Jump to content

Lupo Si Drumurile Accidentate!


Ryngo-Star
 Share

Postare recomandată

Dragi posesori de Lupo cum se descurca masinile voastre pe drumuri mai accidentate de genul drumurilor forestiere?Eu practic alpinismul si as vrea so folosesc si pe drumuri forestiere.Crede-ti ca se poate?Mai poate fi inaltata ca pare cam joasa.Cu suspensiile cum stau?

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti aici un raspuns...

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38486 ... tot la un post de-al tau. Poate in topicul acesta o sa primesti mai multe raspunsuri. Teoretic ar putea fi inaltata putin de la sol, isa nu ma pricep asa bine la mecanica. O sa devina mai instabila dupa inaltare, dar nu ar fi o problema prea mare. Eventual sa iti puti suspensii din alea hidraulice care sa iti inalte garda in functie de cat ai nevoie :beerchug:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa practici alpinismul, lupo nu prea e indicat. Garda la sol e destul de mica la Lupo in general si la Lupo 3L in special. Incearca sa iei un polo deoarece e ceva mai inalt din cate stiu eu. Din punct de vedere al puterii Lupourile au destui cai putere ca sa fac fata cam peste tot. Din ce am cercetat pe net nu prea exista kituri de suspensie care sa ridice masinutza si nici nu cred ca e indicat sa faci asemenea modificari datorita modului in care e conceput lupo cu centru de greutate ceva mai sus decat la berlinele normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Domnilor chiar nu se poate face cu un Lupo o iesire la munte pe un drum forester de dificultate medie? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar mai greu :) Eu am garda super jos..am atins cu spoileru` din fata si in Bucuresti (gropi) ..

Pe piatra cubica parerea mea ca se comporta ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu spoileru nu ar fi o problema ca se poate decupa din el.Problema se pune sa nu atinga alte puncte vitale pe dedesubt. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai scut, o sa atinga cu catalizatorul... vezi si pe topicul recomandat de mine intr-un post mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai scut sanse mari sa ajunga la baia de ulei ..ar fi de preferabil sa ai unu` metalic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. eu unul am avut de plastic..acum nu mai am .. nu stiu cat de scump este cel mecanic ..dar merita parerea mea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca aveam bani pentru asa ceva mai pierdeam eu timpul pe aici :winter: Dar in saracia mea mai ies si eu la munte din cand in cand si as vrea sa stiu daca este posibil sa ma descurc cu aceasta masina pe niste drumuri putin mai proaste. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu zic ca daca mergi cu grija poti sa ajungi cu un lupo si unde ajunge o octavie de exemplu sau un golf4.Acuma depinde foarte mult si de drum si de incarcarea masinii.Cu un scut de metal ai putea sa protejezi motorul si cutia dar nu o sa protejezi masina pe sub de pietre sau bolovani asta in cazul in care atingi pe jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie tzucul.Eu ma refeream la niste forestiere mai de bun simt ca acum,, am aflat si eu" ca nu se poare face offroad cu Lupo. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog informati-ma si pe mine ce garda la sol are Lupo! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ryngo mergi linistit! Am umblat cu lupu meu pe la Agapia prin spate si am nimerit pe drumurile alea forestiere pe unde circula numai RABA care au o singura roata cat lupu meu lasand in urma carari de cadeai in ele si nu dadeai de fund! Cu toate astea am urcat vreo 20 de Km fara probleme...intradevar foarte usor ca vb aia...nu-i tuareg (si drumul era uscat complet)! Ceea ce vreau sa spun e ca nu e chiar asa lasata sa nu poti trece de un damb sau de o gropitza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Deci se poate si cu Lupo pe forestiere? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate si cu Lupo pe forestiere? :)

eu am bagat masina unde intra doar caruta sau masini 4x4 i-am pus roti cu diametrul mai mare(175/65 r14) si nu am nici o problema.

Modificat de andreea22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu si-a scrijelit deloc burta? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am gasit inaltatoare pentru lup. 15mm fata, 30mm spate. Daca mai intereseaza pe cineva dau detalii pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca montezi inaltatoare nu risti sa ai o masina mai instabila ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Daca montezi inaltatoare nu risti sa ai o masina mai instabila ?

Pai da ... un pic. Si un Touareg e mai instabil decat un Sciroco dar fiecare face treaba lui. Adica e normal sa te oblige sa scazi viteza un pic pe curbe dar de viteza mai mica poate nu suferi cum suferi daca spargi motorul (pentru un 3L asta e sfarsitul pentru ca nu ai alta solutie pentru reparat dacat un alt motor). Oricum 3L - ul e mai coborat din considerente de consum fata de clasic asa ca de fapt il aduci la inaltimea unui Lupo normal. Practic dupa ce am montat inaltatoarele pe spate de 25mm nu simti diferenta in comportament decat daca "pilotezi". Un sofer normal spre bun nu simte nici o diferenta.

Si daca tot am ajuns aici daca are nevoie cineva de inaltatoarele fata (15 mm) i le dau la pret promotional (235RON) pentru ca la mine (pe 3L) nu se potrivesc dar bineinteles ca am descoperit abia cand am incercat sa le montez. Merg pe Lupo orice model in afara de 3L si Polo 6N pana in anul 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da ... un pic. Si un Touareg e mai instabil decat un Sciroco dar fiecare face treaba lui. Adica e normal sa te oblige sa scazi viteza un pic pe curbe dar de viteza mai mica poate nu suferi cum suferi daca spargi motorul (pentru un 3L asta e sfarsitul pentru ca nu ai alta solutie pentru reparat dacat un alt motor). Oricum 3L - ul e mai coborat din considerente de consum fata de clasic asa ca de fapt il aduci la inaltimea unui Lupo normal. Practic dupa ce am montat inaltatoarele pe spate de 25mm nu simti diferenta in comportament decat daca "pilotezi". Un sofer normal spre bun nu simte nici o diferenta.

Si daca tot am ajuns aici daca are nevoie cineva de inaltatoarele fata (15 mm) i le dau la pret promotional (235RON) pentru ca la mine (pe 3L) nu se potrivesc dar bineinteles ca am descoperit abia cand am incercat sa le montez. Merg pe Lupo orice model in afara de 3L si Polo 6N pana in anul 2000

eu am acum pe masina 175/70/14 e destul de inalta nu cred ca mai trebuie inaltatoare deci poti inalta o masina numai din talon-ul cauciucului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord sunt si eu cu: 'andreea22' Am pun cauciucurile de iarna si imi place cum sta asezata! :icon_thumright:175/65R14

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!