Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Da eu, si Florin a specificat ce sa faci, da roade inlocuirea pompei tandem.

La schimbare o ia mai greu, pana se amorseaza, asa ca rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara, daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta as dori si eu un sfat.

Acum cateva saptamani am observat ca zguduia masina la oprire, Golf 5 1.9, pe VCDS nu apare nicio eroare,  am scos furtunul de la clapeta de admisie si am obervat ca aceasta nu actioneaza cand opresc motorul,  am curat-o dar degeaba, apoi am schimbat-o si la fel degeaba, tot nu inchide cand opresc motorul,  am verificat si firele de la mufa, sunt in regula. Am verificat chiar si sigurantele din panoul de langa baterie,  toate bune.. Deci care ar putea fi problema? Trebuie facuta vreo adaptare ceva din VCDS?  Desi am vazut multe pareri ca nu trebuie si nici nu am gasit in program pentru clapeta asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dă-i test și vezi dacă lucreaza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am dat, nu lucreaza, e posibil sa fie de la valva  N239? Citisem aseara pe un forum "N239 failure results in the manifold flap staying open and not shutting when you switch off.", cred ca asta mai ramane de verificat, sau vreun alt senzor poate fi problema? desi nu-mi apare nicio eroare in vcds..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai shut off pe vacuum? Nu.... Este pt mașinile mai vechi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci o sa verific din nou daca vine curent la mufa si o sa mai incerc cu alta clapeta, multumesc pentru raspunsuri! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea, am probat azi alte 5 clapete, am scos mufa si le-am probat, si nu se inchide niciuna cand opresc motorul, deci e clar ca e alta problema dar nu imi dau seama ce ar putea fi.. ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj sau ecu cu probleme. Posibil sa ai dtc off, pt a ascunde problema, dacă asa ai cumpărat mașina.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu a avut problema cu clapeta pana acum cateva saptamani, o sa ma duc la un service/electrician sa verifice cablajul pana la ecu, am vazut ca e intalnita problema la vw sa fie probleme cu firele sub filtrul de aer sau pe traseu. Ulterior am gasit azi si un clip fix cu problema mea -  https://www.youtube.com/watch?v=8py3aK12pag

   

Modificat de Midn1ght
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de regula pe acolo. Doar dacă nu trece un soarec... Prin alta parte.. Ieri am găsit asta, la un Eos 2008,nu pornea, nu comunica ecu, abs, ceasuri, Servo direcție.. 

Screenshot_20200130_201037.jpg  Screenshot_20200130_201100.jpg  Screenshot_20200130_201130.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna dimineata. In urma aparitiei in bord a martorului "check engine" cu mesajul "emissions workshop" (golf 5 1.9 BKC- masina s-a comportat normal si cu acest martor aprins) am facut o diagnoza rezultand urmatoarele erori:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 CB    HW: 028 101 190 0
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  6176  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D0612600
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00066 001 57865
   VCID: 65C1571FAC941D36075-8030

1 Fault Found:
16785 - EGR System 
            P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1722 /min
                    Torque: 58.0 Nm
                    Speed: 83.0 km/h
                    Load: 20.0 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 11000000
                    Mass Air / Rev.: 235.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 590.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0 
 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H09 0110  
   Revision: 09          Serial number: 27001049070487
   Coding: 3D0F0F48070002
   Shop #: WSC 01392 785 00200
   VCID: 29591B2F800CF956E3D-807C

3 Faults Found:
01305 - Databus for Infotainment 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 229
                    Mileage: 254596 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:23:53

01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 229
                    Mileage: 254596 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:23:56

01304 - Radio 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 229
                    Mileage: 254596 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 10:23:56

Momentan, odata cu stergerea erorilor nu au mai aparut. Vedem pe viitor. Daca sunt colegi binevoitori sa imi dea mai multe detalii despre erorile de mai sus (cauze si rezolvari) le multumesc. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de pe Engine (aia a aprins Engine Workshop) o să reapară. Cred că ai membrana de la EGR spartă sau furtunaş de vacuum spart (poate să fie şi EGR murdar/blocat şi să nu se mai deschidă, dar mai rar, de obicei crapă membrana din capsula vacuumatică). Maşina se comportă bine, dar o să crească consumul şi în funcţie de cât de mare este scăparea de vacuum pedala de frână cam tare, deci frână mai puţin eficientă.

Cu o bucată de furtunaş de combustibil nou trage aer cu gura din  capsula vacuumatică a EGR. Dacă nu rămâne limba lipită de furtunaş (vezi să-l tai perfect drept ca să nu te inducă în eroare) ai găsit problema.

PS Vezi că ai postat off topic, aici fiind arie de Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana EGR sparta. Se inl;ocuieste EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
badea.madalin

Buna seara,

Ma tot lovesc de o problema cu EGR-ul. Il suspectez pe el pentru ca am fost la un mecanic, i-am prezentat problema si s-a dus direct la egr i-a scos vacuum ul si l-a obturat cu un surub. Mi-a spus sa merg cateva zile cu ea asa si daca nu mai face , e clar , este supapa EGR nu mai tine vacuum. Am mers , nu a mai făcut , am comandat alt EGR si l-am schimbat , problema persistă. 

Problema se prezinta asa: Cand motorul este rece plec cu ea si cand ajunge acul temperaturii apei intre 60 si 80 grade (pe bord) mașina zmuceste , se îneacă , se tureaza singura chiar si spre 1000 ture pentru o secunda si imi încurcă cutia DSG din a functiona corect. Mergeam constant cu 50~60 si era in plaja de temp. mentionata mai sus si a inceput sa se zguduie violent masina pentru 3-4 secunde. De cand am scos vacuumul nu mai da nici un puf de fum la pornire si nici fum la accelerari mai puternice(așa mult)Erori pe tester nu sunt. Valorile la injectoare sunt foarte bune.

Daca merg cu vacuum ul scos de la egr masina nu are nici o problema.

Masina este un Golf 5 2.0 TDI BKD cu DSG

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

badea.madalin

Da. Am mentionat, nu am erori pe vcds.

Am incercat si cu vcds si cu ODIS.

EGR ul dp mașină era Wahler si tot asa am si cumparat pentru ca stiu ca e producator pentru OE.

Modificat de badea.madalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. S-a aprins check engine, am fost la mecanic,a scanat si am eroarea din atasament. A zis ca s-ar putea sa fie de la benzina.Eu alimentez doar cu 99 de la petrom si de 6 ani nu am avut probleme.A sters erorile si dupa vreo 200 km s-a apris iar.Am observat ca se aprinde la viteze mici, gen dupa ce pun o frana sau dupa plecare din parcare.Am mers pe autostrada 150 km si niu a aparut check....Mentionez ca eroarea cu galeria admisie a inceput sa-mi apara de vreo 2 luni, dar nu se aprindea becul si dupa ce o stergeam, km buni nu se mai vedea pe vag.

Screenshot_20200905-194537_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine , după ce am inlocuit tot ce se putea, a fost pompa de benzină din rezervor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Masina in cauza

golf 5 ,1,6 fsi

Cod eroare

18972 -low pressure fuel senzor (g410)

Am căutat pe ross tech si nu am găsit nimic pt.18972

O părere, va rog. Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste te rog, aici:

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am cumpărat un golf 5, motor 1,4 benzină, 55KW, stă martorul chek engine aprins. Am scanat și mi-a dat: poza.

Am schimbat valva de purjare, am curățat EGR, eroarea persistă. Care o fi cauza?

20201214_185959.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr....verificati cablaj, daca este ok, inlocuit egr ul.  Tot asa, verificat cablaj canistra carbon

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sugestii.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!