Jump to content

Curele si intinzatoare accesorii / clima


joe_p
 Share

Postare recomandată

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • 42miticutza

    17

  • mishulake

    10

  • Planetara

    9

Din experienta. Vezi si posturile mai vechi ale lui mordor. Fenomenul cu scarztaiala este suma unor defecte. Daca nu le rezolvi pe toate va apare din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uiti cine lectureaza pe-aici zilnic de vreo 7 ani.

Trecand in lumea reala, am intalnit cazuri cand erau vinovati rulmentii, am intalnit cazuri cand era frei-ul, am intalnit cazuri cand era intinzatorul de accesorii, am intalnit cazuri cand era doar cureaua vinovata (chiar si noua). Parte din ele le-am avut pe masina mea.

Fenomenul POATE FI cauzat de anumite piese ori doar de unul.

Nu sunt toate elementele din sistem. Desfaci si constati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Dar mordor in postul 161, de fapt a diagnosticat alternatorul, lipsa incarcarii, intermitenta...nu ajunge sa schimbe doar fulia, ori faci treaba cap coada, ori n-o mai faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... ce discutam aici? Perfectionismul nu are a face cu subiectul de fata.

Ca tu sau eu schimbam tot ce se invarte pe-acolo, nu inseamna ca E OBLIGATORIU.

 

Lasa-ma cu experienta ca n-ai tu mai multa ca mine.

Cauzele scartaitului le constati CAND DESFACI alternatorul ala. Mai departe schimbi ce scartaie sau schimbi preventiv TOT: frei, rulmenti, refaci colectorul, schimbi carbunii, il mai si cureti si-l vopsesti... Si ajungi incet la pretul altui alternator sh complet si functional.

 

E o diferenta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alternator sh il iei cu cel putin 500 roni. Nu stii cati kkm are si nici cat va mai merge. Ma ajuns 200 roni toata distractia, inclusiv litrul de ulei servo si fulia de la pompa servo. Freiul se poate reconditiona. Acuma nu stim preturi in zona in care locuieste el. Omul a intrebat...noi am raspuns...mai departe el alege ce face. Putea sa mearga direct la service, nu ?

 

P.S. Nu ai de unde sti cata experienta am, nu pe Passat, in motoare in general.  No Ofence !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence, nici tu n-ai de unde sti cata experienta am eu in motoare si masini (si altele), dar ai putea banui citindu-mi printre posturi. Observ doar ca tu le stii pe toate, de la tranzistori la tehnologii de honuire pentru camasi. ;)

 

Cine are cunostintele necesare, scule si face el totul iese fara manopera. Dar cine apeleaza la un priceput (atentie, n-am spus service) cat crezi ca scoate din buzunar pentru asta?

Sa nu mai spun ca unii intreaba pe forum doar pentru a sti la ce sa se astepte cand merg la service. Unde se stie cum te jecmanesc pe fata.

 

In regie proprie - 100 de lei doar rulmentii daca sunt de calitate, un frei calumea e macar 200-250, un colector refacut sau nou, carbuni, manopera pentru toate astea? 

Vrei sa-ti spun ca am vandut alternator de Passat B5.5 in perfecta stare de functionare cu 300 de lei? Si nu in graba ci abia dupa cateva luni. Deci lasa-ma cu aia 500 ai tai.

Si vrei sa-ti mai spun ca in reconditionarea ca la carte a unui alternator m-au costat doar materialele/piesele peste 400 lei?

 

Si daca tot vorbim de perfectiune, desfacem si carcasele si le sablam, sa fie treaba buna. Hai termina cu aberatiile.

Tu ai iesit in pretul de 200 pentru ca poate ai service sau vreun prieten cu service care are scule ce ti le-a pus la dispozitie si discount-uri babane la piese.

 

Din nou iti spun, nu intinde discutia, pentru ca aberezi. Nu generaliza experientele tale (atatea cate or fi)!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ieri freiul de la alternator, surpriza: au incetat scartzaielile!!! Le multumesc tuturor pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alin_fechete1988

buna sapt viitoare o sa imi schimb distributia la un Passat 1.9 tdi 2001. si mecanicul mi-a zis ca ar fi bine cu ocazia asta sa schimb curelele si intinzatoarele de la alternator si clima. voi ce ziceti, tin sa mentionez ca nu am nici o problema la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei, le schimbi cand o sa-ti scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_fechete1988

ms de raspuns, as avea nevoie de coduri la piesele respective, daca ma poate ajuta cineva. ms mult. mentionez ca am gasit aici pe forum un topic unde era cineva care ajuta in legutura cu codurile la piese dar nu a raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci in magazin si ti le spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti !

Cum nu am avut timp nu am reusit sa rezolv problema cu scartaitul acela de la accesorii. Din fericire a disparut singur. Am o  intrebare scurta : se poate sa fie o problema to pe partea asta care sa cauzeze o trepidatie si modificarea sunetului motorului (se aude parca mai gros) cand iau viraje stranse la viteze mici ? Sau cand sunt pe ultima parte a franarii ? Ca nu stiu in ce directie sa ma orientez cu cautatul problemei. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare si La multi ani !

Ce parere aveti de asta ?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Alternator-Belt-Tensioner-compatible-with-AUDI-A4-A6-VW-PASSAT-B5-TDI-028903315M-/121025777923?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2db2d103

 

Ca pret este mult mai ok plus ca ma gandesc ca poate si ca durata de viata este mai ok nemaifiind hidraulic ci pe baza de arc. Daca ei zic ca merge pe A4 cu AJM presupun ca merge si pe AJM-ul de pe passat nu ?

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

post-28623-0-89376600-1393063736_thumb.jSalutare,

Mai jos prezint si eu starea unei piese dupa un rulaj de 40.000 de km.Mentionez ca este fabricata de Flennor si este amortizorul rolei intinzatoare de la cureaua de accesorii.Vechea rola Ina, originala si stantzata am schimbat-o la 100.000 ca mi se parea ca fasaie rulmentul... si rau am facut!

Sfat prietenesc: nu cumparati nimic facut de Flennor.Acest amortizor s-a smuls din bucsa care se prinde pe bloc si mi-a cazut practic cureaua de accesorii in mers.Pastrand vechile piese, am luat amortizorul Ina original si l-am montat in locul acestuia rupt si merge impecabil, nu flambeaza nici un mm. cureaua pe rola intinzatoare.

Urmeaza sa schimb distributia avand 60.000 rulati si 5 ani si tare ma bate gandul sa iau piese OEM de la reprezentanta, desi am pus distrubutie cu role Ina, curea Gates si pompa de apa Hepu ultima data si merge impecabil...Cat poate fi o curea, o pompa de apa si 2 role la PBN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dublu fata de magazin. Eu am pus OEM si anul acesta tot OEM pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat si eu toate piesele pt schimbare transmisie si distributie. In ceea ce priveste acel amortizor de la transmisie e de la INA, am vrut sa cumpar si eu tot pe original dar cand am pus piesa de la INA si originalul am vazut ca amandoua erau fabricate MADE in SLOVAKIA (amortizor cu tot cu rola 400 lei iar original 1200 ron) sa nu mai zic de pretul total al distributiei pe original 2300 ron(rola intinzatoare,rola ghidaj,curea,amortizor tensionare curea,pompa apa), daca mai adaug si intinzatorul de la clima+curea ar iesi pe original la 4040 ron. Am ajuns acasa si am calculat din nou preturile pe original din ETKA cu update facut la pret si a iesit cam tot pe acolo. Tot ce am enumerat mai sus la mine a ajuns la 1750 ron. Pompa de apa e GRAF si am observat ca paletii sunt metalici sper sa nu regret ca nu am cumparat HEPU pt ca nu era pe stoc si trebuia sa mai astept maxim 2 zile.

 

rola.jpg
 

graf.jpg
 

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi pompa de apa a fost montata anu trecut la schimbul distributiei in mai,kit distributie gates,si pana acuma nu am problem multumesc lui dumnezeu.distributia anterioara era tot gates,deci am facut alegerea buna cand am cumparato fara sa stiu ce e pe masina...acel intinzator de la accesorii nu l-am schimbat ca aici in Austria e prea scump...:( era vreo 170 euro in plus...oricum inca nu face probleme,cand se strica o sa schimb intinzatoru si frei alternator si curere accesorii.la o defectare a intinzatorului ar afecta cu ceva distributia?

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ce varza e postul asta.

Transmisia nu afecteaza diatributia.

Legat de intinzatorul telescopic al transmisiei... eu demult tot sfatuiesc lumea sa aleaga doar producatori consacrati. Dar vad si-acum ca multi intreaba pe forum de placute Timon si discuri Pumba.

V-ati convins si voi ce-nseamna alternative ieftine.

Eu momentan am un intinzator de transmisie OEM cu vreo 8 ani vechime si intinde perfect, uzura nesemnificativa in prinderi. Asta dupa ce aproape il aruncasem ca deh... am montat unul nou "nemtesc" si care in 10.000km era terminat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic nu bine am postat despre piese distributie si intinzator si ceva ma lasat acuma dupa aproape un an de la schimbul de distributie,azi mergeam linistit si cand m-am oprit la semafor se auzea o bataie destul de tare sub capota :tuktuk: asa ca fier pe fier,ma opresc sa ma uit si am impresia ca se aude de la alternator dupa cate mi-am dat seama,imi pare rau ca nu am facut un film cu telefonu sa il pun aici,am mai auzit eu ceva scartait de rulment asa mai de ceva vreme,si m-am asteptat sa ma lase ceva,poate asa tare sa bata intinzatorul de la cureaua de accesorii?sau freiul?oricum as fi foarte fericit sa fie numa problema asta la masina...si incep sa ma caiesc ca nu am schimbat intinzatorul cu distributia...si freiul ala...acuma alti bani alta distractie...masina merge bine trage si sper sa nu fie ceva la motor dar nu cred ca dupa cate am observant venea de pe la alternator,din botul masini asa.

 

astept sfaturile voastre la ce sa ma astept,maine o sa merg si pe la mecanic dar orice sfat e binevenit :)

Intre timp am gasit un video pe youtube si cam ceva de genu face si la mine si se mai si opreste...deci e inceputu doar...dar trebuie schimbat...  http://www.youtube.com/watch?v=bc-f_7VsO9c

 

multumesc si drumuri bune fara problem :Driver:

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 10 secunde slabesti intinzatorul si eliberezi cureaua.

Si poti vedea exact daca e sau nu intinzatorul ori frei-ul.

Nu e mai sigur decat sa ceri pareri ale unora care pot cel mult sa-si dea cu presupusul?

E chiar asa greu sa pui si tu osul sa-ti rezolvi problema, inainte de-a apela la magicieni?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut si eu o parere aici sa vad ce si cum,din pacate stau la bloc si nu prea pot sa desfac eu masina in strada cum vreau eu...plus ca nu am mai facut asta niciodata si nu vreau sa stric ceva.am facut un videoclip sa va dati cu parerea va rog frumos http://www.youtube.com/watch?v=CAJ1LmA_UzI&feature=youtu.be si pentru schimbare intinzator si freilauf trebuie demontata toata fata?bara si tot?

 

 

multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da. Exclus s-o faci in fata blocului.

Dar ce am spus eu, poti verifica foarte simplu, cu un minim de efort.

Pe intinzator ai o piulita de 21-22 turnata in corpul intinzatorului. Pui cheia pe ea, comprimi intinzatorul, scoti cureaua de pe frei si poti testa ce vrei. Asta chiar poti s-o faci si in parcare.

Daca nu ai scule sau nu te pricepi, du-te la un service pentru constatare, ca sfaturile nu te ajuta cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am desfacut cureaua,este cheie de 19 la mine,adevarul este ca intinzatorul este intins bine de tot(de abea l-am miscat sa scot cureaua)si nu misca nimica acolo,ce am observant este ca la freilauf are un oarecare joc mic inainte si inapoi.este normal ca daca am invatit de rola freilauf si imediat l-am oprit si in alternator se mai invartea ceva(acel freilauf este ca un rulment defapt...oricum stiu ca mult numai pot merge cu masina ca face urat de tot.voiam doar sa intreb aici sa stiu la ce piese ma astept dar cred ca o sa schimb si intinzatoru si freiul daca tot dau bani pe manopera.

 

multumesc mult de pareri si imi cer scuze daca pun multe intrebari dar voiam sa stiu ca maine merg la magazine sa vad de piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta cred ca e frei-ul. In mod normal, intr-o parte se blocheaza, intr-o parte se invarte liber.

Dar sfatul meu e sa schimbi si intinzatorul. Manopera e scumpisoara si e mai bine asa.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!