Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

On 24.11.2016 at 5:36 PM, sorin1975 said:

Buna,

Am un golf 5 2.0 SDI motor BDK si pe display apare emmision workshop si martorul aprins.

la scanare cu vag com am urmatoarele erori:

Adresa 01: Motor        Eticheta: fără
   Număr VAG SW: 03G 906 016 GJ    HW: 028 101 222 1
   Componenta comandată: R4 2,0L EDC G000SG  7000  
   Revizie: 12345678    Numar serial: VWZ7Z0E1737962
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00046 412 00000
   VCID: 71E3BE31684CB790DE2

3  coduri de defecte:
19558 - Servomotor clapeta canal admisie-V157-  nu este semnal 
            P3102 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 118.0 Nm
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 12.08 V
                    valori binare: 00101100
                    cuplu: 0.0 Nm
                    cuplu: 174.0 Nm

19557 - Servomotor clapeta canal admisie-V157-  circuit întrerupt /scurt la masa 
            P3101 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 118.0 Nm
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 12.08 V
                    valori binare: 00101100
                    cuplu: 0.0 Nm
                    cuplu: 174.0 Nm

17075 - Comanda electroventilator 1 
            P0691 - 000 - scurt la masa
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 118.0 Nm
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 12.08 V
                    valori binare: 00101100
                    temperatură: 13.5*C
                    raport: 9.6 %

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

Buna, am verificat sigurantele, nu este nici una arsa (sig. nr.10 si 42), am schimbat si clapeta acceleratie cu codul 038 128 063 J si am acelasi erori la scanare cu VCDS si pe display apare emmision workshop si martorul aprins in continuare. Mai puteti sa-mi dati niste sfaturi ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai tensiune in mufaele de la clapeta si de la ventilator. DAr tot sunt sigur ca ai o siguranta arsa.

nu stiu de ce ai verificat tu sig 10 si 42 . Intreb deoarece la tine sig SB8 este cea responsabila de clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Al Bundy. Am rezolvat problema. Masina a fost intr-un service de cartier, a stat vreo doua zile caci aveam ceva probleme pe partea electrica cu haionul si, surpriza, a disparut siguranta FS8 care este responsabila de erorile ce le aveam. Am pus o siguranta de 10 A si nu mai am nici o eroare. Mersi mult inca o data. 

Probabil, "meseriasul" avea nevoie de o siguranta si asta ia fost la indemana.

Modificat de sorin1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Revin cu acelasi mesaj ce apare la pornirea masinii, golf 5 2.0 SDI motor BDK si pe display apare emmision workshop si martorul aprins.

la scanare cu vag com am urmatoarele erori:

Adresa 01: Motor       Eticheta: fără
                    Număr VAG: 03G 906 016 GJ    HW: 028 101 222 1
   Componentă şi/sau versiune: R4 2,0L EDC G000SG  7000
                  Codare soft: 0000071
                Număr atelier: WSC 00046 412 00000
                      VCID: 71E3BE31684CB790DE2
2  coduri de defecte:

19558 - Servomotor clapeta canal admisie-V157-  nu este semnal 
            P3102 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 98.0 Nm
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 12.62 V
                    valori binare: 00001100
                    cuplu: 0.0 Nm
                    cuplu: 174.0 Nm

17057 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preanc.-Q12- defect electric 
            P0673 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 122.0 Nm
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 11.93 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatură: 7.2*C
                    valori binare: 00110000

Sterg codurile de eroare, dispare mesajul si martorul aprins din bord, dar, daca masina stationeaza mai mult timp (aprox. 1 ora sau mai mult) eroarea apare din nou.

Eroarea 17057 apare de fiecare data cand pornesc masina, cu toate ca o sterg cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba bujia, verifica alimentarea si clapeta de shut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti.Am revenit cu o problema la Senzorul Nox,nu am avut probleme vreo 2-3 luni cu el si acuma iarasi am probleme.

17442 - Senzor Nox -G295-  semnal inafara limitei de toleranta 
            P1034 - 008 -  - MIL aprins

 

Ce poate fi?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare . Cine ma ajuta cu erorile de mai jos 

2  coduri de defecte:
17036 - Senzor de tensiune de referinta B 
            P0652 - 000 - sczut
             împrejurări cod:
                    RPM: 2604 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteză: 3.0 km/h
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00100000

16706 - Senzor turatie motor -G28-  nu este semnal 
            P0322 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 1050 /min
                    cuplu: 128.0 Nm
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 11.63 V
                    valori binare: 00001100
                    stabilizare RPM: 0.0*KW
                    RPM: 0 /min

Sa aprins spirala si a aparut mesajul " Engine fault workshop " dar sa stins . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As avea si eu nevoie de un pic de ajutor. Am iesit cu masina din garaj si, din cauza unui damb, mi s-a oprit motorul de vreo 3 ori. Mi s-a aprins martorul cu pompa. Am facut scanare cu vagcom si-mi apar mai multe erori. Au fost sterse, martorul s-a stins. La relanti nu apar, dar daca masina este turata apar inapoi la scanare (martorul nu se aprinde). Turbina pare sa functioneze pentru ca, in mers, trec si peste 4000 ture/minut. Lantul a fost schimbat acum 4 ani pentru ca s-a intins (imi dadea o eroare de nesincronizare senzor G28 ...). Nu se aude niciun tacanit de la lant.  Atasez fisierul cu erori ca sa nu incarc pagina.

eroare jetta.doc

Modificat de vilmos76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurantele, cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voi face. Tin masina intr-un garaj si am mai vazut soareci. Am mai urcat otrava, dar cine stie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am noutati: motorul s-a oprit (chestiuni de incepator, nu intru in amanunte), la repornire, s-a aprins martorul cu pricina. Am remarcat ca nu mai merge ventilatorul, desi panoul de comanda este functional (setare temperatura, nicel, etc). Acum sta turata pe la 900, la relanti. La rece, masina a pornit imediat. O sa-i fac un test mai dupa amiaza sa vad noile erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat partea cu erorile. Un fir rupt care era comun la cei 3 senzori. Nu mai da nicio eroare. Ventilatorul este mort. L-am resuscitat un pic dar a decedat la loc. Acum caut altul.

Modificat de vilmos76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Emission workshop a fost la mine si era de la debimetru. Ii intermitent cand vrea apare, masina se comporta normal tin sa precizez. Verific siguranta si cablaj cand am timp. Stie cineva siguranta care este? V-as multumi mult ca nu prea am timp si depind de masina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat debimetru si la 1 zi dupa, a reaparut. Astazi montez debimetru nou si speram sa fie ok. Functiona cum vroia el plus ca era original de cand era masina. Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat egr, schimat senzori g42 si debimetru g70. Cand ajunge la 90 grade trage cand vrea el :( log este facut ieri si astazi am schimbat si sters erorile.Am avut emission workshop, emisie gaze.

Nu mai stiu ce sa fac, ma poate ajuta cineva?

LOG-01-003-010-011.csv

20170926_192332-resized-640.jpg

20170926_192345-resized-640.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la senzorul de temperatura si de la debitmetru. CAt si daca acesta din urma are alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex turbina nu iti face presiunea necesara ceruta de ECU,deci e imposibil de diagnosticat debitmetrul

controleaza daca ai vaccum la turbina si capsula turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Merci ca m-ai mai luminat. Verific si cablajul la senzori si vacumul la restu componentelor, furtune capsule. Altceva nu vad ce poate sa fie. 

Orice parere este binevenita!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut eroarea la g42 dupa schimbarea senzorului la o zi distanta. Deci cablaj ceea ce ma face sa cred ca nu da comanda suficienta de aer. Pfffff dupa verific vacumul. Lipsa de putere se simte tot mai tare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit cu o rezovare cablajul intreg a ce vin de la senzori si duc la ecu. Aveam eroare g70 si g42. Dupa remedierea cablurilor adios emisie gaze si adio lipsa putere sau limp mode. Un cablu intrerupt altu de cupru era inegrit. 

Concluzie debimetru si sensor g42 retur la magazinul de piese auto.

P.S.Multumesc celor care mi-au scris in privat.

20170929_140741-resized-160.jpg

20170929_140751-resized-160.jpg

20170929_163921-resized-160.jpg

20170929_163929-resized-160.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare la toti. Am si eu o problema la un golf 5 1.6 FSI Cod BLP. Am o eroare la senzorul Nox:

  Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03C-906-056-BAG.clb
                    Număr VAG: 03C 906 056 BP    HW: Hardware No 
   Componentă şi/sau versiune: MED9.5.10       G00 9266
                  Codare soft: 0000072
                Număr atelier: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 72E1B13D6D4AF5B169F-8027
1 cod a gasit:

17480 - Senzor Nox-G295-control circuit încălzire 
            P1072 - 008 - defect electric - MIL aprins

Gata de funcţie: 0010 0001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!