Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Dan Cristi

Salut!Nici ei nu se baga sa schimbe senzorii aia.De fapt,senzorii nu au nimic,are fiecare cate un oring de cauciuc si alea de fapt imi fac probleme,nu mai etanseaza bine.Le-am explicat celor de la Buftea problema mea si mi-au zis ca singura varianta e mechatronic nou,peste 2000 euro pretul,dar ca sa nu-mi fac probleme ca nu o sa ma lase in drum de la acel ulei din mufa..Tot ei ziceau pe un filmulet pe youtube ca acel ulei provoaca defectarea tcm-ului si implicit al intreg mechatronicului.Cu siguranta nu o sa dau banii aia pentru 2 oringuri de cativa lei,daca nu o sa reusesc sa le schimb undeva o sa merg cu ea pana crapa,macar asa stiu ca am nevoie de alt mecatronic si cel mai probabil o sa-l iau sh.Pe de alta parte,multe cutii dq250 au problema asta si merg asa mult si bine.Depinde cat sunt de norocos 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am inlocuit uleiul la cutia de viteze DQ250 + filtru si am observat ca , dupa inlocuire si facut nivelul ca la carte deja cel nou curgea cam murdar,

Este normal sa se murdareasca asa repede ?

Intradevar uleiul vechi era destul de maro spre negru, nu stiu cati km avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati L ai bagat si cat a curs la nivel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristianpilot

Am intampinat o problema cu cutia de viteze DQ250 in ultimii 10.000 km si suna asa: cand se cupleaza ambreiajul se aude un zgomot, schimbarile de viteze sunt foarte liniare si nu se simte nimic. Am observat acest fenomen când merg, în orice viteză, iau piciorul de pe accelerație și îl pun din nou, se aude un zgomot. Voi lăsa câteva videoclipuri mai jos cu ceea ce încerc să explic. Bănuiesc că ar fi volant, mașina având 210k km. Suportii motor si cutie sunt in regula, tamponul anti-balans este in regula. Am înlocuit capetele de planetara pentru ca aveau joc in speranta ca se va rezolva, dar nu s-a schimbat nimic. Sunetele apar atunci când încerci să reproduci zgomotul, care devine din ce în ce mai tare cu cât încerci să-l reproduci mai mult. De asemenea, când sunt la relanti, simt uneori niște vibrații in Park și când pun în Drive, vibrația dispare. Pe VCDS nu există erori de la unitatea mecatronică. Voi ce credeți?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristianpilot

Ti-am completat postarea cu informațiile din topicul deschis necorespunzător.

Nu mai posta pe alte topic-uri același lucru pentru că este neregulamentar, aici este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Oare cati km are masina mea?  !!!

452499808_891646759427500_5219731656210198834_n.jpg

450210120_3848654208701556_3850064223144117_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina, nu stiu, dar cutia are in jur de cat scrie acolo in grupul 109.  In grupurile 140 si 141 poti sa vezi inclusiv numarul de ore de functionare defalcat pe diferite temperaturi de operare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.07.2024 at 12:56, cristianpilot a scris:

Am intampinat o problema cu cutia de viteze DQ250 in ultimii 10.000 km si suna asa: cand se cupleaza ambreiajul se aude un zgomot, schimbarile de viteze sunt foarte liniare si nu se simte nimic. Am observat acest fenomen când merg, în orice viteză, iau piciorul de pe accelerație și îl pun din nou, se aude un zgomot. Voi lăsa câteva videoclipuri mai jos cu ceea ce încerc să explic. Bănuiesc că ar fi volant, mașina având 210k km. Suportii motor si cutie sunt in regula, tamponul anti-balans este in regula. Am înlocuit capetele de planetara pentru ca aveau joc in speranta ca se va rezolva, dar nu s-a schimbat nimic. Sunetele apar atunci când încerci să reproduci zgomotul, care devine din ce în ce mai tare cu cât încerci să-l reproduci mai mult. De asemenea, când sunt la relanti, simt uneori niște vibrații in Park și când pun în Drive, vibrația dispare. Pe VCDS nu există erori de la unitatea mecatronică. Voi ce credeți?

 

1. Uleiul cand a fost schimbat in cutia asta? 

2. Ulei OEM sau AM? 

3. Uzura ambreiaje - va trebui inlocuit cu totul nu doar placile de frictiune si discurile

4. Posibil sa ai uzura in pinioane/ axe (lipsa schimburi de ulei corecte) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianpilot

Uleiul a fost schimbat aproximativ acum 20.000km, cand masina a venit in tara. Am verificat istoricul masinii cu VIN-ul in reprezentanta si avea facut schimbul de ulei la fiecare 60k km. Primul schimb la 60k, al doilea la 120k si al treilea la 190k facut de mine la un service cu ulei OE.

Chestia e ca masina schimba perfect, adica nu da vreun soc, i-am facut si ceva basic settings din vcds.

O sa-i schimb si volantul saptamana urmatoare sa vedem ce se intampla, poate va disparea vibratia de la relanti si pornirea si oprirea care "zguduie" masina.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristianpilot

Nu mai da quote postării anterioare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/17/2024 at 2:29 PM, EEXCALADE said:

Cati L ai bagat si cat a curs la nivel ?

Am bagat 6 l si a curs undeva pana intr-un litru nu am masurat exact, orcum schimbul a fost facut de mine ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.02.2013 at 15:43, axxa84 a scris:

am întâlnit la cineva eroarea asta : 17252 - Transmission Fluid Pressure Adaptation at Limit (Pressure too Low?) 
P0868 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent. Ceva idei?

Salutare.Inainte de efectare schimbului de ulei aveam si eu acceasi eroare,am efectuat schimbu am facut setarile de baza,am sters eroarea si au inceput problemele. Dupa ce temperatura uleiului ajunge la 70 de grade imi intra in eroare  in treapta 1 si R respectiv imi intra in scurt valva 1 si 2 si imi apar aceste coduri P1740,01208.La rece ruleaza perfect.Care ar fi cazuza si daca ati mai intalnit aceasta problema?Multumesc!

Modificat de Daniel98.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Detin un CC 1.8 TSI DQ250, stage 1, tcu stage 1. 
Am sesizat astazi o chestie și nu stiu daca este normal, dacă am 68 km și este in treapta 6 ( In D ), imi da kickdown pana in 3, și se duce in 4000rpm și după se lansează. 

Intrebarea este daca este normal sa dea doar pana in 3, desi ochiometric pare sa mai poata da o treapta, adica in 2, sa se duca in 4500- 5500rpm,. 
In S nu am testat, este vreo sansa ca in S la aceeasi viteza, 68 km sa dea 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut forum.

Sunt detinator de cc, cbab, 2010, dsg.

De cateva saptamani ma confrunt cu un sunet ce apare la rulare atunci cand apas pedala de acceleratie, ca si cand roata ar freca de ceva. ( foarte asemanator sunetului pe care il ai atunci cand treci cu rotile peste acele benzi de separare a benzilor).Sunetul din ce-mi dau eu seama provine din partea din fata a masinii, insa nu-mi pot da seama daca stanga sau dreapta.Sunetul il face atat in viraje cat si in linie dreapta.

Pe elevator, incercand sa aflu daca sunetul provine de la vreun rulment de roata, tripoda sau naiba stie ce, nu apare sau e acoperit de sunetul motorului si nu il pot auzi.

Un mecanic mi-ar fi aruncat asa repede un verdict ca ar fi un sunet care provine din cutia de viteze.

Cutia schimba fara smucituri, nu mi-a dat niciun semn de "oboseala" pana acum.

Va las mai jos si inregistrarea cu sunetul, poate unul dintre voi cunoasteti sau v ati confruntat cu asta.Daca e sunet de rulment din cutie sau poate fi altceva ce poate provoca sunetul asta de m-a disperat.

https://www.youtube.com/watch?v=y9T9XIdg_gw

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este de la compresorul de AC sau vreo fulie de pe cureaua de accesorii. Da cureaua de accesorii jos si mergi asa, observa daca se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o problema la un passat b8 2.0 tdi cutie DQ250

la prima pornire cand bag in R uneori moare motorul sau are tendinta sa se opreasca. Pe tester nu are nici o eroare, problemele le face doar in perioada rece. ce ar ptea sa fie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecatronica.... in principiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sabingeorge97

Buna ziua,

Detin o skoda octavia 2 vrs 2.0 tdi, de curand am schimbat ambreiaje+volant+revizie automat, le am schimbat deoarece aveam acele clank-uri din 4 in 3, 3 in 2, dupa schimbarea lor, la aproxiamtiv 150-200 km dupa schimbarea lor, am inceput sa am trepidatii/vibratii atat la plecarea de pe loc cat si in marsarier(mai putin sesizabil), am fost pentru garantie, au spus ca sunt tampoanele(ale mele fiind relativ noi, avand 1 an si putin), nu a fost de la ele, au schimbat si volantul(nu a fost nici de acolo), urmeaza sa merg iar, ma gandesc la montaj prost la ambreiaje... mecatronic fara erori, perfect functional, s-au facut adaptari de 2-3 ori, fara succes, aceleasi simptome. Voi ce parere aveti? Ati mai intalnit problema asta?

 

Am fost inclusiv la verificari cu masina, ma gandeam ca e problema in alta parte, dar nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de ambreiaje/volant? Pe original (OE) sau OEM (Luk sau altceva)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sabingeorge97

Volant Luk, dar treaba e ca s-au schimbat doar ambreiajele din cos, nu tot cosul de ambreiaje care vine doar pe OE, am apelat la garantie si am comunicat sa schimbe tot cosul, m-am interesat putin in alte parti si mi-au comunicat ca, cosul este cel afectat, nu are treaba cu discurile de ambreiaj si asa mai departe..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/26/2024 at 8:53 AM, sabingeorge97 said:

Buna ziua,

Detin o skoda octavia 2 vrs 2.0 tdi, de curand am schimbat ambreiaje+volant+revizie automat, le am schimbat deoarece aveam acele clank-uri din 4 in 3, 3 in 2, dupa schimbarea lor, la aproxiamtiv 150-200 km dupa schimbarea lor, am inceput sa am trepidatii/vibratii atat la plecarea de pe loc cat si in marsarier(mai putin sesizabil), am fost pentru garantie, au spus ca sunt tampoanele(ale mele fiind relativ noi, avand 1 an si putin), nu a fost de la ele, au schimbat si volantul(nu a fost nici de acolo), urmeaza sa merg iar, ma gandesc la montaj prost la ambreiaje... mecatronic fara erori, perfect functional, s-au facut adaptari de 2-3 ori, fara succes, aceleasi simptome. Voi ce parere aveti? Ati mai intalnit problema asta?

 

Am fost inclusiv la verificari cu masina, ma gandeam ca e problema in alta parte, dar nu..

Dar ai scapat de socurile din 3-2 ? La passat b6 am schimbat si eu ambreiajele + recon mecatronic si tot am socuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sabingeorge97
On 06.12.2024 at 23:30, piroi a scris:

Dar ai scapat de socurile din 3-2 ? La passat b6 am schimbat si eu ambreiajele + recon mecatronic si tot am socuri.

Da, am scapat de socurile pe retrogradare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdannicolae
On 06.12.2024 at 23:30, piroi a scris:

Dar ai scapat de socurile din 3-2 ? La passat b6 am schimbat si eu ambreiajele + recon mecatronic si tot am socuri.

Saluare, unde ai reconditionat? merita reconditionarea de mecatronic? Unde am mers eu mi au zis ca nu face nimeni reconditionare si doar nou ..15.000lei🫣 mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

 

la o cutie DSG dq250 am un huruit cand stau pe loc/la semafor in drive cu piciorul pe frana. Daca o pun pe neutru, zgomotul dispare, la fel dispare si o trepidatie, iar consumul instant scade cu vreo 0,3-0,4l( 2.0 tsi). Da impresia ca nu e decuplata viteza si vrea sa plece dar nu o lasa frana.

Ulei in cutie schimbat acum un an jumate/aprox 7 mii km in urma la reprezentanta.

E normal asa comportament? ce poate fi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal sa o fie o sarcina aditionala pe motor cand o pui în Drive pentru ca ambreiajul pentru treptele impare e parțial acționat in D/S/R, patinează continuu și trimite cuplu spre roti. Zgomotul e posibil sa fie de la motor, exemplu vibrează ceva în momentul în care cutia e in Drive și motorul e sub sarcina mai mare decat in neutru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!