Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut. O curiozitate: stiu ca daca intri pe vag com in dsg intr-un anumit cimp poti vedea citi km are cutia.

Mai exact unde intru |?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si talpa... Banuiesc ca o mica diferenta este normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny stai chill daca ambreiajele iti patinau se apridnea PRNDS si nu iti mai cupla in trapta in care s-a detectata patinarea. E foarte bine gandit sistemul asta de protectie deoarece o data cu patinarea se genereaza si f. multa caldura iar cutia intra imediat in safe mode. Deci daca nu ai asa ceva ambreiajele nu patineaza. Cutia are un senzor de input shaft speed -> output shaft speed air daca cele doau viteze nu sutn aliniate atunci detecteaza patinarea.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si talpa... Banuiesc ca o mica diferenta este normala.

nu am facut proba... dar daca patineaza se incing in draci si fierb uleiu ala.. a scris cineva mai sus ca nu e atat de proasta :)

Salut. O curiozitate: stiu ca daca intri pe vag com in dsg intr-un anumit cimp poti vedea citi km are cutia.

Mai exact unde intru |?

109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia dsg are radiator pentru ulei deci nu se pune problema incalzirii excesive a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa urmaresc sa imi dau seama daca imi patineaza ambreajul? Ca sunt curios la mine cum sta treaba, avand cuplu si putere mai mare decat din fabrica.

Testul se face asa: pe autostrada sau drum national liber shimbi pe manual pana in treapta a 5-a sau a 6-a, turatie constanta ~ 1500-1800 rpm, dupa care apesi acceleratia la podea (fara sa intre kick-down-ul). Iti dai sigur seama daca patineaza sau nu in felul asta.

Este procedura descrisa si la DSG7, parca era un TB cu procedura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare...zilele astea trebuie sa fac itp-ul si am emotii la testul in cadrul caruia iti invarte bancul de proba rotile si inspectorul itp pune frana...am inteles ca nu e bine pentru cutie sa mearga in N. O fi ok in N cateva secunde cat dureaza testul?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i problema ca nu merge kilometri. Sunt doar cativa metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni.....eu am sute, poate mii de km mersi la vale cu cutia in N....

Nu e deloc bine sa fie in N si IN MISCARE cu motorul oprit.....atita timp cit e motorul pornit poti sa faci ce vrei cu ea....

eu am trecut-o in N si la 200 la ora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunoaste cineva o cutie careia nu i s-a facut service-ul la intervalul de 60k km? minim de 2 ori?!?!?

cum mai functioneaza intr-un caz de genul asta (daca in teorie ar schimba fara probleme) si daca se face schimbul ce sanse are sa fie intr-o stare ok pe viitor.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu intrebi ce se intampla cu un DSG caruia nu i s-a schimbat uleiul la 60k ? Cu siguranta o gramada de SH-uri au problema asta. As zice ca decisiva este test drive. Daca DSG mere normal (vezi eventual si test cu VAGcom) si-i faci schimbul de ulei sa fii sigur, cutia nu are cum sa se deterioreze dupa ce-i schimbi uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60,120k...stiu caz care si-a pus problema doar dupa ce a vazut in carte ca neamtu a schimbat la 60k si nu a fost prea convins ca trebuie la 120k decit dupa ce a primit informatia din Germania...

eu sint convins ca nu se deterioreaza dupa; eram curios cam ce poate pati daca nu are uleiul schimbat si ce repercursiuni apar dupa schimb intirziat.... :)

daca exista ceva experiente de genul asta pina la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sint convins ca nu se deterioreaza dupa; eram curios cam ce poate pati daca nu are uleiul schimbat si ce repercursiuni apar dupa schimb intirziat.... :)

Repecusiunile (fara 'r', vezi si http://dexonline.ro/definitie/repercusiune) pot sa fie diverse. La DSG6 uleiul in care se scalda ambreiajele este folosit si in mecatronic, deci poti sa ai probleme si cu ambreiajele si cu mecatronicul. Ca si manifestari posibile - flash PRNDS (cand se incalzeste prea tare cutia), schimbari cu socuri, etc. Nu cred ca merita riscul, schimbul de ulei costa o mica fractiune din cat costa sa schimbi MU sau toata cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am facut ceva mai multi km cu un Touareg model 2012 iar cutia sa era cu 8 trepte. Cand m-am urcat la mine nu imi venea sa cred ca dsg-ul 6 e mult mai smooth decat cutia Touareg-ului cu 8 trepte. Deci sa fim fericiti cu ele.

P.S. Touaregul are 45.000km

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uleiul la DSG6 necesita schimb doar la limita de 60k km sau se impune schimbul si la o anumita perioada de timp?

Masina este din 2006 si are 45k km.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi amintesc de unde mi-a ramas in minte ideea dar cica 60.000 sau 4 ani. Probabil ca uleiul isi pierde proprietatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ma credeti paranoic dar eu am schimbat la 60k sau 2 ani! Iar pe ulei de moor am mers numai pe 507 ll4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu o sa ii fac schimbul dupa ce cumpar cele necesare realizarii divaisului, mai ales ca mare parte din componente sint pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am cartea la indemana dar poate cineva amabil ne ajuta? M-ar ajuta un raspuns concret ca sa stiu daca fac programarea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si eu am trecut prin dilema asta (desi nu am 4 ani inca). Si eu stiam ca se schimba la 60k sau 4 ani, m-am contrazis cu cineva, si prin urmare am luat cartea la citit. Ei bine, nu scrie nimic de 4 ani. Doar de 60k km. In orice caz, scrie nu scrie, eu tot fac schimbul la 4 ani, chiar daca nu strang 60k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie clar in manual 4 ani sau 60000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in caret scrie, tradus din germana, la fiecare 60mii KM sau 2 ani!

AM citit si am ramas surprins, ceva de genul: lucrari suplimentare la 60000 si 4 ani, se schimba uleiul din cutia DSG numai la 60000 km, ce inseamna numai, doar la primii 60000km ?

Dau un mail la cehi.

Raspuns al mail: 4 ani sau 60000 km.

Se pare ca si eu am fost paranoic, am schimbat la 2 ani, va beneficia de schimb noul proprietar :D (asta in cazul in care masina nu ajunge la Toma Necredinciosu' si schimba si el...sa fie sigur. La cate tepe iau saracii oameni de la samsari, probabil ca asta se va intampla)

Si cum paranoia e o boala greu de tratat :tuktuk: , voi continua sa schimb la 2 ani, tinand cont de faptul ca masina va avea un regim de utilizare preponderent urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce costuri implica schimbul in reprezentante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!