Jump to content

Audi Vs. Bmw Vs. Mercedes


Sin_Sil
 Share

Postare recomandată

ma gandesc la cel mai puternic diesel de 2 L si cel mai puternic diesel de 3L (281cp) de pe piata, care intamplator sunt si printre cele mai rafinate.

http://www.automarke...tere-38361.html

Cat despre luxul MB, si eu traiam cu impresia ca mercedes inseamna lux dus la extrem. Am avut apoi ocazia acu' vreun an sa ma plimb cu un C, modelul nou si am fost foarte dezamagit. De la nivelul braului in jos plastice absolut penibile, dure, frana de "mana" consta dintr-o pedala si un maner, asta in conditiile in care competitia are de ceva vreme doar un buton si multe astfel de chestii. Mercedesurile din ziua de azi (cel putin cele din clasa "mica") nu se ridica nici pe departe la nivelul "legendei" mercedes.

Voila!

In alta ordine de idei, pe configuratorul .de al BMW apare o unitate 3.0d @ 313 PS. La Audi.de, 3.0d ofera maxim 245 PS.

M-a intrigat mereu ca Audi incearca sa faca cele mai bune unitati diesel si reuseste ceva mai slab ca BMW, insa la benzina bigbore unde mie-mi dau impresia ca nu se strofoca prea tare, sunt destul de aproape de BMW.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PTDA

    19

  • The_Ego

    18

  • Ice_2k

    17

  • Bogdan_wrc

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

International Engine of the Year Awards 2011

V8 de la mercedes este cel mai puternic V8 aspirat din lume

4 la 1 pentru BMW in lupta cu Audi :))

@GABIVVX: :emthup: pentru SL65 AMG black.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand ma refeream la faruri cu LED nu ma refeream la daylights ci la a 3a generatie de far sa zic asa. Eu asa stiu au fost farurile normale, dupa care s-a trecut la halogen in unele cazuri, xenon acum, iar acum ultima tehnologie in LED exact cum au prezentat pt noul CLS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am avut ocazia sa conduc un X5 modelul nou(practic am mutat masina de colo colo 30 metri)varianta full.E socoteala maxima.Nu am avut ocazia sa conduc un q7 sau un ml.Ml nou,m-am urcat in el am vazut cum stau lucrurile.Una peste alta BMW...acelasi stil clasic si placut,fara multe pampoane si butoane dispuse aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, Audi se plaseaza la mijloc intre BMW (sportiv) si Mercedes (confortabil); este average intre cele 2. Nu e la fel de sportiv ca BMW si nici atat de confortabil ca Mercedes... la modul general (excludem varfurile de gama gen RS4, S3 sau A8 L )

Deci pentru un average driver cu portofelul gras, care isi doreste o masina sa-l duca din A in B, in conditii de confort si care sa reprezinte si un status social atunci Audi raspunde cel mai bine.

Pe langa asta Audi domina segmentul mic si mediu prin A1 si A3 care ori nu au echivalent la Mercedes/ ori sunt mai practice ca cele de la BMW.

Despre breakuri pot spunc ce Avanturile au cele mai placute designuri. Mercedeseurile arata a dricuri (daca sunt inchise la culoare) sau a salvari (daca sunt deschise) in timp ce BMW-urile touring sunt bizare ca aparitii.

Audi A7 mi se pare una dintre cele mai reusite masini, reusind sa fie si practica (are haion). Daca Mercedes aduce CLS, BMW nu aduce nimic in aceasta clasa trendy...

La clasa medie Audi A5 mi se pare mult peste Seria 3 si C-class la calitate si prestanta.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A5 nu este in acelasi segment cu Seria 3 sau C-class, A4 este. Rivalul lui A5 este CL, daca vorbim de versiunea coupe sau CLS. Opinia mea personala este ca A7 este urat in partea posterioara, parca au ramas fara idei, arata a limuzina cu iz de hatchback+sedan, o corcitura intre A8 si A5. In definitiv care e locul lui? Nu-mi place in mod special nici A5 hatchback (poate au incercat sa copieze stilul CLS sau Passat CC), dar versiunea coupe arata genial. Eu sunt mai old-school, A4, A6,A8 -limuzine, A5-coupe, A3-hatchback+coupe si A1 mezinul, iar R8-supercar

CLS in schimb are o linie mult mai fluida, mai placuta ochiului decat orice are de oferit Audi A5 hatchback si A7.

No offence pentru cine are A7 si A5 hatchback, sunt supermasini, dar dpdv al designului mie nu imi plac.

audi-a7-sportback-2011.jpgBrabus-Mercedes-Benz_CLS_2012_photo_04.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, A5 coupe e fix in segment cu seria 3 coupe (E92)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au pozitionat A5 coupe ca sa concureze cu Seria 3 coupe, pentru ca Audi nu avea un coupe in acel segment.

Imi intareste impresia ca A5 hatchback este ceva intre, facut pentru a mai lua din vanzarile CLS, dar si aici traditia nu este de partea Audi (CLS lansat in 2004,primii cu aceasta viziune, A5 hatchback - 2009, ruda mai saraca VW cu Passat CC a inceput mai devreme)

Am gasit ceva interesant pe carmagazine.co.uk :"A well placed engineer from Ingolstadt told CAR Online: 'With the A4 Avant and the A5 Sportback, we can attack the 3-series Touring and the T-model C-class from two sides. For Audi, this should mean about 50 percent more combined volume, 25 percent higher conquest rates and a 15 percent increase in market share in the segment."

E nevoie de 2 ca sa darame bmw si mercedes :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut eroare asta si mai sus...

A5 este un A4 (platforma, bord, motoare, dimensiuni) coupe sau liftback. Este mai mic ca A6 si la fel ca un A4 doar mai bine dotat/motorizat.

CL este derivat din S class. Nu se compara cu A5. Audi ar fi trebuit sa faca un coupe pe baza lui A8 ca sa concureze CL.

CLS concureaza cu A7 in schimb

A5 coupe concureaza cu Seria 3 coupe si cu noul C-class Coupe.

Cei trei parca sunt intelesi sa nu concureze direct astfel:

Seria 1 coupe e bazat pe Seria 1 = clasa compacta si concureaza direct cu Audi TT. Mercedes nu are nimic pe masa

A5 e bazat pe A4 = clasa medie Aici e concurenta maxima, Mercedes aruncand in joc C-class si E-class coupe iar Bmw Seria 3 coupe

Seria 6 e bazat pe seria 5 = clasa mare nu are rival practic ci dor teoretic deoare E-class coupe e bazat tot pe C-class iar Audi nu are coupe la clasa asta.

CL e bazat pe S-klasse = clasa de lux. BMW si Audi nu au nimic

Practic Audi si BMW ofera coupeuri de clasa compacta in timp ce Mercedes nu ofera dar propune un coupe in clasa de Lux.

E adevarat ca exista alternative compacte si la Mercedes dar sunt decapotabile: SLK care concureaza cu Z4 si cu TT cabrio.

La limuzine no comment ca e clar ptr toti forumistii... cred.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi cand zici ca A5 e mai bine dotat/motorizat decat A4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la motorul 1.8 TFSI care la A5 are 170CP?

Dotarile de confort sunt/pot fi la fel de putine/multe la ambele modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope, 1.8TFSI are 170CP pe A5 facelift (m-am uitat acum pe audi.ro), sportback-ul (care e inca fara facelift) are la fel ca A4, 1.8TFSI 160CP. Din ce-am vazut eu, nu exista niciun motor pe A5 care sa nu fie la fel si pe A4. 1.8-ul de 170 probabil ca va fi la fel si pe A4 facelift (care inca nu e aparut pe audi.ro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spun ca A5 e mai bine motorizat standard la A4 ma refer ca entry levelul de la A5 este mai puternic ca cel de pe A4.

Ex: Motorul entry level benzina la A4 este 1.8 / 120 cai in timp ce la A5 pleaca de la TFSI de 160/170 cai

Motorul entry level TDI este de 120 cai la A4 si 143 cai la A5.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc la cel mai puternic diesel de 2 L si cel mai puternic diesel de 3L (281cp) de pe piata, care intamplator sunt si printre cele mai rafinate.

http://www.automarke...tere-38361.html

Cat despre luxul MB, si eu traiam cu impresia ca mercedes inseamna lux dus la extrem. Am avut apoi ocazia acu' vreun an sa ma plimb cu un C, modelul nou si am fost foarte dezamagit. De la nivelul braului in jos plastice absolut penibile, dure, frana de "mana" consta dintr-o pedala si un maner, asta in conditiile in care competitia are de ceva vreme doar un buton si multe astfel de chestii. Mercedesurile din ziua de azi (cel putin cele din clasa "mica") nu se ridica nici pe departe la nivelul "legendei" mercedes.

depinde ff mult ce nivel de echipare are masina. daca e ..low sau almost low...atunci nu vezi lux dus la extrem.

pt ca ei tin f mult la trademarkul asta cu frana de mana. asa cum BMW tine la culoarea potocalie in bord.

dar cand ML avea schimbatorul asta smecher la volan care aduce cu gandul la o masina ff comoda...Xul nu prea avea asa ceva nici in plan.

am mers vreo 1000km cu un ML si este mult peste Touareg, de exemplu. si peste X5..si l-am comparat cu un X5 3.0d si am vazut si un 4.8 care tot nu m-a dat pe spate cum m-a dat MLul. in ce locuri are piele (pana si pe plansa de bord..si pe partea superioara)..ce optiuni...poate avea.

inclin sa cred ca Merc si BMW au targeturi diferite...dar in ultimii ani MERCul scoate masini mai frumoase ca BMW. exceptie facand sf lui 2011 care incepe sa aduca BMWul unde era.

compara CLS cu...?

S-klasse cu 7? (targetul fiind business man...atunci nu inteleg ce cauta acel design pe 7)..iar aici nu rced ca e nevoie sa aduc vorba despre atatea gadgeturi noi aduse de S. si am condus un 7ar destul..ca sa realizez ca si comanda pt navi si tot..e doar o copie dupa Merc. si a fost mult timp blamata ca e sub Merc.

3 cu C. primul E92 si primul C-klasse. chris bangle a dat un mare fail.

la 5...e chestie..la limita. ca si el arata f bine.

iar 6...primul model tre sa recunosti ca poate fi in top 5 cele mai urate masini. pe cand SLul arata bine.

SLS iar..arata demential.

corect , A si B arata..jalnic..dar nici 1 nu prea e de lauda.

uite, compara interioru:

http://www.suvtracker.com/2011/news/2012-mercedes-benz-ml-vs-bmw-x5-photo-comparison/

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spun ca A5 e mai bine motorizat standard la A4 ma refer ca entry levelul de la A5 este mai puternic ca cel de pe A4.

Ok, cu asta sunt de-acord, cu mai bine motorizat standard. Eu prin "mai bine motorizat" pur si simplu ma gandesc ca una dintre masini are niste motoare mai potente care nu sunt disponibile pe cealalta masina.

depinde ff mult ce nivel de echipare are masina. daca e ..low sau almost low...atunci nu vezi lux dus la extrem.

Sunt de acord cu asta, dar:

1. Masina era foarte dotata, piele, navigatie, bi-xenon adaptiv, pachet amg, etc

2. Plasticul "de cielo" nu e justificat, indiferent de restul optiunilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca ei tin f mult la trademarkul asta cu frana de mana. asa cum BMW tine la culoarea potocalie in bord.

Mi-ai luat cuvintele din gura.

Nu vom ajunge la un consens niciodata, nu ai cum sa nu fii subiectiv; ce tine de obiectivitate e la nivel pentru toate masinile din versus.

Spre exemplu, eu nu cred ca E92 a fost fail...dimpotriva. In schimb, cred ca vechiul CKlasse era...sa zicem doar ca nu dintre cele mai frumoase MB pe care le-am vazut.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa spusele celor de la topgear, e92 a fost de departe cel mai bine vandut raportat la concurenta: A4 si C. Deci nu prea are cum sa fie fail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Am facut o confuzie intre e 90 si e92. Ma rog, postul meu e valabil, dar pt e90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa...da..si eu tot E90 vroiam sa zic :) cel in 4 usi, normal

topgear nu cred ca e un element de luat in calcul cand facem o comparatie..cat de cat realista.

sincer...cred E36 si E46 s-au vandut MULT mai mult...dar nu am cum sa demonstrez asta ca nu cred ca gasesc topuri de vanzari...dar asta nu le face frumoase :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Non Top Gear stuff. Clipul l-am mai pus intr-o arie, dar isi are locul si aici.

S4: 245kw(333cp), 440nm

335i: 225kw (306cp), 400nm

! Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am comparat..ce am gasit comparat. nu am facut eu pozele. daca citesti...articolul e facut de BMWblog. ei au comparat ce exista ACUM la vanzare. daca in 2016 BMW scoate noul X5...atunci el va fi comparat cu MLul din 2012...dar sunt slabe sanse sa iasa amandoua in acelasi timp...

oricum, daca TU acum vrei sa-ti iei una dintre ele...asta ai de ales.

eu cand am mers, am emrs cu ML 2011...si tot mi s-a parut MULT peste X5. atat la stil...cat si la materiale. schimbatorul la volan mi se pare o inventie geniala pt un SUV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego-S4 quattro 11.08 - 245 333 2995 CAKA, CCBA

-M3 03.07 - 309 420 3999 S65 B40,dupa mine asta trebuia sa fie comparatia facuta.Ceea mai smechera motorizare de A4 cu ceea mai smechera motorizare de BMW.Ambele sunt masini de serie si sunt livrabile fara alte modificari.Sau exista alt A4 cu alta motorizare,fara modificari facute?Din cate stiu S4 e concurent cu M3 la vanzari si la secmentul de piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca S4 e concurent cu M3, atunci RS4 cu cine concureaza la BMW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!