Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Daca este acelasi cod, merge fara probleme.

Bine, merg si alte coduri. insa trebuie imperecheat cu calc.

Cu ambreiajele esti cam gata.

Daca cea sh are sub 150k km, poti sa o iei. Volant tot ai nevoie, socotelile le faci tu...

Daca nu, eu zic sa o faci pe a ta (daca nu ai alte zgomote in mers).

Strict parere personala, neavizata, nu sunt mecanic...

 

PS. Gandeste foarte bine situatia. Poti ajunge la cheltuieli mari, cu rez. proaste.

Ia decizia corecta.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as face dar nu gasesc mecanici, nu zic doi acelasi lucru, nu iti inspira nimeni incredere. Noi mai discutam pe aici, facem schimb de experienta, ne informam, aprofundam si cand mergi la un service multimarca, incep sa-ti prezinte defectul si solutiile...ramai cam nehotarat. La reprezentanta...nici nu incape vorba, ei au o singura solutie: cutie noua, dar nu au stiut cat costa, oricum, cateva mii de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutatima va rog si pe mine ,smuceste destul de tare in a2.a si marsarier.Vreau sa schimb ambreiajele dar nu sunt sigur că ar fi ele.Erori nu am .Voi ce parere aveti?(180000km are cutia.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

@Radu555 exact la fel face și la mine .. doar ca eu am 196k km. Mă refer la partea cu frâna puternică în 2 iar apoi se simte ca și cum ramane pe liber și trebuie să apas frana mai tare. E puțin enervant că nu ma pot opri lin, treptat cu același ritm. La mine da și o vibrație uneori când cuplează din 2 în 1 la oprirea pe loc. Ține ne la curent cu ce mai afli. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat si eu uleiul la cutie, in regie proprie dar cu ajutorul lui @Muale, mare om mare caracter. 

E o procedura destul de simpla, mai ales cu youtube alaturi :) Singura greutate e gasirea unei gropi/rampe... unii au schimbat pe capre, e mai complicat dar se poate.

A iesit sub 5 litri (bidonul de apa de 5 litri nu era plin). In Elsa zice ca ies "aproximativ 5l". Asta desi am lasat sa se scurga vreo ora cel putin, cat am schimbat filtrul de ulei (original VW, plus garnitura) si desi am supt cu siringa uleiul din carcasa filtrului. Banuiesc ca service-urile care factureaza 6 litri clientilor pastreaza 1 litru (nu vreau sa generalizez totusi). 

Ulei se agita inainte de varsarea in cutie. Cu ocazia turnarii uleiului, am remarcat mirosul intepator al uleiului (putoarea e mai corect spus...). 

Cumparasem 7 litri ulei original VW, apoi am returnat 1 litru dupa ce am mai citit pe forum, in final am ramas cu un bidon de 1 litru pe care nu il mai pot returna ca am depasit orice termen...

Nivelul la ulei l-am facut la 40 grade, masurat pe VCDS, fix la mijlocul intervalului de temperatura recomandat (intre 35 si 45 grade).

Nu am facut adaptare, in Elsa nu apare ca procedura recomandata dupa schimbarea uleiului. Cam asta a fost pe scurt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Vara tractez o rulota de 1300kg. Ce parere aveti de un vw sharan 2.0 din 2011 cu cutie dsg?

Cu respect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca are legatura cu titlul topicului.

vezi in specificatiile masinii care este masa maxima remorcabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am citit câteva zeci de pagini de pe threadul asta, dar nu am găsit nimic care să mă ajute.

Am o Octavia 2 2.0 TDI cu DSG care îmi dă minunata eroare din poza.

Am căutat solenoidul ala N216, dar nu îl găsesc de vânzare decât prin America. Aveți idee unde găsesc așa ceva?

Mersi

EB00AD77-6C71-402F-AE7D-69705AD06FBB.jpeg

1CB5B117-3230-45B3-9246-D45C55029CAC.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.10.2019 at 16:17, Adrian_Pintilie a scris:

@Radu555 exact la fel face și la mine .. doar ca eu am 196k km. Mă refer la partea cu frâna puternică în 2 iar apoi se simte ca și cum ramane pe liber și trebuie să apas frana mai tare. E puțin enervant că nu ma pot opri lin, treptat cu același ritm. La mine da și o vibrație uneori când cuplează din 2 în 1 la oprirea pe loc. Ține ne la curent cu ce mai afli. Mersi!

Salut!Aceași problema am avut-o si eu ,ieri am schimbat uleiul si filtru,au dispărut toate probleme.Uleiul arată ff.urat.Daca nu ai schimbat uleiul,încearcă si asta sau macar fa o inspecție la ulei,vezi cum arată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian_Pintilie exact aceleași simptome le am și eu de când am luat mașina ( aproximativ 2.5 ani) și schimbul de ulei și nici schimbul de volant nu le-a eliminat. Frana aceea forțata s-a ameliorat odată cu schimbul suportului de motor anti-balans (cel din jug) iar vibrației la schimbarea din 2 in 1 încă nu i-am dat de cap. Un prieten zicea că la el ar fi fost un cap de planetara. Ideea e ca o poți diminua mult din frânare, până aproape nu se mai simte deloc . Nu cred că e din ambreiaje pentru că am un cumnat cu un passat din 2001, 3.2 benzina , deci cu totul alt tip de cutie și are exact același comportament. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbul de ulei, ca si adaptarea cu Basic Settings, nu pot remedia defecte

@adaniel90 poti pune codul pt acel suport si niste preturi pt piesa manopera, cat a durat ce a implicat? e complicat de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, adaniel90 a scris:

@Adrian_Pintilie exact aceleași simptome le am și eu de când am luat mașina ( aproximativ 2.5 ani) și schimbul de ulei și nici schimbul de volant nu le-a eliminat. Frana aceea forțata s-a ameliorat odată cu schimbul suportului de motor anti-balans (cel din jug) iar vibrației la schimbarea din 2 in 1 încă nu i-am dat de cap. Un prieten zicea că la el ar fi fost un cap de planetara. Ideea e ca o poți diminua mult din frânare, până aproape nu se mai simte deloc . Nu cred că e din ambreiaje pentru că am un cumnat cu un passat din 2001, 3.2 benzina , deci cu totul alt tip de cutie și are exact același comportament. 

Lasa ambreiajele in pace,verifica sa nu ai joc in tripode sau in capul planetarei.La mine din cauza unei tripoda si a uleiului care nu a fost schimbat de mult timp,făcea în treapta a-2-a in frână de motor de parca eram cu barca pe valuri.Dupa schimbarea tripoda si a uleiului este că noua,alta masina,nici din treapta a-2-a în treapta a-3-a nu se mai simte nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator e vorba de suportul anti-balans din jug, compus din 2 piese, una superioară si una inferioară, in care intra acel "dog bone". Suportul in sine nu e foarte scump, cele 2 părți se cumpără separat și ajung undeva pe la 300 de lei. Manopera in schimb, e mai scumpă pentru că trebuie dat jugul cu totul jos. Din păcate nu am un cod de piesa dar sper sa te ajute poza atașată. Repet, schimbarea acelui suport doar a ameliorat destul de mult frânarea aceea, însă tot este prezenta. 

@Mariob6 mersi de sfat! O sa verific. 

Screenshot_20191102_082420.jpg

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

@mariob6 multumesc de sfaturi. Cutia schimba ireproșabil în rest iar toate schimburile de ulei la cutie au fost făcute inainte de termen. A fost schimbat în urma cu 15 mii km.  Ar fi ciudat parcă să fie de la ambreiaje în contextul în care mulți au trecut de 250 de mii km cu ambreiajele originale. Deocamdată o las așa până după iarnă și apoi voi verifica tripodele și suporții motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am si eu o problema si daca ma poate ajuta cineva ar fi minunat,am un passat b6 2.0 170hp cutie dsg,cand mut maneta din P in R si din R in N se aude undeva la cutie un zgomot repetat cluck ca 2 batai si cand o mut in R cateodata trebuie sa apas de 2 ori frana ca sa intre in marsarier camera se cupleaza dar ea nu se misca abia dupa calcarwa franei repetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut John! Am si eu aceleasi simptome, dar cu pozitia D. Ai facut un scan? Posibil sa fie un ambreiaj defect la mine si celalalt la tine? Sa fie R-ul pe ambreiajul cu sot si defect la tine, iar la mine sa fie defect ambreiajul fara sot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin  Alexandru

Va salut colegi...am o skoda octavia 1.9 tdi 105 cp BXE 2007 DSG 6...am facut acum 4 zile schimbul de ulei la cutie la AUTOMATICO cei de pe bvd preciziei,insa prb mea este ca dupa schimb cutia parca smuceste cand schimba"nu mereu"..insa clar nu mai lucreaza " lin " cutia , se observa diferenta...si mi-au zis ca am ulei in mechatronic...insa in septembrie am schimbat electrovalvele si atunci mi-au zis ca nu am ulei in el ca este totul perfect...ma puteti ajuta cu ceva informatii...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, Calin Alexandru a scris:

mi-au zis ca am ulei in mechatronic

mergi la service nu la stana, daca aia ti-au zis ca ai ulei in mecatronic si ca nu e in regula, pot sa-si ia oile si sa faca transhumanta in loc de mecanica. Ulei exista in mecatronic pentru ca aia il face sa functioneze, cum crezi ca se fac presiunile acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin  Alexandru

Din acest motiv am si scris aici si caut raspuns...nu ma pricep si nici nu ma dau interesant,iar aici apelez la cei in cunostinta de cauza...nu sunt multumit deloc de vizita la ei...masina schimba foarte bine pana sa fac schimbul de ulei la ei...si i-am rugat sa imi faca si o testare sa vada daca are vreo eroare..ptr ca masina este cumparata de curand..rezultatul testarii..nici un cod de eroare..mi-au zis ca e ok...insa dupa aceasta vizita cutia nu mai "este la fel"...

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Aerofan,

e usor sa arunci vorbe aiurea sau sa jignesti cand nu te pricepi !!!

hai sa-ti explic eu pe intelesul tau :

- adevarat ca mecatronicul sta si lucreaza in ulei dar uleiul se regaseste doar in partea hidraulica a acestuia

- tot adevarat este ca pe spatele mecatronicului este calculatorul lui care este ermetic pentru a nu intra ulei in interiorul acestuia

- ce nu stii tu este ca la un control vizual daca gasesti ulei un mufa acestuia inseamna ca de la trepidatii si diferentele de temperatura apar fisuri si intra ulei in calculator , moment in care incep problemele electrice si in curand trebuie altul !!!

- de aici afirmatia "ca ai ulei " in mecatronic pentru ca uleiul din mufa vine doar din interiorul calculatorului !!!

Numai "cunoscatori" pe aici ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simt ca am jignit pe nimeni, iar eu ma legam strict de afirmatia "are ulei in mecatronic". Daca baietii ii explicau omului cum sta treaba stia si el sa ne spuna mai departe. End of topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin  Alexandru

Te salut Florin@caractere...ce ai descris mai sus,exact asta este prb mea..si caut solutii...ar mai fi o chestie...dupa revizia cutiei...cutia nu mai schimba asa lin..

Cum putem lua legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că are datele de contact la profil şi link-uri în semnătură

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acum 3 săptămâni am cumpărat un vw passat cc din 2011, 172000 km în bord iar azi am devenit și eu unul dintre posesorii "fericiți" care a intrat cu mașina în service pentru a umbla la cutie. Săptămâna trecută am schimbat uleiul la un service specializat pe vw, totul a mers perfect, nici o problema pana azi. Pornesc motorul, merg puțin nu schimba treptele, vb cu un prieten sa ii facă o diagnoza, probleme pe cutie... O duc la service, preț reparație aproximativ 11.000 lei... Schimb mecatronic in jur de 5500-6500, ambreiaj 1700-2200, manopera 1500, schimbat iar ulei 750, resoftare noul mecatronic 300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/29/2019 at 7:38 PM, yapy28 said:

Salutare! Am citit câteva zeci de pagini de pe threadul asta, dar nu am găsit nimic care să mă ajute.

Am o Octavia 2 2.0 TDI cu DSG care îmi dă minunata eroare din poza.

Am căutat solenoidul ala N216, dar nu îl găsesc de vânzare decât prin America. Aveți idee unde găsesc așa ceva?

Mersi

 

 

Eu am probleme la n215, din ce mi-au zis băieții de la service nu prea se baga nimeni sa schimbe doar o piesa de pe mecatronic. Eu am luat decizia sa schimb totul, chiar dacă ma uscat de bani, prefer sa am totul nou si cu o garanție de 2 ani, decât una de 3 luni doar pe manopera.... Referitor la piesa eu o găsisem pe asta a mea la un preț de 200€. Acum decizia este a ta cum ai vrea sa procedezi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!