Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

mai bine scoate mufa si bag-o de cateva ori... sa nu fie un contact prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt tip. Incerc pe ambele variatii si mai vedem ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri mi-a aparut si mie mesajul "Emissions Workshop" si mi-a ramas ledul "motor" aprins. Treaba a stat cam asa...am mers cu masina aproximativ 5-7 km, cu viteze intre 40-80 km/h, am oprit masina in parcare. Dupa o stationare de aprox 10 min, dupa ce am pus contactul mi-a aparut mesajul "Emissions Workshop" pe maxidot, a disparut, dar martorul "motor" a ramas aprins. Dupa mai multe opriri si reporniri ale motorului nu a disparut nici mesajul, nici martorul (ledul). Am ajuns cu masina acasa iar seara am tras o scanare. Va atasez log-ul mai jos. Mentionez ca e vorba de un VW Golf 5 din 2004, 2.0TDI 140CP+CP. De asemenea vreau sa mentionez ca masina a stationat fara sa fie pornita aproximativ 2 saptamani(nu stiu daca are vreo legatura cu ce s-a intamplat ieri). Aseara dupa scanare am sters eroarea, la repornirea masinii nu a mai aparut nimic anormal. Sa zicem ca s-a "rezolvat problema". Azi o sa mai dau cateva ture prin oras. Sper sa nu mai apara. Ce sfaturi / pareri imi puteti da?!

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

P3102 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 94.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.01 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 0.0 Nm

Torque: 354.0 Nm

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta este legata de clima.

Intra si da-i un output test sau vezi siguranta ( Fuse 8 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, te contrazic - eroarea respectiva nu are legatura cu clima ci cu clapeta de stop (cut off valve). Vezi ca siguranta aia e legata cu ventilatoarele (cel putin asa e la B6).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou. Am verficat sigurantele de la panoul de sub capota. Am gasit o siguranta de 10 arsa. Am inlocuit-o, am fost plecat pana acum cu masina prin oras si nu s-a mai aprins nimic ciudat in bord. Sper sa fi rezolvat problema, oricum va tin la curent in cazul in care mai apar noutati/probleme. Merci de sprijin.

Nu stiu daca e binevenita intrebarea asta aici...dar cu scuzele de rigoare....va rog sa ma indreptati catre un raspuns la problema urmatoare (am cautat si in alte topic-uri, dar nu am gasit un raspuns exact): o data la ceva timp (aprox 1 luna) si ca si numar de km 1000, trebuie sa completez antigelul. Scade sub minim si ma anuta pe maxidot; intradevar cand deschid capota nivelul este sub minim si trebuie sa completez. Mi se pare ca fac treaba asta mult prea des si nu mi se pare prea normal. Mai am o Skoda Octavia 1.9TDI de 90 CP + CP si nu am facut treaba asta niciodata si am mers cu ea 230.000 KM. Am verificat (la golf) daca pierde pe undeva antigel, dar nu am observat nimic. Aveti idee ce ar putea duce la acest inconvenient/problema?!

Merci anticipat si inca o data scuze pt intrebare in interiorul acestui topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

"Robinetul rosu " a mai facut inca o victima: un motor ,1.6 Fsi ,2004, cca 135 cp (soft ) . /

Eroarea a aparut in urma cu cca 1 an si odata deplasata masina la Porche nord mi a fost comunicat ca problema a fost indentificata la "calculatorul de noxe " si inlocuirea acestuia ma duce undeva la 22 mil .

In spiritul romanesc am apelat la un mecanic care lucreaza la Porche care mi a zis ca imi poate rezolva problema mult mai ieftin (6 mil )prin inlocuirea sondei lambda ( pozitionata sub capota si insurubata in catalizator )

Din pacate nici aceasta operatiune nu a stins martorul de la bord , eroarea aparand dupa 150 km .

Intr un final mecanicul mi a zis ca trebuie schimbat si calculatorul de noxe ( am inteles ca este pozitionat sub pragul din dreapta ) si ca nu are de unde sa imi faca rost .

De atunci am mai facut 15 mii km cu martotul aprins in care masina se comporta normal .

Totusi , pretul mi se pare destul de piperat pentru a stinge acel bec .

Se poate repara acest calculator sau este impetuos necesar sa fie inlocuit ?

Multumesc anticipat .

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor emisie gaze aprins in bord la un golf v din 2007. In mers trepideaza din cand in cand, si mai rar se opreste in mers. La reprezentanta mi s-a spus ca trebuie inlocuita clapeta de admisie, in jur de 1400 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor emisie gaze aprins in bord la un golf v din 2007. In mers trepideaza din cand in cand, si mai rar se opreste in mers. La reprezentanta mi s-a spus ca trebuie inlocuita clapeta de admisie, in jur de 1400 RON.

acelasi lucru s-a scimbat si la mine (12 mil - Tess Brasov)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am un prieten care are golf v 1.9 tdi 105cp motor BKC si are aprins in bord martorul de emisie gaze. A fost la un service si s-a facut un test in urma caruia s-a schimbat traductor temperatura combustibil (asa scria pe factura !) dupa care martorul s-a stins si s-a aprins iarasi. Apoi i s-a spus ca trebuie mers la reprezentanta sa stearga eroarea deoarece cu APARATUL lor nu pot intra asa adanc in meniu !!! Masina a fost cumparata de curand si omul nu se pricepe asa ca dati-i niste sfaturi va rog !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai "arunce" banii pe geam. Cum adica nu poate sa intre adanc in meniu? Si eu am avut aceea iconita aprinsa (vezi aici ) si am rezolvat-o impreuna cu baietii. E drept ca sunt cazuri si cazuri, dar amatorismele pentru care se plateste (relativ scump) nu dau bine in bugetul nici unuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ moldovan - eroarea este cel mai usor de sterg dupa scanare, mai greu este sa gasesti defectiunea si sa inlocuiesti piesa defecta.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@moldovan - sa se uite cu vag-com ce eroare are stocata; cand am avut si eu martor emisii gaze a fost de la supapa EGR, membrana vacuum sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moldovan

Vezi in lista ACEASTA daca e cineva care este in apropierea ta ; sigur va ajuta cu o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am o pb cu un golf 5, 2.0 tdi BKD. la o turatie peste 3500 rpm imi taia o data avantul si nu mai puteam accelera peste 3000 rpm. cand ii luam contactul si o reporneam mergea bine insa peste 3500 se intampla acelasi lucru. pana la urma s-a aprins martorul de la EGR. am fost la un service si am curatat EGR-ul, insa baietii de acolo au realizat ca furtunul de vacumm de la EGR era taiat. l-am schimbat si masina merge bine, insa intre 1000-2500 rpm scoate un fluierat mai ciudat ca si cum ar pierde aer pe undeva. am fost din nou la service insa totul era in regula si nici pe tester nu au aparut pb. ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, verifica da nu e spart intecolerul sau vreun furtun, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am o pb cu un golf 5, 2.0 tdi BKD. la o turatie peste 3500 rpm imi taia o data avantul si nu mai puteam accelera peste 3000 rpm. cand ii luam contactul si o reporneam mergea bine insa peste 3500 se intampla acelasi lucru. pana la urma s-a aprins martorul de la EGR. am fost la un service si am curatat EGR-ul, insa baietii de acolo au realizat ca furtunul de vacumm de la EGR era taiat. l-am schimbat si masina merge bine, insa intre 1000-2500 rpm scoate un fluierat mai ciudat ca si cum ar pierde aer pe undeva. am fost din nou la service insa totul era in regula si nici pe tester nu au aparut pb. ce ar putea sa fie?

am fost la nurvil tg-jiu iar baietii de aici au zis k e turbo-ul si poate chiar furtunul neetansat, insa nu au avut nici o explicatie viabila. nici macar eroarea din bord nu au putut sa o stearga. am plecat la un mecanic m rasarit din oras si mi-a dat masina pe un tester si mi-a spus k nu are nimic turbina insa se poate sa fie clapeta sau un furtun desprins. dupa ce mi-a sters eroarea din bord am alergat masina numai in turatie max si nu mi-a m taiat deloc din avant. totusi se mai aude un suierat, iar mecanicul mi-a spus k ma asteapta din nou cand mi se m aprinde martorul din bord. totusi nu mi-a spus nici el exact ce are ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt nou pe acest forum si vreau sa va povestesc ceva ...am un golf v 2.0 4motion un BKD...de curand am montat un scut metalic pentru o mai buna siguranta ...in urma montarii m-am ales cu o problema ...unul dintre suporti nu a fost montat bine si a iesit furtunul de la turbina de nu stian ce are masina, o coincidenta a fost ca dupa ce am alimentat masina a inceput sa faca figuri(scoatea fum mergea infranata dupa ce o turam peste 2500) si deci logic m-am gandit ca e de la motorina ...am fost la cybernet s-a rezolvat problema ....acum ca am ajuns la destinatie adik dupa ce am condus vreo 500 de km (piatra-neamt constanta) mi s-a aprins senzorul pentru sistemul de evacuare al gazelor ....care ar putea fi buba ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a imbacsit catalizatorul si senzorul da alarma, mergi turata cu ea si se curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si am facut diagnoza ...imizice motor turbionare semnal absent

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am patit si eu aceeasi problema in aceasta dimineata (Golf V, 1.9 TDI, 105 CP, 2007). Martorul galben aprins cu eroare "Emission Service". Am citit multe dintre parerile postate pe acest topic si am cateva intrebari pentru cine ma poate ajuta (cu multumiri anticipate). Tin sa precizez ca aseara in mers ajungand la 3000 de ture mi s-a "taiat" alimentarea de 2 ori..am mers un pic mai turat apoi si nu s-a mai intamplat.

1. Are legatura intreruperea alimentarii in mers cu aceasta eroare?

2. Emission service este aceeasi eroare ca si Emission Workshop?

Probabil ca maine o voi baga si in service pe tester sa vad ce "surprize" descopar.

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma cu o saptamana,cand porneam dimineata,si automat intra socul,pana scadea acul turometrului de la 1200 la 900,imi palpaia check engine.am pus vag si mi-a dat missfire pe cilindrul 1.am sters,am asteptat din nou,iar s-a aprins,acelasi missfire pe cil1.schimbat bobina de pe cilindru,gata problema.mentionez ca masina mergea perfect,fara nici o buba,doar dimineata palpaia becul,pana scadea relantiul.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!