Jump to content

Audi Vs. Bmw Vs. Mercedes


Sin_Sil
 Share

Postare recomandată

Eu stiam ca din 525, 5 e seria si 25 e motorul (2.5 litri), nu se mai tine chestia asta la ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PTDA

    19

  • The_Ego

    18

  • Ice_2k

    17

  • Bogdan_wrc

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu mereu. asa cum de multe ori 2.0 era de fapt 1.8 mai puternic. sau 1.8 era 1.6 mai puternic.

3.5 e de fapt 3.0 twin turbo/single turbo dupa 2011.

2.3 de fapt era 2500 cmc...si tot asa.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar pt ca in RO exista tendinta asta sa nu generalizam....ca NU AU FOST proiectate pt asa ceva...

pe langa faptul ca orice test comparativ..se face (si) OFFROAD...sunt atatea emisiuni care le testeaza cum trebuie, fiecare are in oferta cate un pachet offorad demn de luat in seama. si Touareg..pana si cayenne se descurca destul de bine daca sunt echipate corespunzator.

cu pachetul offroad, cu cauciucuri de mud..le-am vazut in actiune si touareg, si cayenne si X5 nou..si X6 si ML si chiar mi-a placut ce am vazut.

doar pt ca in RO ele sunt cumparate pt a le defila pt Dorobanti nu inseamna ca sunt doar masinii cu caroserii impunatoare.

Q7 V12 TDI e un monstru...iar cifra de ~1000Nm spune totul.

eu zic sa lasati de citit Libertatea, Click, CanCan ..si sa cititi si reviste din domeniu auto..

Revistele din domeniul auto sunt un fel de Click sau Cancan, cel putin cele din Romania, din afara nu am citit.

Totusi nu inteleg de ce pui in acelasi loc X5, X6 sau ML cu Touaregul.

Touaregul are complet alt target, este mult mai potent offroad (as zice ca e facut pt asta), avand in vedere toate sistemele de tractiune reglabile pe care le are.

Celalalte, cel putin modelele de acum cativa ani nu aveau nici o setare a tractiunii de la bord, nu le-am mai urmarit acum, dar as zice ca la fel au ramas, avand in vedere ca ele clar nu sunt pentru offroad. Ca merg relativ e adevarat, dar sunt facute pt confort, pt lux, pt un statut social. (care cu siguranta nu e acelasi si in cazul unui vw)

Apropo de reviste din domeniu auto, cred ca stii episodul din TopGear cu X6-le care mergea in gol..

BMW-ul nu ofera nimic specializat pe offroad, Mercedesul are G-klasse parca, iar Audi nu are nimic. Doar VW prin Touareg mai participa la categoria asta.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici Touaregul nu e departe de X5 si ML ca si target, doar ca e un pic mai accesibil. Masinile facute pentru off-road sunt cu totul altele: G class, Land Cruiser, Hillux, Discovery, Jeep Cherokee, Vitara, Jimny, Range Rover, si tata lor, Nissan Patrol.

Oricum eu consider ca orice SUV cu tractiune integrala trebuie sa se descurce in off-road, si nu doar eu cred asta, ci si editorii revistelor de specialitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touaregul e departe ca target, numai prin faptul ca e un VW. Nu poate sa-si propuna sa obtina ce obtin celelalte numai prin marca. Nici nu e variana lor mai ieftina, uite-te ce setari de offroad are un Touareg, si dupa uite-te la X5,X6,Q7 si alte alaturari de litere si cifre.

LE: de exemplu primul touareg era destul de prost pe onroad, si decent pe offroad. Asta spune multe despre planurile vw cu modelul asta.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat PTDA, sustin ce zici. Mai ales ca la off-roadurile dedicate au o cutie de transfer legata la transmisie prin care se poate selecta low range sau high range si alte lucruri. O garda la sol mai mare si sistem AWD nu inseamna ca e foarte bun off-road.

V12 TDi este o imbecilitate pe o masina ce se vrea 4x4 ca sa nu mai zic de X5 M = masini care nu se pricep la nimic de fapt (te intrece un m5 touring, iar off-road te bate un Nissan Patrol), sunt doar show off cars. Masini foarte bune, dar putin ridicole mai ales cuplate la motoare foarte mari.

http://www.youtube.com/watch?v=y4Sl6fryuiM&feature=related

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se omit unele aspecte. A fost foarte mediatizat cazul cu Huidu si ML-u' care a facut praf un Logan. Sa presupunem, prin absurd, ca cineva vrea putere arhisuficienta dar si siguranta deplina. Airbag-urile si sistemele de siguranta tot nu au reusit sa pacaleasca fizica (inca), ergo intr-un caz de - Doamne-fereste - accident cu o masina mare (SUV / utilitara / TIR) pot sa pun pariu ca ati prefera sa fiti intr-un X5M decat in M5Touring. Da, da, stim cu totii ca daca esti moderat si nu te aventurezi si etc etc dar in fond, nu trebuie sa gresesti tu - e indeajuns sa adoarma unu' la volan sau stiu eu ce alte intamplari nefericite.

Nu zic ca nu puteam trai fara X5M, ML 63 AMG sau Q7 V12, dar pe acelasi sistem puteam sa traim si fara Veyron.

In alta ordine de idei, sunt sincer surprins sa vad ca 1000Nm fac reprize mai incet decat 680Nm.

Bimmer cu ML

ML cu Q7

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, sunt sincer surprins sa vad ca 1000Nm fac reprize mai incet decat 680Nm.

Mai sunt si aproape 250kg in plus si 55CP in minus de care ar trebui tinut cont :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, mai sunt 320Nm. Mai e un 2.0 TDi care sa traga de Q7. :)

Un lucru e sigur totusi, si anume faptul ca toate sunt podoabe ale tehnicii.

Asta e impresionant.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca nu puteam trai fara X5M, ML 63 AMG sau Q7 V12, dar pe acelasi sistem puteam sa traim si fara Veyron.

Nu chiar. Veyron este pentru viteza, manevrabilitate si se descurca foarte bine. Nissan Patrol nu este de viteza, dar la off-road este foarte bun. Pe cand cele 3 (X5 M, ML 63 AMG sau Q7 V12) la ce se descurca cel mai bine? Nu cred sa stea in fata variantelor touring ale M5, E-klasse si RS6 (asta ca sa zic de spatiu interior comparabil)la capitolul manevrabilitate si stil, la viteza, acceleratie raportul cp/kg e clar in favoarea variantelor break.

Comparatie X5 M si M5 Touring, primul este model 2009, V8 si costa 122.000Euro. Al doilea este un model mai vechi din 2008, V10 si costa 102.000Euro, diferenta de 20.000Euro pentru ce? un AWD, nu merita.

Daca e sa vorbim de noul M5 touring atunci il lasa in urma pe X5 M.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cele 3: x5/6, m, q7, alegerea corecta cred ca e Cayenne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai tare la off road sunt 2 tauri , daca tinem cont de numele topicului , totusi un q7 ii mai tare decat tot ce are bmw si mb la off road .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 allroad e destul de capabil. Din ceea ce am vazut, de la Audi e cel mai capabil model, dar pierde un pic la inaltime, dar oricum e mai bun decat Q7. De la BMW, X3 se descurca binisor.

Problema in postul tau e ca ai uitat de G class, care e de departe peste absolut tot ce are de oferit BMW, Audi, Range ROver, Porsche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm acum cateva luni am avut de ales special o masina mai mult pentru off road pt batranu. El venind de pe o Toyota Land Cruiser care l-a tinut 15 ani cu motor de 4.2. Am trecut si prin G classe Range Rover X5 si pana la urma tot la Toyota s-a ajuns. Daca va duceti la test drive sa va duceti inafara Bucurestiului pe la dealerii din Brasov de ex sau zone de munte pentru ca acolo se ocupa de tine si te duc special pentru ce ai nevoie de testat. Inca odata subliniez, in stil de viata off road si nu lux interior, Land Rover Discovery si Toyota Land Cruiser momentan sunt facute 100% pentru asta. Cum si Audi are cate putin din sportivitatea Bmw si luxul mercedes asa si X5 sau G classe are din offroad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confunda G class cu GL !!

Primul clip e un G stock, in al diolea clip o sa vedeti un G modificat de Tuning Serv Brasov. Modificarile constau in mare din body kit si suspension kit. S-au montat niste arcuri si amortizoare mai lungi si mai soft pt o cursa mai lunga a suspensiei. La diferentiale nu cred ca s-a umblat. Nu uitati ca masina asta are piele, xenon, insertii de lemn, confort dus la extrem, si cu toate astea te duce acolo unde 99% dintre masini nu o pot face. Adevarat e ca si pretul poate ajunge la 100000 eur, dar macar stii pe ce dai banii. Pt mine asta e o masina adevarata: vreo 300 cp, confort si lux in adevaratul sens al cuvantului, un look foarte smecher, si nu in ultimul rand, o masina care te scoate din orice cand iesi de pe sosea. :)

1.

2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi=masina care arata bn cu forme frumoase

BMW=putere si performanta

Mercedes=eleganta si rafinament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spuneam de Q7 masina de fotbalisti. Jucatorii Barcelonei au avut de ales cate un model pe care sa-l promoveze de la sponsorul Audi. La fel s-a intamplat si cu Real Madrid cu Audi, acolo inca nu am gasit poze.

Uitati cam ce si-a ales fiecare. http://www.fcbarcelo...-audis-are-here

In poza 2 am numarat vreo 5 Q7, 1 A7 si un TT-RS, in poza nu apare si RS5 rosu al lui Puyol.

Campanii de genul de la BMW nu am vazut.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu joc fotbal ca m-as baga si eu la o sponsorizare. Nu mi-ar strica un RS6 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

veyron e un GT mai mult. adica viteza si confort si lux

legat de obicetiile tale la adresa x5, ml si q7

tehnologia a avansat si nu ne mai multumim cu un golf 2 care ne duce de la A la B sau u merc 190 care arata si bn si confort, sau un urs pt fun

acum vrem masini mai veratile si multifunctionale. altfel nu aparea integrala, xenoanele, AC sau clima ebd, esc, abs etc etc

acum vrei masini bune pt drumuri lungi si drepte dar si pt drumu cand ma duc la bunica primavara pe noroaie si in varful dealului si pe desupra sa fie si confortabile si rapide

modelele sus mentionate sigur vor avea longevitate si cum observam cerinta e din ce in ce mai mare. atata timp ca exista cerinta nu vad unde e inutilitatea lor

nici mie nu-mi plac matiz, geetz, picanto, spark sau yaris, pollo, corsa etc

cum nici S, 7-ar sau A8 nu ma atrag. aici voi prefera mereu mereu un a4, seri3 sau c-class. dar daca i-l intreb pe padre sigur va prefera 5, a6 si E. in schimb daca iau la rand toti pensionarii care repara la dacii in fata blocului zilnic si daca ar avea resursele necesare daca vad vre-un avantaj pt m3/5 sau rs4/6 sau c/e amg sigur vor fi foarte intrigati contra lor desi pt dezvoltarea acestor modele se investesc enorm de multe finante

eu unu sigur la 26 de ani m-as vedea intrun x5/6 sau ml sa merg cu el zilnic si sa mai urc si pe la sinaia, bran sau dracu stie unde. eu o vad ca o masina foarte practica si buna pt cei care au nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate imi spui si mie cu ce e mai practic un Q7 decat un allroad, sau un X6 fata de un seria 5 variant x drive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai practice la incercarea de a misca un zid mare de beton / camion / utilitara / / /...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din exprimarea ta plastica deduc ca vrei sa zici ca-s mai sigure. Practicabilitatea nu are nimic in comun cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu sigur la 26 de ani m-as vedea intrun x5/6 sau ml sa merg cu el zilnic si sa mai urc si pe la sinaia, bran sau dracu stie unde. eu o vad ca o masina foarte practica si buna pt cei care au nevoie

Din ce oras esti? Daca te-ai vedea cu un SUV in Bucuresti sau alt oras mare si aglomerat atunci masinile citatate de tine sunt complet nepractice. Ca sa nu mai spun de X6 care este o masina total impractiva. X5 este, exponentul SUV-urilor de la BMW.

Utilitatea X6. Nu se comporta ca un jeep, ci mai degraba ca o masina sport - identitate pierduta in opinia mea :)) .

@mike.: Sa iei suv doar pentru ca e mare si are mai multa siguranta Q7 peste Allroad spre exemplu este deplasat. E adevarat ca in oras am vazut multe tipe cu SUV-uri huge, am vazut si o tipa ce conducea un Escalade. Au asemanea magaoaie doar pentru ca au ele siguranta in asa ceva, insa la parcare ocupa un loc jumate (lipsa de indemanare, masina evident ar incapea), in intersectii iar jale. Ideea este pentru ce atata siguranta cand mergi cu masina 90% in oras?

La un accident frontal, la viteza mare intre doua masini cu 5stele ncap, ambele modele noi, un suv (ML-ul lui Huidu) si un Volvo S60 nu cred sa existe mari diferente, chiar spre minime. Acum masinile absorb impactul, se deformeaza mult la impact ca sa protejeze habitaclul si pe pasageri. Nu mai e ciocnire zid mare pe zid mai mic :))

L.E.: My bad pentru :offtopic: . Nu dadeam exemple decat ca sa reliefez ca majoritatea masinilor "de teren" Q7/X5/ML nu sunt folosite ca si jeep-uri, iar cei care le fabrica realizeaza asta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma abtin sa spun ceva legat de Q7, nu pot sa nu fiu subiectivist si asta ar insemna sa fiu apoi atacat, poate pe buna dreptate, de multi colegi forumisti.

Snobismul roman e ceva aparte pentru continentul asta. Nu ar trebui sa discutam de specimene de Dorobanti. Sa ridicam stacheta macar putin, macar aici :P.

Sunt retinut cu privire la scenariul pe care il prezinti tu, George; nu sunt eu prea bun la fizica dar ceva imi spune ca 2,xx tone vs ~1.7x tone nu interactioneaza fericit pentru al doilea corp...

My 2 cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!