Jump to content

Audi Vs. Bmw Vs. Mercedes


Sin_Sil
 Share

Postare recomandată

Am vazut acum ca la Mercedes 4-MATIC vine standard cutia automata 7G-tronic (singura cutie cu 7 viteze). Din ce vad pe net e foarte laudata. A condus cineva cu asa ceva?

Am inteles ca pot schimba si manual daca vreau. Banuiesc ca e secventiala.

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PTDA

    19

  • The_Ego

    18

  • Ice_2k

    17

  • Bogdan_wrc

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

cutia aia 7g tronic e smechera rau.

Fii atent ca la bmw luat nou iti da manopera pt revizii timp de 5 ani gratis. Adica vei plati numai consumabilele timp de 5 ani oriunde in europa ( iti da un card european BMW BASIC SERVICE INCLUSIVE) si e inclus in pretul masinii.

2 la mana, daca platesti extra, gen 1000 euro in plus iti da si piesele gratis pt revizie timp de 5 ani iar la 4000-5000 euro iti acopera ei absolut orice defectiune timp de 5 ani de zile fara sa platesti nimic ( sunt niste pachete de service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7G tronic nu e disponibila decat pe anumite motorizari la mercedes.PPPPP eu zic ca mercedes sta cel mai prost la capitolul fiabilitate si nu vb din auzite ci din fapte concrete ca am 2 in familie care pana la 40.000km au facut numeroase vizite la service pentru probleme si nici nu vrei sa stii cat au stat acolo.E90-ul meu are deja 48.000km si nu am schimbat nimic la ea in afara de consumabile si pot sa zic ca merge ca in prima zii cu exceptia unor mici scartaieli la bancheta spate care au aparut din cauza drumurilor.Godo vezi ca poti sa ai schimbi stopurile cu unele blackline care sunt in jur de 180 euro in tara si sunt plug and play.Daca vrei o poza cu ele pe masina iti trimit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut noroc pe dos.

W203 - super multumit

E60 - cam cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... bagati-ma in ceata de tot :lol: .

Pai discutia la mercedes e intre c280 4-matic sau c320cdi 4-matic care amandoua au in standard 7G-tronic.

La Bmw intra 325xi si probabil 330xi, 330xd.

Masina se vrea neaparat cu tractiune integrala. De ce? Nu stiu... dar nu eu hotarasc.

Alegerea devine din ce in ce mai grea... citesc o multime de lucruri si bune si rele despre amandoua masinile. Pentru economie si motoare bune iese in fata BMW, la comfort Mercedes. Te fura imediat cum te asezi in el. Bordul ala iti ia ochii.

Dar revin la asemnea motoare nimeni nu se gandeste cat consuma. Motoarele sunt asa mari pentru ca 4-matic si x-drive nu se pun pe motoare mai mici (mi se pare logic).

Deci in week-end drive test. De abia astept. :(

IN plus baietii de la Casa auto (dealer Mercedes) sunt foarte smecheri si stiu sa vanda marfa. Jos palaria pentru ei.

PS: am uitat. navigatia de pe mercedes nu are nici ea Romania. Deci vax-albina. Exact ca la Bmw. Nu ca e nevoie de navigatie dar daca tot e optiune ar trebui sa aiba grija si sa vada unde vand masini (si in Romania totusi se cumpara masini) si sa introduca si hartile pentru noi.

IN plus cica marele sistem de sunet Harmann Kardon Logic 7 de la Mercedes cam zbarnaie prin bord la un anumit bass (fara a fi crescut bassul din cd-player). Este o problema recunoscuta la service si mai departe in Germania si singura rezolvare e sa dea din umeri: Stim dar nu avem ce face. :D

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMW sunt interesante discounturile pe care le poti obtine si pachetele de service pe care le poti folosi.

La Mercedes, clasa C e superba, am condus-o la un drive-test si mi-a placut mult. Directia parametrica e un plus. La fel si amortizoarele adaptive.

Am vazut discutia inceputa si pe un alt forum...si eu iti urez sa cumperi un C class. Mercedes e Mercedes! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. Azi am fost si s-a facut drive test cu c200 kompressor si 320i. Evident una zic alta au acolo :Driver: . Ideea era oricum nu neaparat de motor cat de tinuta si confort.

Au fost 2 drive teste la fiecare: tata si eu. La mine la 320i am fost intrebat daca masina se doreste sa fie M! :) ;) . Si tata zicea dupa: ce ai mah esti nebun? :lol: .

IN fine pe scurt: mai misto la feeling BMW, mult mult mai mult "iti ia ochii" mercedesul. Si bineinteles ce a luat ochii la aia s-a optat.

Asa ca luni masina comandata va fi:

Mercedes C-Klasse c280 V6 4MATIC (include 7Gtronicul) AVANTGARDE - 234 CP, 300NM, culoare silver palladium (un argintiu cu tente albastre), cu dotarile urmatoare:

- sistemul inteligent de iluminare (bi-xenon, cornering light, la viteza creste puterea xenonului -de la 35W la 38W - creste vizibilitatea cu 50 de metrii

- keyless go

- piele gri deschis

- incalzire in scaune

- fara navigatie, cu hands-free telefon

- parktronic

- presafe si alte nebunii

- senzor ploaie

- duze si lichid parbriz incalzite

- oglinzi rabatabile electric

- directie parametrica, din pacate nu se poate si agility control -sistem de amortizoare cu selectie sport/confort, pentru ca e 4MATIC

- scut metalic motor

- restul vin in dotarea standard avantgarde.(jante pe 17, si alte dracovenii).

Cred ca astea sunt toate.

PS: daca ar fi fost sa aleg numai eu masina cred ca tot pe mercedes as fi mers. Desi BMW-ul iti da o senzatie extraordinara, Mercedesul te castiga cu confortul si interiorul. Pana si cum se apasa butoanele alea nenorocite de pe consola. :lol:

M-a impresionat un C320 CDI 4MATIC. Am mers putin cu el si doamne ce cuplu are. Si in plus nu auzi motorul afara cu capota ridicata. Mergea extraordinar.

Banuiesc ca va intereseaza consumul: la 280 4Matic 7-Gtronic (care in carte e dat ca consuma mai putin cu asta decat cu manuala) e in oras dat de fabricant 13. Asta inseamna in Bucuresti cam 18 probabil.

Inca odata va multumesc pentru informatii si pareri si am sa revin cu impresii cand vine masina. De la dealer am inteles ca in cel mai rau caz - mijlocul lui mai. Azi nu le mergea nu stiu ce server....

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am urmarit discutia, dar daca e C-ul asta nou, masina e mare senzatie, FELICITARI!!! a, si e o caruta de bani, dar asta conteaza mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush ce sa zic dar as fii ales 330i avand in vedere ca am un C-klasse cu cel mai mare motor cdi in familie.Ai facut test drive cu doua masini nepotrivite parerea mea.Un 320i de la bmw care e mai slab ca un 320d si un 200 kompresor care e mult peste un 320i.Alearga un 330i si un 320 benzina de la mercedes si apoi o sa iti poti spune parerea dar in cazul de fata nu pot decat sa ......stii e destul de nasol sa faci test cu un 320i normal si cu un 200 kompresor...e diferenta mare.Eu conduc si una si alta adica si bmw-ul meu si c-ul din familie dar e mare diferenta intre ele si aici ma refer la comportamentul pe sosea unde bmw-ul e departe de mercedes care e mai soft.Nu e vorba de acceleratii si liniute dar mercedul e mai soft iar bmw-ul e mai friendly ca sa zic asa.Adica eu simt cand conduc bmw-ul pe cand la mercedes totul e mai usor dar nu bag aici sportivitatatea si tinuta la drum pe care nu o intalnesc decat la bmw.Apropo am condus o ibiza si m-am speriat...nu va zic de ce.La audi nu bag ptr ca nu am condus modele mai noi deci nu vreau sa vb aiurea desii eu cred ca in momentul de fata Audi este peste mercedes exceptand modelele din clasa S sau super lux.Inca o data,fa un drive test cu un 330i si un 320 sau 280 ce are mercedes dar fa testul si pe serpentine sau drum cu curbe unde poti sa evaluezi performantele fiecarui automobil in parte.Un test pe 2-3 strazi in Bucuresti pentru mine nu e relevant.Sa nu ne intelegem gresit,faptul ca am bmw nu inseamna ca sunt dedicat 100% marcii,la mine a existat acel ceva ce iti provoaca niste senzatii la volan si in plus am mai avut bmw deci cunosc cum sta treaba.

Bafta la alegere.

Modificat de tzucul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugaminea de a ramane la subiectul versus-ului si anume BMW, Mercedes si Audi, fara comparatii sau fara a introduce in discutie alte marci (Infiniti, Lexus, etc). Ultimele posturi, referitoare la alte marci au fost sterse. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica "fara comparatii"????????nu e un versus?????????domnu moderator, tot respectul, dar daca citesti mai la inceput vezi ca pers care era interesata de BMW, mercedes sau audi zicea ceva si de lexus.Nu trebuie sa stergi tot ce nu iti convine.Poate i-am dat omului o sugestie.Poate daca tot da atatia bani pe o masina, poate vrea sa ia ceva mai deosebit.Oricum daca alegerea se refera strict la cele 3, eu zic BMW.E o masina de care te indragostesti pe loc.Sportivitate pura(sunt convins ca o sa conduci si tu masina respectiva, nu doar tatal tau), siguranta pe care ti-o da masina la viteze mai mari, sasiu exceptional, etc...pacat ca interiorul nu e la nivelul mercedes, iar exteriorul nu e la nivelul audi.Dar daca ar exista o masina perfecta ar desfiinta concurenta.Sper sa nu mi se stearga si postul asta ca ar fi de deplasat.

Reclamatiile impotriva actiunilor de moderare de pe aceasta arie NU vor fi luate in considerare.

Ce e asa de greu de respectat titlul topicului?Va rog sa va limitati la subiectul topicului!

Modificat de 4abc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A citit intreg topicul,din plictiseala...la inceput parea interesant!

E simplu:daca numai pentru tata -Mercedes

pentru fiu -BMW

pentru amandoi Audi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut de curand ocazia sa conduc mai multe modele BMW intr-o maniera sportiva. Printre aceste modele s-a numarat 320D, 330D touring, 335CD, 525D, 530xi, 120D, 123D, 135i. Daca ar fi sa comentez putin, as face-o cam asa:

- seria 1 diesel nu prea m-a incantat, aveau foarte multe vibratii la relanti fata de seria 3. In plus, 123d m-a cam dezamagit, ma asteptam sa fie mult mai violent motorul. 120d insa, m-a surprins placut dpdv al puterii.

- 135i-ul era o bomba. Urla si tragea intr-un hal de nu-ti venea sa crezi. Din pacate nu am avut ocazia sa conduc un R32, asa ca nu prea am cu ce sa compar (cu toate ca R32 trebuie comparat cu 130i). In plus, varianta "berlina" a seriei 1 mi se pare MULT mai frumoasa ca varianta hatchback.

- La seria 3 nu voi comenta decat 335CD. Masina asta mi s-a parut absolut senzationala. Motorul e incredibil, exteriorul e superb si interiorul este ok (inca nu este dupa parerea mea la nivelul Audi dar e clar un pas in sus). Ca minusuri, as pune cutia automata care era destul de lenta si niste detalii de la interior, era totul f ok si in 1-2 locuri mai scapase cate-un plastic care ziceai ca vine dintr-un Logan. Overall, o masina super. Sper sa apuc in curand sa fac un astfel de test-drive si cu un A5 3.0TDI quattro, ca sa-mi pot face o idee comparativa (cu toate ca mai corect ar fi comparat cu 330CD).

- Seria 5 a fost masina care nu mi-a placut deloc. In afara de un gadget interesant, si anume Head-Up-Display, nu mi-a placut absolut deloc. Nu o sa pun la socoteala senzatia accentuata de barca, franele ineficiente si alte astfel de caracteristici dinamice pentru ca era totusi o limuzina aflata in compania unor masini sport. Dar interiorul m-a dezamagit total. Are mai mult senzatie de mobila inauntru, decat de masina. As prefera oricand interiorul unui seria 3. Iar daca ajungem la a compara cu interiorul de A6, 5-ul este total depasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceeasi ocazie ice.... sambata si nu pot spune decat ca 135i m-a dat rau de tot pe spate, 330i-ul cabrio si 335d coupe-ul mi-au placut tare de tot. Mai ales probele si neamtul :icon_thumright:

Seria 5 nu m-a pasionat deloc.

Insa dupa cum ai vazut, un mare plus, foarte mare plus cu Efficient dynamics.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost, dar vineri :vaidecapulmeu:

Am mers cu 135i, 123d si 335d.

135i -f violent

123d - nu m-a impresionat deloc. Fuge tare, dar nu-mi da nicicum senzatia din GTI.

335d - f ok, dar eu nu sunt fan diesel deloc.

In general apreciez f mult la bmw capacitatea lor de imbunatatii motoarele an de an si a a aduce ceva nou la nivelul lor.

Poate sunt eu in necunostinta de cauza, dar motorizarile de pe merc sunt aceleasi de multi ani, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a vazut clar la premiile de anul asta. din 6 premii 4 le-a luat bmw, 1 vw - cel mai mic si mai puternic - tsi si 1 toyota - hybrid.

N-am vazut altele...

Am condus :

120d - funny car

123d - nu e ceea ce pare - desi nu prea am avut unde sa-i dau tare ( pe A1 am mers cu 335d :lol: )

135i - bruta rau de tot

330i - senzatii

335d - belea de cuplu, fantastic as putea spune

330i touring nu m-a tentat, la fel nici 525d si nici 530xi, 320d.

Mercedes si Porsche n-am auzit sa fi organizat vreodata asa ceva... ca sa avem cu ce sa comparam.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa dupa cum ai vazut, un mare plus, foarte mare plus cu Efficient dynamics.

Sincer sa fiu, mai mult mi-a placut Active Steering, f cool la curbe stranse. Chestia cu opritul motorului sincer sa fiu ma cam enerva, e cam stresant sa te tot zdruncine la oprire/pornire, mai ales daca stai la o coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din proprie experienta iti spun ca nu te deranjeaza- cel putin la motorul pe benzina pe care-l am. Porneste mai soft decat il pornesti tu din cheie. In alta ordine de idei si pe mine m-a deranjat ca se opreste motorul - a durat cam 2 luni- si acum mi-am dat seama ca tine de obisnuinta. Cand merg cu Fabia, ma astept sa mi se opreasca motorul cand stau la coada la semafor ..... ;) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu vreau sa jignesc pe nici un posesor de C klasse nou dar interiorul parca l-au copiat de la Opel ca design. Vechiul model avea un interior mai placut. Iar despe seria 3 intr-adevar e cel mai sportiv,dar atat designul interior cat si cel exterior(stopurile spate) lasa f mult de dorit. Sunte chestii care depind de gustul fiecaruia si de aceea luarea unei decizii e subiectiva. In testul din AMS A4 a iesit cel mai bine,adica inainte la C si seria3. E bine sa conduci toate masinile din aceeasi clasa si apoi sa alegi. :icon_thumright:

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comenzile sunt si la reviste si trebuie sa iasa in fata anumite modele la lansare. Si cum altfel de asteptai sa iasa un model 2008 fata de concurenta mai batrana? Vom vedea in timp asta....

Eu unul eram setat pe seria 3 si luam in calcul si A4 nou dar n-a fost sa fie ( pret mai mare, discount inexistent, model nou si timp foarte lung de asteptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna exista suspiciunea ca unele teste pot fi comandate,dar nu e obligatoriu ca toate sa fie asa. De aceea cel mai bun e drive-testul cred eu. Din cate stiu eu la seria 3 clima automata nu e in standard ceea ce nu mi se pare ok. Nu cred ca la alegerea unei masini din clasa medie,premium mai conteaza 1000-2000euro. Intr-adevar timpul mare de asteptare e un impediment(nu este in cazul in care mai ai vreo 5 masini si iti Bentley :D ) Cred ca la alegere contribuie f mult ce-ti spune si inima. :P

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au bagat-o in standard si pe seria 3. Au ridicat si pretul la toate din cauza new entry-ului 316i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.2 tt mk2 comparativ cu 135: nici nu se discuta. BMW-ul este o bestie pe roti, tt-ul pare un animalut mult mai docil (un mic hamster..).

Eu sincer nu m-am impacat cu bmw-ul din doua motive, recunoscute de dealer (in Franta):

- consum sensibil mai ridicat pe 135 in aceleasi conditii de drum fata de 3.2 aspirat (e normal... stiu). Am scos pe drum national virajat aici 13. Pe tt am scos 9.3 in aceleasi conditii. Stiu, nu te uiti la consum, dar totusi... E o diferenta si cred ca e acolo.

- masina cere un fan tractiune spate. Eu prefer tractiunea integrala (sau pseudo-integrala haldex de tt macar). Asta mai mult pentru ca imi place la nebunie sa merg la munte des, mai ales iarna, pe drumuri virajate. Nu exagerez, insa imi place sa vad senzatia ca mi se face rau la volan inainte ca masina sa inceapa sa derapeze.

Problema asta cu tractiunea am vazut-o pe drumuri ude la test-drive prelungit (655 km...), unde BMW-ul daca ajungi sa-l stapanesti probabil ca e fun, insa pe mine ideea de scartait si spate care incepe un mic drift, chiar si impecabil controlat, nu prea ma incanta deloc.

335d la fel, o bestie. Sincer la fel, motorul peste 3.0 de la audi (e normal). Cred ca e singurul diesel cu care m-as impaca. Interiorul daca-l mai maresc un foarte putin pic (sunt cam inalt) si daca aduc finisajul interior la nivel de a4 vechi macar (de gustibus?), varianta touring cu x-drive m-ar tenta rau rau rau cand schimb minicarul actual (mai este pana atunci insa mult si bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Confort,lux : MB

Sportivitate : BMW

Pentru amandoua,dar neexceland la nici una AUDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!