Jump to content

Alternator - probleme rola (fulie)


dannyp
 Share

Postare recomandată

Buna,

Cum se verifica? nu avezti un DYI, poze scheme etc...

Deci fulia ar face un varajit, ticait ca tractorul?

Merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, am si eu o problema la cureaua de la accesorii... ieri mergeam linistit cand mi sa aprins bateria in bord si am tras de volan si nu mai aveam nici servo, am oprit si m`am uitat la curea si era slabita tare,parca a sarit de pe o rola. din cate am obs eu nu era rupta ca am tras de ea si nu a iesit afara.

ceva ideei ce ar putea fii cauza? mai pot merge asa sau se pot intampla chestii mai grave?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat ceva cu intinzatorul. Daca mergi asa, se poate sare cureaua, o prinde pe undeva si poate iti mai face ceva distrugeri.

Da jos cureaua si verifica ce-i cu intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o sa merg sa trag masina pana acasa ca nici eu nu vreau sa merg asa cu ea. ms de sfat am sa vat ce e cu intinzatorul.daca mai sunt ideei astept :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ...spre surprinderea mea lipseste o rola....are cineva o schema cu rolele respective sa nu ma mai duc la constatare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Daca ai completa profilul cu tipul de motor am fi stiut ce sa te sfatuim... :D .Daca masina are AC sau nu.Nu stiu nici un tip de motor cu 105 CP TDI din 1998.Crezi ca ne poti lumina?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai completa profilul cu tipul de motor am fi stiut ce sa te sfatuim... ;) .Daca masina are AC sau nu.Nu stiu nici un tip de motor cu 105 CP TDI din 1998.Crezi ca ne poti lumina?

am gasit in final piesa ..ii zice ceva cu relay si e de plastic acum .. da masina are ac tip motor e ahf nu stiam axact cati cai are, am scris 105 ca stiu ca pe acolo pe undeva e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

relay roller (b 038 145 276). AHF e in jurul a 110 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aia e :)) ... totusi nu inceleg cum naiba au iesit practic rulmentii din el si a ramas doar partea de jos :D

totusi inca imi trebuie schema aia de care ziceam da sa se vada si cureaua daca aveti va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Teoretic e ca la ALH,

post-34985-1245952078_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic e ca la ALH,

post-34985-1245952078_thumb.jpg

ms mult. unde ai gasit schemele ca le caut de azi`dimineata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le gasesti asa oriunde, exista programe specializate: Autodata, vagelsawin, vivid workshop, tolerance data, etka, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare... cum slabesc intinzatorul ca sa pot pune cureaua la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Bagi o inelara de cat e capul surubului de pe rola si tragi in sensul de strangere a intinzatorului

2. desfaci amortizorul si tragi de el sa se comprime intinzatorul sa intre cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare si daca s-a mai intrebat sa nu imi sariti in cap :)

Merge sudata fulia direct sa nu mai aiba ambreiajul ala ? Ce inseamna asta pentru masina? :) ceva detalii daca cineva a facut asa ceva.

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatii mai mari la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nelamurire daca ma poate ajuta cineva.....cum se poate detensiona o curea de transmisie la vw golf 4 1.9 tdi?

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o scoti de acolo? Comprimi intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui o fixa sau inelara de 19-20 pe pe hexagonul turnat pe exteriorul intinzatorului si il detensionezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o intrebare

Week-end-ul trecut mergand cu masina prin oras seara am auzit o pocnitura la motor, s-a aprins martorul materie si s-a intarit volanul.

Motiv;

Rupt curea, dar pe langa curea s-a rupt si un suport cu o rola care era prins de blocul motor (asa a zis mecanicul). Rola cu suportul respectiv e cam 600 lei + curea.

A mai patit cineva asta?

Stiti cumva motivele care au dus la ruperea respectivului suport?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, de ceva timp se aude un tacanit metalic la relanti. Daca apas abreiajul nu mai se aude, la fel si daca accelerez. am fost cu ea la service si mi-au schimbat un rulment de la compresor, apoi mi-au spus ca s-ar putea sa fie de la ambreiaj. alt service, alta poveste... mi-au spus ca ar fi rola intinzatoare, am fost la alt service sa aflu inca o parere, sa nu mai dau bani fara sa se rezolve buba. la elcargid in buzau, mi-au spus ca este volant... si aia costa foarte mult. din ce am citit pana acum, inclin sa cred ca este rola intinzatoare, plus ca am condus masina pana acum vreo 75.000 Km fara sa schimb nimic. merci anticipat pentru raspunsuri.

Modificat de bosni17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola intinzatoare cand e blocata nu suna a tacanit metalic. Suna mai mult infundat. Un test ca sa verifici rola e sa virezi maxim si sa asculti daca produce un sunet infundat. Eu as inclina sa spun ca sunetul tau provine de la tacheti, dar nu e o certitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand.. multumesc. doi la mana, sunetul este discontinuu.....nu se simte in pedala, nu tremura volanul si nu scade turatia motorului. doar se aude rontaitul si se simt niste intreruperi. o sa incerc ce mi-ai spus si maine o sa scriu ce am observat... ca la service daca imi schimba volant si apoi se aude iar... ma spanzur... dupa ei :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Ieri ma lasat si pe mine alternatorul, mesaj pe BC "Generator Werkstadt" si simbolul bateriei in bord.

Am verificat cureaua, rola intinzatoare, nu e nimic aici.

Azi am dus-o la electrician si mi a zis ca e releul de incarcare cu "buba".

Costul: 200 ron piesa, 150 manopera, e ok pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!