Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

@gealx - era rupta dinainte, stai linistit, ei nu au cum sa o strice la curatare, ca este in capsula aia, nu pot decat sa 'sufle' in ea, daca tine presiunea este buna daca nu este sparta si iti trebuie alta. costa vreo 300 lei una noua buna, ca si cea originala. altfel vei avea mereu acel martor in bord.patit si eu asta, cica de la mers subturat, dar eu cred ca are si guma aia viata ei, nu poti sa o faci sa dureze 100 ani.

:)

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. De curand am si eu problema cu emissions workshop. Am facut o scanare si s-au gasit urmatoarele erori:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1575 /min

Torque: 118.0 Nm

Speed: 82.0 km/h

Load: 26.3 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00101000

Torque: 182.0 Nm

Torque: 118.0 Nm

17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND

P0691 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1512 /min

Torque: 72.0 Nm

Speed: 79.0 km/h

Load: 20.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 84.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de taiere a aerului nu mai functioneaza bine de asta se si aude zgomotul de care spui si nu iti merge un ventilator, posibil sa fie vreo siguranta arsa sau carbunii blocati in motoras.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca , clapeta de shut-off se pune in scurt, arde siguranta si pe aceeasi siguranta este si controlerulo ventuilatorului. Remediere: inlocuire clapeta, remediere temporara/: scos mufa de la clapeta si in ambele cazuri inlocuirea siguirantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de raspuns. Ai idee de ceva preturi la clapeta sau unde as putea sa fac operatiunea asta la un pret mai convenabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti si bne v-am gasit pe site.e primul coment pe care-l fac si sper sa nu creez neplăceri nimanui peaici.am si eu un vw jetta din 2006,2.0,103 kw 140 cv motor bkd cutie manuala 6 trepte.am si eu pb cu clapeta de adm(nu stiu exact cum se cheama,se afla chiar in fata motorului)am schimbat-o anul trecut si după ceva vreme mi-a facut iar pb si am cam juma de an de cand merg cu ea asa,merge,trage fb bn,insa uneori după 120-140 de km/h pierde dintr-o data parca toata puterea si practic nu mai trage decat daca e la vale,daca opresc motorul,revine la normal,si am mai facut asta decateva ori cu moasina in mers,credeti ca a afectat la ceva???iar de vro sapt a inceput sa se auda un fluerat si la vw mi-au spus ca e turbina,dar fara sa fie pusa pe tester ca domnii sunt f aglomerati sau comozi si plus ca nu mai e in garantie si nu ma aflu in tara...a venit un inginer de acolo si după sunet mi-a zis ca e 100% turbina,insa eu am vb cu un mecanic din ca tara care mi-a zis sa desfac tubul din capul turbinei care duce in admisie,si sa vad daca axul are joc, si nu are insa pierde putin ulei pe care-l trimite in intercoler.ce ma sfatuiti sa fac sau daca a mai avut cineva pb asta...va spuneti-mi ce-i de facut.am si cek-ul aprins si se aprinde martorul de la gaze de avacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test in mers si vezi si ce eroare ai stocata pe engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As dori sa ma lamureasca cineva. Mi s-a aprins in bord martorul Check engine + mesajul Abgas werkstatt-gaze evacuare atelier. Nelamurirea e la rezultatul diagnozei :clapeta EGR prea coborata+switch pedala frana. Am curatat egr, avea ulei si depuneri mai mult in zona vanei egr care culiseaza 3mm, apasand cu o surubelnita de jos in sus cu ceva efort iar cand aspir aer pe la stutul membranei egr nu tine deloc. Masina trage super. Am mers cu martorul aprins 3500km. Intrebarea este: Ce vrea sa zica cu 'clapeta egr prea coborata' ? Ce sa mai verific, curat, schimb? Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
sorinaccio_G5

Sunt disperat!!!, in drum spre mare dupa vreo 170 km mi-a aparut martorul acela galben de motor cu robinet sus(inteleg ca e check engine).Motorul e 1.6 benzina normal, si poate pt cei care stiu multe despre aceasta eraoare, tin sa mentionez ca am pedala de ambreiaj pe jumate moarta(adiica jos, si revine f greu, iar la ITP, mi s-a spus separat ca masina dupa 2000 de turatiii sare f rapid in turatie mare-ar fi clapeta de la pedal de accelaratie sau motorasul acesteia)ajutati ma sa imi explic va rog de ce s-a aprins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
catalinpaun1998

martorul motor aprins

pus calculatorul imi da eroare ,,flux mic de gaze arse pe vacuare ,,

am sters eroarea si a aparut la 2 zile iar

am fost la mecanic si ma pus sa schimb sonda landi

masina functioneaxa in parametri normali ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva vreme setot aprinde martorul de la instalatia de ecavoare a gazelor , am fost la reprezentanta si m au pus sa schimb clapeta de acceleratie si supapa EGR , martorul s a stins dar dupa 30 km iar s a aprins ce trebuie sa fac , va rog sa imi spuneti daca ati patit la fel sa daca stiti ce are , va multumesc

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi ce erori ai stocate pe masina. Vezi daca EGR-ul mai tine vacuum sau daca motorasul clapetei (V157) nu s-a ars. Fa-i intai o diagnoza si apoi vedem despre ce e vorba. L areprezentanta ti-au schimbat ceva din reperele enumerate de tine?

LE: nu cred ca era nevoie sa deschizi un topic nou atata timp cat problema ta mai este tratata in alte cateva topic-uri (EGR probleme, Emission workshop, etc). Data viitoare nu ar fi rau daca ai da si un search.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza sa vedem ce erori are stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai asta este ca la reprezentanta mi am schimbat si valva EGR si clapeta admisie aer si tot se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat tare. Martorul este insotit si de emission workshop? Fa-i o scanare si vezi ce iese. Martorul de motor se poate aprinde din mai multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este insotit si de emission workshop , crezi ca poate sa fie de la catalizator eu mi am schimbat evacoarea dar a fost taiata inainte de catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzoru de temperatura,scoate-l din locasul lui,si curatal. Problema asta am intalnito saptamana trecuta la un passat 2.0 BKD, afisa emission workshop,si problema a fost senzorul de temperatura,avea calamina multa pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore

Daca ti se aprinde si martorul si iti da si mesajul'' '' si iti mai pica si in bot ori e de la geometria variabila ori e de la furtunele de aer din turbo pana in admisie.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

La masina din semnatura dupa scanarea cu VCDS ca urmare a aprinderii martorului "check engine" am gasit :

1 Fault Found:

000370 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 0

Mileage: 58976 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 12:51:56

Freeze Frame:

RPM: 768 /min

Load: 20.8 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 47.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.589 V

Readiness: 0000 0000

Masina nu prezenta si nu prezinta nici pierderi de putere si nici alte simptome de functionare anormala (consum, trepidatii, etc)

Am mers la reprezentanta VW si mi-a facut diagnoza + verificat filtrul de benzina si furtune + update software + resetare. In final a scris pe factura ca daca se manifesta in continuare simptomul (se aprinde check engine) se va schimba senzorul G247 (de la canistra de carbon mi se pare). Operatia a costat 220 lei. Am refacut diagnoza dupa un drum de 50 km si am gasit :

1 Fault Found:

000370 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 59318 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 15:23:19

Freeze Frame:

RPM: 817 /min

Load: 19.2 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 77.0°C

Temperature: 42.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.716 V

Readiness: 0010 0001

Martorul "check engine" nu s-a mai aprins insa. Diferentele intre cele doua citiri sunt ingrosate. Am resetat din nou urmand sa vad ce se intampla dupa un alt drum.

Ce parere aveti? merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeas problema.

Am pus o pe tester si nu a dat nimic. Problema este ca inainte se stingea si se aprindea dar acum a ramas aprins; probabil ca atunci cand am pus o pe tester martorul era stins.

Am schimbat benzina, bag numai de la OMV de 100.

Unde gasesc si eu acel senzor de temperatura?

PS: Este vorba despre un sport line 1.6 fsi 116 cp, 2005

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul respectiv se gaseste pe partea soferului, in spatele grilei de proiectoare. Vezi daca nu cumva eroarea ta este legata de EGR (in special potentiometrul acestuia pica la benzinare). O scanare iti va elucida intrebarile - vezi grupul 01 Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa o duc iar sa vedem ce spune.

Ciudat este ca prima oara nu a dat nimic.

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,

Am si eu o problema cu Golful meu 5(1,9/105CP/din 2007/tip BXE):

- la introducerea cheii in contact imi raman aprinsi senzorii de evacuare gaze si servo (pe galben) si masina nu mai porneste icon_e_sad.gif

Imi puteti spune va rog daca v-ati confruntat cu aceasta problema si ce ar trebui sa fac?

Ma gandesc ca i-ar trebui o scanare VAG, asa ca daca sunteti vreunul disponibil pentru o scanare a "pacientului" eu stau in zona Piata Alba Iulia (0723338885).

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu porneste, dar invarte motorul - adica electromotorul functioneaza sau nici nu invarte electromotorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!