Jump to content

Audi Vs. Bmw Vs. Mercedes


Sin_Sil
 Share

Postare recomandată

@nsm,din 1999 Bmw detine Rolls-Royce.Se stie foarte bine ce inseamna RR in producerea motoarelor(WW2 Spitfire,P-51 Mustang)cu toate astea Bmw echipeaza masinile lor.Bmw a echipat in WW2 avioanele de vanatoare germane Messerschmitt si a introdus prima oara sistemul de injectie pe acele motoare.Daimler-Benz AG inainte de fuzionare cu Mercedes producea motoare de avioane si apoi dupa fuzionare motoare de tanc(Panzer echipare Maybach) si submarine.In consecinta vorbim despre niste constructori de motoare care au inceput cu greul..motoare de avioane.Pana si Jaguar a apelat la motorizare MB prin anii 80 si chiar modelul se numea Jaguar Daimler.Istoria e de partea lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PTDA

    19

  • The_Ego

    18

  • Ice_2k

    17

  • Bogdan_wrc

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

bwwlan...cand ai verificat ultima data ofertele la Merc ? :P

nu mai e chiar asa...SCUMP.

am fost surprins sa vad acum cateva luni GLK 350 4MATIC, cu toate optionalele...la 32.000. Acum vad ca e 35 + TVA pe site.

ia uite cat e X3

X3 xDrive35i 6 / 4 2.979 225 (306) 8,8 204 41.700,00 FARA TVA

deci ~6700 euro...diferenta. cam cate revizii iti faci de banii astia?

iar Tiguan e cam...31 fara TVA...cel mai puternic pe benzina.

oricum, tre sa recunoastem ca GLK are cel mai furmos interior. iar ca materiale..nici nu se compara cu Tiguan sau X3.

ML 3.0CDI cu 70-80% din optionale...de la 63.000.

iti arat Touareg care nu are atatea cate avea MLul ala..si tot era mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan Nu mi se pare corect argumentul tau "DE CE Audi si Benz nu ofera garantie de 5 ani sau 100.000 km ...daca tot se strofoaca sa aspire la statut premium?". Pe principiul asta, Kia, care ofera garantie 7 ani, este dumnezeu :) Bineinteles ca si pe mine ma oftica ca au doar 2 ani garantie si mi-ar placea s-o faca macar 4, dar probabil ca logica lor e asa: pierdem suficient de multi clienti din cauza garantiei prea mici cat sa justifice cheltuielile aditionale pe care-ar trebui sa le suportam? Atata vreme cat raspunsul este NU, nu vor avea niciun motiv sa mareasca garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat ca in loc de TIGUAN sa pun Q5... care, incepe de la:

Q5 3.2 FSI quattro EURO5 Benzina 3.2l / 199kW / 245CP S tronic 5 Usi 48.479,04

adica...un pret cu 13.000e mai mare decat GLK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va uitati mai atent pe site-ul celor de ma Mercedes, veti vedea ca au optiunea de a prelungi garantia contra-cost bineinteles.

Mercedes/BMW sunt masini din segmentul premium care au o personalitate puternica, prin elementele distinctive fiecarei marci. Nu pot spune acelasi lucru si despre audi, care de ceva ani incoace este marca premium. Preturile practicate de ei, sunt de departe a putea fi justificate, fiind personal in situatia de a alege o marca cu o personalitate mult mai puternica decat Audi.

Va dau strict un exemplu: VW Touareg 3.0 TDI 240 CP cu niste optionale puse pe ea ca sa arate totusi a marca care "aspira" la premium, costa in jur de 55-60.000 EUR cu TVA (Q7 nici nu mai intra in discutie, deoarece pretul acestuia sare nesimtit de mult, si este o masina mai "proasta" in opinia mea decat Touaregul).

Acum eu vad lucrurile altcumva. Cine are 60.000 EUR de dat pe o masina, consider ca mai are in jur de 5.000 si sa-si cumpere un MB sau BMW, care sincer sunt peste ceea ce ofera grupul VAG.

Pana nu de mult timp, eram si eu fan inflacarat al grupului VAG, dar am inceput sa vad mult mai "deschis" concurenta si am constatat ca nu era precum gandeam.

Audi este o masina ok, care incearca sa faca un compromis intre BMW si MB pt a atrage clientela, dar atata timp cat preturile sunt asa de sus, cel putin eu nu m-as orienta catre aceasta marca, care imparte motoarele si cu masini care nu fac parte din segmentul premium. Acelasi sentiment il am si fata de noul Range Rover Evogue, care este o masina exceptionala ca si design (il consider un etalon de referinta in clasa), dar sa dai 60.000 EUR pe varianta de top si sa ai motorul diesel 2.2 de origine PSA, mi se pare total aiurea.

In conlcuzie, parerea mea este ca atat MB cat si BMW, merg pe 2 nise separate, avand clientela specifica personalitatii masinii. Audi l-as incadra undeva la mijloc, o masina frumoasa, cu calitatea materialelor din interior exceptionala, dar careia nu reusesc sa-i definesc personalitatea... Asadar, ce am alege?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si BMW "imparte " motoarele cu Peugeot si Citroen. Care e problema daca Audi le imparte cu Vw sau Skoda sau Lamborghini?

@Gabivvx - Ce treaba au motoarele RR de avion cu masinile de strada? In caz ca nu stiai, acestea nu au legatura cu fabrica sau mai bine zis marca Rolls Royce Auto detinuta de BMW.

Iar BMW a cumparat de la Grupul Vikers in 1999 doar numele/marca Rolls Royce nu si fabrica din Crewe care a ramasla VAG si in care se produc Bentleys. Din motive de cost, au montat motoare de Seria 7 deoarece era mult mai economic viabil decat sa dezvolte alt mastodont de motor paralel doar ptr a-l monta in 1000 exemplare pe an.

Mai mult, Rolls Royce nu e marca sporty deoarece asta a fost treaba lui Bentley cu care era sora. Mai sus vorbeam doar de marci supersportive nu de super-lux.

La capitolul asta exista: Bentley vs Rolls Royce vs Maybach. La vanzari Bentley ia batut cu mult pe toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu-mi vad nicidecum lezate aspiratiile premium datorita faptului ca Audi imparte motorizarile cu celelalte marci ale grupului.

Atata timp cat motorizarile au performante, fiabilitate comparabile cu ale concurentei nu vad vreo problema.

Pana la urma cumparatorii nu cauta(cred eu) personalitatea unei masini neaparat. Sunt mai degraba alegeri subiective dpdv estetic, urmand apoi criteriile legate de motorizare, consum/taxe, intretinere etc.

De ce este mai prost Q7-le decat Touaregul? Poate in off-road, dar cred ca pentru 99% din cumparatori nu acesta este criteriul de alegere a masinii.

O sa vezi in curand si la MB platforme si motorizari de la Renault, asa cum BMW colaboreaza cu PSA in domeniul motorizarilor pe benzina.

Cred ca sunt doar strategii de reducere a costurilor generate de dezvoltarea unei platforme sau a unui motor dintr-o anumita clasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal am avut optiunea sa iau pt cineva din familie Touareg..dar la banii aia a ales ML 300 CDI. si a doua optiune a fost Land Rover Discovery 4..de care am fost placut surprins. cateva plastice mai slabe..dar per ttoal.e.xcelent. oricum, la banii aia are pachetul offroad care e excelent..si care la Touareg e scump ca dracu.

@Gabivvx - Ce treaba au motoarele RR de avion cu masinile de strada?

cum ce? pai aceeasi legatura pe care o are megane RS cu Formula1...sau A3 TDI..cu R18 LeMans...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW face in colaborare cu PSA doar motorul de 1.6 benzina T, care il regasim si pe Mini. Restul sunt 100% BMW, cel putin din cate stiu.

Eu consider ca o persoana care arunca atatia bani pe o masina, se uita si la personalitatea marcii.

Daca vb de cei care le cumpara SH, e cu totul alta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm..Rolls Royce nu e marca sporty deoarece asta a fost treaba lui Bentley ..trage un ochi la poze..

Apropo de Megane Rs ,prin 2004 au scos si ei 2.0 Renault Sport 05.04 - 165 224 1998 F4R 774, F4Rt 774,si din 2008 3.5 V6 09.08 - 175 238 3498 V4Y 713(care am senzatia ca e motorizare Nissan).Ce tampenie sa scoti motor de 2 litri 224cp si de 3.5 litri 238cp..unde draq e combinatia? :lol:

post-64586-0-81946200-1320310547_thumb.j

post-64586-0-33489200-1320310562_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combinatia e ca desi au puteri apropiat, masinile au comportamente diferite, unul fiind turbo si altul aspirat.

Poza cu coupeul nu reprezinta o masina de serie, disponibila la vanzare ci un concept car.

Iar dropheadul este departe de o masina sport.

In prezent daca vrei super car din UK prima optiune e Aston Martin, Lotus si Bentley. Pe langa acestia mai sunt o gramada de companii mici (Morgan, Ascari etc) care fac super cars cu motoare de Toyota, Ford, Mercedes etc

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar..o intrebare cam...tu le re-citest dupa ce le scrii?

pt ca unii vor motoare aspirate. pt ca unii aprecieaza mai mult cuplu unui V6 aspirat decat al unui 2.0T turbo. ca unii nu vor turbo lag. pt ca pana la umra 3.5 cu turbo inseamna avion pe langa orice modificare ii vei face la 2.0T ala.

asa cum GTI avea 230 de cai din 2.0T si R32 avea 250 din 3.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc..gata ies din discutie...sa nu va mai deranjez cu intrebarile mele tampite.Imi cer scuze ca am poluat topicul de fata cu tampeniile mele.Spor la discutii. :icon_thumleft:

post-64586-0-84203900-1320312720_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce este mai prost Q7-le decat Touaregul? Poate in off-road, dar cred ca pentru 99% din cumparatori nu acesta este criteriul de alegere a masinii.

Sper ca glumesti. De ce naiba sa iti iei touareg daca nu te intereseaza cum se comporta acolo unde asfaltul nu exista???

Poate nu inteleg eu mentalitatile romanilor , dar va asigur ca in lumea civilizata nu isi ia nimeni mastodont de 2.5 tone numai ca sa se plimbe cu el pe bulevard si ca sa arda resursele petroliere.

Si ca sa iti dau un raspuns la intrebarea ta, Q7 e mult mai prost decat Touareg pt ca topeste un set de cauciucuri in 15000 km, si pt ca mare cat un school-bus.

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarate 4x4 pentru off-road ar fi Land Rover, Toyota Land Cruiser - ar mai fi dar imi scapa acum. Sincer X5 si Q7 sunt variante "posh", pentru fotbalisti sau pentru cei ce vor sa aiba o masina impunatoare prin dimensiune si inaltime. Pentru cei ce conteaza mult partea off-road SIGUR nu se baga pe X5 si Q7. Cand vezi ca BMW scoate X5 M si Audi are un Q7 cu V12 TDi iti dai seama ca nu au avut ei ganduri de off-road, ci doar masini mari, foarte luxoase, eventual cu motoare huge, dar pentru care publicul tinta este mai mult de fite decat de ceva performant - off si on road.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar, revenind la topic, am fost acum cateva we. in ture pe la reprezentante. Am fost impresionat doar de si in ordinea asta:

1. BMW seria 5, display lat, xdrive, 2.0d 211 cai, 60k EUR;

2. E-classe dar fara piele, 2.2 diesel, 136 cai parca, impresionant de comod la interior; ~40k EUR

3. S4.

La Jeep-ulete, in ordinea de pe tricou:

4. Touareg;

5. GLK;

6. surprinzator - Tiguan - which is affordable;

Toate de mai sus raportate la clasa in care se vor a fi.

M-am "imbolnavit" mai mult insa, pt ca nu-mi voi permite asa ceva :D.

Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noul sria 5 e intr-adevar demential. Ma bucur sa vad ca BMW a renuntat la designul sportiv pt seria 5, si noul model e cu adevarat elegant. Insa si pretul e pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar doar capota e cat caroseria de la matiz:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PTDA- ai devenit ecologist?! :blah: Ori poate ai emigrat!

Daca tu crezi ca EBA si-a luat SUV pentru calitatile lui in off-road, atunci...Oricum proportia celor care cumpara aceste masini pentru off-road este nesemnificativa si ele nici macar nu au fost proiectate pentru asa ceva.

In plus ai sa ramai surprins de numarul mare al celor care au genul asta de masini cu tractiune 4x2.

Pentru ca daca n-ar fi asa, nu s-ar mai comercializa...vorba povestitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar pt ca in RO exista tendinta asta sa nu generalizam....ca NU AU FOST proiectate pt asa ceva...

pe langa faptul ca orice test comparativ..se face (si) OFFROAD...sunt atatea emisiuni care le testeaza cum trebuie, fiecare are in oferta cate un pachet offorad demn de luat in seama. si Touareg..pana si cayenne se descurca destul de bine daca sunt echipate corespunzator.

cu pachetul offroad, cu cauciucuri de mud..le-am vazut in actiune si touareg, si cayenne si X5 nou..si X6 si ML si chiar mi-a placut ce am vazut.

doar pt ca in RO ele sunt cumparate pt a le defila pt Dorobanti nu inseamna ca sunt doar masinii cu caroserii impunatoare.

Q7 V12 TDI e un monstru...iar cifra de ~1000Nm spune totul.

eu zic sa lasati de citit Libertatea, Click, CanCan ..si sa cititi si reviste din domeniu auto..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

1. BMW seria 5, display lat, xdrive, 2.0d 211 cai, 60k EUR;

......

Daca avea 211cai era 525d, 520d are 183cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit revistele mentionate de tine...si inca vreo doua...n-am gasit nimic legat de masini...o sa fiu mai atent data viitoare :))

Cand o sa vad Q7 prin competitii off-road sau in Africa, o sa-mi schimb parerea(ca n-am pretentii de cunoscator). Sper sa nu-mi dai exemplul cu Touaregul din raliul Dakar.

Iar daca o masina de genul asta are si ceva capabilitati pe trasee usoare de off-road, in opinia mea, nu inseamna ca asta e scopul lor.

Iar cumparatorii acestui gen de masini demonstreaza cu prisosinta care sunt traseele preferate de acestia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci de unde stii ce masina are EBA? ca ma indoiesc ca intr-o revista care se respecta (cam putin pin RO, totusi)..e dezbatut subiectul asta..

eu ma jur ca habar nu am ce masina are..si cine mai are Q7 sau alte masini de genu asta prin RO.

eu stiu de astea:

faptul ca Q7 nu participa in comeptitii e datorita maketingului. pt ca nu e o masina cu tendinte sport. dar asta nu inseamna ca nu se descurca in OFFROAD.

in fine..am deviat si am ajuns ff OT. eu consider subiectul asta inchis..

si ca tot vorbeam de Cayenne:

http://www.youtube.com/watch?v=4ps0QNZoYW4&feature=related

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un utilizator obisnuit cred ca diferentele rafinate ale acestor masini sunt insesizabile, si indubitabil "un utilizator obisnuit" o sa iasa cu zambetul pe buze din oricare din cele 3 marci consacrate. Strategiile lor de marketing au ajuns sa controleze insasi productia de masini, si prin urmare o marca acopera cam toate cerintele pietei, fie ele bazate pe confort sau pe sportivitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

1. BMW seria 5, display lat, xdrive, 2.0d 211 cai, 60k EUR;

......

Daca avea 211cai era 525d, 520d are 183cai.

Da, senzational :)), asa mi s-a parut si mie..dar

nu am zis 525 sau 520, am zis 2.0d 211..si de fapt e 2.0d 218, care intr-adevar e 525 dar asta voiam sa subliniez, are 1995cm3 si 218 CP!!

E motorul lor nou, nu apare un configurator pe bmw.ro, si nici in pdf-ul de prezentare, dar e acolo in show-room!

post-31877-0-92909400-1320394537_thumb.j

Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!