de sub baterie ). Eu l-am schimbat si pe ala cu unul OEM , pentru ca cel aftermarket nu a tinut mai mult de 1,5 ani si 20k km. S-a simtit o imbunatatire majora in cazul meu. 

 

La DSG totul incepe cu o recalibrare.. asa ca ai putea sa incerci una, cu cineva care stie cum se face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce altceva am mai observat...când opresc mașina la semafor. ..când aproape se oprește masina , motorul se tureaza mai mult decât ar trebui. ..văd la consumul instant care creste....pana la 20 la suta vrea 3 secunde pana opresc mașina. ..e ceva normal?

Cineva aproape de Iași care se pricepe la dsg îmi puteți recomanda?

Pt o recalibrare de ex...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!