Jump to content

Curele si intinzatoare accesorii / clima


joe_p
 Share

Postare recomandată

Va salut inca odata.Ieri am dat peste o problema la passatul meu din 2002.In timp ce mergeam linistit pe sosea ,dupa ce am parcat masina am vazuit k nu mai am servo si pe bord mi s a aprins butonul de la baterie.Mi am dat seama ca alternatorul este problema si am deschis capota si am vazut ca ,cureaua de la alternator nu mai ainvarte.Am vrut sa o pun la loc aducand intinzatorul la locul lui si nu am putut.

Am o intrebare daca se stie:cum se blocheaza intinzatorul de la cureaua de la alternator:prin surub,prin arc(posibil ca la mine este rupt deaia a cedat),sau tip crichet

atept raspuns :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    55

  • 42miticutza

    17

  • mishulake

    10

  • Planetara

    9

Cu o cheie lunga de 19 prinzi hexagonul care se vede si tragi spre stanga. Rola trebuie sa coboare. Daca ai indemanare poti sa o faci singur. Daca nu in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un passat 1.9 tdi din 2003 si acum ceva timp am avut probleme la alernator. m-am dus la reparat si mi-au schimbat o chestie la el (fulie sau cam asa ceva) . dupa ce am schimbat-o nu am mai avut nici sunetele acelea ciudate la directie. dupa cateva zile iar nu a mai pornit. am masurat cu un aparar si baga 12. dupa alte cateva zile m-am dus cu ea la service si tipi de acolo mi-au zis ca merge si mi-au aratat ca baga 14 (desi nu ii facusem nimic). dupa o saptamana mi se opreste masina in mers. o repornesc da nu mai am directie si parca se aude un sunet ciudat la motor. luminile imi mergeau dar probabil din ce mai era in baterie. si faza ciudata e ca acum imi sta aprins beculetzul acela de la bord care indica bateria si am inteles ca se aprinde daca nu merge alternatoru, dar pana acu nu mi s-a aprins deci l-am avut stricat. ce sa fie oare? tot alternatoru?

Modificat de mihai22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fulia nu a avut nici o legatura cu incarcarea!

doar daca ti-au mesterit ceva in plus la el, depinde unde ai schimbat-o!

in mers nu s-a oprit de la baterie, ca n-ar mai fi pornit dupa aia!

si poate aparatul cu care ai masurat "12" era stricat, ceva!

directia greoaie poate fi de la pompa de servo!cum e lichidul?cati km are masina?a fost schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 100000 da nu stiu daca a fost schimbat ca io am luat-o la 70. si nu cred sa fie de la ulei ca pana acum a mers perfect si dintr-o data nu mai merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesteritul fuliei se poate sa fi dus la slabirea sau ruperea curelei de la alternator. E posibil sa ai probleme si cu cele de servo si clima (accesorii), nu neaparat toate. Rezultat: nu mai incarca si nu mai ai servo si probabil nici compresorul nu mai lucreaza. Volanul merge greu? Daca pornesti cu pedala de frina apasata, se duce pedala jos? Iti merge aerul conditionat? Verifica curelele. Si verifica totusi ce-au facut aia cu fulia alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii dadui jos placajul acela de la motor si asa cum zise adiq am cureaua de la alternator larga si alternatorul nu se mai invarte. tre sa schimb cureaua sau e altceva de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am mai zis cineva de intinzator da nu-l gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce ai de cautat. :vaidecapulmeu:

Ti s-o fi dus intinzatorul ala telescopic si nu mai impinge rola. Sau e slabit ceva.

post-8441-1176792121_thumb.jpg

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult cosmin poza ta mi-a fost de mare ajutor. ai dreptate e intinzatorul de vina, nu mai impinge rola. cred ca mi-a scapat surubul acela mic fiidca bratul acela care tine rola ridicata se misca, nu mai e prins jos. ms inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Doar de-aia santem colegi de forum sa ne ajutam. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,am dat cu functia "search" dar nu am gasit nimic din ce ma intereseaza pe mine si anume,

vreau sa-mi schimb intinzatorul de la accesorii ,nu in service,tin sa mentionez ca nu este hidraulic ci cu arc, si vreau sa stiu daca a mai facut cineva asa ceva si daca ,da, cam ce trebuie demontat.

Eu din cate am vazut are un surub in mijloc care se desface relativ usor(l-am incercat) dar nu cred ca o sa iasa din cauza radiatorului,la motorul meu, deci daca are careva idei sunt binevenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa demontezi cam tot ce demontezi pentru schimbat distributia. Adica bara de plastic, bara de metal, radiatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai destula rabdare si ''degete subtiri'' poti sa-l schimbi fara sa dai jos fata masinii, dai jos furtunul de la intercooler de langa filtru de motorina, alternatorul, ventilatorul cu tot cu fulie [ are un surub cu imbus de 8 dinspre motor], dupa care desfaci intinzatorul care are tot prin spate prinderea cu o piulita de 16 sau 15...bafta la lucru si dupa cum spune manualul, montarea se face invers ca la demontare. sper sa nu fi deranjat alta opinie. cu stima cristi ;)...surubul despre care spui ca l-ai incercat este de la fulie si este cu filetul pe stanga pentru a putea fi tensionat intinzatorul si a putea baga cureaua pe traseul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Azi am schimbat azi,sa ma ierte Dumnezeu ca este Duminica,rola de la intinzatorul de accesorii (al meu nu este hidraulic e cu arc).

Se schimba foarte usor,este un surub cu filet pe stanga, se desfileteaza si se da jos rola.Cam atat...

Tipul motorului AFN non PD 81KW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar rola am schimbat-o,a fost 100 lei pe original,INA cu rulment FAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sa vedeti cum arata un intinzator la cureaua de accesorii.

L-am schimbat cu totul, ca nu mai aveam ce salva. Era varza. Se vad si taieturile din capatul amortizorului, facute de rola.

post-8441-1206804136_thumb.jpg

post-8441-1206804168_thumb.jpg

post-8441-1206804183_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa era si al meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem. Si eu l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat a costat unul?

Eu am passat b5.5 2001 sa fie tot cu arc sau hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e hidraulic , ca la mine. Eu l-am primit, dar din cate stiu eu, e in jur de 600 de lei pe producator, complet, cu rola, brat si amortizor hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact atata am dat pe el :P)

Acuma nu mai harsaie nimic..... LA CALD. La rece tot se aude "hars hars hars" :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off domnilor, da daca tot a pomenit cosmin mai sus, zic sa pun intrebarea aici: la schimbarea distributiei se scoate si radiatorul de a/c?

adica se face si reumplere cu freon? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doctore, nici vorba. Radiatorul de AC se da la o parte (se rabateaza) inspre pasager, tocmai de-aia are partea aia de racorduri din cauciuc. Doar cel de antigel se scoate. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!