Jump to content

Audi Vs. Bmw Vs. Mercedes


Sin_Sil
 Share

Postare recomandată

as vrea sa stiu si parerile unor specialisti cu privire la costurile de intretinere auto

care din marcile mentionate mai sus este mai scump de intretinut ??? stiu ca depinde de la model la model, generatie, (motorizare) s.a.m.d. dar per general...

parerea mea, Audi este marca cea mai ieftin de intretinut comparativ cu concurentele BMW si Mercedes.

alte pareri ???

dar comparativ calitate/pret ??? (bine... toate sunt de calitate dar gusturile se difera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PTDA

    19

  • The_Ego

    18

  • Ice_2k

    17

  • Bogdan_wrc

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe langa faptul ca au mai fost genul asta de "versus", cel initiat de tine nu poate fi facut. Ce compari? A2 cu Seria 5 si cu CLS? Intelegi ce vreau sa spun? Nu poti compara DOAR marcile. Preturile difera de la model la model. Pentru o comparatie, mai ales ca te referi la costuri de intretinere, trebuie specificat exact despre ce model este vorba, cu detalii legate de motorizare, transmisie, etc. Una este un A4 cu 1.9 TDi si alta este unul cu 3.0 Tdi QUATTRO si automata. Chiar si in cadrul aceleiasi marci difera preturile, daramite intre marci diferite.

Asa cum ai spus, depinde... Iar daca esti chiar interesat de rezultat, nu cred ca doresti raspunsuri de gen "Merceds e mai scump". Pe ce criteriu? Nu poti face astfel de comparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In contradictie cu afirmatiile tale as afirma ca Audi se afla in top la capitolul costuri si intretinere ... in privinta locului doi nu am habar desi tind sa cred ca e vorba de BMW .

Rapier - facem referire la costurile de revizii / piese schimb etc .

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Designer, am inteles la ce se facea referire. Dar nu poti compara filtrul de aer de la A2 cu cel de la Seria 5 si cu cel de la CLS, nu? De asta am spus ca nu este bine pusa problema (versusul). Trebuie comparate anumite modele, pe ani de fabricatie si pe motorizari asemanatoare. Altfel nu este relevant. La piese de schimb este chiar si mai mare diferenta. Ia suspensia de la A4 cu suspensia pneumatica de la Mercedes. Care-i mai scumpa la intretinere si piese de schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sin sil, preturile sunt similare. Masinile sunt similare dar fiecare se orienteaza catre ceva, unele spre confort, altele spre dinamica, altele spre high-tech. Depinde ce vrei de la ele.

Subsciu la ideea ca topicul e prea general. Nu se intelege aproape nimic din orice ai discuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa comparam 3 modele din aceeasi clasa ... si astfel vom ajunge la un rezultat cel putin multumitor .

Ii pot da un exemplu cert lui D-rive : Renault Megane are un marketing bazat pe pret si ulterior prin revizii se acopera intregul deficit .

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Designer, hai sa discutam de masini :)

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ma insel dar privind spre clasa medie : Audi A4 (noul) - BMW Seria 3 - Mercedes C Class . Puteti evalua intai pretul de achizitie pentru aceeasi motorizare si aproximativ aceleasi dotari . Pe urma discutam politica de marketing ca mai apoi sa putem discuta de intretinere .

Intrebarea in sine e suficient de ciudata caci piata auto suprinde printr-o dinamica de neimaginat dar ca idee ..

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu si parerile unor specialisti cu privire la costurile de intretinere auto

care din marcile mentionate mai sus este mai scump de intretinut ???

Acum vreo 2 ani au facut austriecii un astfel de test, la A6, seria 5 si E-Klasse (modelele noi). Au comparat pretul de achizitie (la dotari aproximativ egale), valoarea casco si costurile de intretinere.

Preturile de achizitie au fost aproximativ egale (vreo 2,000 euro intre cea mai ieftina si cea mai scumpa).

La A6 si seria 5 casco era vreo 3,600 euro/an, pe cind la E-Klasse era de... 7,200 :)

Costurile de intretinere erau la A6 si seria 5 erau cam egale, pe cind la E-Klasse erau duble.

Concluziile le tragi singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 ani vs. dinamica pietei ( tendinta spre calitate , renumele fiind lasat deoparte/pe locul 2 cel putin pt anul ce s-a incheiat - 2007 ) .

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un c-klasse din 2006 si pana acum am 20000 km cu el fara sa am vreo problema , revizia la 25000 km costa 1100 ron la reprezentanta insa cred ca o sa o fac in germania unde ajunge la 200 euro, sper sa mearga in continuare la fel de bine.

Despre bmw nu stiu ce sa zic ca nu am avut insa un cunoscut are unul care pana la 200000 km nu a schimbat nimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei Mertz-ul e scump la intretinere cu mult peste BMW si Audi(eu nu as baga aici Audi care este comparativ cu vw ca intretinere) insa la Mercedes e cam greu sa te vezi cu el prin service (cred ca si la BMW la fel).Am vecin si prieten care are E-Klasse de prin 2004 si masina are vrei 200k de Romanica.Si a schimbat la el filtre ulei si niste capete de bara....si omul nu prea se uita pe unde merge sau cum merge....

In topul costurilor de intretinere ar fi cam asa dupa parerea mea:

1.Audi

2.Bmw

3.Mercedes

Oricum urmatoarea mea masina va fi un 530 (sper XD) sau un E-Klasse :D .Din pacate eu nu vad motivatia preturilor la Audi (un A6 de prin 2004 fiind 24-26k iar un E-Klasse vreo 18-19k iar BMW 530 vreo 25-26k) diferente de pret care nu se regasesc.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. sunt deacord k nu-i foarte relevanta comparatia doar pe marci...

atunci haideti sa luam k exemplu:

Audi A4 2.0 TDI

BMW 320 D

Mercedes C 220 CDI

am ales modele diesel. sunt din start mai scumpe decat cele pe benzina.

eu tot raman la parerea k ordinea la costuri intretinere (revizii, piese etc) este cea de mai sus.

bine... cu politica celor de la Renault,Peugeot s.a.m.d. (achizitie mai ieftina dar costuri mai mari la intretinere). parca si la cele japoneze este la fel dar sa nu deviem de la subiect.

eu ma refer in special la marcile mai sus mentionate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facind referinta la modelele de mai sus, cred ca cel mai scump este C Klasse la intretinere, urmatorul cred eu este Audi si apoi BMW. Cunosc pe cineva cu X3 2.0d si am aflat surprins ca contrar "legendei" intretinerea masinii sale nu este nici pe aproape la fel de scumpa pe cit este considerata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa argumentati si cu date ceea ce spuneti. Adica : costul unei revizii la C , A4, seria 3 coasta atat. Pe urma e bine sa specificati modelul si anul la care se face referire. A4 2.0 tdi vine in mai multe versiuni, chiar din acelasi an , la fel si C classe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la E90 320d va pot spune eu cate ceva,preturi de reprezentanta:revizie care normal se face din 40.000km in 40.000km (eu o fac la 25.000km) a costat 1050ron si sa schimbat tot (ulei 5 litrii in motor plus unul la completat,filtre aer.polen,ulei,lichid de frana si maopera aferenta) iar placutele de frana (schimbate la 35.000km ca a mea e automata) sunt cam 450 euro cu manopera toate originale bmw inclusiv ulei in bidon la litru bmw 0w30 longlife.Momentan atat ca nu am mai schimbat nimic la ea.Mentionez ca in 43.000km nu am completat niciodata ulei iar masina a ajuns si la viteze de 240km/h mers constant pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine revizia la 25000 km costa filtre, ulei si ce se mai schimba 1100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la E90 320d va pot spune eu cate ceva,preturi de reprezentanta:revizie care normal se face din 40.000km in 40.000km (eu o fac la 25.000km) a costat 1050ron si sa schimbat tot (ulei 5 litrii in motor plus unul la completat,filtre aer.polen,ulei,lichid de frana si maopera aferenta) iar placutele de frana (schimbate la 35.000km ca a mea e automata) sunt cam 450 euro cu manopera toate originale bmw inclusiv ulei in bidon la litru bmw 0w30 longlife.Momentan atat ca nu am mai schimbat nimic la ea.Mentionez ca in 43.000km nu am completat niciodata ulei iar masina a ajuns si la viteze de 240km/h mers constant pe autostrada.

Mi se pare cam aiurea sa faci revizia la 25,000km.

Sincer, nu as face mai mult de 10,000 fara sa ii schimb consumabilele nici sa ma pici cu ceara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul care il folosesc este garantat 40.000km deci nu vad rostul sa il schimb mai repede de 25.000km in conditiile in care fac multi km afara din tara sau prin tara.Masina practic imi spune cat pot sa merg cu fiecare consumabil in parte in functie de cum o conduc si este valabil inclusiv pentru filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sin Sil

"bine... cu politica celor de la Renault,Peugeot s.a.m.d. (achizitie mai ieftina dar costuri mai mari la intretinere). "

Nu stiu la Renault dar la Peugeot revizia cu schimb ulei, filtre ulei, polen, etc este cam 750 lei, toate astea la motorul 2.0HDI/136CP. Alte exemple, amortizor fata 250 lei, placute spate sub 200 lei, placute fata sub 300 lei amortizor hayon spate 75 lei si lista poate continua. Problema este ca reviziile se fac la 15000 km si intre ele la 7500 km este o vizita gratuita care dureaza 30-45 minute cu o scurta verrificare pe rampa. Cam deranjant daca mergi mult, toata ziua la service si mai prost la telefon sa incerci sa prinzi o programare.

Toate astea la service-ul cu piese originale.

Modificat de maurice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul care il folosesc este garantat 40.000km deci nu vad rostul sa il schimb mai repede de 25.000km in conditiile in care fac multi km afara din tara sau prin tara.Masina practic imi spune cat pot sa merg cu fiecare consumabil in parte in functie de cum o conduc si este valabil inclusiv pentru filtre.

Daca spui ca mergi mai mult pe afara justifica reviziile la 25kkm dar in conditiile in care o masina este folosita 80% in oras si acela este Bucuresti mi se pare abuz sa intarzii mai mult de 10kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabrica in general spune sa faci revizia la 25.000 km sau 1 data pe an.

Daca tot se discuta aici de un vs. intre nemtoaice as vrea si opinia vostra. What's the best bang for the buck ?

Cam astea ar fi optiunile , evident la preturi aproape echivalente.

1. Passat 2.0 d Highline garnisit cu de toate si putini km .(mie mi se pare ideal, dar problemele pe care le au uitilizatorii acestui model ma sperie)

2. A4 2.0 d la fel de garnisit si cu km putini.

3. A6 2.0 d cu mai putine optionale si mai multi km.

4. 520d 3 e60 (asta e un vis nu prea cred ca intra in calcule) cu optionale putine si multi km.

5. e220 cdi cu multe optionale si relativ putini km.(maine ma duc sa vad un eclasse ca prea il lauda toata lumea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele de alese de tine Mercedes E220 CDI. Daca gasesti si 4Matic ai siguranta deplina. Confortul este maxim. Apoi ar fi Audi A6 si BMW 520xd. La Mercedes si BMW care au tractiune spate standard, ar fi indicat 4x4. Fiecare au plusurile si minusurile lor. La Audi / Mercedes interiorul este mai frumos, la BMW este mai spartan. In schimb BMW e mai sprinten. Daca o sa imi iau Audi (A6) voi lua doar cu motorul 3.0TDI.

Faci un drive-test cu fiecare si iti dai seama, e si o chestie de gusturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste pareri obiective, bravos.

Daca tot sunteti asa obiectivi cam ce ati alege, Mercedes C sau noul A4? La dotari si motorizari asemanatoare nu prea sunt diferente la bani sau cel putin nu semnificative.

Eu le-am vazut pe ambele si sincer mi-a placut mai mult Audi, bord mai bine structurat si o pozitie mai misto la volan cu toate instrumentele dispuse in jurul si pentru sofer, parca si ceva mai finisate. Eu unul mai astept A4 Avant unde are sunroof-ul super si apoi dau comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege MB C dar desi este relativ ieftin la intretinere pretul de achizitie este MULT peste noul A4. Vorbim de preturi de noi de afara. Ca idee pretul platit pt. noul A4 (fara TVA- pe firma) ~20000. Si pot spune sigur ca nu vei gasi C nou la aceasi suma dar nici nu este aceeasi masina! Este cu o clasa de lux peste si cu un confort general mult peste A4. Din pacate este PAL (pay after lux) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!