Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Da, in partea dreapta a masinii....e cel incercuit de mine?

post-30007-1286827406_thumb.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • eugend

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala e intr-adevar furtunul de la intercooler, dar dac a va uitati cu atentie e o picatura de antigel, incercuita de mine in poza, inseamna ca curge radiatorul pe undeva.

post-1788-1286830599_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ajung acasa peste vreo 2 saptamani, am sa verific atent si radiatorul pentru ca asa mi-am dat seama ca am scapari, am fost nevoit sa completez antigel :icon_thumright: (momentan sunt plecat fara masina)

Deci acel furtun nu are legatura cu antigelul ? cum as putea remedia acea scapare de la intercooler ? este grav ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu a trebuit sa schimb vasul de expansiune.

Am luat si am masurat cele doua sarme, si una din ele era... intrerupta daca pot sa o numesc asa.

Ce nu inteleg este cum s-a intamplat lucrul asta, pentru ca dupa cum ati vazut si voi, sarma aia are diametru cam jumatate de milimetru, deci nu e chiar subtirica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema a aparut acum aproximativ 6 luni si s-a agravat in timp. am ajuns sa completez 300g la fiecare 2000 km.

service PBV1, s-a tinut instalatia de racire sub presiune 3 zile dupa care s-a constatat problema => chiulasa(chiulasa) fisurata.

rezolvare: S-a cerut la fabrica procedura de culanta pt chiulasa si au acceptat + 30% din manopera

masina iesita din garantie de 1 an si jumatate

a contat ca toate reviziile au fost facute la ei la timp.

o bila alba pt PBV1

Am scris mai mult pentru cei care mai intampina probleme asemanatoare sa ceara dealer-ului procedura de culanta poate obtin ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai chiulasa fisurata in mod normal apa aia trebuie sa o bage fie in baia de ulei fie sa o piarda in afara fie sa o bage in piston si sa o scoata pe evacuare.

Care din ele a fost la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine o scotea pe evacuare direct..

pistoanele si cilindrii nu au avut de suferit..

Modificat de eugend
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce tip de motor ai ( masina e cea din semnautura?) ?

Cati km ai parcurs de cand ti-au reparat chiulasa ?

Cum ti-ai dat sema ca iti scotea antigelul pe evacuare?

Si cel mai important, cat a costat :Driver: ?

Te intreb toate astea deoarece si eu am o problema asemanatoare si sunt f.f.f interesat de o posibila rezolvare.

Multumesc

Modificat de dudu
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da, e masina din semnatura

BKD e codul de motor.

pai procedura este urmatoarea:

La service au o pompa cu care fac presiune in instalatia de racire (2,5 bar) si o lasa sub presiune 3 zile..

dupa aia desfac si vad pe unde a curs. asta evident daca nu se vad semne ca a curs fara sa desfaca nimic. adica ma refer pe la furtune etc..

la mine au demontat galeria de evacuare si era antigel in ea..

nu stiu exact cati km am facut de cand au schimbat chuloasa dar oricum cateva sute.am luat masina de la reparat pe 14.10

referitor la cost, am scris si mai sus, fabrica a acceptat sa plateasca toate piesele si 30% din manopera(se numeste procedura de culanta). in conditiilea astea eu am mai avut de plata 1350 RON..

Modificat de eugend
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erai in garantie sau care e treaba cu aceasta procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantia se terminase de 1,5 ani..

tocmai de aceea am scris, ca sa va informez ca: daca dealerul are obrazul finut poate cere fabricii aceasta procedura pentru defecte de fabricatie aparute dupa garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Eugen pentru clarificari.

Mai am o intrebare: in opinia ta faptul ca toate reviziile au fost facute la reprezentanta si ca masina a fost cumparata tot de la ei de noua ( banuiesc) a fost o conditie eliminatorie sau ar face operatiunea dar ar trebui platit tot : piese si manopera?

Sper sa nu mai ai probleme cu antigelu' !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da, a contat foarte mult. La modul ca consilierul de service mi-a spus ca nu poate initia procedura asta daca masina nu are toate reviziile facute la timp la reprezentanta vw.

Acum ca am cumparat masina de noua de la PBV si am facut reviziile tot la ei probabil ca i-a determinat sa fie draguti si sa-mi spuna ca exista posibilitatea sa plateasca facbrica.

Multumesc pentru urari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi explici in ce consta : procedura de culanta pt chiulasa ? Si cam cat ar fi costat fara discount ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culanta comerciala insemna sa plateasca fabrica..

adica dealerul vine si zice: fabrica uite asta este un defect de fabricatie care a survenit dupa garantie.

clientul nu are nici o vina..

esti de acord sa platesti reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles partea cu cine plateste, dar pe mine m-ar interesa operatiunea in sine. Concret ce au facut, cum au reparat-o?

Si daca stii si cat ar fi costat fara nici o reducere, atunci informatia e completa.

Din ce ai scris tu eu nu am nici o sansa sa-mi plateasca fabrica aceasta operatiune, de aceea as vrea sa stiu ce optini am, merg asa cu ea pana se agraveaza sau o bag rapid la reparat !

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..

pai nu inteleg exact ce sa-ti explic..

au dat jos chiulasa veche si au pus-o pe aia noua care a venit de la fabrica....

nu stiu cat ar fi costat fara sa plateasca fabrica..

consilierul de service zicea ca peisele ar fi undeva la 10.000 RON adica chiulasa + garnitura + suruburi si ce se mai schimba..

pai de ce nu ai sanse sa plateasca fabrica?

poate la tine nu e chiulasa...

Modificat de eugend
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta nu intelegeam, faptul ca ti-au inlocuit chiulasa veche cu una noua !

Inca nu sunt convins 100% ca asta e cauza la mine, dar e bine de stiut la ce sa ma astept.

Multumesc pentru informatii,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Sunt si eu un necunoscartor si verau sa intreb daca este normal ca atunci cand desfac busonul de la vasul de expansiune sa existe presiune in acesta,la desfacerea acestuia sa auzit un fasait ca si cum ai desface o sticla de suc

Tin sa mai mentionz ca in doi ani am completat doar cu vreo 200 ml de apa distilata acum cateva saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este absolut normal, nu ai de ce sa iti face probleme. Presiunea in sistemul de racire trebuie sa fie de 1 bar peste presiunea atmosferica :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am facut si eu o verificare a lichidului de racire si uitandu-ma la borcan am vazut ca e sub min!!...Problema e ca nu mi-a aparut niciodata martorul in bord. Masina face 3 ani in octobmrie anul asta si in in al doilea an eram cu cineva care avea o jetta tot tsi si el a observat atunci acelasi lucru...Am completat cu lichid nou ca tipul avea la el..(nu ma intrebati de ce)....si de atunci si pana acum nu am mai verificat..E posibil sa fie vreo problema la senzorul dinauntrul borcanului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit problema semnalata de mine mai sus a fost rezolvata !!!

Dupa ce situatia s-a agravat, in sensul ca trebuia sa completez tot mai des cu antigel ( pe la 300 - 400 km, in functie de unde conduceam mai des, in oras sau inafara) mi-am luat inima in dinti si mi-am dus masina la specialisti pentru un verdict final, adica la reprezentanta VW din Cluj si la O&V Service sau Imy din Floresti cum il cunosc clujenii de pe forum. Ambele verdicte au fost identice: 99% chiulasa fisurata ( am zis 99% deoarece in faza in care nici unii nu au dat chiulasa jos s-o inspecteze si-au dat seama dupa alte "simptome").

Costurile estimate ale reparatiei erau aprox. 8000 ron la reprezentanta ( cu inlocuirea chiloasei mele cu una noua) si maxim 2000 ron la Imy cu sudarea chiloasei. Evident ca am ales varianta 2, mi-am zis ca merita riscul si i-am lasat masina lui Imy.

Sudura a fost efectuata de o firma cu care Imy colaboreaza ( nu voi da nume aici, daca Imy vrea sa dezvaluie numele partenerilor lui e alegerea lui), restul : montat - demontat a fost opera lui Imy.

Rezultatul : costurile totale au fost sub 2000 ron, merg cu masina de aprox. 2 luni timp in care am facut peste 2000 km atat in oras cat si drumuri mai lungi inafara ( aprox. 300 km) nivelul antigelului masurat in acelasi loc ( locul meu de parcare de acasa) a ramas fix la acelasi nivel :icon_thumright:!!!

Concluzia: problema cu chiulasa fisurata poate fi rezolvata pentru cei din zona Cluj ( si nu numai) la preturi rezonabile asa ca pot sa-l recomand pe Imy (are topic dedicat aici pe forum) cu cea mai mare caldura. Daca nu castig la loto am sa raman in continuare posesor de VW deoarece in opinia mea pe langa masina conteaza enorm sa cunosti si un mecanic foarte bun si serios care sa-ti rezolve problemele la cel mai bun raport pret - calitate !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal! stie cineva cum se demonteaza radiatorul de racire la un golf v plus eventual ceva poze. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua.

Am si eu o problema legata de antigel, azi dimineata am gasit sub masina in parcare o balta mica de antigel care se prelingea pe scut, masina a stat in parcare de ieri pana azi dimineata, si nu inteleg de ce a curs tocmai cu motorul rece.

Nivelul de antigel cu motorul rece este peste maxim adica chiar la jumatatea vasului de expansiune, acum intrebarea este am fisurat radiatorul sau in sistem se afla prea mult lichid de racire si masina il elimina.

Am verificat vizual furtunele si nu se vede nici o scurgere pe la ele, in schimb antigelul provine de la baza radiatorului.

Update, am verificat din nou si se pare ca antigelul curge mai mult prin partea dreapta, deasupra proiectorului.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontat scutul, spoilerul fata, se demonteaza grila cu ventilatoarele si etc etc. Chestia e ca mult de munca ca sa scoti radiatorulsi daca nu ai scule si rampa e greu rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!