Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

am inteles. Trebuie scanata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de primul post al acestui subiect sunt partial off - topic.

Cu grija incerc sa postez problema mea la un golf 5 1.4 FSI 90 CP , cod motor : BKG , an: 2005

Martorul check engine se aprinde sau se stinge in momente aleatorii , nu am reusit sa depistez cauza , poate sta cateva zile aprins sau cateva zile stins ...

Sunt incepator si conduc aceasta masina de anul acesta , luna : mai , o conduc cu acest check engine de cand am cumparat-o , atunci mecanicul mi-a spus ca o schimbare a bujiilor ar rezolva aceasta problema , dar nu a fost asa.

Pe langa schimbarea bujiilor alti mecanici/electricieni mi-au recomandat :

1.schimbarea sau caratarea clapetei de admisie sau/si a clapetei de acceleratie,(nu stiu daca sunt 2 piese diferite sau este o singura piesa cu 2 denumiri)

2.schimbarea sau curatarea senzorului

3.schimbarea unei tije a clapetei care ar fi rupta etc.

Nu am condus si alte masini sa fac o comparatie de functionare dar ce am observat eu la golful meu ,ca incepator ,este :

-dupa nerularea masinii o perioada de cateva ore , daca incerc pornirea motorului se simte o sensibila intarziere in a porni din prima , iar dupa aceea timp de 40-50 de secunde motorul tripideaza foarte tare , se tureaza si revine la loc in repetate randuri ca in final dupa aceste secunde sa revina la normal atat in privinta zgomotelor/tripidatiilor cat si a acului de la turometru.

Asta ar fi singura problema depistata de mine , atasez un video de azi dimineata , mentionez ca masina acolo nu a mai fost pornita de 13 ore :

vizualizati si ascultati :

Aveti aici si un mesaj de eroare din BC de pe 15 iulie :

1 Fault Found:

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached

P1031 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON

Readiness: 1010 0001

Imi cer scuze daca nu am folosit termenii corespunzatori, sper sa ma intelegeti si sa imi dati o mana de ajutor pentru ca din multele pareri citite si auzite nu am reusit sa trag o concluzie.

Multumesc.

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema o am si eu,singura diferenta ar fi ca la mine sta mereu aprins(martor emisie gaze).am fost la 2 testere si acelasi diagnostic-senzor noxe defect G295-.problema cea mai grava e ca acest senzor NOx costa exorbitat de mult ,in jur la 2000 de lei.poate cu ajutorul acestui forum gasim o solutie mai economica ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de primul post al acestui subiect sunt partial off - topic.

Cu grija incerc sa postez problema mea la un golf 5 1.4 FSI 90 CP , cod motor : BKG , an: 2005

Martorul check engine se aprinde sau se stinge in momente aleatorii , nu am reusit sa depistez cauza , poate sta cateva zile aprins sau cateva zile stins ...

Sunt incepator si conduc aceasta masina de anul acesta , luna : mai , o conduc cu acest check engine de cand am cumparat-o , atunci mecanicul mi-a spus ca o schimbare a bujiilor ar rezolva aceasta problema , dar nu a fost asa.

Pe langa schimbarea bujiilor alti mecanici/electricieni mi-au recomandat :

1.schimbarea sau caratarea clapetei de admisie sau/si a clapetei de acceleratie,(nu stiu daca sunt 2 piese diferite sau este o singura piesa cu 2 denumiri)

2.schimbarea sau curatarea senzorului

3.schimbarea unei tije a clapetei care ar fi rupta etc.

Nu am condus si alte masini sa fac o comparatie de functionare dar ce am observat eu la golful meu ,ca incepator ,este :

-dupa nerularea masinii o perioada de cateva ore , daca incerc pornirea motorului se simte o sensibila intarziere in a porni din prima , iar dupa aceea timp de 40-50 de secunde motorul tripideaza foarte tare , se tureaza si revine la loc in repetate randuri ca in final dupa aceste secunde sa revina la normal atat in privinta zgomotelor/tripidatiilor cat si a acului de la turometru.

Asta ar fi singura problema depistata de mine , atasez un video de azi dimineata , mentionez ca masina acolo nu a mai fost pornita de 13 ore :

vizualizati si ascultati :

Aveti aici si un mesaj de eroare din BC de pe 15 iulie :

1 Fault Found:

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached

P1031 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON

Readiness: 1010 0001

Imi cer scuze daca nu am folosit termenii corespunzatori, sper sa ma intelegeti si sa imi dati o mana de ajutor pentru ca din multele pareri citite si auzite nu am reusit sa trag o concluzie.

Multumesc.

Ai curatat clapeta de acceleratie? Daca da, vezi daca s-a facut corect adaptarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am curatat.

Sa inteleg ca nu este normal ca masina/motorul sa se comporte in felul in care este prezentat in clipul filmat ?

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa ai variatiile acelea la relanti. Verifica in prima faza clapeta - curat-o apoi adaptata cu VCDS-ul (un basic settings). Scanezi apoi si vezi ce erori mai ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati "double-ul".

Adaptarea cum o fac?

Din engine la adaptation pe canalul 00 salvez valoarea existenta 000 parca unde scrie factory settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine 01; adaptation 10; canalul 00; salvat valoarea 00; canalul 060 salvat "basic settings" ptr aprox 30 sec dupa ce apare ADP run.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut re-adaptarea fara sa mai curat clapeta si nu mai oscileaza acul de la turometru , doar se ridica pentru cateva secunde la 1000 + si coboara normal la 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar imi pare rau pentru al treilea post unul dupa altul.

Sper sa nu fiu sanctionat.

Dar pun video in comparatie dupa adaptare cu vcds fara curatare:

Inainte :

Dupa :

Important sa aveti sunet cu un bass mai ridicat sa auziti si motorul.

Singura problema dupa parerea mea a ramas pornirea mai greoaie , nu credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune si mie ce reprezinta urmatoarele erori

P0501

P1423?.Mentionez ca si mie mi-a fost aprins martorul resprectiv.Un tip mi l-a sters din bord si mi-a gasit urmatoarele erori,De 1 zi martorul s-a reaprins.Pot intampina probleme la RAR daca am martorul aprins in bord? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16885/P0501/001281 - Vehicle Speed Sensor (G22): Implausible Signal

verifica senzorul si cablajul.

17831/P1423/005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

  • Fuse for Secondary Air Injection Pump blown
  • Vacuum Hose(s) leaky or collapsed
  • Piping between Secondary Air Injection Pump and Combi (Secondary Air Injection) Valve leaking
  • Secondary Air Injection Solenoid(s) faulty
  • Combi Valve(s) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse for Secondary Air Injection Pump
  • Check Vacuum Hose(s)
  • Check Piping between Secondary Air Injection Pump and Combi (Secondary Air Injection) Valve
  • Check Secondary Air Injection Solenoid(s)
  • Check Combi Valve(s)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.Dar imi poti spune cam unde se afla senzorul de viteza?Si cum as putea ajunge la el?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in partea stanga, pe cutia de viteze. Eventual, o sa-ti pun o schema sa vezi exact unde este amplasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-as fi recunoscator daca mi-ai arata schema sa stiu exact unde este pozitionat.Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni,gasesc si eu un senzor nox sau o solutie la problema mea,sau trebuie sa deschid un topic nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor nox poate doar din dezmembrari sa-l iei, ca nou te ia capul: 430 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat la destule si am sa mai sun,problema e ca nu prea sunt fsi-uri la dezmembrari....si mai e si riscul sa iei unul defect...asa ca caut solutii,orice mana de ajutor mi-ar fi de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie : IMG_0221.jpg

Dupa adaptare si curatare la 10 ore sa zic apare martorul EPC in bord care nu sta aprins non-stop , sta aprins sa zicem 10 minute dupa care se stinge si apare din nou sa zic a doua zi.

Erorile nu raman salvate dupa ce se stinge martorul.

Asa ca am facut poza in trafic acum cateva zile cand s-a aprins martorul EPC si am astea : IMG_0228.jpg

Pe langa prima eroare care o aveam dinainte si despre care am aflat ca problema o indica la galeria de admisie si nu la clapeta de acceleratie.

Pareri ?

PS : acum e in service pentru curatare galerie de admisie.

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s.a aprins si mie martorul de emisie gaze. Am fost la mecanic, mi.a spus ca ar fi racordul flexibil spart... Acu trebuie sa il schimb dar nu stiu c marime am nevoie....(unul universal)...pt Golf V nu am gasit nicaieri. Marimiile nu sunt standard...stie cineva dimensiuniile unui astefel de racord la un Golf V benzina 1.4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a schimba G450 mai e nevoie de vreo adaptare sau pur si simplu se inlocuieste senzorul si gata?... Mi-a aparut si mie eroarea P2453 acum vreo 2 zile, acum a aparut iar, deci nu scap fara inlocuire senzor

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie nici o adaptare. Sterge eroarea si gata. Nu e fizica atomica de schimbat - ai 2 suruburi de desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu si eu, dar multi comentau pe alte forumuri din UE ca trebuie o adaptare cu VCDS... Eu am vazut ca am un singur surub :D

post-3263-0-07555200-1349186247_thumb.jp

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!