Jump to content

Martor Emisie Gaze Aprins


BlackBeauty
 Share

Postare recomandată

Si poti sa-mi zici unde este actuator-ul!!!!tb sa-l cumpar? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 5 TDI actuatorul e corp comun cu EGR-ul, nu-l poti cumpara separat. Deci trebuie cumparata toata supapa EGR, din pacate. E chiar dupa clapeta de shut-off, inainte de galeria de admisie. Actuatorul arata ca o ciuperca aurie in care intra un furtun de vacuum.

Dar inainte sa-l cumperi, du-te la un service unde au pompa de vacuum si spune-le sa verifice daca actuatorul mai tine vacuum. Unul nou tine -0,8 bari. Daca al tau tine mai putin de -0,4 bari, el e de vina.

Dar curatatul nu ajuta. Asa am patit si eu. Am dat 50 RON pe curatat EGR, mi-au sters codul de eroare si dupa 20 km a reaparut eroarea. Si era din cauza ca s-a spart membrana din actuator.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegu,de azi mi-a aparut pe bord si un martor rosu care indica temperatura!am sa vad saptamana asta ce am sa rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci, daca sunt mai multe probleme, cel mai ieftin iesi daca contactezi intai pe cineva din Craiova cu vag-com, ai aici lista, sa-ti faca o scanare pe modulul egine. Daca nu stie el sa-ti interpreteze codurile de eroare, le postezi in aria tehnica la scanari cu vag-com. Altfel ar putea sa te abureasca la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul cu apa sa stins...maine ma ocup de celalalt.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03 ai avut dreptate,este exact membrana!stiti cumva cat costa egr-ul??multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat supapa EGR cu 315 RON in vara de la un magazin aftermarket. (vestea buna e ca nu e corp comun cu clapeta shut-off care e mult mai scumpa)

A fost tot marca Wahler, cum era si piesa OEM, dar avea sigla VW, codul si brandul Wahler frezate. Asta pt. ca nu au voie sa le comercializeze ca si piese OEM. Dar daca o iei de la reprezentanta ele nu vor fi frezate, dar si piesa va fi mai scumpa cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate schimba decat egr-ul la 1,9 105 cp!!!fara corpul de sub el...multumesc colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, n-ai inteles. Fara corpul din stanga lui, care e clapeta shut-off si e de vreo 3 ori cat valva egr la pret. Deci vine clapeta shut-off, valva egr si apoi galeria de admisie. Tu trebuie sa schimbi doar piesa din poza atasata.

post-27283-0-69505300-1296029108_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03 multumesc,credeam ca este corp comun si ca nu se poate sparge pe bucati!!!sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi apare si mie in bord un "robinet" galben acela e martorul de emisie gaze? daca da, cum scap de el? (scuzati-ma ca postez aici dar la sectiunea "touran" este inactivitate de mult timp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scanezi, rezolvi cauza si apoi resetezi alarma si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa scanez frate explica-mi ca-s aerian nu stiu ce vrei sa zici prin scanare...imi mai apare si bateria cu + - aia rosie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la un service sau la un mecanic bun sa-ti faca o scanare cu VAG-COM si iti spune exact ce problema are masina ta.O scanare la reprezentanta VW costa cam 100lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca o las asa ce se poate intampla? :) nu de alta da' bani nu prea am acu :)

Modificat de claudiu406
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am venit cu masina din semnatura din Germania cu robinetu aprins si nu a avut nimic. La vreo 2 3 zile dupa ce am ajuns in tara si niste forje de zile mari s-a stins singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate colmata DPF-ul daca ai asa ceva, daca nu...atunci catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si a mea a fost adusa din germania asta vara si era cu robinetu si bateria aprinse de atunci...masina a mers ok in tot acest timp dar acu m-a apucat si pe mine curiozitatea sa intreb ce si cum :) o sa ii dau si eu blana sa vad poate functioneaza si la mine :)

ps: ce e ala dpf?

Modificat de claudiu406
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aia cu +- poate sa fie alternatorul si dcaa are pb iti distruge bateria etc. Deci faci o scanare la un coleg sau la un service, vezi ca e o lista pe aici cu cine face diagnoza pe orase, si apoi vezi daca inlocuiesti sau nu vreo piesa. Daca mergi cu ele asa se poate distruge catalizatorul chiar daca nu are pb. Martorii aia iti spun ca masina are nevoie de niste reparatii poate.

O diagnoza la un coleg din localitatea ta nu e atat de scumpa incat sa nu-ti permiti...

La intrebarea ta ai un raspuns aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut ''robinetul galbel'' aprins in bord (ca sa-l citez pe un coleg de mai sus).

Mi-a aparut subit dupa ce am alimentat(nu stiu daca are vreo legatura) si mi s-a stins dupa ~30km.

Mi s-a aprins si stins in repetate randuri.

La mine solutia a fost simpla,curatarea clapetei si a egr-ului de depuneri.

De o saptamana jumate de cand au fost curatate piesele respective nu mi s-a mai aprins(si sper sa nu se mai intample)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua! am si eu o problema cu martorul galben (emisii gaze ) la un golf 1.4 mpi 80 cai. Asta mi s-a intamplat la 1 km dupa ce am alimentat la OMV pe A2 si totodata dupa aprinderea martorului mi-a crescut semnificativ si consumul ( 12l/100km in conditiile in care mergeam cu 100km/h)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare ar elucida dilema. Posibil calitate slaba a benzinei sau potentiometru EGR-cam asta e cel care pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat egr-ul,masina merge perfect,martor stins ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri mi s-a aprins si mie faimosul bec care anunta probleme la sistemul de esapament.

La deschiderea capotei am observat cu uimire ca un capac (cel incercuit si indicat cu sageata rosie in pozele atasate) era prins intr-un singur clips. La oprire se aude in motor un zgomot asemanator macinatului de pietre (deci nu prea melodios).

Intrebare - in cutiuta respectiva e cumva vreun filtru? daca da, eu nu-l mai am in orice caz. Ultimii "sp

post-9793-0-43225500-1301850384_thumb.jp

post-9793-0-84716800-1301850392_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un filtru acolo. E traseul spre filtrul de aer, daca e iesit din clips impinge-l inapoi. El sta prins in 3 urechi / clipsuri. Nu are nici o legatura cu martorul de gaze

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Mariusflorindecu changed the title to Un mic ajutor ,va rog ! Golf 5 2009 , 1.9 tdi night bluem

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!