Jump to content

Caracteristici Vw-lupo Benzina !


Ryngo-Star
 Share

Postare recomandată

Domnilor forumisti m-ar interesa mai multe caracteristici ale motoarelor pe benzina din gama Lupo cum ar fi:

-consum carburant .

-preturi piese schimb.

-cum stau cu demarajul.

-comportamentul masinii pe drumuri proaste cum ar fi spre exemplu un drum forestier.

-viteza maxima

I-mi plac foarte mult aceste masinute si as dori sa-mi achizitionez si eu una pe benzina :icon_thumright:

Astept cu interes informatii si date despre aceasta masina. :P

-Cu respect :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai pentru drum forestier eu zic ca ar trebui un 4x4. Daca nu 4x4 si vrei totusi Lupo, ar trebui inaltata putin garda la sol. A mea cel putin nu are scut si cam da cu burta pe unde sunt gropi mari (am grija sa nu de prea mult). Cele mai joase puncte sunt: baia de uilei, catalizatorul, spoilerul fata (asta nu ar fi o problema prea mare) si la rotile fata... furca aceea... nu mai stiu cum ii zice. La mine se vad urme pe catalizator si la bratele oscilante de la rotile fata... pe la pivoti. Cu 2 persoane in ea, cu cauciucuri bune, te scoate la greu... asta depinde foarte mult si de indemanarea soferului, pentru ca am vazut persoane care raman cu masina intr-o balta din cauza ca nu stiu aborda cum trebuie traseul. Cu 4 persoane se cam lasa masinuta, desi arcurile pe spate sunt ok, tot partea din fata are de suferit la incarcare mare. Este mai stabila de exemplu decat o Dacia Logan MCV (asta am eu termen de comparatie), la care daca ai piscat frana sau iei o curba mai tare, fuge spatele ca dracu. La Lupo cu cauciucuri de iarna nu prea am avut probleme. Fiind mica o poti redresa si foarte usor. De ex. un Renault Megane e mai greu de gestionat decat un Lupo :icon_cool:. Daca iti iei, eventual ia-ti fara ABS... dupa parerea mea, daac stii sa conduci cum trebuie o masina, ai rezultate mai bune fara, decat cu ABS.

Later edit: chestii referitoare la consum gasesti pe forum. Demarajul depinde de motorizare. Pe un drum cu gropi, depinde de frecventa gropilor, dar e cam saltareata... asta totusi depinde de suspensie si poate varia de la masina la masina.

Modificat de voov-X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ryngo care-i codul motorului tau? E motorul 1.4 16v? Sa o porti sanatos si daca nu te superi asi vrea sa stiu cat ai dat pe ea! Cred ca esti multumit de achizitie :>! Si voov: nu suntem piloti de curse...ABS-ul salveaza vieti sau macar te salveaza de la avarii! Toti mai depasim viteza si nu stii ce apare neasteptat si atunci...

Modificat de AndrewB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru cei care sunt interesati , pt. ca au motor de 1.0 benzina.

Am sa va scriu cate ceva despre datele tehnice ale acesteia, inlusiv despre ulei motor, specificatii si cantitatea de ulei necesara la schimbul efectuat la revizii!

Motordaten

leistung bei 1/min 37 kw(50PS)5000

grostes drehmoment in Nm/min 86/3000

zylinderanzahl 4 zylinder, 999cm

verdihchtung 10.7

bleifreier kraftstoff super 95 ROZ/Normal/91 ROZ

Fahrleistungen

hochstgeschwindgkeit km/h 152

beschleunigung 0-80 km/h in sec. 11.1

beschleunigung 0-100 km/h in sec. 17.7

kraftstoffverbrauch

stadtisch( oras) in l/100km 7.8

auserstadtisch in l/100km 4.7

insgesamt in l/100km 5.8

CO2-emission in g/100 km 139

gewichte

zulassiges gesamtgewischt in kg 1340

leergewicht in kg 884

zulassige achslast vorne in kg 710

zulassige achslast hinten in kg 690

zulassige dachlast in kg 50

abmessungen

lange, breite in mm. 3527,1639

hohe bei leergewicht in mm. 1460

uberhang vorne/hinten in mm. 729,475

bodenfreiheit bei zul. gesamtgewicht in m ca. 9.9

spurweite vorne/hinten in mm. 1392/1400

specificatii , ATENTIE la ele!

rezervor combustibil in l circa 34 , cu rezerva circa 6 l

rezervor spalator partbriz in l circa 2.0

ulei motor ,cu filtru ulei ( la schimbare ulei) in l. 3.2

specificatii ulei pt. motor VW 500 00 sau VW 502 00, VW 501 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am salvat date, ms voflvw.

pot sa pun ulei 5W40 castrol GTX?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti atasate aici datele tehnice extrase din Autodata pentru Lupo 1.0 benzina

ReiMNs,

scrie si despre uleiuri.

Daca mai doreste cineva date despre un tip anume, sa scrie aici tipul si le postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms, am salvat datele.

as vrea si eu programul Autodata :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca acel ulei Castrol respecta normele VW scrise acolo...este ok. daca nu este scris pe bidon si unul din codurile specificate( ex. 500.00)... il cumperi, dar nu este cel recomandat.simplu, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca acel ulei Castrol respecta normele VW scrise acolo...este ok. daca nu este scris pe bidon si unul din codurile specificate( ex. 500.00)... il cumperi, dar nu este cel recomandat.simplu, nu?

da ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr 1.4 benzina 16V 75CP (55kw) gasesti ceva? Motor tip AUA...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acasa date de la motor 1.4 ...

acum sunt la servici...in seara asta sper sa iti scriu ceea ce te intereseaza!

Engine code

AFK

AUA

AUB

BBY

Manufactured

05.99 ▸

05.00 ▸

05.00 ▸

11.01 ▸

Capacity

cm3

1390

1390

1390

1390

Output

kW at rpm

74/6000

55/5000

74/6000

55/5000

Torque

Nm at rpm

128/4500

126/3500

128/4500

126/3500

Bore

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a mai tunat o prostie in minte..si va intreb

pot spala motorul? nu pe exterior :D , pe interior

adica cum as crede, ca as putea face:

scot uleiul, pun motorina in loc de ulei :) , pornesc motorul dar il tin pornit doar 5-10 sec. apoi il opresc si repede chestia asta de 2-3 ori.

scot motorina , pun ulei ieftin si bun :P las motorul pornit 10-30 min , apoi fac schimbul de ulei cuvenit. ulei GTX + filtru.

merge?implica vre-un risc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu se poate face ce zici tu, dar cu tot cu ulei (mi se pare ca chiar se gaseste un ulei de mai slaba calitate special pt. operatiunea asta). Oricum nu am citit prin nici un manual ca ar fi necesara operatiunea asta. In principiu daca ai grija ca motorul sa fie incalzit cand scoti uleiul ar trebui sa se scurga tot ce este pe acolo. Dupa ce-l scoti sa-l analizezi putin la lumina soarelui sa nu aiba sclipiri metalice (ar indica uzuri anormale), daca nu, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima spalare cu motorina nu ar fi ok?

eu am facut schimbul la 115k si acuma am 116k si e cam negru uleiu. si de asta as vrea sa fac asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorina nu stiu ce sfat sa-ti dau. Dar daca zici ca s-a innegrit uleiul dupa 1k (presupun ca ai schimbat si filtrul, in caz contrar ar putea fi o explicatie) nu prea este in regula pentru un motor cu benzina, la motorina da este normal. Si daca este sa ai vreo problema atunci trebuie eliminata. In cazul asta chestia cu spalatul cu motorina nu rezolva cauza. Cel mai bine ar fi sa te duci la un service bun sa vada exact care este cauza innegririi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia a fost facuta intr-un service..si masina fiind pe SC si a platit firma..nu mi-a pasat sa stau langa masina..deci nu am idee ce au facut aia acolo..mai ales ca eu m-am dus dupa 2 zile sa iau masina..posibil sa fi facut aia ceva..dar nu cred..

cand schimb uleiul, preferabil e sa am motorul rece sau cald? daca e cald uleiu e mai putin vascos si se scurge mai repede nu?

Tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul se face numai cu motorul cald (nu mai stiu ca trebuie tinut inainte sa functioneze), altfel este prea vascos si nu se scurge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incerci sa speli motorul pe interior cu MOTORINA sa ne spui si noua apoi...cum iti bate motorul.

Mai bine faci cum fac si eu: cumpar uleiul pt. schimb( 4litri am nevoie) si inca 3 bidoane de ulei ( maxim 3 din care folosesc cam 2,5 litri) pe care le folosesc sa spal motorul pe interior.Scurg uleiul dupa ce este motorul cald...apoi bag uleiul din cele 3 bidoane in motor...il las sa mearga 5 minute ,dupa care las sa se scurga bine cat mai mult din uleiul pe care il tin 5 minute sa imi spele motorul pe interior.In final pun uleiul din cele 4 bidoane pe care le-am luat special pt. schimb si pot sa stau linistit multe mii de km.. Nu o fac des...poate la 30.000km ,dar (chiar daca am diesel) sunt sigur ca apoi pot sa nu mai am uleiul negru( dupa 1000km) multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!