Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am un vw B 6...nu mai imi schimba vitezele,nu intra in marsarier, iar PRNDS se aprind intermitent...aveti idee ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la doctor cu el...... ce faci, il tii in garaj in speranta ca unul din noi o sa-ti dea o solutie magica ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare....am si eu o nelamurire.....

doar ce am achizitionat un passat b6 din 2006 cu DSG.....si cautand pe forumuri si intreband mai toti mecanicii "priceputi'din zona , nu sunt convins de schimbul de ulei la DSG.

ba unii zic ca se schimba ba unii zic ca nu.

bun.....m-am hotarat sa-l schimb .....

intrebarea este:

POT SA BAG '''ATF 220''' SAU '''ATF 330''?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu intrebai mecanicii de cartier aveai raspunsul. Nu se baga ulei atf, si se schimba la 60.000km. Schimbul in siguranta se face la reprezentanta si costa intre 700 si 1000ron in functie de dealer. Este mai complicat schimbul la dsg decat la celelalte cutii. Ulei se baga DSG, e in jur de 100ron litrul si la DSG 6 intra 5,5 litri insa te vor pune sa platesti mai mult ca apoi sa ii dea drumu sa ti-l aduca la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, la dsg6 cuplata cu un diesel (common rail) cum se comporta la viteze reduse de exemplu cand franezi la 10-15kmph la trecerea peste bump-urile de pe stradute, in ce treapta de viteza schimba (a 2-a, a 3-a sau a 1-a?) si daca se simt vibratiile cauzate de accelerarea pe turatie mica dupa ce depasesti bump-ul?

Pe manuala eu franez, debreiez, trec bumpul si apoi plec cu a 1-a, in a 2-a deja vibreaza daca am viteza foarte mica. {1.9tdi/pd e adevarat}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simti nimic.. Daca reduci sub 10 km pe ora posibil sa-ti dea treapta 1, dar daca nu reduci chiar f mult, o sa fii in treapta 2, si nu simti niciun tremurat.

Lucreaza ca la cutia manuala, cum ai tine tu ambreiajul putin apasat in treapta doua pentru a nu vibra masina din cauza subturarii. :)

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi PD stiu ca nu e CR

La bump-uri de obicei le iei cu a 2a. Schimba din 3 in 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, la dsg6 cuplata cu un diesel (common rail) cum se comporta la viteze reduse de exemplu cand franezi la 10-15kmph la trecerea peste bump-urile de pe stradute, in ce treapta de viteza schimba (a 2-a, a 3-a sau a 1-a?) si daca se simt vibratiile cauzate de accelerarea pe turatie mica dupa ce depasesti bump-ul?

Pe manuala eu franez, debreiez, trec bumpul si apoi plec cu a 1-a, in a 2-a deja vibreaza daca am viteza foarte mica. {1.9tdi/pd e adevarat}

Vibreaza doar daca dai drumu la ambreiaj repede, daca dai incet nu mai vibreaza :)

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, la dsg6 cuplata cu un diesel (common rail) cum se comporta la viteze reduse de exemplu cand franezi la 10-15kmph la trecerea peste bump-urile de pe stradute, in ce treapta de viteza schimba (a 2-a, a 3-a sau a 1-a?) si daca se simt vibratiile cauzate de accelerarea pe turatie mica dupa ce depasesti bump-ul?

Pe manuala eu franez, debreiez, trec bumpul si apoi plec cu a 1-a, in a 2-a deja vibreaza daca am viteza foarte mica. {1.9tdi/pd e adevarat}

Se simte mult mai nashpa decat la manuala. Problema este ca DSG-ul nu patineaza aproape deloc ambreiajul si nu "apasa piciorul" pe ambreiaj, este mai mult stil on/off. Deci iti face frana de motor puternica cand franezi, dupa care continua in viteza calculata de el (in general a 2-a). Cea mai enervanta este frana de motor, pentru nu poti sa o lasi sa "curga" peste bump, sta cuplat in viteza cand treci peste el.

Deci experienta mea este de "nashpa", si in general nu imi place dsg-ul in oras. Pe nationale sau in oras la viteza normala este super, dar in oras la viteze mici si in coloana este enervant.

Parerea mea :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e...cati oameni, atatea pareri...cred ca stiu la ce se refera cosminidis cand zice asta insa prefer sa-l las pe el sa detalieze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam mai sus, "parerea mea" :).

Pentru mine este mai enervant DSG-ul in coloana, cand schimba mereu D1-D2-D1; sta mereu cuplata cutia si imi face frana de motor cand iau piciorul de pe acceleratie, greu de controlat. Este parerea mea, si nu mi-o schimba nimeni. Prefer sa fac scurta la piciorul stang dar sa am control asupra ambreiajului, asa cum am facut in +150k km pana sa imi iau DSG.

@key04: ai stat vreodata in coloana in bucuresti, unde daca nu te tii lipit de ala din fata se baga toti nesimtitii in fata ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat pe valea prahovei , si la urcare si la coboris....

nu m-a deranjat deloc....

poate ai tu o problema cu cutia, e decalibrata si iti mai face asa...

in plus, in coloana, in general stai cu piciorul pe frina, doar iei piciorul sa se miste masina inainte, nu merge mereu in acceleratie.

Iar schimbatul intre 1 si 2 la mine chiar nu se observa deloc....doar pe bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminidis

Problema ta este ca inca nu te-ai obisnuit sa controlezi acceleratia dintr-o singura pedala. In rest, cele 2 "manuale" din DSG sigur merg mai bine decat una in care trebuie sa mai si "mesteci".

My 2 cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in plus, in coloana, in general stai cu piciorul pe frina, doar iei piciorul sa se miste masina inainte, nu merge mereu in acceleratie.

Mda, crede-ma ca in Bucuresti nu tine asa ceva. Mai degraba stai cu dreptul pe acceleratie si cu stangul pe frana. Exagerez, dar cam asa ceva.

Cu manuala am +150k km, cu DSG 32k km. Eu zic ca m-am cam obisnuit cu dsg-ul, adica nu mai sunt surprins ca la inceput, dar tot ma simt mai bine cand merg cu Megan-ul prin oras. La drum lung sau seara in oras este bestial dsg-ul, altfel ma cam dispera :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua , am si eu o problema cu un wv cc DSG 2009 - 170 CP

Cand vrea ea nu intra in R - daca accelerez este ca si cum ar sta in *N* -

Cand este pornita si in P daca stationez 5-10 min dupa ce plec de pe loc in *D* nu mai schimba , ramane in prima viteza orice as face .

Daca opresc si repornesc merge ok fara alte erori , nu are soc la plecat de pe loc sau schimbat in mers . Am fost la PV si au spus ca trebuie inlocuit mechatronic la CV DSG - 110 mil .

Ce alte optiuni am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mergi la un alt dealer.. de inlocuit tot trebuie sa inlocuiesti mechatronicul insa o poti face cu bani mai putini. La o economie de 20-30 mil cred ca poti merge oriunde in tara. Suna la reprezentantele vw, skoda sau seat din tara si cere un pret estimativ pt operatia asta la masina ta. In Bucuresti sunt preturile ceva mai mari decat in provincie, iar mechatronicul nu se repara.. nimeni nu face asta. Eu am cerut informativ la dealerul Skoda din Craiova schimbare mechatronic si a fost 5700ron cu totul(manopera, mechatron, ulei si filtru). Singura chestie e ca trebuie sa il dai pe cel vechi la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca este mecatronicul. Mie mi se pare a fi ceva electric. Pe de alta parte si mecatronicul are o componenta electronica dar parca as incepe prin o resoftare a cutiei si in ultima instanta schimbarea mecatronicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate face mai rau.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate face nimic nici calibrarea.. Nu e ca la alte cutii automate. Poate sa fie un senzor de pe mechatronic sau o valva dar se schimba complet indiferent. Dupa problemele de mai sus sigur are si cod de eroare pe cutie salvat si spune clar ce este in neregula cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform Ross tech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19143/P2711/010001 pot fi ambreiajele sau mechatronicul. Degeaba zice de senzorii G501/G502 ca se afla pe mechatronic. Mergi la Al Bundy sa se uite pe campul de valori 008 in timp ce mergi cu treapta 1 sau 2 sa vezi daca patineaza ambreiajul. Daca nu este mechatronicul :(. Stiu ca sunt vesti proaste insa nu peste tot este 110 milioane schimbul. Este posibil sa il gasesti si la jumate.

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa urmaresc sa imi dau seama daca imi patineaza ambreajul? Ca sunt curios la mine cum sta treaba, avand cuplu si putere mai mare decat din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Check Measuring Value Block (MVB) 008. The Output Shaft Speeds should align with the Input Shaft Speed during a Test Drive (Tiptronic in Gear 1/2) with the Clutch engaged."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!