Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Ai mare grija la schimbat bujiile. Chiar daca mergi in service, sunt destui natangi sa-ti rupa vreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu se intample asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare; 

 

Mi s-a aprins in bord martorul Check Engine (Emissions Workshop), iar dupa o scanare Vag-com mi-a dat asa: 

 

16785 - EGR System 

P0401 - 000 - Insuffiecient Flow - Intermittent 

Freeze Frame 

Rpm: 1449 /min 

Speed 37km/ h 

Torque: 42 NM 

Mass Air \ rev 220 mg\str 

Mass Air \ rev 505 mg\str 

 

L-am desfacut si am observat ca nu era foarte murdar; l-am curatat foarte bine si nu mai are nicio depunere; 

Am sters eroarea iar dupa 5,6 KM iar mi-a aparut martorul. 

 

Sa fie vreun cablu, cupla intrerupta sau Clapeta cu partea electromecanica e dusa? cea dinainte de EGR. 

Daca e ceva stricat nu stiu ce anume sa schimb. 

 

 

Orice sfat este bine venit!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul trebuie schimbat. Membrana sparta banuiesc. Vezi in prima faza daca mai tine vacuum. Scoti furtunasul de cauciuc de pe stutul metalic si tragi sa vezi daca tine sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat; 

 

Maine dimineata am sa fac si asta sa vedem despre ce este vorba; 

Cand am dat peste clapeta e destul de puternic arcul de acolo; ca revine fara probleme la loc si se duce in ambele curse pana la capat; 

 

Oricum daca ar fi sa o schimb, schimb doar partea cu clapeta nu?

 

Adica e piesa 1 sau 2 din imaginea atasata? 

post-156687-0-49194000-1450645779_thumb.

Modificat de Emariut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa 2. Scoti intai furtunul si tragi sa vezi daca tine aau nu vacuum. Piesa 1 e clapeta de cut off. Nu are treaba cu eroarea ta.

Doar piesa 2 o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super; 

 

Am sa fac asta maine sa vad exact ce si cum; 

Multumesc mult de sfat; 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si nu mai da eroare; gata! era membrana dusa; Ai avut dreptate! 

 

EGR nou 350 lei de la  Pierburg OEM 

 

Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Mi s-a aprins martorul-ul acum trei saptamani (Golf 5 1.4 fsi 2004). La prima scanare:

 

18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2
P2270 - 001 - too Lean

 

Am sters eroarea dupa ce am fost la un service si mi-au zis sa schimb benzina. Am schimbat si benzina (puneam petrom 99 si am pus rompetrol 98 dupa ce s-a terminat ce mai era din vechea benzina), insa iar a aparut. Am scos bornele de la baterie, dupa care, cand s-a aprins:

 

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2
P2270 - 001 - too Lean

 

Am fost la alt service, si am facut si testele de noxe si totul a fost ok, insa mi-au zis sa pun benzina de 95 asa cum e manual, si sa pun de la OMV.

 

Le-am sters si acum apare numai :

18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2
P2270 - 001 - too Lean

 

Pana mi se termina benzina asta de 98 de la rompetrol, aveti idee care ar putea fi cauza, pentru ca asta cu schimbatul benzinei nu prea imi lasa sperante:).

 

PS: am verificat si traseul de evacuare, pentru ca in urma cu trei luni am schimbat intermediara, care e aproape de acel senzor. Parca nu as vrea sa dau 2300-2600 pe acel senzor fara sa fiu sigur ca ala e de vina.

 

Mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdea, ce sa mai zic, acum merg pe benzina de 95 de la OMV si tot s-a aprins, cu aceeasi eroare:

18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2
P2270 - 001 - too Lean

 

@Ionut: Ms de link dar am trecut prin el, defapt cu unul mai sus, ca la mine motorul e BKG.

Ma duc sambata in service sa fac o verificare amanuntita pentru ca fie trage aer pe undeva si nu am dat de fisura sau ce-o fi, ori e ceva cu alimentarea cu benzina.

Sper si eu sa nu fie acel senzor pentru ca unul folosit, e cam risipa de bani, tinand cont ca recent am vazut unul de vanzare la vreo 500, si 2300 pentru un senzor mi se pare cam exagerat.

Nu stiu ce le-a trebuit astora de la VW sa puna un senzor care are un calculator care sa citeasca datele si sa le trimita mai departe.

Cine vrea sa vada cum functioneaza, link-ul e asta si cum se testeaza aici

Pentru mine chestia asta e cam ciudata tinand cont ca e numai o singura firma care o fabrica, adica nu chiar una, ca e mai degraba o combinatie intre NGK si Continental. Nu m-ar mira sa fie o alta manarie de-a lor asa incat sa scoata noxele mai mici :lol:

Ideea este ca as vrea sa imi spuna cineva ca e defect dar prin masurari, pentru ca daca il schimb si patesc la fel, ce am rezolvat? Dupa experienta mea prin multele unitati service, ceea ce cam asta lipseste, sunt acei ingineri de service, care sa ma ajute, pentru ca ce am vazut ca predomina sunt mecanicii care stiu cu ciocanul :D. La reprezentanta si acolo e cam aceeasi problema si cine vrea povesti cu ei am destule, traite de mine si pe pielea mea :dry:

 

Sunt aici cateva link-uri utile pentru cei care sunt cam in aceeasi situatie:

Common Check Engine Light Problems:

Finding Vacuum leaks

Testing MAF/O2/Catalytic converter with VAG-COM sau asta ori asta

 

Nu stiu daca e cineva care a mai trecut prin asta, si a reusit sa ii dea de cap, dar oricum ar fi va tin la curent daca reusesc sa rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la un service, sa se uite la senzorii lambda. I-au dat jos si i-au curatat (peria si un fel de spray), si bineinteles am sters eroare :

18702 - Oxygen (Lambda) Sensor Signal B1 S2
P2270 - 001 - too Lean

 

Am plecat prin oras, si dupa cativa KM a inceput masina sa mearga innecat mai ales in turatii mici, si in acelasi timp sa am un consum de 5,6 litri mai mare.

M-am oprit si m-am uitat cu VCDS-ul si au fost urmatorile erori:

 

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Intermittent

16686 - Cylinder 2

P0302 - 008 - Misfire Detected Intermittent

17441 - Sensor for Nox (G295)

P1033 - Signal too Low

16575 - Fuel Pressure Sensor (G247)

P0191 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

 

Le-am sters dupa care am plecat iar, si a fost ok, adica era aceeasi masina ca inainte. Dupa cativa KM a inceput sa faca din nou, insa acum nu mai am nici o eroare, oricat de mult am incercat sa obtin ceva de care sa ma leg.

 

Sa va explic un pic din comportament:

Plecare de la semafor, dupa cativa metri imi arata un consum instant de 98% si pare ca se inneaca

Turez si merge ok.

Merg in treapta a treia, cu 50km/h si simt cum merge sacadat, ca si cum nu ar avea benzina, cu toata ca rezervorul pest jumatate plin.

Daca o tin turata > 3000 nu prea simt acest mers sacadat, insa persista si acolo.

De consum nici nu mai vorbesc, e foarte ridicat, ceva de genul 14% in treapta a treia drum drept.

 

Este cineva care ma poate ajuta, sau sa imi recomande pe cineva care se pricepe?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O logica care o vad la erorile tale ar fi: presiune mica/mare a combustibilului a provocat misfire-> eroare si pe nox.

1. Pune diagnoza in mers pe engine si vezi daca mai ai misfire...seteaza un canal pe general si altul pe fiecare cilindru.

2. Al treilea canal pune-l sa vezi presiunea combustibilului stiu ca tot pe engine il ai.

3.http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16575/P0191/000401

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este legat de missfire dupa mine, oricum preventiv am schimbat bujiile toate.

 

Simptomele insa raman la fel, consum dublu, mers infundat de probabil ma injura toti care merg in spatele meu, pentru ca masina merge in suturi.

Eroarea care apare:

1 Fault Found:
17441 - Sensor for NOx (G295)
P1033 - 002 - Signal too Low
Readiness: 0010 0001

 

Daca sterg eroarea asta masina merge cum mergea inainte sa ii dau sondele jos pentru verificare contacte si curatare.

 

Am facut si un log pe canalele 01,32,33 cu ce aveam cand era eroarea si apoi cu ce valori sunt dupa ce am sters eroarea.

 

Daca ma ajuta cineva sa stiu daca e prima sonda defecta, a doua, sau ambele.

As vrea sa stiu care din ele are rol de reglaj al cantitatii de benzina, sonda 1 sau 2.

 

 

PS:Am niste valori inregistrate inainte de a le curata, insa sunt separate si oricum difera mult de ce am acum.

 

Multumesc.

LOG-01-001-032-033.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am un golf 5 cu motor 1.6 mpi 102 cp si de cateva zile sa aprins in bord martorul motor si emission garage.la o prima scanare am cod eroare p2626,curent sonde lambda(banc1)intrerupere.am sters eroarea si apare dupa cateva zile.rog daca ma puteti ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat cablajul, daca este ok, masurati sonda, sa vedem daca este de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea exact asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,eu am un golf 5 tdi,140 cp,BKD, si mi s-a aprins martorul acela robinetu galben,problema e urmatoarea: cand incerc sa cald pedala de acceleratie la fund la un moment dat imi vine in nas si nu are putere..trebuie sa ii iau contacu si isi revine....am fost la service,pe tester a iesit senzorul de presiune din colectorul de admisie,l-am schimbat dar in continuare aceiasi problema..ma puteti ajuta cumva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cei de la service ce au zis ?

Fa o diagnoza in alta parte, posteaza exact erorile care apar, sa te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.07.2015 at 5:33 PM, SPEIVA said:

salut , am si eu o problema la golfu meu 2.o BKD imi tot scoate un fum negru albastrui,se intampla in treapta 3 cand schimb in a 2 a,oare o fi obosit supapa egr!!!

si la mine la fel. am martorul aprins de 1 an, am mers cu el asa, stiu ca e dus egr-ul, dar nu am sesizat nicio schimbare in comportamentul masinii. Egr-ul l-am curatat, am mers asa cu masina, intr-adevar scoate fum albastru pana se incalzeste motorul, mai ales in perioasa asta rece. Am programat masina la service sa il schimb, cu unul nou, Elstock. 

Mentionez ca masina in tot acest timp nu a consumat mai mult si nici nu a avut pierderi de putere sau fluctuatii de turatie.

On 15.07.2015 at 5:33 PM, SPEIVA said:

salut , am si eu o problema la golfu meu 2.o BKD imi tot scoate un fum negru albastrui,se intampla in treapta 3 cand schimb in a 2 a,oare o fi obosit supapa egr!!!

si la mine la fel. am martorul aprins de 1 an, am mers cu el asa, stiu ca e dus egr-ul, dar nu am sesizat nicio schimbare in comportamentul masinii. Egr-ul l-am curatat, am mers asa cu masina, intr-adevar scoate fum albastru pana se incalzeste motorul, mai ales in perioasa asta rece. Am programat masina la service sa il schimb, cu unul nou, Elstock. 

Mentionez ca masina in tot acest timp nu a consumat mai mult si nici nu a avut pierderi de putere sau fluctuatii de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neicu, iti recomand un vdo in loc de elstock.

Gyury, ai mai rezolvat ceva?

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Important e ca dupa ce am curatat sondele si mi-a facut masina ca naiba, cu mers infundat, si am lasat-o asa fara sa mai merg cu ea aproape o saptamana pentru ca imi era frica ca la consum dublu 15/16 litri sa nu stric si catalizatorul, cand sa merg la service nu mai avea simptomele cu mers infundat si consum dublu, insa eroarea de amestec sarac era prezenta.

Am mers la service si din toate analizele facute concluzia a fost Senzorul nox (sonda lambda 2) sau ECU.

Pentru ca am reusit totusi sa ajung la o concluzie care se rezolva prin eliminare tinand cont de ceea ce mi-a explicat inginerul de la service, am zis sa imi iau o sonda de la dezmembrari, si am reusit sa dau peste una model 24/2009, ceea ce inseamna ca nu are chiar asa multi km. Deocamdata de vreo saptamana nu am nici o eroare care sa ma faca sa cred ca totusi ar fi ECU.

Totusi vreau sa schimb si prima sonda, si am nevoie de sfatul vostru sau al celor care au ceva experienta, si anume piese OE sau compatibile (in cazul meu sonda lambda 1 de la Bosch)? Poate cineva sa imi sugereze din experienta? Diferenta este de pret, una OE in jur de 1000 RON iar una Bosch: 400.

Sau probabil o intrebare mai buna, este cine produce sondele lambda pentru VW, Ce stiu sigur pana acum este ca cei de la NGK fac senzorul nox impreuna cu cei de la continental.

Dar sonda lambda 1? Are cineva idee? Pentru ca atunci ala ar fi un raspuns, sa cumpar o sonda ce e fabricata de acelasi producator care le face si pe cele originale.

Modificat de gyury_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.03.2015 at 11:06 PM, lexetordo said:

Salutare colegi forumisti,

 

Sunt posesorul unui Golf V MPI / 1.4 75 CP / an 2005 / motor BCA si am intampinat urmatoarea problema:

 

Cu motorul la cald (90 grade), in accelerare, apar oscilatii de putere (enervante) si am observat si un consum de benzina mare.

Pentru ca mi-a aparut si martorul aprins in bord (check engine-ul) am pus VAG COM si mi s-au afisat urmatoarele erori:

 

2 Faults Found:

16804 - Catalyst System; Bank 1

              P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent - MIL ON

17811 - EGR System

              P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent

 

Am sters erorile aparute si am mai mers cateva sute de km, dupa care motorul a inceput sa trepideze la relanti. Am pus VAG COM -ul si mi-a aparut urmatoarea eroare (fara sa am martor aprins in bord):

 

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212)

              P1444 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

 

M-am dus la service, mi-au desfacut EGR-ul (era cel original, stantat cu logo-ul Audi si Vw) si era curat. L-au masurat, au suflat in teava metalica care intra in el si mi-au zis ca e OK. Dupa remontare i-am facut adaptarea cu succes din VAG COM.

Intre timp au gasit si un misfire pe cilindrul 3, au schimbat bobina si am scapat de trepidatiile de la relanti.

 

Insa am ramas cu pierderea de putere cand accelerez cu motorul cald. Mentionez ca dimineata de ex., cu motorul rece, nu am nicio problema. Chiar ieri mi-au reaparut erorile, dar in ordine inversa (?!?) - banuiala mea este ca apar in acelasi timp:

 

2 Faults Found:

17811 - EGR System

              P1403 - 008 - Regulation Deviation - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1

              P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent - MIL ON

 

Acum, pentru ca am vizitat si service-ul, ma gandeam sa comand un EGR nou dar mi-e teama ca nu ar fi de la EGR (mecanicul a zis ca e ok egr-ul, desi am dubii ca ar fi ok) si problemele vor ramane dupa schimbarea acestuia.

 

Ce ma sfatuiti? Ar putea fi de la EGR sau catalizator? Nu stiu daca eroarea de EGR - P1403 duce automat la eroarea de catalizator ineficient P0420.

 

La ce grupuri din VAG COM as putea sa ma mai uit sa fiu convins ca e EGR-ul? Ar putea fi si de la furtune ce scapa aer?

 

Multumesc anticipat.

Salutare,

Dupa ce am schimbat EGR-ul cu unul nou problema a persistat.

Dupa ce am vizitat cateva service-uri si mecanici care au ridicat din umeri, am fost in cele din urma la reprezentanta iar problema a fost rezolvata schimband pre-catalizatorul (cod AM: 090-108 , marca: BOSAL)

Costul total in martie 2015 a fost de aproximativ 1600 lei (pre-catalizatorul nou+degresat catalizator+coliere+manopera)

De aproximativ 1 an de cand am facut schimbarea pre-catalizatorului nu am mai avut erorile de mai sus iar consumul a scazut doar sunetul pe evacuare s-a schimbat in ceva parca... mai sportiv.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!