Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

o pornesc in seara asta si o sa scriu sa vad si eu cum face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e volant,tinand selectorul in pozitia P sau N,imediat dupa ce ai pornit masina cu motorul rece,coboara din masina si asculta daca se aud batai venind de sub capota,dar stai linistit ca volant mai duce destul si asa dar exploatata omeneste,in special fara accelerari bruste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul este in jur de 3000ron si cam 500-600 ron manopera. Asta toamna am schimbat volantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri , am pornit si in N cu motorul rece dar nu am simtit nimica , si am mai incercat si in P ieri dimineata si azi si nimica nici cea mai mica trepidatie, poate mi sa parut mie ca a trepidat data trecuta sau nu stiu ce o fi fost , sper sa nu am probleme , revin cu detalii dupa ce fac servisul mari la cutie si motor cum se va comporta , seara faina tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul, filtrul la Porsche Nord, cu tot cu manopera pret 916 lei, mi-au facturat 6 l ulei. Nu am simtit nici o ameliorare a mersului. Dimpotriva (eu aveam niste pocnituri in cutie, iarna primele 4-5 schimbari si uneori la retrogradari cand nu apasam frana sau la apasare usoara a acceleratiei exact inaintea retrogradarii, adica la mers in coloana) acum frecventa pocniturilor a crescut si chiar am avut si smucituri pe portiuni de coborare la munte. Cand am scos masina de la Porsche, inginerul mecanicul a scris la rubrica observatii smucituri puternice in treapta 1 si recomanda inlocuirea mecatronic, km in bord erau cu 7 mai multi decat lasasem eu.

multumesc anticipat pentru orice sugestie

Modificat de simlau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu un schimb de ulei nu va aduce niciodata o imbunatatire sensibila in comportamentul cutiei. Adica doar inlocuirea uleiului nu va face sa dispara diverse pocnituri, zgomote, smucituri.

La fel cum inlocuirea uleiului de motor nu va face ca acesta sa mearga mai bine sau sa fuga mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vreo eroare pe blocul de auto trans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu uleiul si filtrul la cutia Dsg,la Reprezentanta VW,,pt ca venise timpul nu pt a imbunatatii functionarea ei sau de a scapa de vre un zgomot din cutie,era o splendoare modul in care schimba,dar dupa schimbul de ulei 5L + filtru= 190 Euro,nu mai face schimbul vitezelor asa lin,are unele zbiceli in special la accelerare in treptele D2,D3,D4,pe retrogradare mai putin e insesizabil,dar la accelerare cutia raspunde cu o mica intarziere,intarziere pe care nu o avea inainte,am facut vfreo 500km si m-am dus inapoi sa le zic despre mersul un pic ciudat pe care al are cuti dupa schimbul de ulei,si mi-au facut programare pt faimoasa Readaptare,dupa 3 zile am facut si readaptarea-,un pic sa schimbat in bine mersul dar departe de cum mergea cutia inainte,mesterii de acolo mi-au zis sa le dau de stire de cum se comporta masina,dupa readaptare,nu sti ce sa fac ami e sa nu mi-o zapaceasca si mai rau,daca stiam nici nu mai schimbam uleiul,mergeam asa pana se strica din cauza asta, macar stiam ca sa stricat din cauza mea.

Ceva,sfaturi,sugestii ce as putea sa mai incerc?sa ma duc din nou sa le zic sa mai incerce iar readaptarea asta,sunt sanse sa reuseasca mai bine a doua oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mine dimineata am si eu programare la autoworld cluj si miai dat emotii , cutia mea schimba vitezele in sus si jos fara sa simt nimica cand ma duc normal numai pe turometru observ , cand bag piciorul in acceleratie se simte cum schimba dar fara zmucituri , a mai fost schimbat la 63k km in germania , sper sa fie bine , seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni..... lasati service-urile pentru readaptare .

Mergeti la orice coleg ce are VAG com si faceti readaptarea.

Din tot ce scrie acolo in fisierul cu readaptare am ajuns la o singura concluzie: nu conteaza decit primele 2 stagii, alea in care se si simte cum se zmuceste ceva in cutie.

Restul sunt balarii.... inlcusiv mersul nu stiu cit timp in anumite viteze....

Ce pot sa va garantez e un singur lucru: READAPTARE PERFECTA NU O VEI REUSI DIN PRIMA !!!

Eu personal nu faceam decit primele 2 stagii dupa care mergeam cu ea usor sa vad cid de lin schimba in sus , in jos si mai ales cum decupleaza la oprire....

Nu imi convenea ceva, ii dadeam iar primele 2 stagii si mai mergeam citeva sute de metri in proba....

Am cutia setata asa de 1 an si merge flowless....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa schimb uleiu la cuutie + filru si la motor , am asistat si eu la schimb si mecanicul a procedat la fel cum am vazut eu pe youtube niste filmulete cu schimb ulei dsg , pana acuma am facut vreo 10km si merge la fel ca si inainte adica excelent , fara sa simt vreo smucitura la schimbarea treptelor in sus sau jos , nu a facut nici o readaptare , doar sa uitat la temperatura ulei smdp si dupa ce sa ridicat temp ulei 47-48c a mai lasat vreo 6-700ml ulei afara , in rest e ok , am platit 1536ron imreuna cu schimb ulei motor filtru aer , polen , buson ulei, + ulei DSG si filtru si verificare generala a masinii , salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, iarna la -10 sau chiar mai putin cand porneam masina smucea in P, adica era ca si cum ai porni in treapta 1 dar ai apasa repede ambreiajul, in rest la temperaturi peste 0 grade nu a facut niciodata asa ceva, nici zgomot nici vibratii nimic... am vazut pe net ca la frig patineaza transmisia la dsg dar nimic legat de ce am patit eu...

cat despre readaptari si softuri am avut pe masina si softul stock de la DSG si soft APR iar acum soft stg 1 REVO, iar diferentele sunt foarte mari intre cele trei, cel mai frumos comportament al DSG-ului il aveam cu softul APR, stock era ok dar avea unele scapari, iar REVO mi se pare cel mai violent, desi se simte ca e facut sa protejezs cutia cateodata schimba mai brutal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si au acum readaptarea, fara partea cu mersul in diverse trepte de viteza. Am sa fiu atent cand plec spre casa sa vad daca se simte ceva schimbat.

Bine ca am citit pe site-ul ross-tech ca o sa scoata tot felul de zgomote cutia ca alt fel cred ca ma panicam. Face mai urat decat ma asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu uleiul si filtrul la cutia Dsg,la Reprezentanta VW,,pt ca venise timpul nu pt a imbunatatii functionarea ei sau de a scapa de vre un zgomot din cutie,era o splendoare modul in care schimba,dar dupa schimbul de ulei 5L + filtru= 190 Euro,nu mai face schimbul vitezelor asa lin,are unele zbiceli in special la accelerare in treptele D2,D3,D4,pe retrogradare mai putin e insesizabil,dar la accelerare cutia raspunde cu o mica intarziere,intarziere pe care nu o avea inainte,am facut vfreo 500km si m-am dus inapoi sa le zic despre mersul un pic ciudat pe care al are cuti dupa schimbul de ulei,si mi-au facut programare pt faimoasa Readaptare,dupa 3 zile am facut si readaptarea-,un pic sa schimbat in bine mersul dar departe de cum mergea cutia inainte,mesterii de acolo mi-au zis sa le dau de stire de cum se comporta masina,dupa readaptare,nu sti ce sa fac ami e sa nu mi-o zapaceasca si mai rau,daca stiam nici nu mai schimbam uleiul,mergeam asa pana se strica din cauza asta, macar stiam ca sa stricat din cauza mea.

Ceva,sfaturi,sugestii ce as putea sa mai incerc?sa ma duc din nou sa le zic sa mai incerce iar readaptarea asta,sunt sanse sa reuseasca mai bine a doua oara?

Unde ai facut schimbul? Esti sigur ca au bagat fix cat ulei trebuie? Din ce m-am documentat pana acum se pare ca diferentele bruste de comportament dupa schimbul de ulei provin de la cantitatea incorecta de ulei introdusa in cutie. A mai patit cineva mai sus, vezi postul 1123 (B B B). Putin probabil sa se strice cutia brusc, probabil nu ti-au facut cum trebuie schimbul de ulei.

am schimbat uleiul, filtrul la Porsche Nord, cu tot cu manopera pret 916 lei, mi-au facturat 6 l ulei. Nu am simtit nici o ameliorare a mersului. Dimpotriva (eu aveam niste pocnituri in cutie, iarna primele 4-5 schimbari si uneori la retrogradari cand nu apasam frana sau la apasare usoara a acceleratiei exact inaintea retrogradarii, adica la mers in coloana) acum frecventa pocniturilor a crescut si chiar am avut si smucituri pe portiuni de coborare la munte. Cand am scos masina de la Porsche, inginerul mecanicul a scris la rubrica observatii smucituri puternice in treapta 1 si recomanda inlocuirea mecatronic, km in bord erau cu 7 mai multi decat lasasem eu.

multumesc anticipat pentru orice sugestie

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Pe cat pariu ca nu scria asta daca mai era in garantie? Cum nu mai e in garantie se grabesc cu schimbatul mecatronicului, cat e in garantie zic "nu are erori pe VAS, deci nu avem motiv sa schimbam mecatronicul" :).

Cauta-te de erori cu un vag-com, si daca nu ai erori incearca cum o zis colegul kye04 mai multe readaptari, pana ajunge la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am vorbit cu colegul B B B,si le el cutia si-a revenit dupa readaptare.dupa cum am scris mai sus schimbul lam facut unde am crezut ca ar fi cei mai capabili oameni la Reprezentanta VW,in Italia,pe factura scrie 5L ulei cu codul aferent pt ulei de cutie DSG,filtru,garnitura,si manopera lor,de lasat nu te lasa sa intri in atelier,in service,le-am zis ca nu cumva ceva sa nu mers bine la schimbul de ulei?ei m-au asigurat ca totul sa facut asa cum trebuie,azi am incercat pe manual schimba in accelerare si in decelerare impecabil nu se simte absolut nmk in nici o treapta exact asa imi schimba inaintea schimbului de ulei in D,ansa acum cum am mai zis imi raspunde cu intarziere la acceratie,si implicit apare acea,zbiceala care se face mai mult simtita in,D2-D3,D3-D4,asa se comporta si la cald si la rece,nu e nici o diferenta,

Modificat de parolistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, daca schimba bine in M eu as paria totusi pe una sau mai multe readaptari, cu cate un test drive intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele impresii dupa radaptarea de ieri: la statul pe loc trebuie sa calc mai bine frana pentru ca tinde sa plece de pe loc mai repede ca inainte, nu am mai auzit deloc zgomotele care apareau uneori la schimbarea in treptele 3 si 4.

Ramane de vazut cat tine treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind se opreste sau cind pleaca de pe loc se simte o tentativa ceva de tremurat?? eu asta am urmarit, sa ii fac readaptare pina nu se mai simte acel tremurat... si apoi totul a fost perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tremura nimic. Am fost putin surprins ca vrea sa o ia la fuga mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un usor tremurat la statul pe loc in D,la retrogradarea din D2in D1 se face f lin nu se simte nmk,la mine acum e mai lenesa,mai greoaie la plecarea de pe loc comparativ de cum era inaintea schimbului de ulei atunci cand mergea OK,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare , si care este procedura de re adaptare? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!